-
πέρασα από ΚΙΑ σήμερα, οδήγησα και το χιλιαρι xceed, ωραίο αυτοκίνητο, λίγο στενή θέση οδηγού και κινητήρας ψοφιος όπως έχουν γράψει και πιο πίσω.
τώρα, στο 1,6 βενζίνη που με ενδιαφερει, δν πήρα ούτε. τα 500€ έκπτωση. ουσιαστικά μου έδωσε τιμή καταλόγου,στην πλούσια έκδοση. 32,500 με απαλλαγή 26,500.
έξτρα. γίνονται ειδικές παραγγελίες μου είπε ότι θέλεις. ενδεικτικά μου ανεφερε από παραγγελια που έγινε:
ηλιοροφή 1600€. πανάκριβη;
yellow pack 150€
keyless 600€ πανάκριβο;
I cockpit 900€
συνολικά, νομίζω προσωπικά θα με βόλευε πιο πολύ το pro ceed, με ερωτηματικό του πόσο άνετο θα είναι, αν θα κοπαναει κτλ. νομίζω το proceed gt, έχει 40προφιλ, 18αρα ζάντα.
-
Το xceed πως σου φανηκε σε λακουβες...τα αμορτισερ του εχουν υδραυλικα bumb stops
-
αέρα περνουσε lap. με πήγε επίτηδες σε μπαλωματα υπονόμων σε επαρχιακό με ύψος καμία 10 πόντους πάνω από το έδαφος και περνούσε ανετοτατα χωρίς κανένα παράπονο.
τώρα, τι στήσιμο έχει το gt, και τι έξτρα θα μπορούσε να έχει ένα θεός ξέρει. καθώς 200 άλογα είναι αυτά, μου φάνηκε πολύ μαλακό, όπως επίσης οι εκδόσεις gt συνήθως έχουν καλύτερο κάθισμα, ραφές κτλ
είπαμε στην ΚΙΑ θέλουν να τα πετύχουν όλα και παίζει να τα χάσουν όλα.
-
τα ελατήρια του είναι 5 με 7 % πιο μαλακά σε σύγκριση με το ceed, ενώ του pro ceed αντίστοιχα πιο σκληρά, proceed gt μάλλον ακόμα πιο σκληρά. οπότε ίσως είναι πολύ οριακά για Ελλάδα και οικογένεια. εκτός αν γίνεται να αλλάξεις προφίλ στα λάστιχα αργότερα. πάντως το pro ceed έχει κίνηση στα αγγλικά φόρουμ. μάλλον οι Άγγλοι γουστάρουν τέτοιου είδους αμάξια.
-
Πιθανοτατα τα υδραυλικα bump stop να ειναι πολυ καλα μελετημενα.
Μπραβο ρε kia, πλεον παιζεις στα ισα...και παλι μπραβο.
-
Το xceed πως σου φανηκε σε λακουβες...τα αμορτισερ του εχουν υδραυλικα bumb stops
Έχει φοβερές αναρτήσεις δεν κάνει κιχ περνά βελούδινα από λακούβες δεν ακούγεται τπτ , καλύτερο από τον ημιακαμπτο του φοκους που έκανα κολλητά τεστ.
-
Σήμερα το πρωί στο δρόμο, είδα ένα Xceed σε μπλε μεταλλικό χρώμα.Πολύ ωραίο! (ιδίως το πίσω μέρος)
Βέβαια,το αμάξι ήταν testdrive της FMS.
-
θα γραψω εδώ διότι δν υπάρχει αντίστοιχο topic. μετά από εξυπηρέτηση της πωλήτριας, κανονίστηκε ένα ραντεβού με άνθρωπο που αγόρασε proceed gt 1,6 204hp λίγες μέρες.
εσωτερικά, οι κόκκινες ραφές του δίνουν μια προσωπικότητα στις μπροστά θέσεις. λείπει αυτή η μουντιλα που βγάζουν πολλά ασιατικά. καθίσματα ότι πρέπει, αγκαλιάζουν χωρίς να ενοχλούν.το πόσο ποιοτικά είναι ο χρόνος το δείχνει. Γενικά τα πλαστικά οκ, αρκετά μαλακα, αρκετά σκληρά όσο κατεβαίνει το χέρι, ενώ αρκετές οι επιφάνειες με αυτό το μαύρο γυαλιστερό πλαστικό που λερώνει εύκολα
πισω, είμαι 1,75, πόδια με την θέση οδηγού εκεί που θέλω , είχα περιπου 10 πόντους αέρα. κεφάλι άνετα αν και με το όλο κουπέ στυλ, είναι σκοτεινά πίσω θα έλεγα. λόγω παιδιών, η ηλιοροφή φαντάζει καλή επιλογή. χώροι για 5 ενήλικες; ε, δυσκολακι.
χώροι αποσκευών κορυφή, (λίγο ρηχά), μικρό ντεποζιτο. ως συνοδηγός το απόλαυσα για λίγο. μπόλικη δύναμη, kickdown χωρίς ιδιαίτερο lag. το περίμενα πιο σκληρό, εντάξει δεν είναι και χαλί αλλά το βρήκα τόσο όσο. θυμίζω φοράει 18/40 ζάντα.
το παλικάρι που το έχει, μου είπε απλά πράγματα: 9 λίτρα υπ νορμάλ συνθήκες και από κει και πέρα, όσο το πατάς τόσο πίνει.(σπορτ mode κτλ).
η 10ρα οθόνη κοστολογείται στο χιλιάρικο, πανοραμική στο ενάμισι, digital καντραν στο εξακοσαρι. (σε σχέση με το εξωτερικό φυσικά, λείπουν ως στάνταρντ θερμ/ηλεκτρικά καθίσματα, θερμ τιμόνι και άλλα)
είναι ένα πολιτισμένο gt που απευθύνεται πιο πολύ σε σαρανταρηδες οικογενειάρχες η όχι, με εμφάνιση που τα σπαει. αν ξεφύγεις από τις ταμπελες, εξαιρετική επιλογή.
-
θετικά: εμφάνιση, επιδόσεις, χώροι αποσκευωναποσκευων, εγγυηση
αρνητικά: κατανάλωση, μικρό ντεποζιτο (50λιτρα), έλλειψη USB για τους πίσω, σκοτεινό πισω, δν έχει eco.
-
επίσης να πω πως έχουν παρουσιαστεί κάποια προβλήματα σε κάποιες χώρες (από ξένα forum/ μπορεί να είναι και μεμονωμένες περιπτώσεις) με απώλεια ροπής σε άκυρες φάσεις. μάλλον κάτι σε σχέση με τον εγκέφαλο. δν ξέρω αν έχει διορθωθεί. μιλάω για τον 1,6 βενζίνη πάντα.
-
επίσης να πω πως έχουν παρουσιαστεί κάποια προβλήματα σε κάποιες χώρες (από ξένα forum/ μπορεί να είναι και μεμονωμένες περιπτώσεις) με απώλεια ροπής σε άκυρες φάσεις. μάλλον κάτι σε σχέση με τον εγκέφαλο. δν ξέρω αν έχει διορθωθεί. μιλάω για τον 1,6 βενζίνη πάντα.
Λύθηκε αυτό 100% με update ...
-
μια χαρά τότε! είσαι κατοχος Mike? δεν πουλιέται γενικά.
-
μια χαρά τότε! είσαι κατοχος Mike? δεν πουλιέται γενικά.
sportage 2019 έχω - το είχα πετύχει στο φόρουμ της Αγγλίας > δεν κάνανε recall, απλα όποιος το είχε αναφέρει το φτιάξανε και οι υπ'ολοιποι στο τακτικό...
-
Συγνώμη που κόβω τη συζήτηση, απλά να πω κι εγώ τη μικρή εμπειρία γνωριμίας που είχα με το xceed. Είδα και οδήγησα την έκδοση launch edition ||| με τον 1000άρι βενζίνης.
Εξωτερικά μου άρεσε πάρα πολύ. Δίπλα στο Sportage, δεν το λες SUV σίγουρα άλλα ούτε και hatchback δίπλα στο ceed. Μου γέμισε το μάτι όμως όντας πιο φαρδύ και πιο ψηλό. Το πίσω μέρος δείχνει φανταστικό. Ο χώρος του πορτμπαγκάζ ικανοποιητικός και αρκετά τετράγωνος.
Το εσωτερικό όταν μπαίνεις δε λες ουάου, συνηθίζεται όμως πολύ εύκολα, έχει προσεγμένες λεπτομέρειες και συναρμολόγηση υλικών και είναι αλήθεια ότι μου άφησε μια αίσθηση πιο premium αυτοκινήτου. Το ίδιο και πίσω, που παρόλο που σε κάποια βίντεο που είχα δει, οι χώροι φαίνονταν περιορισμένοι, στο1.83 που είμαι εγώ βολεύτηκα πολύ καλά και ένιωθα πολύ άνετα.
Στην οδήγηση, νομίζω θα πω πάλι τα ίδια που είπαν και όσοι συμφορουμίτες το οδήγησαν. Πήγαμε σε επαρχιακό δίκτυο κυρίως, με πολύ λακούβα και σαμαράκι. Περνούσες άνετα από παντού, ίσα που κατλάβαινες την κακοτεχνία και τα χρόνια που πέρασαν από το δρόμο. Άνετο αυτοκίνητο. Πραγματικά άνετο. Απίστευτη ηχομόνωση. Στις 2500-3000 στροφές άκουγες απλά λίγο το μοτέρ να ζορίζεται. Νιώθεις βέβαια κατά την εκκίνηση του οχήματος το μοτέρ κάπως ράθυμο, ενώ όταν γκαζώνεις υπάρχει μεγάλη σχετικά υστέρηση χρόνου μέχρι να αρχίσει το αμάξι να επιταχύνει. Ο ήχος του παράλληλα στο ρελαντί, είναι λες και λες και έχεις πετρελαιοκινητήρα. Παρόλα αυτά όμως έμενα μου κάνει για την καθημερινή μεταφορά της οικογένειας, την μετακίνησή μου στη δουλειά και κανένα ταξιδάκι μια στο τόσο. Ειδικά μαζί με την 7ετή εγγύηση που δίνουν, οι αμφιβολίες μου για την τρικίλυνδρη εκδοχή του xceed μειώνονται κατά πολύ.
Και ενώ ψηνόμουν αρκετά, ο πωλητής με ξενέρωσε. Launch Edition ΙΙΙ μου λέει κάνα δυο έμειναν μόνο. Και να ήθελα δεν προλαβαίνω. Launch Edition II ενώ υπάρχουν, θεωρώ μικρή τη διαφορά τιμής για να μην έχω τη μεγάλη οθόνη και τους αναδιπλούμενους καθρέφτες. Στην ερώτησή μου αν περιμένουν νέα παραλαβή, ήταν ναι, αλλά την έκδοση θα την λένε platinum και θα έχει 25000 με το κλειδί. Χωρίς ηλεκτρικό χειρόφρενο, που τώρα το έχει. Ε αμάν ρε κια...
-
Δεν φταίει η ΚΙΑ , ο εδώ αντιπρόσωπος φταίει.......
-
η platinum που οδήγησα (η τουλάχιστον έτσι μου την είπε), στο χιλιαρι της, είχε χειρόφρενο.ειναι η πιο πλούσια έκδοση.
-
και μια αντιπαραβολή του πωλητή:' η χιουνται θέλει να γίνει vw και η Kia Audi'
ίσως έχει μια δόση αλήθειας. τα κια φαίνονται ένα τικ πιο ψηλά ποιοτικά.
-
και μια αντιπαραβολή του πωλητή:' η χιουνται θέλει να γίνει vw και η Kia Audi'
ίσως έχει μια δόση αλήθειας. τα κια φαίνονται ένα τικ πιο ψηλά ποιοτικά.
Ναι αυτή τη σύγκριση την έκανε και ο εδώ πωλητής. Τυχαίο? Πάντως για το ηλεκτρικό χειρόφρενο που ανέφερες πιο πάνω, διαπίστωσα πως στο φυλλάδιο που μου έδωσε αναφέρει τις εκδόσεις ως optimum/premium/platinum αλλά αυτός έγραψε πάνω με στυλό launch edition. Σε αυτό αναφέρει το ηλεκτρικό χειρόφρενο standard στις δύο μεγαλύτερες εκδόσεις. Δεν έχει την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή ρύθμιση καθισμάτων, όπως και τη ρύθμιση ύψους καθίσματος συνοδηγού.
Δηλαδή τί? Θέλουν να ξεφορτωθούν τα αυτοκίνητα που έμειναν και λένε ψέματα?
-
Δηλαδή τί? Θέλουν να ξεφορτωθούν τα αυτοκίνητα που έμειναν και λένε ψέματα?
Πάντως αυτό που κάνει νιαου-νιαου στα κεραμίδια,σίγουρα δεν είναι σκύλος..
-
αν κάτι ψιλιαζεσαι ότι βρωμάει, αλλάζεις αντιπρόσωπο. εκτιμώ πολύ όταν υπάρχει επαγγελματισμός αλλά να μην φτάνει στο ωχ μωρέ τι ζητάς τώρα.
τηλεφωνικά, από 5 πόλεις που πήρα τηλ για το proceed σχεδόν όλοι ήταν αδιάφοροι έως αγενείς. τελικά κατά λάθος βρήκα την πωλήτρια και αφού ήμουν σε φάση οκ πρέπει να πάω Αθήνα, μου λέει ποια Αθήνα; εμείς μπορούμε να κανονίσουμε ότι θέλετε από εδώ. (δυνατότητα για td έστω και το πετρέλαιο που κυκλοφορεί ο υπεύθυνος μαρκετινγκ)
που θα πέσεις ειναι
Kia XCeed - crossover