Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Mk4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon Mk4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 83
    • 84
    • 20 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1673
    65437
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jobous last edited by

      Παρόλα αυτά όταν μπήκα χθες στο Leon είχα την αίσθηση ότι έχει μικρότερες διαστάσεις. Πράγματι τουλάχιστον στο πίσω κάθισμα με ρυθμιζόμενη την μπροστά θέση στα μέτρα μου , στο focus είχα 2-3 εκατοστά παραπάνω. Δεν λέω ότι δεν ήταν άνετο το Leon , άνετο ήταν και αρκετό χώρο είχε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • dimitriscsd
        dimitriscsd last edited by

        Το Focus Wagon έχει 608lt χώρο χωρίς το B&O και 575lt με το B&O. Τρώει χώρο το woofer και ο ενισχυτής

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          tkin73 last edited by

          Εμένα τα πόδια μου ήταν πιο άνετα στο λεον αντίθετα μου φαινόταν στενάχωρο σε πλατος. Τα νούμερα όμως λένε ότι δεν όσο η αίσθηση μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            rocoloco last edited by

            Το Focus Wagon έχει 608lt χώρο χωρίς το B&O και 575lt με το B&O. Τρώει χώρο το woofer και ο ενισχυτής

            Να σου πω την αλήθεια η πηγή δεν έχει άλλες λεπτομέρειες και συγκεκριμένα ήταν εδώ
            https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/gr/documents/brochures/cars/BRO-neo_focus.pdf
            σελίδα 30/40 όπου αναφέρει
            ' Στέισον βάγκον, Στέισον βάγκον Active, Στέισον βάγκον ST-Line, Στέισον βάγκον ST
            Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (λίτρα)‡
            5-θέσια διαμόρφωση (φορτωμένο μέχρι την εταζέρα) (με μίνι ρεζέρβα) :
            575

            ‡Μέτρηση κατά ISO 3832. Οι διαστάσεις μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το μοντέλο και τον εξοπλισμό.'

            EDIT
            https://www.ford.co.uk/content/dam/guxeu/uk/documents/brochures/cars/BRO-new_ford_focus.pdf
            Estate Core*
            Luggage capacity (litres)‡
            5-seat mode (laden to package tray) (with mini spare) 575
            5-seat mode (laden to package tray) (with mini spare & B&O) 541 '

            δηλαδή τα 575 l είναι το μάξιμουμ χωρίς B&O
            και 541 l είναι το sw με B&O

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • dimitriscsd
              dimitriscsd last edited by

              Δε ξέρω γιατί έχει αυτά τα νούμερα το αρχείο που κοιτάς αλλά είναι λάθος. Σίγουρα όταν το αγόρασα το είχα ψάξει και έχει 608 χωρίς το ηχοσύστημα.

              https://www.automobiledimension.com/model/ford/focus-sportbreak

              https://www.car.info/en-se/ford/focus/mk4-17150547/specs (κάνε find για total trunk volume)

              https://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/107721/new-ford-focus-st-estate-2019-review

              https://www.carwow.co.uk/ford/focus-vignale-estate

              Τώρα αν άλλαξε κάποιος τρόπος μέτρησης από το 19 που το πήρα και βγάζουν πλέον λιγότερα δε το γνωρίζω. Από την άλλη αν είχε αλλάξει αυτό θα έβγαζαν και για το hatch άλλο νούμερο οπότε δε νομίζω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tkin73 last edited by

                https://m.youtube.com/watch?v=wLiuQBRN5zU&t=1s

                4.4 lt/100 ? Για τον tsi δεν ξέρω αν είναι για τα 130 ή τα 150 αλλά 4.4 ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd @tkin73 last edited by

                  https://m.youtube.com/watch?v=wLiuQBRN5zU&t=1s

                  4.4 lt/100 ? Για τον tsi δεν ξέρω αν είναι για τα 130 ή τα 150 αλλά 4.4 ;

                  53.5mpg = 5.28 l /100km

                  Το 4.4 πως προέκυψε; Μάλλον έκανες μετατροπή σε US gallon. Το βίντεο είναι από Ηνωμένο Βασίλειο οπότε χρειάζεσαι UK gallon. Και το 5.3 πάντως είναι πολύ καλό νούμερο

                  Αυτό στο βίντεο απ' ότι καταλαβαίνω είναι το 1.5 150 TSI

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Μήπως οι μετρήσεις που κοιτάτε επηρεάζονται και από τη ρεζέρβα Δημήτρη ? Σε άλλες χώρες μπορεί να πωλείται με κιτ επισκευής και σε άλλες με ρεζέρβα.

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tkin73 @dimitriscsd last edited by

                      Tkin73 wrote:

                      https://m.youtube.com/watch?v=wLiuQBRN5zU&t=1s

                      4.4 lt/100 ? Για τον tsi δεν ξέρω αν είναι για τα 130 ή τα 150 αλλά 4.4 ;

                      53.5mpg = 5.28 l /100km

                      Το 4.4 πως προέκυψε; Μάλλον έκανες μετατροπή σε US gallon. Το βίντεο είναι από Ηνωμένο Βασίλειο οπότε χρειάζεσαι UK gallon. Και το 5.3 πάντως είναι πολύ καλό νούμερο

                      Αυτό στο βίντεο απ' ότι καταλαβαίνω είναι το 1.5 150 TSI

                      Τόσο μου έβγαλε αλλά ίσως να κοιτούσα τα us. Λογικότερο το 5.3 και το οποίο είναι άψογο αν μιλάμε για τα 150.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • R
                        rocoloco @dimitriscsd last edited by

                        Δε ξέρω γιατί έχει αυτά τα νούμερα το αρχείο που κοιτάς αλλά είναι λάθος. Σίγουρα όταν το αγόρασα το είχα ψάξει και έχει 608 χωρίς το ηχοσύστημα.

                        https://www.automobiledimension.com/model/ford/focus-sportbreak

                        https://www.car.info/en-se/ford/focus/mk4-17150547/specs (κάνε find για total trunk volume)

                        https://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/107721/new-ford-focus-st-estate-2019-review

                        https://www.carwow.co.uk/ford/focus-vignale-estate

                        Τώρα αν άλλαξε κάποιος τρόπος μέτρησης από το 19 που το πήρα και βγάζουν πλέον λιγότερα δε το γνωρίζω. Από την άλλη αν είχε αλλάξει αυτό θα έβγαζαν και για το hatch άλλο νούμερο οπότε δε νομίζω.

                        επειδή μου αρέσει να ακριβολογώ και θέλω να το ψάχνω για να μη διαψεύδομαι εκ τω υστέρων
                        φροντίζω πάντα οι παραπομπές μου να γίνονται σε επίσημα στοιχεία,

                        κι επειδή έχω μια διαστροφή να θεωρώ αναξιόπιστο ο,τιδήποτε προέρχεται από τρίτη πηγή
                        δε θα είχα πρόβλημα να επιμείνω,

                        αλλά μια και μου έκανε εντύπωση και ασχολήθηκα λίγο
                        και για να ξέρουμε κι όλοι μαζί τί εννοούν οι γρίφοι των εταιρειών
                        http://focus.fordpresskits.com/documents/2019FordFocus-ST_TechSpecs_EU.pdf
                        οι 3 αριθμοί έχουν ως εξής

                        'Luggage capacity (litres) ‡

                        5-seat mode, laden to package tray (with full size spare) 541
                        5-seat mode, laden to package tray (with mini spare) 575
                        5-seat mode, laden to package tray (with tyre repair kit) 608

                        ‡ Measured in accordance with ISO 3832. Dimensions may vary dependent on the model and equipment fitted. Dimensions represent base model specification.'

                        δηλαδή ανεξξαρτήτως B&O
                        το focus wagon έχει χώρο αποσκευών
                        με κανονική ρεζέρβα 541 l
                        με ρεζέρβα ανάγκης 575 l
                        με κιτ επισκευής 608 l

                        με λίγα λόγια η διαφορά βρίσκεται στο αν μετρούν τον όγκο της ρεζέρβας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          rocoloco @dimitriscsd last edited by

                          Όπου το έχω δει έχει μικρή ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ. Έχει διπλό πάτο το πορτ μπαγκάζ, πάνω από την ρεζέρβα και όταν έχεις το woofer και τον ενισχυτή απλά γίνεται πιο ρηχός ο δεύτερος χώρος κάτω από το χώρισμα. Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα νούμερα και γενικά είχα ψαχτεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Παντού έγραψε 608 χωρίς και 575 με B&O.

                          πλέον δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία
                          προκειται για αποσαφήνιση καλύτερη όσο δε θα γινόταν ποτέ
                          και από επίσημη πηγή

                          τα ρεπορτάζ και τις τρίτες πηγές τα θεωρώ σκουπίδια και ανάξια λλογου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • dimitriscsd
                            dimitriscsd last edited by

                            Όπου το έχω δει έχει μικρή ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ. Ίσως πουλάνε το ST μόνο με κιτ. Έχει διπλό πάτο το πορτ μπαγκάζ, πάνω από την ρεζέρβα και όταν έχεις το woofer και τον ενισχυτή απλά γίνεται πιο ρηχός ο δεύτερος χώρος κάτω από το χώρισμα. Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα νούμερα και γενικά είχα ψαχτεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Παντού έγραφε 608 χωρίς και 575 με B&O.

                            Αυτό που γράφει από πάνω ο rocoloco βγάζει νόημα.

                            Πάντως οι έξτρα αυτοί χώροι είναι έτσι κι αλλιώς για μικροπράγματα. Ο ουσιαστικός χώρος που θα χρησιμοποιήσει κάποιος θα είναι από το ψεύτικο πάτωμα και πάνω, έτσι ώστε να είναι και στο ίδιο ύψος με το κατώφλι για να φορτώνεις/ξεφορτώνεις εύκολα.

                            Α και υπ' όψιν, στο ST, στο οποίο αναφέρεται το τελευταίο λινκ που έβαλες rocoloco, πρέπει στην Αγγλία αν δε κάνω λάθος να έχει το B&O στον στάνταρ εξοπλισμό. Οπότε τα παραπάνω νούμερα συνυπολογίζουν το hardware του συστήματος. Παίζει σίγουρα ρόλο στην μέτρηση του χώρου αποσκευών αν το έχεις ή οχι. Χωρίς είναι παραπάνω.

                            https://www.ford.co.uk/content/dam/guxeu/uk/documents/feature-pdfs/FT-Focus.pdf (find για 'B&O', δεύτερο entry)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • dimitriscsd
                              dimitriscsd @rocoloco last edited by

                              dimitriscsd wrote:

                              Όπου το έχω δει έχει μικρή ρεζέρβα ανάγκης και όχι κιτ. Έχει διπλό πάτο το πορτ μπαγκάζ, πάνω από την ρεζέρβα και όταν έχεις το woofer και τον ενισχυτή απλά γίνεται πιο ρηχός ο δεύτερος χώρος κάτω από το χώρισμα. Πρώτη φορά βλέπω αυτά τα νούμερα και γενικά είχα ψαχτεί πάρα πολύ πριν την αγορά. Παντού έγραψε 608 χωρίς και 575 με B&O.

                              πλέον δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία
                              προκειται για αποσαφήνιση καλύτερη όσο δε θα γινόταν ποτέ
                              και από επίσημη πηγή

                              τα ρεπορτάζ και τις τρίτες πηγές τα θεωρώ σκουπίδια και ανάξια λλογου

                              Όντως τώρα βγαίνει περισσότερο νόημα.

                              Πάντως οι πηγές που έβαλα παραπάνω δεν λένε κάτι που δεν στέκει. Σωστά είναι τα νούμερά τους. Το λινκ που έβαλες από το ST πάνω, έχει ως στάνταρ εξοπλισμό το B&O στην Αγγλία. (Δες το ποστ μου πάνω έκανα edit).

                              Οπότε απλό Focus Wagon με μινι ρεζέρβα ΧΩΡΙΣ B&O πόσο χώρο έχει; 608 🙂

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                rocoloco last edited by

                                σε κάθε περίπτωση οι αριθμοί δεν αμφισβητούνται
                                παίζουν εκεί
                                τώρα δεν ξέρω αν τα ερμηνεύω εγώ σωστά, αλλά πιθανολογώ από ένα συνδυασμό των παραπάνω

                                το focus wagon πρέπει να χώρο αποσκευών αναλόγως της ρεζέρβας, του κιτ επισκευής και του woofer

                                541 l
                                είτε με κανονική ρεζέρβα
                                είτε με συνδυασμό ρεζέρβας ανάγκης και woofer B&O,
                                γιατί δεν περισσεύει καθόλου χώρος στο διαμέρισμα της ρεζερβας για να το μετρήσουν για ωφέλιμο

                                **575 l **με σκέτη ρεζέρβα ανάγκης χωρίς το woofer B&O
                                γιατί στον ωφέλιμο συνυπολογίζουν τον αδειανό ελάχιστο χώρο παραπάνω
                                που θα έπιανε είτε η κανονική αντί της ρεζέρβας ανάγκης, είτε το επιπλέον woofer

                                **608 l **με σκέτο κιτ επισκευής,
                                γιιατί σχεδόν όλος ο χώρος που θα καταλάμβανε η ρεζέρβα μένει άδειος
                                και μπορούν να τον υπολογίζουν στον συνολικό ωφέλιμο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Δεν είπε κανείς ότι αμφισβητούνται οι αριθμοί. Συγκεκριμένα νούμερα σου είπα από την αρχή και αυτά γράφει και ο κατάλογος που παρέθεσες. Απλά σου εξηγώ πως στο 575 που αναφέρει για το ST με μίνι ρεζέρβα, υπάρχει ΚΑΙ το Β&Ο, το οποίο καταλαμβάνει ακριβώς τόσο χώρο όσο η διαφορά κανονικής ρεζέρβας με μίνι.

                                  Και περισσεύει χώρος στο διαμέρισμα της ρεζέρβας με την μικρή και το woofer. Έχει αυτό το σκούρο φελιζόλ γύρω γύρω με διάφορες θήκες για πράγματα μικρά και μεγάλα. Θα στο έβγαζα φωτογραφία αλλά είναι αργά.

                                  Και κατά την παραγγελία του δικού μου, που έχει το B&O, το νούμερο που είχε στο σύστημα ήταν 575.

                                  Με κιτ επισκευής (δεν έρχεται Focus στην Ελλάδα με κιτ απ όσο ξέρω), ΧΩΡΙΣ το Β&Ο ο χώρος θα ήταν πάνω από 608.

                                  Τέλος πάντων ας μη ξεφεύγουμε από το θέμα του Leon. Απλά τόνισα πως από τα 608 του Focus στα 617 του Leon λίτρα δεν είναι και καμιά τρελή διαφορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • R
                                    rocoloco last edited by

                                    το υπεραναλύσαμε και φοβάμαι δεν κατάλαβες

                                    το νούμερο που είναι το σωστό είναι το 575

                                    575 είναι ο χώρος αποσκευών του ελληνικού focus wagon με τη ρεζερβα ανάγκης
                                    και επιβεβαιώνεται γιατί είναι και το νούμερο που ανακοινώνει η Ford Ελλάδας 
                                    το οποίο και αντέγραψα αρχικά από το ελληνικό site της Ford
                                    (από όπου και ξεκίνησε η αμφιβολία για τους αριθμούς)

                                    όπου 575, χωρίς woofer B&O
                                    γιατί αν είχε επιπλέον και το woofer B&O,
                                    δε θα ήταν 575 αλλά ακόμα λιγότερα,
                                    τα 541 που είπαμε παραπάνω

                                    και τα 608 θα τα είχε μόνο αν υπολογιζόταν άδειο το διαμέρισμα της ρεζέρβας
                                    και περιείχε ένα μόνο κιτ επισκευής αντί οποιασδήποτε ρεζέρβας ή woofer

                                    έχω βαρεθεί με τα τερτίπια των εταιρειών

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd last edited by

                                      Όντως, φτάνει τόσο. Let's agree to disagree 🙂

                                      Καλό ξημέρωμα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Σχετικά με τους όρους δανεισμού για το λεον δεν ισχύει το 3.9% , 4.5% τελικό που σας είπα αλλά τελικά βγαίνει 6.3% για 60 δόσεις! Υπάρχει πέρα από τα έξοδα φακέλου που είναι 295 ( το υψηλότερο νούμερο που μου έχουν δώσει ) και ακόμα ένα καπέλο ασφάλεια δανείου που βγαίνει 2.8% της αξίας του κεφαλαίου δανεισμού!

                                        Φυσικά αυτά τα καπέλα μόνο στο αγαπημένο γκρουπ! Έχω πάρει άπειρες προσφορές μόνο αυτοί βάζουν καπέλα! Κατά τα άλλα ο όμιλος έχει δική του τράπεζα....ναι δικη του για να σε χρεώνει παραπάνω....

                                        Φυσικά στο μπακαλοτευτερο που σου δίνουν γραμμένο στο χέρι δεν υπάρχουν πουθενά αυτά τα νούμερα ούτε πόσο είναι το επιτόκιο ούτε τα έξοδα φακέλου ούτε η....ασφάλεια δανείου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • J
                                          jobous last edited by

                                          Καλημέρα. Μια και που το πιάσαμε το θέμα , θα σου δώσω στοιχεία για τις 2 περιπτώσεις που κοιτάω .

                                          Πρώτη στη Seat για το Leon :

                                          Τιμή αυτοκινήτου : 21.845 + 335 (μεταφορικα κτλ) = 22.180 €

                                          Χρηματοδοτικό : Προκαταβολή : 13.180 € , Υπόλοιπο : 9.000 € , Δόσεις : 36 Χ 282,85 = 10.186,60 € (εδώ είναι μέσα και τα έξοδα φακέλου)

                                          Τελικό κόστος : 23.366,60 €. Συνολική επιβάρυνση για τρία χρόνια μαζί με έξοδα φακέλου 1.186,60 €

                                          Δεύτερη FORD για Focus ST-LineX 155

                                          Τιμή αυτοκινήτου : 24.000 € (όλα μέσα)

                                          Χρηματοδοτικό : Προκαταβολή : 14.000 € + (280 € έξοδα φακέλου ) , Υπόλοιπο : 10.000 € , Δόσεις : 36 Χ 291,85 = 10.485,00 €

                                          Τελικό κόστος : 24.765 €. Συνολική επιβάρυνση για τρία χρόνια μαζί με έξοδα φακέλου 765,00 €

                                          Άρα για τρία χρόνια η επιβάρυνση για το Leon είναι 420 , παρότι έχει μικρότερο ποσό για χρηματοδότηση 9.000 + φάκελος αντί για 10.000.

                                          Για αυτό που ανέφερε παραπάνω ο Tkin73 , περί ασφάλειας δανείου δεν γνωρίζω

                                          'Υπάρχει πέρα από τα έξοδα φακέλου που είναι 295 ( το υψηλότερο νούμερο που μου έχουν δώσει ) και ακόμα ένα καπέλο ασφάλεια δανείου που βγαίνει 2.8% της αξίας του κεφαλαίου δανεισμού!'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            jobous last edited by

                                            Έλα το ίδιο με το δικό σου 3,9 + 0,6 !!! Έτσι λένε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 20 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr