-
Αν ηταν δικο μου θα τους πιεζα να μου αλλαξουν οδηγους βαλβιδων και τσιμουχακια στην εγγυηση και προσοχη τι λαδι βαζουμε
-
Και όμως τα ελατήρια μπορούν να προκαλέσουν πυρακια λόγω κακής κινηματικής κίνησης σε συγκεκριμένες στροφές
Τα πειράκια είναι αυταναφλέξεις καυσίμου σε λάθος χρόνο, η αυταναφλέξεις από συγκεντρωμένα υπέρθερμα κάρβουνα στους θαλάμους καύσης, ή από υπέρθερμα κάρβουνα κολλημένα στα στελέχη των βαλβίδων εξαγωγής όπως συμβαίνει στις συγκεντρωμένες εναποθέσεις στις βαλβίδες στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, καμμία σχέση με κινηματικές κινήσεις κλπ.
Η περίπτωση να μην κλείνουν οι βαλβίδες είναι η επικόλληση κάρβουνων στις έδρες τους ή στις ίδιες τις βαλβίδες, ή σε στραβά στελέχη των βαλβίδων, η περίπτωση των ελατηρίων των βαλβίδων είναι ακραία και παρατηρείται μόνο σε υπερστροφία ή σε σπασμένα ελατήρια βαλβίδων, εκεί όμως έχουμε άλλου είδους ενδείξεις που δεν περνάνε απαρατήρητες.
-
θενξ,
Ο.κ για τις επικαθησεις, συμφωνώ.
Στο άλλο με τα ελατήρια, δηλαδη είναι άπιθανο να συμβεί σε χαμηλότερες στροφές;;;
-
Ελατήρια βαλβίδων λες εσύ ή πιστονιών;
-
βαλβίδων,
θυμάμαι κάποτε έλεγαν για ανάκληση κάποιων μοτέρ του 208 για θέματα με τον εκκεντροφορο.
Αυτό που σκέφτηκα λοιπόν, είναι πως μήπως έχει σετακια από ελαττωματικά ελατήρια που δεν ταιριάζουν με τους νέους εκκεντροφορους.
Απλά σκέψεις κάνω, διότι εντάξει 20.000 χλμ για πυρακια και επικαθησεις είναι όντως λίγα.
Μια αλλη σκεψη, μηπως έχει διαρροή κάποιος δίαυλος της βαλβίδας.
Οι δίαυλοι σκατα είναι ρε παιδιά τι λετε, ποια φωτογραφια βλεπετε;;;
-
Την φωτο στην 1η σελιδα του θεματος βλεπω εγω.
Αλλά μαλλον δεν ξερεις ποιοι ειναι οι αυλοι
-
Σωστά όταν λέτε για αυλο κατάλαβα για οδηγό βαλβίδες. Για καποιο λόγο το διάβαζα ως δίαυλο και σκεφτόμουν....τι εννοειται;;;
πείτε εκεί πέρα κουρμπα να κατλααβαινω
-
Εχουν στανταρ ονομασιες ρε Lap
-
Και ελληνικα να τα ελεγες, εγω θα σε εβριζα και παλι
-
Χαχαχα
Μαθημενα τα βουνά απο χιόνια.
-
Ναι το κατάλαβα.... απλά διάβασα γρήγορα το άυλο ως δίαυλος....Και πίστεψα οτι ετσι λέτε τον οδηγό.
Ναι έχουν ονομασιες, αλλά πολλές φορές τις ξέρω στα αγγλικά διότι ότι διαβάζω, από ξένα αρθρα μηχανολογιας τα διαβάζω. Και μετα ψάχνω μετάφραση για να τα πω σε συζητήσεις.
Για παράδειγμα έψαχνα να θυμηθώ πως λέγεται στα ελληνικά το 'camshaft' για να αναφέρω τον εκκεντροφορο σε προηγούμενο ποστ....
Υ.γ, Έχω πάει σε μάστορα και του άρχισα ερωτήσεις για διάφορα που τα διάβαζα με ξένη ορολογία και με έβριζε. Μου έλεγε για 'τακουνακια' κτλ και έλεγα τι λεει ο άνθρωπος ;;;
χαχαχα
-
Επιτέλους παρέλαβα σήμερα το πεζό.. έγινε καθαρισμός των βαλβίδων εισαγωγής, αλλαγή λαδιού και φίλτρου, έλεγχος σε ντεπόζιτο καυσίμου , και αντλίες. και αναβάθμιση ecu.. το κάυσιμο που βάζω μου είπαν είναι άριστο και δεν έχει καμία ευθύνη για ότι έγινε. μιας και στην αρχή μου είχαν αναφέρει για ποιότητες καυσίμου κλπ ..
προς στιγμής είναι πολύ γραμμικό και μου φένεται να έχει και περισσότερη δύναμη απο πρίν, αν και ίσως είναι στο μυαλό μου καθώς 2 βδομάδες τώρα οδηγούσα ένα c1 με 68 άλογα..
θα το ξαναπάω σε 1 μήνα για δωρεάν έλεγχο ότι όλλα είναι καλά και γενικα θα το παρακολουθώ, αν και τώρα με την απαγόρευση κυκλοφορίας δεν θα μπορώ να κάνω κανένα ταξίδι να το τσεκάρω .. γενικά με καθυσήχασαν, τα βήματα που ακολουθούν είναι πάντα με τις υποδείξεις της εταιρίας, και αν το ξανακάνει στο μέλλον φυσικά στο πλάνο είναι και η αλλαγή κινητήρα. επίσης και σε περίπτωση λήξη της εγγύησης με καλύβουν κανονικά χωρίς καμία επιβάρυνση, εάν μελλοντικά ξανακάνει κάτι ανίστοιχο απτη στιγμή που γνωρίζουν ότι είναι αστοχία εργοστασιακή.
Αυτά. ας ελπίσω να λήξη εκεί η ταλαιπωρία μου..
-
Αστοχία;;;
Έτσι λειτουγει;;
Τι σημαινει αστοχία σου ειπαν;
-
Καμιά φωτό τώρα σου δώσαν;
-
Αστοχία;;;
Έτσι λειτουγει;;
Τι σημαινει αστοχία σου ειπαν;
αστοχία στο λογισμικό διαχείρησης φαντάζομαι ..ότι όλο το πρόβλημα προέρχεται απο κεί γιαυτό και άλλαξαν το πρόγραμμα. γεινκά μου είπε υπάρχουν αναφορές για τον ίδιο κινητήρα με αυτό το πρόβλημα. αλλά δεν είναι και τόσο συχνό φαινόμενο και σε αυτά τα χιλιόμετρα. ο κωδικός σφάλματος στον εγκέφαλο ήταν ο p3061.. σε γκουγκλάρισμα βέβαια δν βρήκα κάτι το ιδιαίτερο γιαυτό το σφάλμα
-
χαιρετω το forum.. όπως καταλαβαίνεται για να ξαναποστάρω μερικούς μήνες μετα, τα προβλήματα δεν τελείωσαν ..
συνοπτικά μιάς και έχει περάσει καιρός
( peugeot 208 1.2 110 ps 2018 20.000 χλμ, misfire στις 2-2,5 χιλ στροφες. λαμπάκι top up engine oil , κάρβουνο στις βαλβίδες εισαγωγής όπου σαν λύση προτάθηκε ο καθαρισμός βαλβιδών και νέο πρόγραμμα ecu , που θεωρητικά ευθύνονταν για την όλη κατάσταση.)
λίγο καιρό μετά την καραντίνα όπου ξεκίνησα πλέον να κάνω χιλιόμετρα το πρόβλημα επανεμφανίστηκε .. το ξαναπήγα στην αντιπροσωπία και μου είπαν αρχικά για μπουζί και μλκίες .. φυσικά και δεν ήταν τα μπουζί , άφησα εκεί το αυτοκίνητο και τους πίεσα για αλλαγή κινητήρα καθώς πλέον δεν είχα εμπιστοσύνη να γίνει η μηχανή πειραματόζωο..
προχθές ( ένα μήνα μετά με το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπία) σε συχνή επικοινωνία τους με τα κεντρικά επιτέλους πήρα έγκριση για καινούρια μηχανή ..
λογικά θα περιμένω κάμποσες μέρες μέχρι να σταλεί η μηχανή και να την αλλάξουν ..
ελπίζω να σταματήσουν εκεί τα προβήματα ..
θα σας ενημερώσω εκ νέου..
να φοβάμαι που θα μου αλλάξουν μηχανή? θα πορο΄πυσε κάτι να πάει στραβά ή είναι εύκολη διαδικασία ?
-
Καλημερα. Εισαι τυχερος που θα σου αλλαξουν μοτερ. Μη φοβασαι δεν προκειται να γινει κατι. Σου εδωσαν την καλυτερη λυση . Αρκει να σου αλλαξουν ολο το μοτερ ομως. Το διευκρινίσατε αυτο?
-
Το οποίο θα είναι του κουτιού ή ανακατασκευασμένο;
-
Καλημερα. Εισαι τυχερος που θα σου αλλαξουν μοτερ. Μη φοβασαι δεν προκειται να γινει κατι. Σου εδωσαν την καλυτερη λυση . Αρκει να σου αλλαξουν ολο το μοτερ ομως. Το διευκρινίσατε αυτο?
φίλε μου τι εννοείς όλο το μοτέρ?
-
Το οποίο θα είναι του κουτιού ή ανακατασκευασμένο;
ναι κάτι τέτοια σκέφτομαι και εγώ.πως θα μπορούσα να το καταλάβω?
peugeot 208 misfire, oil check, τριγμοί