-
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα πρόβλημα που έχει το καινούργιο μου Ford Focus TDI 1.5 το οποίο αποκτήθηκε το Γενάρη του 2020.
Εδώ και κάνα μήνα (έχω κάνει 10000 km μέχρι στιγμής) ενώ στην πορεία του πάει παραπάνω από τέλεια όταν είμαι στην εθνική και επιταχύνω και έχω 5η ταχύτητα γύρω στις 2000 - 2500 στροφές ξεκινάει ένα ελαφρύ τρέμουλο από τον κινητήρα. Με το που βάζω 6η ταχύτητα πάλι στις ίδιες στροφές το τρέμουλο όσο επιταχύνω χειροτερεύει τόσο που νομίζεις οτι θα φύγει ο κινητήρας από τη θέση του. Την ώρα που συμβαίνει αυτό μου κόβει και ελάχιστα από την επιτάχυνση. Το θέμα είναι ότι δεν μου το κάνει πάντα. Δηλαδή σε μια απόσταση 60 km που κάνω κάθε μέρα να πάω και να έρθω από τη δουλειά μου,θα μου το κάνει μία στο πήγαινε και μια στο έλα περίπου. Απλώς την ώρα που γίνεται αφήνω λίγο το γκάζι για να διορθωθεί και μετά μπορεί να μην το ξανακάνει για το υπόλοιπο της διαδρομής
Ένδειξη δε μου έχει ανάψει καμία στο ταμπλό οπότε και που το πήγα στην αντιπροσωπεία και το συνέδεσαν με το διαγνωστικό δεν τους έβγαλε κάποια βλάβη. Το κάναμε και βόλτα με τον τεχνικό στην εθνική (το φτάσαμε μέχρι 160 km/h) αλλά εκείνη τη στιγμή έτυχε να μη μας το κάνει οπότε μου είπαν ότι εφόσον δεν βρίσκουν κάτι δεν μπορούν να ξέρουν και εκείνοι τι να φτιάξουν. Οπότε μου έκαναν μια αναβάθμιση λογισμικού και μου είπαν να προσέξω αν μου το ξανακάνει να τους το πάω πάλι. Παρόλα αυτά συνεχίζει και μου το κάνει.
Επίσης δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά έβαλα στα τελευταία 2 γεμίσματα V-power και νομίζω οτι μειώθηκε λίγο η συχνότητα που μου το εμφανίζει αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου. Η αλήθεια είναι οτι έχω προβληματιστεί αρκετά ειδικά σε προσπεράσεις στην εθνική δεν είναι οτι καλύτερο να σου συμβαινει ειδικά αν έχεις και αλλους πίσω και προσπερνάνε και ξεκινάει το αυτοκίνητο και κόβει. Να μην τα πολυλογώ όσες φορές και να το πήγα στην αντιπροσωπέια και να το καναμε βόλτα ή που το βάλαμε στο διαγνωστικό δεν έδειξε το παραμικρό και μου είπαν οτι λειτουργεί τέλεια.Συνεχίζει βέβαια το ρετάρισμα αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό και με μικρότερη συχνότητα.Υπάρχει περίπτωση να φταίει το πετρέλαιο που έβαλα από κάποιο πρατήριο γιαυτό και το ρετάρισμα και όσο περνάνε τα γεμίσματα να ελαττώνεται? -
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα πρόβλημα που έχει το καινούργιο μου Ford Focus TDI 1.5 το οποίο αποκτήθηκε το Γενάρη του 2020.
Εδώ και κάνα μήνα (έχω κάνει 10000 km μέχρι στιγμής) ενώ στην πορεία του πάει παραπάνω από τέλεια όταν είμαι στην εθνική και επιταχύνω και έχω 5η ταχύτητα γύρω στις 2000 - 2500 στροφές ξεκινάει ένα ελαφρύ τρέμουλο από τον κινητήρα. Με το που βάζω 6η ταχύτητα πάλι στις ίδιες στροφές το τρέμουλο όσο επιταχύνω χειροτερεύει τόσο που νομίζεις οτι θα φύγει ο κινητήρας από τη θέση του. Την ώρα που συμβαίνει αυτό μου κόβει και ελάχιστα από την επιτάχυνση. Το θέμα είναι ότι δεν μου το κάνει πάντα. Δηλαδή σε μια απόσταση 60 km που κάνω κάθε μέρα να πάω και να έρθω από τη δουλειά μου,θα μου το κάνει μία στο πήγαινε και μια στο έλα περίπου. Απλώς την ώρα που γίνεται αφήνω λίγο το γκάζι για να διορθωθεί και μετά μπορεί να μην το ξανακάνει για το υπόλοιπο της διαδρομής
Ένδειξη δε μου έχει ανάψει καμία στο ταμπλό οπότε και που το πήγα στην αντιπροσωπεία και το συνέδεσαν με το διαγνωστικό δεν τους έβγαλε κάποια βλάβη. Το κάναμε και βόλτα με τον τεχνικό στην εθνική (το φτάσαμε μέχρι 160 km/h) αλλά εκείνη τη στιγμή έτυχε να μη μας το κάνει οπότε μου είπαν ότι εφόσον δεν βρίσκουν κάτι δεν μπορούν να ξέρουν και εκείνοι τι να φτιάξουν. Οπότε μου έκαναν μια αναβάθμιση λογισμικού και μου είπαν να προσέξω αν μου το ξανακάνει να τους το πάω πάλι. Παρόλα αυτά συνεχίζει και μου το κάνει.
Επίσης δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά έβαλα στα τελευταία 2 γεμίσματα V-power και νομίζω οτι μειώθηκε λίγο η συχνότητα που μου το εμφανίζει αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου. Η αλήθεια είναι οτι έχω προβληματιστεί αρκετά ειδικά σε προσπεράσεις στην εθνική δεν είναι οτι καλύτερο να σου συμβαινει ειδικά αν έχεις και αλλους πίσω και προσπερνάνε και ξεκινάει το αυτοκίνητο και κόβει. Να μην τα πολυλογώ όσες φορές και να το πήγα στην αντιπροσωπέια και να το καναμε βόλτα ή που το βάλαμε στο διαγνωστικό δεν έδειξε το παραμικρό και μου είπαν οτι λειτουργεί τέλεια.Συνεχίζει βέβαια το ρετάρισμα αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό και με μικρότερη συχνότητα.Υπάρχει περίπτωση να φταίει το πετρέλαιο που έβαλα από κάποιο πρατήριο γιαυτό και το ρετάρισμα και όσο περνάνε τα γεμίσματα να ελαττώνεται? -
Έχεις καταλάβει αν στο κάνει σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες; Πχ στο τέλος της διαδρομής, ή μπορεί πχ και στην αρχή με το αμάξι κρύο;
-
Δεν αλλάζετε κάνα φίλτρο πετρελαίου για αρχή?
Από τα απλά ξεκινάμε πρώτα...
-
Έχεις καταλάβει αν στο κάνει σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες; Πχ στο τέλος της διαδρομής, ή μπορεί πχ και στην αρχή με το αμάξι κρύο;
Εκεί που θα το παρατηρήσω να το κάνει είναι όταν θα έχω βγει εθνικη και θα έχω 5η ή 6η ταχύτητα με 2000 στροφές και πάνω που ούτως ή άλλως θα έχει ζεσταθεί η μηχανή. Με κρύα μηχανή δε μου έχει κάνει κάτι. Αλλά σήμερα άφησα για πρώτη φορά με λαμπάκι το ρεζερβουαρ και όταν το γέμισα μου ρέταρε πάλι λίγο περισσότερο. Εδώ θα επισημάνω οτι με όλη αυτή την ιστορία άλλαξα πρατήριο μήπως και έφταιγε το πετρελαιο.
-
Δεν αλλάζετε κάνα φίλτρο πετρελαίου για αρχή?
Από τα απλά ξεκινάμε πρώτα...
Φίλε μου και γω το ίδιο τους ανέφερα στην αντιπροσωπεία αλλά μου λένε επειδή είναι στην εγγύηση το αυτοκινητο να μην χρεωθώ την αλλαγή του.Γτ εφόσον δεν μας έχει βγάλει κάποια ένδειξη στο διαγνωστικό μπορεί να το αλλάξουμε τζάμπα γτ δεν ξέρουμε τί το προκαλεί. Η αλήθεια είναι επειδή άλλαξα πρατήριο έχει κάπως ελαττωθεί το ρετάρισμα και μου είπαν να του κάνω κανα 2 γεμίσματα ακόμα και αν συνεχιστεί να τους το ξαναπάω. Πολύ φοβάμαι οτι έμπλεξα.
-
bsg2050 wrote:
Έχεις καταλάβει αν στο κάνει σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες; Πχ στο τέλος της διαδρομής, ή μπορεί πχ και στην αρχή με το αμάξι κρύο;
Εκεί που θα το παρατηρήσω να το κάνει είναι όταν θα έχω βγει εθνικη και θα έχω 5η ή 6η ταχύτητα με 2000 στροφές και πάνω που ούτως ή άλλως θα έχει ζεσταθεί η μηχανή. Με κρύα μηχανή δε μου έχει κάνει κάτι. Αλλά σήμερα άφησα για πρώτη φορά με λαμπάκι το ρεζερβουαρ και όταν το γέμισα μου ρέταρε πάλι λίγο περισσότερο. Εδώ θα επισημάνω οτι με όλη αυτή την ιστορία άλλαξα πρατήριο μήπως και έφταιγε το πετρελαιο.
Έχεις δοκιμάσει να κατεβάσεις 4η και να δεις αν συνεχίζει να στο κάνει?
-
pankats wrote:
bsg2050 wrote:
Έχεις καταλάβει αν στο κάνει σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες; Πχ στο τέλος της διαδρομής, ή μπορεί πχ και στην αρχή με το αμάξι κρύο;
Εκεί που θα το παρατηρήσω να το κάνει είναι όταν θα έχω βγει εθνικη και θα έχω 5η ή 6η ταχύτητα με 2000 στροφές και πάνω που ούτως ή άλλως θα έχει ζεσταθεί η μηχανή. Με κρύα μηχανή δε μου έχει κάνει κάτι. Αλλά σήμερα άφησα για πρώτη φορά με λαμπάκι το ρεζερβουαρ και όταν το γέμισα μου ρέταρε πάλι λίγο περισσότερο. Εδώ θα επισημάνω οτι με όλη αυτή την ιστορία άλλαξα πρατήριο μήπως και έφταιγε το πετρελαιο.
Έχεις δοκιμάσει να κατεβάσεις 4η και να δεις αν συνεχίζει να στο κάνει?
Το έχω δοκιμάσει. Συνεχίζει για λίγο το ρετάρισμα και μετά σταματάει. Μου το έχει κανει όμως μεμονωμένα στην 4η ταχύτητα όπως επιτάχυνα όπως και στην 3η πριν αρκετές μέρες σε μεγάλη ανηφόρα επαρχιακού δρόμου.
-
Η χρήση που του κάνεις καθημερινά ποια είναι? πχ μήκος διαδρομών,ταχύτητα?
-
Η χρήση που του κάνεις καθημερινά ποια είναι? πχ μήκος διαδρομών,ταχύτητα?
Η χρήση που του κάνω καθημερινά είναι σε εθνική λόγω δουλειάς και ειδικά τώρα το καλοκαίρι περίπου 80 km κάθε μέρα με ταχύτητα μέσο όρο 140 km/h περίπου. Οπότε δεν έχω καμία επαφή με κίνηση και κέντρο Αθήνας. Εφόσον μου τυχαίνει το ρετάρισμα σχετικά σε μεγάλες ταχύτητες αν κυκλοφορούσα στην πόλη μπορεί και να μην το ειχα καταλάβει καν.
-
Δοκίμασε με το κλίμα κλειστό. Κάνε λίγα χιλιόμετρα. Αν δεν το κάνει πας αντιπροσωπεία για έλεγχο κομπρεσορα κλιματιστικού.
-
tsour_ee wrote:
Η χρήση που του κάνεις καθημερινά ποια είναι? πχ μήκος διαδρομών,ταχύτητα?
Η χρήση που του κάνω καθημερινά είναι σε εθνική λόγω δουλειάς και ειδικά τώρα το καλοκαίρι περίπου 80 km κάθε μέρα με ταχύτητα μέσο όρο 140 km/h περίπου. Οπότε δεν έχω καμία επαφή με κίνηση και κέντρο Αθήνας. Εφόσον μου τυχαίνει το ρετάρισμα σχετικά σε μεγάλες ταχύτητες αν κυκλοφορούσα στην πόλη μπορεί και να μην το ειχα καταλάβει καν.
Οκ, σε ρώταγα γιατί σκέφτηκα μήπως τα κομπιάσματα συμβαίνουν στην διαδικασία έναρξης αναγέννησης του dpf (είχα παρόμοιο θέμα αλλά πολύ σπανιότερα, 4-5 φορές στα 15χιλ χλμ), όπου ο κινητήρας χρειάζεται να ανεβάσει λίγο στροφές αλλά φαίνεται άσχετο με το δικό σου πρόβλημα.
-
pankats wrote:
tsour_ee wrote:
Η χρήση που του κάνεις καθημερινά ποια είναι? πχ μήκος διαδρομών,ταχύτητα?
Η χρήση που του κάνω καθημερινά είναι σε εθνική λόγω δουλειάς και ειδικά τώρα το καλοκαίρι περίπου 80 km κάθε μέρα με ταχύτητα μέσο όρο 140 km/h περίπου. Οπότε δεν έχω καμία επαφή με κίνηση και κέντρο Αθήνας. Εφόσον μου τυχαίνει το ρετάρισμα σχετικά σε μεγάλες ταχύτητες αν κυκλοφορούσα στην πόλη μπορεί και να μην το ειχα καταλάβει καν.
Οκ, σε ρώταγα γιατί σκέφτηκα μήπως τα κομπιάσματα συμβαίνουν στην διαδικασία έναρξης αναγέννησης του dpf (είχα παρόμοιο θέμα αλλά πολύ σπανιότερα, 4-5 φορές στα 15χιλ χλμ), όπου ο κινητήρας χρειάζεται να ανεβάσει λίγο στροφές αλλά φαίνεται άσχετο με το δικό σου πρόβλημα.
Κατάλαβα τί εννοείς. Όχι εμένα μου το κάνει πολύ πιο συχνά και όλο αυτό ξεκίνησε απότομα στα 8000 km.
-
Δοκίμασε με το κλίμα κλειστό. Κάνε λίγα χιλιόμετρα. Αν δεν το κάνει πας αντιπροσωπεία για έλεγχο κομπρεσορα κλιματιστικού.
Το δοκίμασα και αυτό εδώ και μέρες και το αποτέλεσμα το ίδιο. Το μόνο που έχω παρατηρήσει πρόσφατα είναι οτι το άφησα με λίγο καύσιμο με λαμπάκι αναμένο επίτηδες για να το δοκιμάσω και αυτό και όταν το γέμισα και ξαναβγήκα εθνική μου έκανε το ρετάρισμα μια δυο φορές πολύ έντονα. Από τότε αν το κάνει θα μου το κάνει πολύ ανεπαίσθητα, ίσα που θα το καταλάβω ή και καθόλου που σημαίνει η κατάσταση έχει βελτιωθεί κατά πολύ. Σημειωτέον οτι άλλαξα και βενζινάδικο πια.
-
Μπορείς να δοκιμάσεις αυτό που σε είπε ο φίλος λίγο πιο πάνω. Να αλλάξεις το φίλτρο πετρελαίου δεν νομίζω να έχει μεγάλο κόστος και ύστερα να δεις αν βελτιώθηκε. Υπάρχει πιθανότητα να βούλωσε λίγο από κακή ποιότητα καυσίμου. Κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα καθαριστικό πετρελαίου.
-
Πάντως δεν ακούγεται φυσιολογικό και μοιάζει με πρόβλημα ειδικά αφού λες ότι μέχρι τα 8χιλ χλμ δεν το έκανε. Καλό θα είναι να το εντοπίσουν πριν πάθει κάποια βλάβη κάποιο από τα ακριβά εξαρτήματα του μοτέρ, πχ το ένα μπεκ μπορεί να έχει 500 ευρώ ή η αντλία 2000χιλ και σε αυτήν την περίπτωση δεν ξέρω αν τα καλύπτουν λόγω εγγύησης ή θα το ρίξουν στο καύσιμο...
-
Μπορείς να δοκιμάσεις αυτό που σε είπε ο φίλος λίγο πιο πάνω. Να αλλάξεις το φίλτρο πετρελαίου δεν νομίζω να έχει μεγάλο κόστος και ύστερα να δεις αν βελτιώθηκε. Υπάρχει πιθανότητα να βούλωσε λίγο από κακή ποιότητα καυσίμου. Κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να βάλεις ένα καθαριστικό πετρελαίου.
Είναι το πρώτο πράγμα που θα τους πω να μου αλλάξουν. Τους το είχα ξαναπεί να μου αλλάξουν το φίλτρο και δεν το έκαναν. Ελπίζω να μην πάθει καμιά ζημιά τόσο καιρό που μου παρουσιάζει το πρόβλημα. Είναι και δύσκολος μήνας λόγω αδειών και άντε να τους βρεις.
-
Πάντως δεν ακούγεται φυσιολογικό και μοιάζει με πρόβλημα ειδικά αφού λες ότι μέχρι τα 8χιλ χλμ δεν το έκανε. Καλό θα είναι να το εντοπίσουν πριν πάθει κάποια βλάβη κάποιο από τα ακριβά εξαρτήματα του μοτέρ, πχ το ένα μπεκ μπορεί να έχει 500 ευρώ ή η αντλία 2000χιλ και σε αυτήν την περίπτωση δεν ξέρω αν τα καλύπτουν λόγω εγγύησης ή θα το ρίξουν στο καύσιμο...
Το γνωρίζω. Στο καύσιμο θα το ρίξουν και δε θα καλύψει τίποτα η εγγύηση. Το έχω πάει 4 φορές και δε βρήκαν τίποτα. Το θέμα είναι οτι λείπουν σε άδειες καλοκαιριού και είναι δύσκολη περίοδος.
-
Δυστυχώς ακόμα να απαλαχτώ απτο πρόβλημα. Όπως είχαμε πει και παραπάνω το ξαναπήγα και πάλι αντιπροσωπεία στο Περιστέρι (δε θυμάμαι καν ποια φορά είναι αυτή) για να αλλάξουμε το φίλτρο πετρελαίου. Πλήρωσα ωραιότατα 140 ευρώ και πίστευα οτι το θέμα είχε λήξει. Βγαίνοντας απτην αντιπροσωπεία και ανεβαίνοντας λοιπόν την Αθηνών - Λαμίας και πηγαίνοντας αριστερή λωρίδα για να προσπεράσω, όχι απλώς μου έκανε το τρέμουλο αλλά μου κόμπιασε και μου έριξε στροφές. Το θέμα είναι οτι είχα και από πίσω άλλο αυτοκίνητο και πήγαμε να σκοτωθούμε. Κατευθείαν πήρα την αντιπροσωπεία και είπα τι συνέβη σε πιο έντονο τόνο αλλά αυτός μου απάντησε χαλαρός οτι επειδή μόλις βάλαμε το φίλτρο και έχει μεγάλη ροή προφανώς πέρασε κάποιο χοντρό σκουπίδι και γι αυτό μου το έκανε. Μου είπε να το κοιτάξω για 2 μέρες μήπως σταματήσει. Ισχύει κάτι τέτοιο? Το ξαναπήγα πάλι το βράδυ εθνική και πάλι τα ίδια μου έκανε. Έχω γίνει έξαλλος και εχω φοβηθεί συγχρόνως γιατί βάζω και τα παιδιά μου μέσα. Το θέμα είναι οτι πρέπει να φτιαχτεί άμεσα. Ξέρει κανείς πως πρέπει να κινηθώ και τι να κάνω? Πέρα από σήμερα που αλλάξαμε το φίλτρο τις άλλες φορές το μόνο που γινόταν ήταν να πληρώνω ταξί στα πήγαινε ελα - και στην αντιπροσωπέια αλλα και για να πάω στη δουλεια μου-.Να κινηθώ νομικά? Να πάω σε άλλη αντιπροσωπεία? Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση και είναι καινούργιο αυτοκίνητο ούτε να το χαρώ δεν έχω προλάβει.
-
Δυστυχώς ακόμα να απαλαχτώ απτο πρόβλημα. ...Να κινηθώ νομικά? ...
βρες άμεσα δικηγόρο να αναλάβει την υπόθεση , ελπίζω να έχεις αποδεικτικά από όλες τις επισκέψεις σου για αποκατάσταση της ζημιάς και το κυριότερο ΣΤΑΜΑΤΑ να χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο ζήτα αντικατάστασης , νοικιασε άλλο πάντως ΜΗ το χρησιμοποιείς
Ford Focus 1.5 TDI Ρετάρισμα