-
Παρόλα αυτά όταν μπήκα χθες στο Leon είχα την αίσθηση ότι έχει μικρότερες διαστάσεις. Πράγματι τουλάχιστον στο πίσω κάθισμα με ρυθμιζόμενη την μπροστά θέση στα μέτρα μου , στο focus είχα 2-3 εκατοστά παραπάνω. Δεν λέω ότι δεν ήταν άνετο το Leon , άνετο ήταν και αρκετό χώρο είχε.
-
Το Focus Wagon έχει 608lt χώρο χωρίς το B&O και 575lt με το B&O. Τρώει χώρο το woofer και ο ενισχυτής
-
Εμένα τα πόδια μου ήταν πιο άνετα στο λεον αντίθετα μου φαινόταν στενάχωρο σε πλατος. Τα νούμερα όμως λένε ότι δεν όσο η αίσθηση μου.
-
Το Focus Wagon έχει 608lt χώρο χωρίς το B&O και 575lt με το B&O. Τρώει χώρο το woofer και ο ενισχυτής
Να σου πω την αλήθεια η πηγή δεν έχει άλλες λεπτομέρειες και συγκεκριμένα ήταν εδώ
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/cars/BRO-neo_focus.pdf
σελίδα 30/40 όπου αναφέρει
' Στέισον βάγκον, Στέισον βάγκον Active, Στέισον βάγκον ST-Line, Στέισον βάγκον ST
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (λίτρα)‡
5-θέσια διαμόρφωση (φορτωμένο μέχρι την εταζέρα) (με μίνι ρεζέρβα) :
575‡Μέτρηση κατά ISO 3832. Οι διαστάσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο και τον εξοπλισμό.'
EDIT
https://www.ford.co.uk/content/dam/guxeu/uk/documents/brochures/cars/BRO-new_ford_focus.pdf
Estate Core*
Luggage capacity (litres)‡
5-seat mode (laden to package tray) (with mini spare) 575
5-seat mode (laden to package tray) (with mini spare & B&O) 541 'δηλαδή τα 575 l είναι το μάξιμουμ χωρίς B&O
και 541 l είναι το sw με B&O -
Δε ξέρω γιατί έχει αυτά τα νούμερα το αρχείο που κοιτάς αλλά είναι λάθος. Σίγουρα όταν το αγόρασα το είχα ψάξει και έχει 608 χωρίς το ηχοσύστημα.
https://www.automobiledimension.com/model/ford/focus-sportbreak
https://www.car.info/en-se/ford/focus/mk4-17150547/specs (κάνε find για total trunk volume)
https://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/107721/new-ford-focus-st-estate-2019-review
https://www.carwow.co.uk/ford/focus-vignale-estate
Τώρα αν άλλαξε κάποιος τρόπος μέτρησης από το 19 που το πήρα και βγάζουν πλέον λιγότερα δε το γνωρίζω. Από την άλλη αν είχε αλλάξει αυτό θα έβγαζαν και για το hatch άλλο νούμερο οπότε δε νομίζω.
-
https://m.youtube.com/watch?v=wLiuQBRN5zU&t=1s
4.4 lt/100 ? Για τον tsi δεν ξέρω αν είναι για τα 130 ή τα 150 αλλά 4.4 ;
-
https://m.youtube.com/watch?v=wLiuQBRN5zU&t=1s
4.4 lt/100 ? Για τον tsi δεν ξέρω αν είναι για τα 130 ή τα 150 αλλά 4.4 ;
53.5mpg = 5.28 l /100km
Το 4.4 πως προέκυψε; Μάλλον έκανες μετατροπή σε US gallon. Το βίντεο είναι από Ηνωμένο Βασίλειο οπότε χρειάζεσαι UK gallon. Και το 5.3 πάντως είναι πολύ καλό νούμερο
Αυτό στο βίντεο απ' ότι καταλαβαίνω είναι το 1.5 150 TSI
-
Μήπως οι μετρήσεις που κοιτάτε επηρεάζονται και από τη ρεζέρβα Δημήτρη ? Σε άλλες χώρες μπορεί να πωλείται με κιτ επισκευής και σε άλλες με ρεζέρβα.
-
Tkin73 wrote:
https://m.youtube.com/watch?v=wLiuQBRN5zU&t=1s
4.4 lt/100 ? Για τον tsi δεν ξέρω αν είναι για τα 130 ή τα 150 αλλά 4.4 ;
53.5mpg = 5.28 l /100km
Το 4.4 πως προέκυψε; Μάλλον έκανες μετατροπή σε US gallon. Το βίντεο είναι από Ηνωμένο Βασίλειο οπότε χρειάζεσαι UK gallon. Και το 5.3 πάντως είναι πολύ καλό νούμερο
Αυτό στο βίντεο απ' ότι καταλαβαίνω είναι το 1.5 150 TSI
Τόσο μου έβγαλε αλλά ίσως να κοιτούσα τα us. Λογικότερο το 5.3 και το οποίο είναι άψογο αν μιλάμε για τα 150.
-
Δε ξέρω γιατί έχει αυτά τα νούμερα το αρχείο που κοιτάς αλλά είναι λάθος. Σίγουρα όταν το αγόρασα το είχα ψάξει και έχει 608 χωρίς το ηχοσύστημα.
https://www.automobiledimension.com/model/ford/focus-sportbreak
https://www.car.info/en-se/ford/focus/mk4-17150547/specs (κάνε find για total trunk volume)
https://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/107721/new-ford-focus-st-estate-2019-review
https://www.carwow.co.uk/ford/focus-vignale-estate
Τώρα αν άλλαξε κάποιος τρόπος μέτρησης από το 19 που το πήρα και βγάζουν πλέον λιγότερα δε το γνωρίζω. Από την άλλη αν είχε αλλάξει αυτό θα έβγαζαν και για το hatch άλλο νούμερο οπότε δε νομίζω.
επειδή μου αρέσει να ακριβολογώ και θέλω να το ψάχνω για να μη διαψεύδομαι εκ τω υστέρων
φροντίζω πάντα οι παραπομπές μου να γίνονται σε επίσημα στοιχεία,κι επειδή έχω μια διαστροφή να θεωρώ αναξιόπιστο ο,τιδήποτε προέρχεται από τρίτη πηγή
δε θα είχα πρόβλημα να επιμείνω,αλλά μια και μου έκανε εντύπωση και ασχολήθηκα λίγο
και για να ξέρουμε κι όλοι μαζί τί εννοούν οι γρίφοι των εταιρειών
http://focus.fordpresskits.com/documents/2019FordFocus-ST_TechSpecs_EU.pdf
οι 3 αριθμοί έχουν ως εξής'Luggage capacity (litres) ‡
5-seat mode, laden to package tray (with full size spare) 541
5-seat mode, laden to package tray (with mini spare) 575
5-seat mode, laden to package tray (with tyre repair kit) 608‡ Measured in accordance with ISO 3832. Dimensions may vary dependent on the model and equipment fitted. Dimensions represent base model specification.'
δηλαδή ανεξξαρτήτως B&O
το focus wagon έχει χώρο αποσκευών
με κανονική ρεζέρβα 541 l
με ρεζέρβα ανάγκης 575 l
με κιτ επισκευής 608 l
με λίγα λόγια η διαφορά βρίσκεται στο αν μετρούν τον όγκο της ρεζέρβας -
Όπου το έχω δει έχει μικρή ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ. Έχει διπλό πάτο το πορτ μπαγκάζ, πάνω από την ρεζέρβα και όταν έχεις το woofer και τον ενισχυτή απλά γίνεται πιο ρηχός ο δεύτερος χώρος κάτω από το χώρισμα. Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα νούμερα και γενικά είχα ψαχτεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Παντού έγραψε 608 χωρίς και 575 με B&O.
πλέον δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία
προκειται για αποσαφήνιση καλύτερη όσο δε θα γινόταν ποτέ
και από επίσημη πηγήτα ρεπορτάζ και τις τρίτες πηγές τα θεωρώ σκουπίδια και ανάξια λλογου
-
Όπου το έχω δει έχει μικρή ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ. Ίσως πουλάνε το ST μόνο με κιτ. Έχει διπλό πάτο το πορτ μπαγκάζ, πάνω από την ρεζέρβα και όταν έχεις το woofer και τον ενισχυτή απλά γίνεται πιο ρηχός ο δεύτερος χώρος κάτω από το χώρισμα. Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα νούμερα και γενικά είχα ψαχτεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Παντού έγραφε 608 χωρίς και 575 με B&O.
Αυτό που γράφει από πάνω ο rocoloco βγάζει νόημα.
Πάντως οι έξτρα αυτοί χώροι είναι έτσι κι αλλιώς για μικροπράγματα. Ο ουσιαστικός χώρος που θα χρησιμοποιήσει κάποιος θα είναι από το ψεύτικο πάτωμα και πάνω, έτσι ώστε να είναι και στο ίδιο ύψος με το κατώφλι για να φορτώνεις/ξεφορτώνεις εύκολα.
Α και υπ' όψιν, στο ST, στο οποίο αναφέρεται το τελευταίο λινκ που έβαλες rocoloco, πρέπει στην Αγγλία αν δε κάνω λάθος να έχει το B&O στον στάνταρ εξοπλισμό. Οπότε τα παραπάνω νούμερα συνυπολογίζουν το hardware του συστήματος. Παίζει σίγουρα ρόλο στην μέτρηση του χώρου αποσκευών αν το έχεις ή οχι. Χωρίς είναι παραπάνω.
https://www.ford.co.uk/content/dam/guxeu/uk/documents/feature-pdfs/FT-Focus.pdf (find για 'B&O', δεύτερο entry)
-
dimitriscsd wrote:
Όπου το έχω δει έχει μικρή ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ. Έχει διπλό πάτο το πορτ μπαγκάζ, πάνω από την ρεζέρβα και όταν έχεις το woofer και τον ενισχυτή απλά γίνεται πιο ρηχός ο δεύτερος χώρος κάτω από το χώρισμα. Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα νούμερα και γενικά είχα ψαχτεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Παντού έγραψε 608 χωρίς και 575 με B&O.
πλέον δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία
προκειται για αποσαφήνιση καλύτερη όσο δε θα γινόταν ποτέ
και από επίσημη πηγήτα ρεπορτάζ και τις τρίτες πηγές τα θεωρώ σκουπίδια και ανάξια λλογου
Όντως τώρα βγαίνει περισσότερο νόημα.
Πάντως οι πηγές που έβαλα παραπάνω δεν λένε κάτι που δεν στέκει. Σωστά είναι τα νούμερά τους. Το λινκ που έβαλες από το ST πάνω, έχει ως στάνταρ εξοπλισμό το B&O στην Αγγλία. (Δες το ποστ μου πάνω έκανα edit).
Οπότε απλό Focus Wagon με μινι ρεζέρβα ΧΩΡΙΣ B&O πόσο χώρο έχει; 608
-
σε κάθε περίπτωση οι αριθμοί δεν αμφισβητούνται
παίζουν εκεί
τώρα δεν ξέρω αν τα ερμηνεύω εγώ σωστά, αλλά πιθανολογώ από ένα συνδυασμό των παραπάνωτο focus wagon πρέπει να χώρο αποσκευών αναλόγως της ρεζέρβας, του κιτ επισκευής και του woofer
541 l
είτε με κανονική ρεζέρβα
είτε με συνδυασμό ρεζέρβας ανάγκης και woofer B&O,
γιατί δεν περισσεύει καθόλου χώρος στο διαμέρισμα της ρεζερβας για να το μετρήσουν για ωφέλιμο**575 l **με σκέτη ρεζέρβα ανάγκης χωρίς το woofer B&O
γιατί στον ωφέλιμο συνυπολογίζουν τον αδειανό ελάχιστο χώρο παραπάνω
που θα έπιανε είτε η κανονική αντί της ρεζέρβας ανάγκης, είτε το επιπλέον woofer**608 l **με σκέτο κιτ επισκευής,
γιιατί σχεδόν όλος ο χώρος που θα καταλάμβανε η ρεζέρβα μένει άδειος
και μπορούν να τον υπολογίζουν στον συνολικό ωφέλιμο -
Δεν είπε κανείς ότι αμφισβητούνται οι αριθμοί. Συγκεκριμένα νούμερα σου είπα από την αρχή και αυτά γράφει και ο κατάλογος που παρέθεσες. Απλά σου εξηγώ πως στο 575 που αναφέρει για το ST με μίνι ρεζέρβα, υπάρχει ΚΑΙ το Β&Ο, το οποίο καταλαμβάνει ακριβώς τόσο χώρο όσο η διαφορά κανονικής ρεζέρβας με μίνι.
Και περισσεύει χώρος στο διαμέρισμα της ρεζέρβας με την μικρή και το woofer. Έχει αυτό το σκούρο φελιζόλ γύρω γύρω με διάφορες θήκες για πράγματα μικρά και μεγάλα. Θα στο έβγαζα φωτογραφία αλλά είναι αργά.
Και κατά την παραγγελία του δικού μου, που έχει το B&O, το νούμερο που είχε στο σύστημα ήταν 575.
Με κιτ επισκευής (δεν έρχεται Focus στην Ελλάδα με κιτ απ όσο ξέρω), ΧΩΡΙΣ το Β&Ο ο χώρος θα ήταν πάνω από 608.
Τέλος πάντων ας μη ξεφεύγουμε από το θέμα του Leon. Απλά τόνισα πως από τα 608 του Focus στα 617 του Leon λίτρα δεν είναι και καμιά τρελή διαφορά.
-
το υπεραναλύσαμε και φοβάμαι δεν κατάλαβες
το νούμερο που είναι το σωστό είναι το 575
575 είναι ο χώρος αποσκευών του ελληνικού focus wagon με τη ρεζερβα ανάγκης
και επιβεβαιώνεται γιατί είναι και το νούμερο που ανακοινώνει η Ford Ελλάδας
το οποίο και αντέγραψα αρχικά από το ελληνικό site της Ford
(από όπου και ξεκίνησε η αμφιβολία για τους αριθμούς)όπου 575, χωρίς woofer B&O
γιατί αν είχε επιπλέον και το woofer B&O,
δε θα ήταν 575 αλλά ακόμα λιγότερα,
τα 541 που είπαμε παραπάνωκαι τα 608 θα τα είχε μόνο αν υπολογιζόταν άδειο το διαμέρισμα της ρεζέρβας
και περιείχε ένα μόνο κιτ επισκευής αντί οποιασδήποτε ρεζέρβας ή wooferέχω βαρεθεί με τα τερτίπια των εταιρειών
-
Όντως, φτάνει τόσο. Let's agree to disagree
Καλό ξημέρωμα
-
Σχετικά με τους όρους δανεισμού για το λεον δεν ισχύει το 3.9% , 4.5% τελικό που σας είπα αλλά τελικά βγαίνει 6.3% για 60 δόσεις! Υπάρχει πέρα από τα έξοδα φακέλου που είναι 295 ( το υψηλότερο νούμερο που μου έχουν δώσει ) και ακόμα ένα καπέλο ασφάλεια δανείου που βγαίνει 2.8% της αξίας του κεφαλαίου δανεισμού!
Φυσικά αυτά τα καπέλα μόνο στο αγαπημένο γκρουπ! Έχω πάρει άπειρες προσφορές μόνο αυτοί βάζουν καπέλα! Κατά τα άλλα ο όμιλος έχει δική του τράπεζα....ναι δικη του για να σε χρεώνει παραπάνω....
Φυσικά στο μπακαλοτευτερο που σου δίνουν γραμμένο στο χέρι δεν υπάρχουν πουθενά αυτά τα νούμερα ούτε πόσο είναι το επιτόκιο ούτε τα έξοδα φακέλου ούτε η....ασφάλεια δανείου
-
Καλημέρα. Μια και που το πιάσαμε το θέμα , θα σου δώσω στοιχεία για τις 2 περιπτώσεις που κοιτάω .
Πρώτη στη Seat για το Leon :
Τιμή αυτοκινήτου : 21.845 + 335 (μεταφορικα κτλ) = 22.180 €
Χρηματοδοτικό : Προκαταβολή : 13.180 € , Υπόλοιπο : 9.000 € , Δόσεις : 36 Χ 282,85 = 10.186,60 € (εδώ είναι μέσα και τα έξοδα φακέλου)
Τελικό κόστος : 23.366,60 €. Συνολική επιβάρυνση για τρία χρόνια μαζί με έξοδα φακέλου 1.186,60 €
Δεύτερη FORD για Focus ST-LineX 155
Τιμή αυτοκινήτου : 24.000 € (όλα μέσα)
Χρηματοδοτικό : Προκαταβολή : 14.000 € + (280 € έξοδα φακέλου ) , Υπόλοιπο : 10.000 € , Δόσεις : 36 Χ 291,85 = 10.485,00 €
Τελικό κόστος : 24.765 €. Συνολική επιβάρυνση για τρία χρόνια μαζί με έξοδα φακέλου 765,00 €
Άρα για τρία χρόνια η επιβάρυνση για το Leon είναι 420 , παρότι έχει μικρότερο ποσό για χρηματοδότηση 9.000 + φάκελος αντί για 10.000.
Για αυτό που ανέφερε παραπάνω ο Tkin73 , περί ασφάλειας δανείου δεν γνωρίζω
'Υπάρχει πέρα από τα έξοδα φακέλου που είναι 295 ( το υψηλότερο νούμερο που μου έχουν δώσει ) και ακόμα ένα καπέλο ασφάλεια δανείου που βγαίνει 2.8% της αξίας του κεφαλαίου δανεισμού!'
-
Έλα το ίδιο με το δικό σου 3,9 + 0,6 !!! Έτσι λένε
Seat Leon Mk4 (2020)