-
dimitris_x wrote:
Θα ελέγξω τον αριθμό σε άλλο έγγραφο και στην αντιπροσωπεία για να το επιβεβαιώσω.
Πάντως, από το πρώτο σερβις που έκανα στην Toyota δεν έβαλα ποτέ λάδια 5w30 που μου έλεγαν ότι θα βάλουν, τους πήγαινα πάντα λάδι 0w20. Εντωμεταξύ δεν είχαν λάδι 0w20 απ΄ ότι κατάλαβα και μετά από κάποια χρόνια φέρανε μέχρι και Eneos 0w20.
Μέχρι και τώρα στις 150000 χιλιόμετρα που έχω και με αλλαγές αυστηρά στις 7500 χιλιάδες χιλιόμετρα το αμάξι καίει περίπου 1 λίτρο συνολικά.Πρώτο χέρι το έχεις?
Απο την αρχή του έκανες αλλαγές με 0-20 / 7500χ?
Απο τα πόσα χιλιόμετρα ξεκίνησε να καταναλώνει λάδι?
Ναι πρώτο χέρι.
Πρώτη αλλαγή την έκανα στα 2000 χιλιόμετρα δεν ήθελα να αφήσω το λάδι που είχε μέσα και από εκεί και πέρα κάθε 7500 με 0w20 μόνο.
Αν θυμάμαι καλά θα πρέπει να ξεκίνησε μετά τις 70000-80000 να χρειάζεται πάνω απο 500-600 γραμμάρια.
Ποτέ όμως δεν έδωσα μεγάλη προσοχή γιατί το θεωρούσα φυσιολογικό. Το κοιτάω ανά 1000-2000 χιλιόμετρα και ότι λείπει το συμπληρώνω.
Θα προσπαθήσω τώρα να το κοιτάω αυστηρά κάθε 1000 και να μετράω πόσο ακριβώς λάδι έβαλα.
Θα προσπαθήσω να δω και τα μπουζί ο μηχανικός μου δηλαδή μιας και αυτές τις μέρες θα πάω προληπτικά για ρύθμιση βαλβίδων, καθαρισμο στα μπεκ και έλεγχος του ιμάντα (δεν ξέρω αν έχει καδένα βέβαια το αμάξι μου).Έχει βάλει κάποιος υγραέριο στο συγκεκριμένο κινητήρα και αν αυτή η μετατροπή, εφόσον καίει λάδι, μπορεί να τον επηρεάσει ακάμα χειρότερα?
-
δεν έβαλα ποτέ λάδια 5w30 που μου έλεγαν ότι θα βάλουν, τους πήγαινα πάντα λάδι 0w20.
Σου πέρασε καθόλου από το μυαλό..........μήπως το 0w-20 'πήγαινε' στην άκρη και στον κινητήρα σου έμπαινε στην καλύτερη 5w-30?
-
Σου πέρασε καθόλου από το μυαλό..........μήπως το 0w-20 'πήγαινε' στην άκρη και στον κινητήρα σου έμπαινε στην καλύτερη 5w-30?
Γιατί να το αφήσω στην άκρη το 0w20?
Σίγουρα σε κάποιες χιλιάδες θα πάω σε 5w30 μιας και τώρα είμαι στις 150000, αλλά σε καινούριο αμάξι δεν θα έβαζα ποτέ 5w30. Το προτινόμενα λάδι από τον κατασκευαστή είναι αυτό εξάλλου.
Όπως ανέφερα πιο πάνω, το ότι δεν είχε η Toyota 0w20 για αρκετά χρόνια και έβαζε παντού 5w30 και τα άλλαζε κάθε 15000, δεν πάει να πει ότι έπρεπε να ακολουθήσουμε κάτι λάθος.
-
corolla xli wrote:
Σου πέρασε καθόλου από το μυαλό..........μήπως το 0w-20 'πήγαινε' στην άκρη και στον κινητήρα σου έμπαινε στην καλύτερη 5w-30?
Γιατί να το αφήσω στην άκρη το 0w20?
Σίγουρα σε κάποιες χιλιάδες θα πάω σε 5w30 μιας και τώρα είμαι στις 150000, αλλά σε καινούριο αμάξι δεν θα έβαζα ποτέ 5w30. Το προτινόμενα λάδι από τον κατασκευαστή είναι αυτό εξάλλου.
Όπως ανέφερα πιο πάνω, το ότι δεν είχε η Toyota 0w20 για αρκετά χρόνια και έβαζε παντού 5w30 και τα άλλαζε κάθε 15000, δεν πάει να πει ότι έπρεπε να ακολουθήσουμε κάτι λάθος.
Δεν με κατάλαβες. Εσυ πήγαινες το λάδι που ήθελες να μπει στον κινητήρα σου και καθόσουν στην υποδοχή ή έφευγες γιατί είχες δουλειά, κι ο λεβέντης που σου έκανε το service έπαιρνε το δικό σου και σου πατούσε μέσα το 5w-30 ας πούμε. Λέω τώρα εγώ. Το έχω ζήσει και αυτό και το έχω δει όπως και γέμισμα λιπαντικού από το ίδιο βαρέλι (no name) σε μονόλιτρα πλαστικά επώνυμα ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη ( ....μάστορα θέλω καλό λάδι........ castrol θα σου βάλω.... το καλύτερο..... γέμιζε τα άδεια μονολιτρα castrol που είχε, από το βαρέλι έβλεπε ο πελάτης μετά τα άδεια και χαιρόταν. Άλλος ήθελε shell. από το ίδιο βαρέλι και shell. μαγικό φαίνεται θα ήταν. Λίγα μαστόρια έχω δει να σέβονται την περιουσία (αυτοκίνητο ) του πελάτη. Θεωρώ πάντως πως είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να σου καίει τόσο λάδι.
-
Δεν με κατάλαβες. Εσυ πήγαινες το λάδι που ήθελες να μπει στον κινητήρα σου και καθόσουν στην υποδοχή ή έφευγες γιατί είχες δουλειά, κι ο λεβέντης που σου έκανε το service έπαιρνε το δικό σου και σου πατούσε μέσα το 5w-30 ας πούμε. Λέω τώρα εγώ. Το έχω ζήσει και αυτό και το έχω δει όπως και γέμισμα λιπαντικού από το ίδιο βαρέλι (no name) σε μονόλιτρα πλαστικά επώνυμα ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη ( ....μάστορα θέλω καλό λάδι........ castrol θα σου βάλω.... το καλύτερο..... γέμιζε τα άδεια μονολιτρα castrol που είχε, από το βαρέλι έβλεπε ο πελάτης μετά τα άδεια και χαιρόταν. Άλλος ήθελε shell. από το ίδιο βαρέλι και shell. μαγικό φαίνεται θα ήταν. Λίγα μαστόρια έχω δει να σέβονται την περιουσία (αυτοκίνητο ) του πελάτη. Θεωρώ πάντως πως είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να σου καίει τόσο λάδι.
Τώρα σε καταλάβα.. Σε κάθε αλλαγή που έχει γίνει στο αμάξι ήμουν δίπλα στο αμάξι και μπήκε το λάδι που είχα φέρει και ήθελα.
Μια φορά άργησα να κατέβω στο συνεργείο 5-10 λεπτά και δεν είμαι 100% σίγουρος αν άλλαξαν βαλβολίνες ή μου το δώσανε με τις ίδιες γιατί μου φάνηκε ότι έγινε πάρα πολύ γρήγορα η αλλαγή. Όλες τις άλλες φορές ήμουν εκεί δίπλα. -
Θεωρώ πάντως πως είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να σου καίει τόσο λάδι.
Αν διαβάσεις το συγκεκριμένο θέμα, θα δεις πως αφορά Auris / Yaris που λόγω προβληματικής σχεδίασης κινητήρα, πολλές φορές στις 100.000χμ χρειάζονται επισκευή κινητήρα.
Δεν έχει καμία σχέση ο κινητήρας που αναφερόμαστε, σε επίπεδο αξιοπιστίας, με κανέναν άλλο κινητήρα. Μιλάμε για προβληματικό κινητήρα και όχι για αξιόπιστο / κανονικό
-
corolla xli wrote:
Θεωρώ πάντως πως είναι λίγα τα χιλιόμετρα για να σου καίει τόσο λάδι.
Δηλαδή στις 150000 χιλιόμετρα που έχω, το να καίει 1 λίτρο και κάτι στις 7500 χιλιόμετρα είναι υπερβολικό?
-
Το να βρίσκεσαι σε φάση που στα 150000 χλμ να χρησιμοποιείς 0W-20 και να έχεις αυτή την κατανάλωση χωρίς να έχεις εφαρμόσει κάποια θεραπεία είναι μάλλον αξιοζήλευτο. Θα ήθελα να μάθω σε γενικές γραμμές τον τρόπο που δούλεψε το αυτοκίνητο στα χλμ αυτά. Ποσοστό χλμ εντός και εκτός πόλης, για εντός πόλης σε τι χρόνους δουλεύει στο ρελαντί, για εκτός πόλης με πόσες στροφές συνήθως ταξιδεύεις, πόσο συχνά βρίσκετε το μοτέρ στις 4000 - 5000 στροφές.
Οι περισσότεροι αναγνώστες του θέματος 1nr-fe 1.33 έφτασαν σε αυτό το ποστ γιατί είχαν το συγκεκριμένο πρόβλημα και ψάχτηκαν στο internet. Άρα είμαστε μια παρέα πονεμένων. Άραγε πόσοι είναι αυτοί που δεν έχουν κατανάλωση λαδιού? Ρωτήστε τους γνωστούς σας που έχουν τον 1.33. Θα μπορούσαμε να βγάλουμε ένα στατιστικό?
-
Πριν κάτι χρόνια ,ερώτηση σε γνωστη αντιπροσωπεία στα ΒΠ αν έχουν 0w20 η απάντηση ήταν οτι δεν το έχουν άμεσα διαθέσιμο αλλα μπορούν να το παραγγείλουν με κόστος 150 ευρώ τα 4 λίτρα :))))
Σε αντίστοιχη (περίπου) ερώτηση στην Toyota Hellas γιατί δεν βάζουν οι αντιπροσωπείες 0w20 σε κινητήρες που προτείνει το manual η απάντηση ήταν οτι όντως βάζουν 5w30 αντι 0w20 λόγω καιρικών συνθηκών Ελλάδας :)))
Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
Καλημέρα. dimitris_x Δηλαδή στις 150000 χιλιόμετρα που έχω, το να καίει 1 λίτρο και κάτι στις 7500 χιλιόμετρα είναι υπερβολικό?
Η αλήθεια είναι ότι επηρεασμένος από παλιότερα μοντέλα τουοτα που περίπου στα χιλιόμετρα που αναφέρεις θεωρούσαν ότι τότε έστρωσε ο κινητήρας θέλοντας να δείξουν ότι έχει ακόμη πολύ ζωή γι αυτό μου φαίνεται αρκετή η κατανάλωση λιπαντικού.
sphinxgr Αν διαβάσεις το συγκεκριμένο θέμα,..................... Μιλάμε για προβληματικό κινητήρα και όχι για αξιόπιστο / κανονικό
Το παρακολουθώ πολύ καιρό το θέμα και μπράβο σου για όλη την προσπάθεια που έχεις κάνει συνέχισε έτσι. Ο κινητήρας είναι όντως ιδιαίτερος Η προηγμένη μηχανική έχει εφαρμοστεί σε όλο τον κινητήρα 1NR-FE. Οι μηχανικοί της Toyota απλοποίησαν το κανάλι εισαγωγής του κινητήρα, χρησιμοποίησαν προσομοίωση υπολογιστή για να βελτιστοποιήσουν τη ροή του αέρα, εξομαλύνουν όλες τις επιφάνειες για λιγότερες αναταράξεις και στρογγυλοποιούσαν όλες τις γωνίες και αιχμηρές άκρες μέσα στον κινητήρα. Ένα από τα βασικά στοιχεία του κινητήρα 1NR-FE είναι ο σχεδιασμός του εμβόλου. Μικρότερες και ελαφρύτερες από την προηγούμενη μονάδα 1,3 λίτρων (1,329 κ.εκ.), έχουν σχεδιαστεί με μικρότερο χώρο επαφής και χρησιμοποιούν άνθρακα κεραμιδίου, ένα προηγμένο υλικό που χρησιμοποιείται συνήθως στη μηχανική της Φόρμουλα 1, για τη μείωση της τριβής. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης ανακυκλοφορία ψυχθέντων καυσαερίων (μοντέλα προδιαγραφών για κρύες χώρες μόνο) για τη μείωση των απωλειών άντλησης και τη μείωση του ΝΟx εκπομπών.πηγή https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_NR_engine.
Θεωρώ πως αν ο κινητήρας ήταν προβληματικός θα είχε καύση λιπαντικού από την αρχή. Οι κινητήρες σας όπως φαίνεται καίνε λιπαντικό από κόλλημα ελατηρίων και όχι από φθορά. Κόλλημα που προήλθε από ακατάλληλο λιπαντικό ή κατάλληλο αλλά με περισσότερο χρόνο μέσα στον κινητήρα από όσο άντεχε. Για μένα περισσότερη βαρύτητα για την αλλαγή λιπαντικού έχει ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα και οι ώρες λειτουργίας παρά τα χιλιόμετρα. Για τον 1NR-FE το 0w-20 είναι μονόδρομος. Αλλά στο συγκεκριμένο λιπαντικό έχει ημισυνθετικο και συνθετικής τεχνολογίας, Δεν μπορω να φανταστώ την λίπανση που θα έχει ένα ημισυνθετικό 0w-20 μετά από 7.500κμ ή 1 χρόνο σε κυκλοφοριακές συνθήκες Αθήνας με και εγώ δεν ξέρω πόσες ώρες λειτουργίας κινητήρα. Δεν θα σας κουράσω άλλο ήδη έχω γράψει αρκετά.
. -
.
-
Οι κινητήρες σας όπως φαίνεται καίνε λιπαντικό από κόλλημα ελατηρίων και όχι από φθορά.
-
Για τον 1NR-FE το 0w-20 είναι μονόδρομος. Αλλά στο συγκεκριμένο λιπαντικό έχει ημισυνθετικο και συνθετικής τεχνολογίας, Δεν μπορω να φανταστώ την λίπανση που θα έχει ένα ημισυνθετικό 0w-20 μετά από 7.500κμ ή 1 χρόνο σε κυκλοφοριακές συνθήκες Αθήνας με και εγώ δεν ξέρω πόσες ώρες λειτουργίας κινητήρα.
-
Κόλλημα ελατηρίων, γιατί υπάρχουν στο πιστόνι υπάρχουν λιγότερες τρύπες επιστροφής λαδιού στο κάρτερ. Έτσι το λάδι δεν επιστρέφει και καίγεται. Είναι καθαρά κατασκευαστικό το θέμα. Τα πιστόνια αντικατάστασης έχουν περισσότερες. Επίσης αν ο μηχανικός είναι μάγκας, σε ενδεχόμενη επισκευή κινητήρα, κάνει μόνος του επιπλέον τρύπες στα πιστόνια .
-
Δεν υπάρχουν ημισυνθετικά 0-20. Εδώ δεν υπάρχουν καν 5-30 ημισυνθετικά. Το ότι οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γίνονται βάσει συνθηκών / χρόνου λειτουργίας και όχι βάσει χιλιομέτρων, είναι απόλυτα σωστο.
-
-
Άραγε πόσοι είναι αυτοί που δεν έχουν κατανάλωση λαδιού? Ρωτήστε τους γνωστούς σας που έχουν τον 1.33. Θα μπορούσαμε να βγάλουμε ένα στατιστικό?
Λίγους που ξέρω με 150.000+ που δεν καίνε λάδια έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά.
<li>Άλλαζαν λάδια σε
-
Καλημέρα. dimitris_x Δηλαδή στις 150000 χιλιόμετρα που έχω, το να καίει 1 λίτρο και κάτι στις 7500 χιλιόμετρα είναι υπερβολικό?
Η αλήθεια είναι ότι επηρεασμένος από παλιότερα μοντέλα τουοτα που περίπου στα χιλιόμετρα που αναφέρεις θεωρούσαν ότι τότε έστρωσε ο κινητήρας θέλοντας να δείξουν ότι έχει ακόμη πολύ ζωή γι αυτό μου φαίνεται αρκετή η κατανάλωση λιπαντικού.
sphinxgr Αν διαβάσεις το συγκεκριμένο θέμα,..................... Μιλάμε για προβληματικό κινητήρα και όχι για αξιόπιστο / κανονικό
Το παρακολουθώ πολύ καιρό το θέμα και μπράβο σου για όλη την προσπάθεια που έχεις κάνει συνέχισε έτσι. Ο κινητήρας είναι όντως ιδιαίτερος Η προηγμένη μηχανική έχει εφαρμοστεί σε όλο τον κινητήρα 1NR-FE. Οι μηχανικοί της Toyota απλοποίησαν το κανάλι εισαγωγής του κινητήρα, χρησιμοποίησαν προσομοίωση υπολογιστή για να βελτιστοποιήσουν τη ροή του αέρα, εξομαλύνουν όλες τις επιφάνειες για λιγότερες αναταράξεις και στρογγυλοποιούσαν όλες τις γωνίες και αιχμηρές άκρες μέσα στον κινητήρα. Ένα από τα βασικά στοιχεία του κινητήρα 1NR-FE είναι ο σχεδιασμός του εμβόλου. Μικρότερες και ελαφρύτερες από την προηγούμενη μονάδα 1,3 λίτρων (1,329 κ.εκ.), έχουν σχεδιαστεί με μικρότερο χώρο επαφής και χρησιμοποιούν άνθρακα κεραμιδίου, ένα προηγμένο υλικό που χρησιμοποιείται συνήθως στη μηχανική της Φόρμουλα 1, για τη μείωση της τριβής. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης ανακυκλοφορία ψυχθέντων καυσαερίων (μοντέλα προδιαγραφών για κρύες χώρες μόνο) για τη μείωση των απωλειών άντλησης και τη μείωση του ΝΟx εκπομπών.πηγή https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_NR_engine.
Θεωρώ πως αν ο κινητήρας ήταν προβληματικός θα είχε καύση λιπαντικού από την αρχή. Οι κινητήρες σας όπως φαίνεται καίνε λιπαντικό από κόλλημα ελατηρίων και όχι από φθορά. Κόλλημα που προήλθε από ακατάλληλο λιπαντικό ή κατάλληλο αλλά με περισσότερο χρόνο μέσα στον κινητήρα από όσο άντεχε. Για μένα περισσότερη βαρύτητα για την αλλαγή λιπαντικού έχει ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα και οι ώρες λειτουργίας παρά τα χιλιόμετρα. Για τον 1NR-FE το 0w-20 είναι μονόδρομος. Αλλά στο συγκεκριμένο λιπαντικό έχει ημισυνθετικο και συνθετικής τεχνολογίας, Δεν μπορω να φανταστώ την λίπανση που θα έχει ένα ημισυνθετικό 0w-20 μετά από 7.500κμ ή 1 χρόνο σε κυκλοφοριακές συνθήκες Αθήνας με και εγώ δεν ξέρω πόσες ώρες λειτουργίας κινητήρα. Δεν θα σας κουράσω άλλο ήδη έχω γράψει αρκετά.
.Ωραία και καλά όλα αυτά, αλλά το κόλλημα των ελατηρίων δεν προέρχεται από ακατάλληλο λιπαντικό αλλά από την ( πατάτα ) της Τοyota να βάλει έμβολα με μόνο 4 τρύπες αποστράγγισης του λαδιού στο ελατήριο του λαδιού, με αποτέλεσμα να παραμένει λάδι στα λούκια των εμβόλων το οποίο σταδιακά ( χτίζει ) τα ελατήρια και τα κολλάει.
Στην Αμερική που παρουσιάστηκε κει εκεί το πρόβλημα έστειλαν στην εγγύηση άλλα έμβολα με περισσότερες τρύπες στο σημείο, ( 8 ) εδώ η αντιπροσωπεία εξακολουθεί να δίνει σε αυτούς τους κινητήρες τα παλιά έμβολα με τις 4 τρύπες.
-
Καλημέρα κύριε 21 Quadra. (συγνώμη δεν γνωρίζω το όνομά σας). ¨'...............να βάλει έμβολα με μόνο 4 τρύπες αποστράγγισης του λαδιού στο ελατήριο του λαδιού, με αποτέλεσμα να παραμένει λάδι στα λούκια των εμβόλων το οποίο σταδιακά ( χτίζει ) τα ελατήρια και τα κολλάει.¨΄
Μήπως γι αυτό -εκτός των άλλων- θέλει ψιλό λάδι? να προλαβαίνει να επιστρέφει στην ελαιολεκάνη λόγω των λιγότερων οπών σε σχέση με άλλα έμβολα? Από την εμπειρία σας σε έναν κινητήρα που έχοντας το σωστό γι αυτόν λιπαντικό και αλλάζετε ανάλογα με την χρήση - ώρες λειτουργίας (ανεξαρτήτως χιλιομέτρων ) σε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να περιμένουμε το φαινόμενο των κολλημένων ελατηρίων. Η ερώτηση γίνεται σε μια προσπάθεια να καταλάβω αν η αιτία κατανάλωσης λιπαντικού στα χιλιόμετρα που αναφέρουν παραπάνω οφείλεται στον σχεδιασμό των εμβόλων σε ακατάλληλο σε ιξώδες και προδιαγραφές λιπαντικό η σε μεγάλο -για τους συγκεκριμένους κινητήρες - χρονικό διάστημα αλλαγής λιπαντικού.
Εκτός θέματος. Ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες συμβουλές που μου δώσατε μέσω προσωπικών μηνυμάτων όσον αφορά την αλλαγή ιξώδους λιπαντικού. Ο κινητήρας δουλεύει πλέον με 10w-40 και είναι σχεδόν αθόρυβος ( σε θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα και ρελαντί) σε σύγκριση με το λιπαντικό που είχα.
-
Καλησπέρα.
sphinxgr ¨¨¨2) Δεν υπάρχουν ημισυνθετικά 0-20.¨¨
Αν ξέρεις κάτι περισσότερο ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση. Άρα αυτά που διάβασα είναι τυπογραφικό λάθος. Στα δύο πρώτα γράφει Partly synthetic στα επόμενα Synthesis technology.( αν θεωρηθούν ως διαφήμιση παρακαλώ να διαγραφούν). Οταν ανοίξει η σελίδα πατήστε το Additional Information
https://products.liqui-moly.com/oils/top-tec-6300-0w-20-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/special-tec-v-0w-20-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/special-tec-aa-0w-20-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/top-tec-6200-0w-20-1.html
-
Καλημέρα κύριε 21 Quadra. (συγνώμη δεν γνωρίζω το όνομά σας). ¨'...............να βάλει έμβολα με μόνο 4 τρύπες αποστράγγισης του λαδιού στο ελατήριο του λαδιού, με αποτέλεσμα να παραμένει λάδι στα λούκια των εμβόλων το οποίο σταδιακά ( χτίζει ) τα ελατήρια και τα κολλάει.¨΄
Μήπως γι αυτό -εκτός των άλλων- θέλει ψιλό λάδι? να προλαβαίνει να επιστρέφει στην ελαιολεκάνη λόγω των λιγότερων οπών σε σχέση με άλλα έμβολα? Από την εμπειρία σας σε έναν κινητήρα που έχοντας το σωστό γι αυτόν λιπαντικό και αλλάζετε ανάλογα με την χρήση - ώρες λειτουργίας (ανεξαρτήτως χιλιομέτρων ) σε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα πρέπει να περιμένουμε το φαινόμενο των κολλημένων ελατηρίων. Η ερώτηση γίνεται σε μια προσπάθεια να καταλάβω αν η αιτία κατανάλωσης λιπαντικού στα χιλιόμετρα που αναφέρουν παραπάνω οφείλεται στον σχεδιασμό των εμβόλων σε ακατάλληλο σε ιξώδες και προδιαγραφές λιπαντικό η σε μεγάλο -για τους συγκεκριμένους κινητήρες - χρονικό διάστημα αλλαγής λιπαντικού.
Εκτός θέματος. Ευχαριστώ για τις τεκμηριωμένες συμβουλές που μου δώσατε μέσω προσωπικών μηνυμάτων όσον αφορά την αλλαγή ιξώδους λιπαντικού. Ο κινητήρας δουλεύει πλέον με 10w-40 και είναι σχεδόν αθόρυβος ( σε θερμοκρασία λειτουργίας κινητήρα και ρελαντί) σε σύγκριση με το λιπαντικό που είχα.
Παναγιώτης το όνομα μου, το λάθος είναι στα έμβολα όπως έχω πει,και όπως έχει ήδη παραδεχθεί και η Toyota Αμερικής, ότι λάδι και να μπει σε αυτόν τον κινητήρα θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα γύρω στις 100.000 χλμ, λίγο πριν - λίγο μετά δεν έχει μεγάλη σημασία, ότι ιξώδες και να έχει το λάδι αν δεν αποστραγγίζεται αμέσως και παραμένει μέσα στο λούκι είναι επόμενο κάποια στιγμή να καρβουνιάσει και να κολλήσει το ελατήριο που καθαρίζει τον κύλινδρο από το λάδι, στα συνεργεία το λένε και - ξύστρα -.
Επόμενο είναι να ακούγεται με μειωμένους θορύβους με παχύτερο λάδι, όπως επόμενο είναι να έχει το λάδι λίγο μεγαλύτερη θερμοκρασία λόγω εσωτερικών του τριβών, ίσως 10c και να έχεις και μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου περίπου 0.3 - 0.5 λίτρα στα 100 χλμ. .
-
Υπάρχει κάποιος που από την αρχή χρησιμοποιεί λάδι 0w20 να μας πει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου?
Όσοι χρησιμοποιούν λάδι 5w30 ή 10w40, τι μέση κατανάλωση έχουν με νορμάλ οδήγηση εντός πόλης χώρις να δουλεύουν a/c. -
Καλησπέρα.
sphinxgr ¨¨¨2) Δεν υπάρχουν ημισυνθετικά 0-20.¨¨
Αν ξέρεις κάτι περισσότερο ζητώ συγνώμη για την παραπληροφόρηση. Άρα αυτά που διάβασα είναι τυπογραφικό λάθος. Στα δύο πρώτα γράφει Partly synthetic στα επόμενα Synthesis technology.( αν θεωρηθούν ως διαφήμιση παρακαλώ να διαγραφούν). Οταν ανοίξει η σελίδα πατήστε το Additional Information
https://products.liqui-moly.com/oils/top-tec-6300-0w-20-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/special-tec-v-0w-20-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/special-tec-aa-0w-20-1.html
https://products.liqui-moly.com/oils/top-tec-6200-0w-20-1.html
Όντως γράφει Partly synthetic αλλά παράλληλα λένε ότι έχουν προδιαγραφές Long Life που είναι σαν να ακυρώνει το ένα το άλλο! Οπότε όντως λογικά υπάρχουν - αφου το λέει η liqui moly, κάτι θα ξέρει παραπάνω. Δεν το ήξερα και σαφώς δεν μπορώ να εξηγήσω τεχνικά το λόγο ύπαρξης τους.
-
Η Γερμανια εχει διαφορετικη νομοθεσια για τον ορο 100% συνθετικα.Υποθετω οτι μιλαμε για συνθετικα αλλα με διαφορετικη μεθοδο .
-
Καποτε το διαβασα και το κράτησα. Τώρα τι παιζεται με τον όρο full synthetic ή 100% synthetic και Synthesis technology κι αν τελικά υπάρχει 100% synthetic λιπαντικό δεν ξέρω.
***Στην Γερμανία και Ιαπωνία απαγορεύεται να λέγονται Συνθετικά τα λάδια της Group III
Στη Βόρεια Αμερική, μετά από απόφαση, το 1999, από το Εθνικό Διαφημιστικό Τμήμα του Better Business Bureau επιτρέπει στην ομάδα βασικών ελαίων ΙΙΙ να θεωρούνται ως συνθετικά.
Αυτό προέκυψε έπειτα από δικαστήριο στο οποίο συνεπλάκησαν οι Mobil και Castrol. Η Castrol που είχε σε κυκλοφορία το Castrol Syntec (PAO) άλλαξε το βασικό λάδι και από PAO το αντικατέστησε με ένα Ορυκτέλαιο το οποίο είχε υποστεί επεξεργασία τύπου Hydrocracking, Υδρογονοπυρόλυση.Η Mobil κάνοντας διάφορα τεστ ανακάλυψε την αλλαγή αυτή και πήγε την Castrol στα δικαστήρια με το ισχυρισμό ότι λάθος διαφήμιζαν το προϊόν ως Συνθετικό μια που το βασικό λάδι προέρχονταν από το Πετρέλαιο.
Η θέση της Mobil στο δικαστήριο ήταν ότι «Συνθετικό λάδι είναι κάτι που ο άνθρωπος έχει φτιάξει στο εργαστήριο με συγκεκριμένες προδιαγραφές οι οποίες δεν είναι δυνατόν να βρεθούν στη Φύση με αυτόν τον τρόπο».
Η θέση της Castrol ήταν ότι «Η Επεξεργασία την οποία το λάδι έχει υποστεί το έχει κάνει τόσο εξευγενισμένο που τίποτε πλέον δεν του ομοιάζει στη Φύση»
Επειδή η API δεν μπορούσε να διατυπώσει έναν καλό προσδιορισμό της έννοιας «Συνθετικό» το δικαστήριο έκανε δεκτή την θέση της Castrol.
Το δια ταύτα είναι ότι το περιθώριο κέρδους ήταν πολύ μεγάλο στα Συνθετικά Hydrocracking λάδια σε σχέση με τα Αμιγώς Συνθετικά με την ίδια τιμή πώλησης.***
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού