-
Για το καρότσι , θα πρέπει να το δεις πηγαίνοντας σε μία αντιπροσωπεία . Πάντως έχει μεγάλο χώρο πίσω και αν πάρεις την shine που σύρεται το πίσω κάθισμα 15 εκ , θα έχεις τεράστιο χώρο .
Το 120 έρχεται μόνο σε feel και shine . Leasing με τα 120 δεν έχω δει . Ισως είναι εισαγωγή από το εξωτερικό .
Με τις αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης το shine θα πέσει περισσότερο από 1000 € , οπότε για μένα περιμένεις να δεις από Σεπτέμβριο τι θα έλθει . Θεωρώ ότι το αμάξι αυτό με τον εξοπλισμό που έχει πλέον, στα 23000 είναι πολύ καλή περίπτωση .
Οπως και η βενζίνη στα 21500 .
Γενικά το αιρκρός με τις τιμές που θα έχει στα αυτόματα στις πλούσιες εκδόσεις , θα είναι μια καλή επιλογή .
-
Το ΣΚ με 4 άτομα φορτίο , δηλαδή πρακτικά σχεδόν 5 αφού εγώ πλησιάζω με λίγο υπέρβαρους τούς άλλους το 5 Χ 75 = 375 και κάποιες βαλίτσες επιπλέον, πήγα μέσω Πεντέλης - Διονύσου στην Αγία Μαρίνα Μαραθώνα και μετά ανέβηκα τις ανηφόρες από τα Στύρα και οδήγησα στην κεντρική Εύβοια .
Επιστροφή χτες με αρκετή κίνηση , μποτιλιάρισμα 15 λεπτών στην Χαλκίδα και μισής ώρας από την Μαλακάσα μέχρι την Κηφισιά που βγήκα . Εκανα αρκετά προσπεράσματα στην Εύβοια , γνωρίζω άριστα άλλωστε τον δρόμο και το αμαξάκι πήγε πολύ καλά . Και στις επιταχύνσεις και στα προσπεράσματα και στα βουνά . Η μέση κατανάλωση με κλιματισμό ήταν στα 7,3 λίτρα που την θεωρώ λογική με το φορτίο που είχαμε και τον κλιματισμό .
Ασχολήθηκα λίγο περισσότερο με τον ήχο του κλιματισμού που λέγαμε με τον Στόρμ . Επειδή εγώ έχω κλίμα , ακούγεται λίγο στην αρχή για 3-4 λεπτά και μετά ησυχάζει εντελώς .
Η όλη διαδρομή , χωρίς στάση λόγω της κίνησης ήταν 2.45 λεπτά και δεν κουράστηκε κανείς , αν και οι δύο πίσω είναι υπερήλικες .
Πέρασα τα 4000 χλμ πλέον με το αμάξι στα χέρια μου και δηλώνω απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι τώρα .
Βέβαια αν είχα βρει ντίζελ αυτόματο , θα ήταν καλύτερα , αλλά σε κοντινή τιμή με αυτά που έδωσα και με τόσο λίγα χλμ και πλούσια έκδοση , μάλλον ζητάω πολλά .
-
Πολύ καλή κατανάλωση.
Σε diesel κάνα λίτρο κάτω θα ήσουν....
σγα τα αουγα
-
Με αυτά που διαβάζω από κάτι τύπους που έχουν το C4 diesel , μπορεί να ήμουν και 2 λίτρα κάτω . Βάλε και την διαφορά τιμής , είναι σημαντικό νούμερο . Αλλά όταν έχεις 2000 διαφορά αρχικής τιμής είναι ένα θέμα .
Αλλά και η βενζίνη με τα 130 άλογα πλέον στο αυτόματο και όχι τα 110 που έχω εγώ , θα είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο . Θα καίει όμως λίγο περισσότερο .
-
Έκανα και εγώ χθες, σε τοπικούς δρόμους, χωματόδρομους σε δύσκολες ανηφο-κατηφορες κ με κίνηση νοτιο-δυτική Πελοπόννησο και περίχωρα 110χλμ, φουλ αυτοκίνητο κλασσικά οικογενειακά και φορτωμένο, clima στο low, και καθόλου προσεχτική οδήγηση 4.8λ/100χλμ
Το αναφέρω γιατί δεν κοιτάω συνήθως νούμερα κ τέτοια, αλλά μου έκανε τρομερή εντύπωση.
-
Δεν τα κάνω από κέφι τα χλμ . Γύρω στα 400 την εβδομάδα γίνονται για δουλειά και θα είναι έτσι μέχρι τον Οκτώβριο. Μετά θα μειωθούν πολύ. Το 1/5 αυτών το κάνω με την 5αρα για να συντηρείται
-
Ασχολήθηκα λίγο περισσότερο με τον ήχο του κλιματισμού που λέγαμε με τον Στόρμ . Επειδή εγώ έχω κλίμα , ακούγεται λίγο στην αρχή για 3-4 λεπτά και μετά ησυχάζει εντελώς .
Και στο Opel Crossland X που είναι ίδια πλατφόρμα και μοιράζεται τεχνολογίες, το ίδιο γίνεται. Κάνει ένα βουητό στην αρχή όταν το ανάβεις, το οποίο ακούγεται ιδιαίτερα αν η θερμοκρασιακή διαφορά ανάμεσα στο τι έχει τώρα η καμπίνα και τη θερμοκρασία-στόχο είναι μεγάλη. Μετά από λίγα λεπτά που ο κομπρέσσορας έχει μπει σε λειτουργία, το βουητό μειώνεται σημαντικά ή ακόμη και εξαφανίζεται.
-
Λογικό να πέφτει ο θόρυβος στο clima αφού λειτουργεί αυτόματα η ένταση στον εξαερισμό. Στο απλό AC αυτό δεν συμβαίνει. Μόνο στην 1η σκάλα έντασης είναι σχετικά ήσυχος ο εξαερισμός. Σχετικά όμως, γιατί το βουητό είναι υπαρκτό, απλά δεν είναι ανυπόφορο. Από την 2η σκάλα και πάνω 'φορτώνει' πολύ. Εγώ μέχρι την 3η σκάλα το έχω πάει. Για παραπάνω δεν είμαι. Το κεφάλι μου δεν είναι για πολλά-πολλά.
-
Αμαν ρε καταιγιδα αλλοι ηρεμούν με το white noise ενός ανεμιστήρα, σε εσένα σε πιάνει το κεφάλι σου.
....
Beta tester έπρεπε να γίνεις....
Χαχα
-
LAP το καλύτερο επάγγελμα...!... Beta tester!!!!
-
Αχ, αγαπημενος.
Τον θυμάμαι. Τον εβλεπα παιδάκι.
Που Είναι;
Ήταν και ένας άλλος που έκανε με τον 22 απο το αμάν, έκανε τον αγοραστή 'μαρτύριο' για τους πωλητές.
-
Παιδιά το 1,2 130 αλογα έχει μεγάλη διαφορά από το 1,2 110 στις καταναλώσεις κτλ. Υπόψιν ότι μιλάω για τα αυτόματα.
-
Πιστεύω ανάλογα με το πόδι , γύρω στο μισό λίτρο .
-
Γενικότερα για να μην σας πρήζω με ξεχωριστές ερωτήσεις, ψάχνω B SUV, με χώρους και εμφάνιση που με καλύπτουν στο C3 aircross. Αυτά που θα ήθελα να ξέρω πριν προβώ σε αγορά είναι το αν είναι αρκετά οικονομικό στο δρόμο εκτός πόλης με το αυτόματο μιλώντας για ταχύτητες τύπου 130-140 με το cruise ενεργοποιημένο, καθώς θα ήθελα να δοκιμάσω να έχω αμάξι με αυτόματο κιβώτιο. Και μου έχουν πει ότι αυτά με μετατροπέα ροπής όπως του Aircross είναι απ τα πιο αξιόπιστα.
-
Πείτε του ένα νούμερο κατανάλωσης. Όλα τα αλλά ρα έκανε μόνος του. Ψεκαζει σκουπιζει....
Ωραίος
-
Δηλαδή φίλε μου;
-
Όχι τίποτα,
Είσαι ψαγμένος και ξέρεις τι ζητάς.
Αυτο
-
Οχι προς θεού , δεν απάντησα επιθετικά, μην με παρεξηγήσεις, νόμιζα ότι ήταν κάποιο σχόλιο πάνω σε αυτά που έγραψα. Όντως έψαξα αρκετά άλλα κάποια πράγματα όπως πχ αυτό με την αξιοπιστία του αυτόματου και τα φοβάμαι και δεν εχω ιδέα από αυτά, οπότε το ανέφερα εδώ μπας και σχολιάσει κάποιος κάτοχος και μάθω. Όσο για την κατανάλωση, με ενδιαφέρει επειδή λόγω σκούτερ σπάνια θα μπαίνω μες στην πόλη(Θεσσαλονίκη) με το αμάξι καιρικών συνθηκών επιτρέποντων λόγω ύπαρξης σκούτερ. Οπότε θελω να ξέρω πόσο έχουν εκτός πόλης και μικτή οι κάτοχοι. Γι αυτό και ρωτάω επειδή σε δοκιμές κτλ στο ίντερνετ σχεδόν ποτέ δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
-
Το αυτόματο του είναι της πιο αξιόπιστης τεχνολογίας. Η εταιρία κατασκευής είναι η aisin και το μοντελο του κιβωτιου (στο λέω για να ψάξεις στο ίντερνετ αν υπάρχουν θεματα) το AWF6F25
-
Σ ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Και τώρα μπορείς να πεις:
Πείτε του ένα νούμερο ρε παιδιά για το 130αρι με το αυτόματο στην κατανάλωση πως πάει
Citroen C3 Aircross 2018