Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i20 - Καμμένη φλατζα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Hyundai i20 - Καμμένη φλατζα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    113
    4762
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostast last edited by

      όλοι έχουν έναν ξάδερφο/γνωστό/μπατζανάκη/θείο που έβγαλε 300.000 χλμ απροβλημάτιστα με το τάδε ή δείνα μοντέλο. Μόνο που όλοι αυτοί έχουν αλλάξει στην πραγματικότητα το μισό αυτοκίνητο και βάλε.
      Θαύματα δεν γίνονται πια.

      Σβήστηκαν σχόλια και ποστ που είναι off topic και προσβλητικά προς μια μερίδα αναγνωστών. Παρακαλούμε να μην επαναληφθεί. Θέματα θρησκείας καλό είναι να μην θίγονται, ειδικά σε θέματα αμιγώς αυτοκινητιστικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • W
        w202-amg @kostast last edited by

        όλοι έχουν έναν ξάδερφο/γνωστό/μπατζανάκη/θείο που έβγαλε 300.000 χλμ απροβλημάτιστα με το τάδε ή δείνα μοντέλο. Μόνο που όλοι αυτοί έχουν αλλάξει στην πραγματικότητα το μισό αυτοκίνητο και βάλε.
        Θαύματα δεν γίνονται πια. Τα τελευταία τα έκανε ο κύριος υμών με κάτι ψάρια και σουλάτσα πάνω στα νερά.

        Τα Hyundai θεωρούνται από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στα συνεργεία,το θέμα είναι μην κάτσεις με τα νεότερα στην περίπτωση παράξενων και ακριβών βλαβών. Στα 300.000  ακόμα και με νέα αυτοκίνητα αλλάζεις αναλώσιμα συνήθως που θα άλλαζες και σε αμάξι των 100.000κμ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • G
          gazp87 @kostast last edited by

          Φυσικά και να το δώσεις. Συνέχεια στα συνεργεία θα είσαι. Μέχρι τώρα πάντως έχεις μάλλον λιγότερες ώρες στο δρόμο απ' ότι στο μάστορα.

          Έχουμε περάσει όλοι απ' αυτό το στάδιο του τελειωμένου μεταχειρισμένου. Δεν σταματάνε ποτέ οι βλάβες. Δε φαντάζεσαι καν πόσα πολλά πράγματα ακόμα μπορούν να σε στείλουν για επισκευές.

          Και δεν είναι τόσο το οικονομικό, με μπαλώματα/ημιτασιόν/μτχ πέφτει το κόστος, οσο το ότι στην ουσία δεν έχεις αυτοκίνητο. Δεν ξέρεις π.χ. αν αύριο που θες οπωσδήποτε να πας κάπου δεν θα σου βγάλει κάτι.
          Χώρια το άγχος: Δεν οδηγείς, αφουγκράζεσαι το αυτοκίνητο.

          Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι αλλά λουπάρω: αν δεν το δώσω ρισκάρω να συνεχίσει το κλάμα και να μην έχω και αυτοκίνητο. Αν το δώσω απλά θα χάσω ένα κάρο λεφτά και θα πρέπει να ξαναψάχνω για μεταχειρισμένο μιας και λεφτά για καινούριο δεν παίζουν. Και έχω και μια αμυδρή ελπίδα (η οποία συνήθως πεθαίνει τελευταία μαζί με αυτόν που ελπίζει) οτι αν δεν βγάλει κάτι πολύ χοντρό θα έχω τελειώσει με όλα τα μαζέματα και ίσως το χαρώ. Παράλληλα, όπως είπα, δεν θα ήθελα να το φορτώσω έτσι απλά στον επόμενο....Δίλημμα!!

          Όσον αφορά το οργανάκι θα ήθελα αν είναι εύκολο να το τοποθετήσω μόνος μου. Πόσο περίπου πάνε αυτά? είναι δύσκολη η εγκατάσταση? Είναι διαφορετικά για κάθε αμάξι ή είναι Universal? Που θα βρώ κάποιο σχετικά αξιόπιστο κινέζικο? Ρωτώ καθ ότι δεν έχω ξαναασχοληθεί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gazp87 @gazp87 last edited by

            kostasT wrote:

            Φυσικά και να το δώσεις. Συνέχεια στα συνεργεία θα είσαι. Μέχρι τώρα πάντως έχεις μάλλον λιγότερες ώρες στο δρόμο απ' ότι στο μάστορα.

            Έχουμε περάσει όλοι απ' αυτό το στάδιο του τελειωμένου μεταχειρισμένου. Δεν σταματάνε ποτέ οι βλάβες. Δε φαντάζεσαι καν πόσα πολλά πράγματα ακόμα μπορούν να σε στείλουν για επισκευές.

            Και δεν είναι τόσο το οικονομικό, με μπαλώματα/ημιτασιόν/μτχ πέφτει το κόστος, οσο το ότι στην ουσία δεν έχεις αυτοκίνητο. Δεν ξέρεις π.χ. αν αύριο που θες οπωσδήποτε να πας κάπου δεν θα σου βγάλει κάτι.
            Χώρια το άγχος: Δεν οδηγείς, αφουγκράζεσαι το αυτοκίνητο.

            Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι αλλά λουπάρω: αν δεν το δώσω ρισκάρω να συνεχίσει το κλάμα και να μην έχω και αυτοκίνητο. Αν το δώσω απλά θα χάσω ένα κάρο λεφτά και θα πρέπει να ξαναψάχνω για μεταχειρισμένο μιας και λεφτά για καινούριο δεν παίζουν. Και έχω και μια αμυδρή ελπίδα (η οποία συνήθως πεθαίνει τελευταία μαζί με αυτόν που ελπίζει) οτι αν δεν βγάλει κάτι πολύ χοντρό θα έχω τελειώσει με όλα τα μαζέματα και ίσως το χαρώ. Παράλληλα, όπως είπα, δεν θα ήθελα να το φορτώσω έτσι απλά στον επόμενο....Δίλημμα!!

            Όσον αφορά το οργανάκι θα ήθελα αν είναι εύκολο να το τοποθετήσω μόνος μου. Πόσο περίπου πάνε αυτά? είναι δύσκολη η εγκατάσταση? Είναι διαφορετικά για κάθε αμάξι ή είναι Universal? Που θα βρώ κάποιο σχετικά αξιόπιστο κινέζικο? Ρωτώ καθ ότι δεν έχω ξαναασχοληθεί.

            Edit: Όργανο θερμοκρασίας λαδιού ή όργανο θερμοκρασίας νερού χρειάζομαι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimau last edited by

              πέρνα στο κινητό σου το TORQUE PRO με κόστος μερικά ευρώ. πάρε και ένα αξιόπιστο wifi elm γύρω στα 10-15 ευρώ και θα βλέπεις 200 παραμέτρους του αυτοκινήτου σου...

              https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk002CfxsfKOcDJU34x5IIHyCK2DlLw%3A1599815414058&ei=9j5bX8z5AquIjLsP_bSr0Ak&q=TORQUE+PRO+APP&oq=TORQUE+PRO+APP&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzICCAAyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywE6BAgAEEc6BAgAEEM6BQghEKABOgQIIRAVOgYIABAWEB5Q0LENWKfZDWDR4w1oA3ABeACAAckBiAHhCJIBBTAuNi4xmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdpesABAQ&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjMzNfr4ODrAhUrBGMBHX3aCpoQ4dUDCA0&uact=5

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gazp87 @dimau last edited by

                πέρνα στο κινητό σου το TORQUE PRO με κόστος μερικά ευρώ. πάρε και ένα αξιόπιστο wifi elm γύρω στα 10-15 ευρώ και θα βλέπεις 200 παραμέτρους του αυτοκινήτου σου...

                https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk002CfxsfKOcDJU34x5IIHyCK2DlLw%3A1599815414058&ei=9j5bX8z5AquIjLsP_bSr0Ak&q=TORQUE+PRO+APP&oq=TORQUE+PRO+APP&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzICCAAyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIFCAAQywE6BAgAEEc6BAgAEEM6BQghEKABOgQIIRAVOgYIABAWEB5Q0LENWKfZDWDR4w1oA3ABeACAAckBiAHhCJIBBTAuNi4xmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdpesABAQ&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjMzNfr4ODrAhUrBGMBHX3aCpoQ4dUDCA0&uact=5

                το σκεφτηκα κι εγω να γινει ετσι. Ποσο safe θα ειναι να εχω συνεχεια το elm καρφωμενο στην obd? παντως απ οτι βλεπω ειναι η πιο φθηνη λυση, αν διαβαζει και με ακριβεια ειμαι οκ. Υποθετω θα εχει και ηχητικες ειδοποιησεις. Θα τσεκαρω τις επιλογες που υπαρχουν και θα δω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  Εγω παντως φοβαμαι μην ξαναβγαλει φλαντζα ή κατι αλλο, με την θερμοκρασια που ανεβασε την τελευταια φορα.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gazp87 @alexandros-k last edited by

                    Εγω παντως φοβαμαι μην ξαναβγαλει φλαντζα ή κατι αλλο, με την θερμοκρασια που ανεβασε την τελευταια φορα.....

                    ενα απο τα ενδεχομενα....Το θεμα ειναι οτι αν ξαναφλατζαρει τοτε απλα θα παει για ανταλλακτικα, δεν θα υπαρχει αλλη λυση/επιλογη. Μακαρι να ηξερα ποσες πιθανοτητες εχει να γινει κατι τετοιο να ξερω τι θα αποφασισω τελικα!

                    Καπου διαβασα και δεν ξερω αν ισχυει οτι μπορει απο υπερθερμανση να χασουν την 'ταση' (tension) τα ελατηρια. Γενικως παντως το επιχειρημα του οτι το μοτερ ειναι καινουριο δεν υπαρχει πια. Θα το σκεφτω πολυ σοβαρα τις επομενες ημερες, θα μιλησω ξανα με το μηχανικο και θα ενημερωσω το τοπικ ως προς το τι θα κανω τελικα.

                    Παντως, χειροτερες 2 μερες στο τιμονι δεν θυμαμαι να εχω ζησει, χτες και σημερα που το πηρα για να παω στη δουλεια συνεχεια το ματι στο δεικτη της θερμοκρασιας, μυριζε κατι απ εξω και βαραγα πειρακια, εκανε παρασιτα το ραδιοφωνο και τιναζομουν απ τη θεση μου, μουρλια η κατασταση, κυριολεκτικα 😛

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Ηρέμησε, δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που παθαινει ζημια το μοτερ του. Και δεν φταις εσυ γι αυτο που εγινε. Αν παθει παλι κατι, μπορεις να βαλεις εναν μεταχειρισμενο κινητηρα αν δεν επισκευαζεται αυτος που εχεις. Λυσεις υπαρχουν , τα χρηματα ειναι το δυσκολο κομματι του θεματος. Ο καιρος θα δειξει αν επαθε κατι απο υπερθερμανση. Υπαρχουν και χειροτερα να σκεφτεσαι .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gazp87 @alexandros-k last edited by

                        Ηρέμησε, δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που παθαινει ζημια το μοτερ του. Και δεν φταις εσυ γι αυτο που εγινε. Αν παθει παλι κατι, μπορεις να βαλεις εναν μεταχειρισμενο κινητηρα αν δεν επισκευαζεται αυτος που εχεις. Λυσεις υπαρχουν , τα χρηματα ειναι το δυσκολο κομματι του θεματος. Ο καιρος θα δειξει αν επαθε κατι απο υπερθερμανση. Υπαρχουν και χειροτερα να σκεφτεσαι .

                        προς Θεου, δεν ισχυριζομαι κατι τετοιο, ισα ισα. Αν παθει κατι απλα το ταμειον ειναι μειον πλεον, δεν θα εχω κατι να κανω, ειτε με το δικο μου μοτερ ειτε με αλλο. Να τονισω εδω οτι με το συγκεκριμενο αμαξι πηγαινοερχομαι στη δουλεια οποτε δεν με παιρνει και να μεινω και χωρις αυτοκινητο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostast @gazp87 last edited by

                          alexandros.K wrote:

                          Ηρέμησε, δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που παθαινει ζημια το μοτερ του. Και δεν φταις εσυ γι αυτο που εγινε. Αν παθει παλι κατι, μπορεις να βαλεις εναν μεταχειρισμενο κινητηρα αν δεν επισκευαζεται αυτος που εχεις. Λυσεις υπαρχουν , τα χρηματα ειναι το δυσκολο κομματι του θεματος. Ο καιρος θα δειξει αν επαθε κατι απο υπερθερμανση. Υπαρχουν και χειροτερα να σκεφτεσαι .

                          προς Θεου, δεν ισχυριζομαι κατι τετοιο, ισα ισα. Αν παθει κατι απλα το ταμειον ειναι μειον πλεον, δεν θα εχω κατι να κανω, ειτε με το δικο μου μοτερ ειτε με αλλο. Να τονισω εδω οτι με το συγκεκριμενο αμαξι πηγαινοερχομαι στη δουλεια οποτε δεν με παιρνει και να μεινω και χωρις αυτοκινητο....

                          Δύσκολη η περίπτωσή σου,μιας και έχεις ήδη επενδύσει αρκετά στο αυτ/νητο. Στην ουσία έχεις εγκλωβιστεί από τη στιγμή που το αγόρασες, αλλά αυτό τώρα δεν αλλάζει.
                          Προσωπικά - νομίζω το ξανάγραψα - θα το είχα διώξει με σημαντική οικονομική ζημιά χτές. Παραγέρασα για να με τρώει το άγχος του αυτ/νήτου.

                          Στην περίπτωσή σου - νέος πρέπει να είσαι, αντέχεις 🙂  το κρατάς και βλέπεις. Μόνο μην το ευτελίσεις κι άλλο: Χειροκίνητα βεντιλατέρ με παράλληλο διακόπτη αν δεν παίρνει αυτόματα -ήμαρτον- Αυτά τα κάναμε τη δεκαετία του '80 με κάτι μίνι κούπερ. Να οδηγείς θέλεις, όχι να είσαι ζωντανός θερμοστάτης..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostast @kostast last edited by

                            kostasT wrote:

                            gazp87 wrote:

                            alexandros.K wrote:

                            Ηρέμησε, δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που παθαινει ζημια το μοτερ του. Και δεν φταις εσυ γι αυτο που εγινε. Αν παθει παλι κατι, μπορεις να βαλεις εναν μεταχειρισμενο κινητηρα αν δεν επισκευαζεται αυτος που εχεις. Λυσεις υπαρχουν , τα χρηματα ειναι το δυσκολο κομματι του θεματος. Ο καιρος θα δειξει αν επαθε κατι απο υπερθερμανση. Υπαρχουν και χειροτερα να σκεφτεσαι .

                            προς Θεου, δεν ισχυριζομαι κατι τετοιο, ισα ισα. Αν παθει κατι απλα το ταμειον ειναι μειον πλεον, δεν θα εχω κατι να κανω, ειτε με το δικο μου μοτερ ειτε με αλλο. Να τονισω εδω οτι με το συγκεκριμενο αμαξι πηγαινοερχομαι στη δουλεια οποτε δεν με παιρνει και να μεινω και χωρις αυτοκινητο....

                            Δύσκολη η περίπτωσή σου, μιας και έχεις ήδη επενδύσει αρκετά στο αυτ/νητο. Στην ουσία έχεις εγκλωβιστεί από τη στιγμή που το αγόρασες, αλλά αυτό τώρα δεν αλλάζει.
                            Προσωπικά - νομίζω το ξανάγραψα - θα το είχα διώξει με σημαντική οικονομική ζημιά χτές. Παραγέρασα για να με τρώει το άγχος του αυτ/νήτου.

                            Στην περίπτωσή σου - νέος πρέπει να είσαι, αντέχεις 🙂  το κρατάς και βλέπεις. Μόνο μην το ευτελίσεις κι άλλο: Χειροκίνητα βεντιλατέρ με παράλληλο διακόπτη αν δεν παίρνει αυτόματα -ήμαρτον. Αυτά τα κάναμε τη δεκαετία του '80 με κάτι μίνι κούπερ. Να οδηγείς θέλεις, όχι να είσαι ζωντανός θερμοστάτης..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostast @kostast last edited by

                              gazp87 wrote:

                              alexandros.K wrote:

                              Ηρέμησε, δεν εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος που παθαινει ζημια το μοτερ του. Και δεν φταις εσυ γι αυτο που εγινε. Αν παθει παλι κατι, μπορεις να βαλεις εναν μεταχειρισμενο κινητηρα αν δεν επισκευαζεται αυτος που εχεις. Λυσεις υπαρχουν , τα χρηματα ειναι το δυσκολο κομματι του θεματος. Ο καιρος θα δειξει αν επαθε κατι απο υπερθερμανση. Υπαρχουν και χειροτερα να σκεφτεσαι .

                              προς Θεου, δεν ισχυριζομαι κατι τετοιο, ισα ισα. Αν παθει κατι απλα το ταμειον ειναι μειον πλεον, δεν θα εχω κατι να κανω, ειτε με το δικο μου μοτερ ειτε με αλλο. Να τονισω εδω οτι με το συγκεκριμενο αμαξι πηγαινοερχομαι στη δουλεια οποτε δεν με παιρνει και να μεινω και χωρις αυτοκινητο....

                              Δύσκολη η περίπτωσή σου, μιας και έχεις ήδη επενδύσει αρκετά στο αυτ/νητο. Στην ουσία έχεις εγκλωβιστεί από τη στιγμή που το αγόρασες, αλλά αυτό τώρα δεν αλλάζει.
                              Προσωπικά - νομίζω το ξανάγραψα - θα το είχα διώξει με σημαντική οικονομική ζημιά χτές. Παραγέρασα για να με τρώει το άγχος του αυτ/νήτου.

                              Στην περίπτωσή σου - νέος πρέπει να είσαι, αντέχεις 🙂  το κρατάς και βλέπεις. Μόνο μην το ευτελίσεις κι άλλο: Χειροκίνητα βεντιλατέρ με παράλληλο διακόπτη αν δεν παίρνει αυτόματα -ήμαρτον. Αυτά τα κάναμε τη δεκαετία του '80 με κάτι μίνι κούπερ. Να οδηγείς θέλεις, όχι να είσαι ζωντανός θερμοστάτης..

                              Παράκληση προς τη διαχείριση να διαγραφεί. Διπλο ποστ λόγω τάμπλετ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lancianos last edited by

                                Από  τα άνοιξε-  βγάλε  -βάλε του μοτέρ δύσκολο να αποφύγεις μια μικροζημιά ( ψυγείο) ή μια αβλεψία στην συναρμολόγηση…

                                Ελπίζω να έχεις αλλάξει και αισθητήρα θερμοκρασίας νερού με καινούργιο…

                                Ρίξτε και μια ματιά στον εναλλάκτη θερμότητας του καλοριφέρ…

                                Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μάλλον μόνο νερό έβαζε στο κύκλωμα, αν το θυμόταν και αυτό , οπότε…

                                Τσαπατσούλης πρώτος ιδιοκτήτης, τσαπατσούλης και ο ''μηχανικός'' που ‘’σφράγιζε’’ το βιβλίο συντήρησης…

                                Σε κανονικές χώρες μπορείς να τον κάνεις να τρέχει και τον μέν και τον δε…

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 4
                                • 5
                                • 6
                                • 6 / 6
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr