-
Αυτό με το θες δεν θες αυτόματο για τους 1.5 δεν μπορώ να χωνέψω. Τοχεις κάψει από δέκα μεριές το μοτέρ ρε Ford. Σαν να μην θες να πετύχει(ς). Αποτι βλέπω οι εκδόσεις με το αυτόματο βγάζουν περισσότερους ρύπους και μεγαλύτερη κατανάλωση από τους αντίστοιχους M/T. Υποτίθεται ότι όλη η αναδόμηση της γκάμας γίνεται μεταξύ άλλων για την ορθολογική απόδοση ως προς τους ρύπους ώστε να μην τρώει πρόστιμο η εταιρία. Όταν αυτό δεν ισχύει δεν είναι πρόκληση το να μου επιβάλεις ένα αυτόματο κιβώτιο το οποίο ανεβάζει 2 και 3 χιλιάρικα την τελική τιμή με όφελος την οδηγική άνεση σε αστικό κύκλο και λίγες ρεπριζ ίσως λόγο περισσότερων σχέσεων; Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή να ευνοεί τον 1000αρι της αντί του 1.5 αλλά και να αδικεί το hatchback της τόσο. Ειλικρινά 1000 φορές να ανέβαζε την τιμή 1000€ να πληρώναμε από την τσέπη μας όλα τα πρόστιμα και να άφηνε τους πολλαπλούς και τον 1.5!! Δεν θα υπήρχε ούτε ένας που να μην το επέλεγε πιστεύω. Πάνω που την βλέπεις με θετικό μάτι αρχίζει άλλο έναν κύκλο με μ@λ@κίες. -1 Ford. +-1, 0 εις το πηλίκο. Κινήσεις άνευ ουσίας που δείχνουν πανικό....
Η εξήγηση είναι απλή: Το αυτόματο και το SW ώς πιο ακριβά μπορούν πιο εύκολα να απορροφήσουν το πρόστιμο, χωρίς να φανεί. Όμως σωστά λές θα μπορούσαν να δώσουν την επιλογή για όποιον θέλει τον 1.5 και στις άλλες εκδόσεις, συμφωνώ 100%!
-
Δεν ξέρω γιατί θεωρείς το εσωτερικό ξεπερασμένο. Μια χαρά είναι μίνιμαλ και νομίζω ΤΟ ΠΙΟ εργονομικό. Σίγουρα δεν είναι ότι πιο fancy αλλά για κάποιον που δίνει σημασία σε πιο ουσιαστικά πράγματα είναι τέλειο.
Και εγώ αναλογικά όργανα θα διάλεγα αν είχα επιλογή όταν το έφτιαχνα. Οθόνες εφέ και χαζομάρες. 1000 φορες το headup display που έχει και ουσιαστικά πλεονεκτήματα. Μάλιστα όταν μπει το sync 3.4 το hud θα δείχνει και οδηγίες από το Android Auto! Όχι μόνο από το Navi της Ford. Τα καινούρια έχουν ήδη 3.4 από το εργοστάσιο.
-
Γενικά καλό θα ήταν να αφήνουν πλήρη ελευθερία να κάνει ο καθένας το αμάξι όπως ακριβώς το θέλει. Χωρίς περιορισμούς. Δυστυχώς όμως καμία εταιρία δε το κάνει αυτό...
Επίσης μη παίρνετε όλα όσα αυτά που έγραψα ως νόμο. Είναι απλά φήμες από ένα γερμανικό φόρουμ που στο παρελθόν είχε προβλέψει σωστά κάποιες αλλαγές.
Καθίστε να περάσει ο καιρός να ξεθολώσουν τα νερά και βλέπουμε.
Όπως έχω ξαναπεί το ΜΚ4 είναι φοβερό σύνολο στα λευκά του με πολύ περισσότερα θετικά από αρνητικά αλλά η παρούσα στιγμή δεν είναι η κατάλληλη για να κάνει κάποιος ειδική παραγγελία
Υπομονή
-
Πριν το οδηγήσει κάποιος οφείλει η Ford να αποκτήσει κάποια στιγμή επιτέλους μια σταθερότητα. Ας πάρουν ότι σκατά αποφάσεις θέλουν να τις εφαρμόσουν και να αφήσουν την γκάμα να ρολάρει!!
-
Όποιος το οδηγήσει θα καταλάβει γιατί το αυτοκίνητο στέκεται επάξια στην κορυφή της κατηγορίας του, με μια μόνο επιφύλαξη για το νέο Golf.
-
1000 φορες το headup display που έχει και ουσιαστικά πλεονεκτήματα. Μάλιστα όταν μπει το sync 3.4 το hud θα δείχνει και οδηγίες από το Android Auto! Όχι μόνο από το Navi της Ford. Τα καινούρια έχουν ήδη 3.4 από το εργοστάσιο.
Το παρέλαβα με την τελευταία έκδοση και σε διαβεβαιώ πως οι εφαρμογές Android δεν απεικονίζονται στο HUD.
Εσύ πως και δεν έχεις κατεβάσει update; -
dimitriscsd wrote:
1000 φορες το headup display που έχει και ουσιαστικά πλεονεκτήματα. Μάλιστα όταν μπει το sync 3.4 το hud θα δείχνει και οδηγίες από το Android Auto! Όχι μόνο από το Navi της Ford. Τα καινούρια έχουν ήδη 3.4 από το εργοστάσιο.
Το παρέλαβα με την τελευταία έκδοση και σε διαβεβαιώ πως οι εφαρμογές Android δεν απεικονίζονται στο HUD.
Εσύ πως και δεν έχεις κατεβάσει update;Δεν έχει βγει επίσημα η αναβάθμιση και δεν θέλω να το κάνω με μόντα. Θα περιμένω τον Απρίλιο που υποτίθεται πως θα βγει από την Ford.
Υπάρχουν πάμπολες μαρτυρίες για το navigation στο headup display με Android Auto. Δεν βλέπεις τον χάρτη ολόκληρο στο HUD, αλλά τις οδηγίες όταν έχεις ενεργοποιήσει διαδρομή. Δηλαδή σε πόσα μέτρα στρίβεις και προς ποια κατεύθυνση. Όπως ακριβώς και με το navigation του Sync. Στο δικό σου δεν το βλέπεις αυτό και έχεις sync 3.4;
-
Οι οδηγίες απεικονίζονται.
Η τελευταία έκδοση είναι επίσημη.
Μπορείς να την καtεβάσεις από το site. -
Στο 3.3 δεν υπάρχουν.
Ποια έκδοση είναι επίσημη; Αφού βάζω στο VIN μου στο
https://www.ford.co.uk/owner/resources-and-support/sync-bluetooth/update#/status/
και μου λέει πως δεν υπάρχει αναβάθμίση.
Μόνο στα καινούρια κατασκευασμένα από Νοέμβρη και μετά υπάρχει το 3.4. Εμείς οι πάλιουρες ακόμα περιμένουμε... 3.3 και F7 χάρτες. Ούτε καν F8
-
Το δικό σου τι κατασκευή είναι;
Θα περίμενα πως είναι συμβατό με την 3.4.
Έχω δει και κάνα δυο βίντεο με τη συγκεκριμένη αναβάθμιση.Στο site της Ford δεν έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη ότι λειτουργεί σωστά, συνεπώς δεν ξέρω αν η διαδικασία αναζήτησης ενημερώσεων είναι αξιόπιστη.
Πάντως το αρχείο υπάρχει online για να το κατεβάσεις. -
Τέλος Φεβρουαρίου του 2019 είναι το δικό μου. Ήρθε με 3.3
Έχεις σε παρακαλώ το λινκ με το αρχείο να το ψάξω;
Υπάρχουν γενικά διάφοροι οδηγοί στο ίντερνετ για την αναβάθμιση, αλλά χρησιμοποιούν πλάγιους τρόπους μέσω κάποιων leaked software. Εφ' όσον δεν είναι κάτι κρίσιμο, είχα αποφασίσει να περιμένω την επίσημη κυκλοφορία μέσω του σάιτ όπως γίνεται πάντα. Αν δω ότι αργεί ίσως αναθεωρήσω
-
-
Ναι αυτό ακριβώς ανέφερα και εγώ... Ο τρόπος αυτός είναι πατέντα και όχι επίσημος. Χρησιμοποιούν κάποιες αλλαγές σε συγκεκριμένα αρχεία για να μπορέσουν να φορτώσουν την καινούρια έκδοση ακόμα και σε ΜΚ3 με Sync 3.0
Επίσης η έκδοση 19200 είναι BETA και όχι πλήρως δοκιμασμένη. Αν δεις τα σχόλια από κάτω αναφέρονται και μικροπροβλήματα. Γι αυτό αποφάσισα να περιμένω τον κανονικό τρόπο αναβάθμισης.
To πιο σημαντικό είναι πως δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορείς να συνεχίσεις με επίσημες αναβαθμίσεις από το σάιτ αν κάνεις την εγκατάσταση με τον παραπάνω τρόπο, καθώς ίσως να υπάρχουν διαφορές στα αρχεία. Θα πρέπει δηλαδή συνέχεια να φορτώνεις τις νέες εκδόσεις από το CYANLABS αντί για την Ford, ελπίζοντας ότι θα συνεχιστεί η εθελοντική αυτή υποστήρηξη.
Αλήθεια σε εσάς που ήρθε ήδη με 3.4 ποια έκδοση ακριβώς έχει το SYNC; Και τι χάρτες; Φαντάζομαι F8
-
Ήρθε από το εργοστάσιο με 19200 και οι χάρτες αν θυμάμαι καλά είναι F9.
Έχει κάνα δύο θέματα με ττις γραμματοσειρές, δεν υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες σε αρχεία MP3, στο Nav το 'Λ' εμφανίζεται 'V' και το 'ι' όταν δεν είναι τονισμένο είναι το αγγλικό 'i'.
Στη δική σου έκδοση υπάρχουν αυτά τα προβλήματα;
-
Δεν ξέρω να σου πω γιατί τα έχω όλα αγγλικά. Στις διευθύνσεις του Navigator πάντως που είναι ελληνικά δεν έχω δει τέτοια προβλήματα με γραμματοσειρές
MP3 δεν έχω χρησιμοποιήσει εδώ και χρόνια. Το spotify που έχει λύσει τα χέρια. Όλη η μουσική του κόσμου χωρίς κατέβασμα!
-
Kαλημερα, Μερικες ερωτησεις. Ειμαι αναμεσα στην αγορα ενος Corolla υβριδικου και ενος Focus diesel.
Η μονη μου φοβια ειναι διαβαζοντας κριτικες αλλα και συζητωντας με φιλους/γνωστους εχω 2 θεματα- Οτι τα ford εχουν μερικα προβληματακια αλλα και το QC (Quality control) της Ford δν ειναι και το καλυτερο
2)Οι αντιπροσωπειες ford ειναι καλες μονο για να πουλησουν το αμαξι αλλα οσον αφορα το service ειναι παρα πολλα τα αρνητικα σχολια.
Θα ηθελα μερικες συμβουλες/εμπειριες σε αυτο καθως και προταση καποιας καλης/αξιοπιστης αντιπροσωπειας.
-
Το after sales της Toyota είναι ένας από τους κύριους παράγοντες της γιγάντωσής της. Για το QC της Ford καλύτερα να μιλήσουν κάτοχοι καινούργιων οχημάτων. Στο δικό μου Fiesta του 2012 δεν έχω κάποιο παράπονο συναρμολόγησης. Είναι μέχρι στιγμής εξαιρετικό για τα χρόνια και τα χιλιόμετρα του.
Πάντως γενικά να ξέρεις αυτό που κάποτε ίσχυε δεν είναι 100% έτσι. Το 'θα κάψει μόνο λάμπες' της Toyota ξέχνα το. Πολλές ανακλήσεις, φήμες για σκουριές, τσιμπάνε και αυτά λαδακι...
Τουλάχιστον είσαι μεταξύ δύο επιλογών με μεγάλη εγγύηση. Ο diesel της Ford δεν έχει βγάλει θέματα αξιοπιστίας, είναι αρκουντως αποδοτικός χωρίς να βάζει φωτιά στον δρόμο ενώ η κατανάλωση του εξαρτάται από το δεξί σου πόδι όντας στον μέσο όρο της κατηγορίας. Στα povs του YouTube φαίνεται όχημα με εξαιρετική κύλιση.
Τα κινητήρια σύνολα της Toyota έχουν πολύ συγκεκριμένο προφίλ. Ειδικά αν μιλάμε για τον 1.8 hybrid προσωπικά θα σου έλεγα κάτι πολύ πρακτικό. Οδήγησε το και θα καταλάβεις ότι είναι καθαρά όχημα πόλης. Αν θες να κάνεις χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς και ταξίδια ή απλά είσαι λάτρης της οδηγικής απόλαυσης πάνε με κλειστά τα μάτια στο Focus. Αν σηκώνει η τσέπη σου wagon να το πάρεις και με sla είσαι βασιλιάς απαλλαγμένος από αντίστοιχα άγχη του βενζινοκινητήρα (απενεργοποίηση κυλίνδρου).
Αν δουλεύεις, ζεις και κινήσαι σε αστικό περιβάλλον, ειδικά αυτό της Αττικής, το Toyota είναι μια επιλογή ρεαλιστική μεν αλλά θα σε προβληματίσει στα οποία ταξίδια σου. Το Toyota είναι λίγο πιο safe αλλά αυτοκίνητο χωρίς προσωπικότητα. Αν ήταν φαγητό θα ήταν ανάλατη σαλάτα. Πολύ υγιεινή αλλά απλά ξενερωτη. Όσες φορές μπήκα σε εκδοχές του Corolla ένιωσα 15 χρόνια μεγαλύτερος, ειλικρινά. Λίγο το CHR το σώζει.
Αν η τσέπη σου σηκώνει 2l hybrid πρόσεξε ότι τα Corolla TS/hatchback δεν πληρώνουν τέλη, το sedan δεν βγαίνει 2l, το CHR πληρώνει τέλη. Επίσης εσωτερικά πιθανότατα το TS να έχει εσωτερικούς χώρους πίσω από το hatchback οπότε δες το από κοντά γιατί χάνει την ουσία του.
Προσωπική άποψη. Ιδανική επιλογή αν το σηκώνει η τσέπη σου και έχεις πάρκιν Focus sw Active/Active X Vignale diesel M/T. Έχουν εξαιρετικό κιβώτιο μην δώσεις λεφτά για το αυτόματο...
-
πολλα χλμ στην πόλη υβριδικο,πολλά χλμ σε εθνική ντίζελ, γενικά μιλώντας.
Απογοητευτικοι οι χώροι του Corolla, στο Yaris ήταν οι ίδιοι αν όχι καλύτεροι.
Εξισου μικρό το πορτπαγκαζ και στα δυο που για μένα τα αποκλείει σαν πρώτο αυτοκίνητο οικογένειας.
Για μένα εν τέλη ντίζελ φοκους αν δεν μιλάμε για κίνηση Αθήνας αλλά χλμ σε ανοιχτό δρόμο, στην αντίθετη περίπτωση πάρε Yaris να σου μείνουν και ρέστα.
Οσο αφορά το quality control της φορντ όντως πάσχει για τα σέρβις δεν έχει υποπέσει κάτι αρνητικό στην αντίληψη μου, αρκετά οικονομικά μάλιστα θα τα έλεγα.
-
Γενικα τα χιλιομετρα που διανυω ειναι 50-60 καθημερινα με κινηση ειτε σε αττικη οδο είτε περιφεριακα αθηνων,δλδ κεντρο κατεβαινω σπανια. Ταξιδια και εθνικη δν ειναι καθημερινοτατα αλλα τυπου μια φορα το μηνα αν και θα ηθελ να τα αυξησω.Σαν αντιπροσωπια φορντ με αξιολογο service που να ασχολουνται χωρις απλα να θελουν να το πασαρουν πισω μπαμ μπαμ, εχουμε καμια προταση?
-
Εγώ 3 χρόνια με το Kuga δεν είχα κανενα παράπονο και κανένα πρόβλημα ούτε από το αυτοκίνητο, ούτε άπό την Βελμάρ στο Μαρούσι. QC ζητήματα δεν είδα και από αξιοπιστία δεν έβγαλε κάτι αλλά δεν με ένοιαζε με τα 8 χρόνια εγγύηση, ας έβγαζε ό,τι ήθελε!!
Ford Focus MK4