Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i20 - Καμμένη φλατζα;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Hyundai i20 - Καμμένη φλατζα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    113
    4738
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      doykas last edited by

      500-600?

      Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 21
      • 2
        21-quadra @gazp87 last edited by

        Τρίφτηκαν και οι βαλβίδες. Οπότε, αλλαγή φλατζας, τσιμουχακια βαλβίδων, τρόμπα νερού, κολλαρα, τάπα ψυγείου, λάδια, ψυκτικό κλπ πόσο θα το κοστολογουσατε; συν την εργασία; διότι νιώθω ένα ελαφρύ θωπευμα στο γλουτιαιο μου αυτή τη στιγμή...

        Το καπάκι πήγε στο ρεκτιφιέ για έλεγχο και πλάνισμα ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 17
        • G
          gazp87 last edited by

          Ναι, το καπάκι πήγε στο ρεκτιφιέ...

          Όλα μαζί μου ήρθαν κοντά στα 700€ γι αυτό ρωτάω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 15
          • G
            gazp87 last edited by

            Επανέρχομαι με απορίες γιατί τα πράγματα δεν φαίνονται να πηγαίνουν και τόσο καλά. Για κάποιες μέρες όλα ήταν εντάξει, ήμουν απίστευτα ευχαριστημένος με το αμάξι και τη συμπεριφορά του. Ο μάστορας έβαλε ψιλό λάδι για τις πρώτες 2.000 χιλιόμετρα και ενω ειχα κανει κατι λιγοτερο απο 1.000, το αμαξι δεν το ακουγα καλα. Πιο συγκεκριμενα, σα να εκανε παραπανω θορυβο, δεν ειχε εκεινο το γλυκο ηχο που ηξερα.

            Το παω ξανα στο μηχανικο να το δει και ειχε τσιμπησει μισο λιτρο λαδι....Οπως καταλαβαινετε, μ εχουν ζωσει τα φιδια, μηπως χρειαστει να αλλαχτουν (και) τα ελατηρια. Συμπληρωσαμε ξανα με ψιλο λαδακι και στις 2.000 km θα το παω για αλλαγη. Παρ' ολα αυτα, ενω ο ηχος γλυκανε αρκετα, παλι δεν ειναι οπως οταν πηρα το αμαξι, ειναι πιο δυνατος και πιο τραχυς.

            Οι ερωτησεις μου ειναι:

            1. Να το παω για αλλαγη λαδιων πριν τις 2.000km?
            2. Απ τις φωτογραφιες βγαινει καμμια ακρη σχετικα με το αν το αμαξι εκαιγε τ αντερα του απο λαδια? (2 μηνες που το χα πριν καει η φλατζα και εχοντας κανει κοντα 5.000km δεν ειχε καψει σταλα παντως)
            3. Στο χειροτερο σεναριο, αυτο της αλλαγης ελατηριων, αξιζει να ασχοληθω? Η να το πουλησω για ανταλλακτικα? Σιγουρα θα εχω μπει 'μεσα' οικονομικα, αλλα δεν ξερω πως να προχωρησω.

            Ευχαριστω εκ των προτερων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • W
              w202-amg last edited by

              Εξαρταται τι σοι λεπτα λαδια σου βαλε.Υπερβολικα λεπτα μπορει να προκαλουν και ηχο και καταναλωση λαδιου.Αν το αμαξι δεν παει ,τοτε ειναι κατι σοβαροτερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 13
              • 2
                21-quadra last edited by

                Όταν λες ψιλό λάδι τι εννοείς ? Τι λάδι έβαλε ? Αν δεν έκαιγε και πρίν λάδι δεν υπάρχει περίπτωση να καίει τώρα λάδι από μηχανική αιτία, οπότε μάλλον το πρόβλημα είναι από το ψιλό λάδι, και βέβαια τα λεπτόρευστα λάδια πρέπει να είναι και πρώτης ποιότητας αλλιώς κλάφτα Χαράλμπε που λένε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • G
                  gazp87 @21-quadra last edited by

                  Όταν λες ψιλό λάδι τι εννοείς ? Τι λάδι έβαλε ? Αν δεν έκαιγε και πρίν λάδι δεν υπάρχει περίπτωση να καίει τώρα λάδι από μηχανική αιτία, οπότε μάλλον το πρόβλημα είναι από το ψιλό λάδι, και βέβαια τα λεπτόρευστα λάδια πρέπει να είναι και πρώτης ποιότητας αλλιώς κλάφτα Χαράλμπε που λένε.

                  να πω την αληθεια μου τωρα εχω λιγο σκαλωσει κα δεν θυμαμαι τι εχει βαλει...Οσο για την ποιοτητα των λαδιων, ο συγκεκριμενος μηχανικος ειναι καθετος οσον αφορα τα λαδια και την ποιοτητα τους: δεν το διαπραγματευεται και δεν κανει εκπτωσεις, οποτε του εχω εμπιστοσυνη σε αυτο....

                  Εχω κανει τα μισα απ τα 2.000km, υπαρχει 'νοημα' η αναγκη να κανω και τα υπολοιπα? Μιας και θα περασω στο σχολασμα απ το συνεργειο, να του ελεγα να τα αλλαξει να ησυχασουμε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Πες να σου βάλει ένα καλό 10/40 και παρακολούθησε το

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • G
                      gazp87 @21-quadra last edited by

                      Πες να σου βάλει ένα καλό 10/40 και παρακολούθησε το

                      Καλημερα,

                      Αυτο ακριβως και εκανα. Του το πηγα σημερα, μετα απο 2.000km και το αμαξι ειχε παλι τσιμπησει λαδια. Περιπου 1/4 του λιτρου, ισως και λιγο παραπανω. Ο μαστορας μου ειπε οτι θα χρειαστει ελατηρια, αλλα οτι μπορω να το κανω λιγο αργοτερα και οχι αμεσα, και σε ενα χρονο πχ που λεει ο λογος.

                      Επειδη ειμαι ψειρας, θελω να το κανω να τελειωνω, πηρα ενα αμαξι να κανω τη δουλεια μου και ακομα δεν το εχω ευχαριστηθει με τουτα και με εκεινα, για να μην πω οτι εχω μετανιωσει την ωρα & τη στιγμη.

                      Μερικες απορίες:

                      1. υπηρχε τροπος να φανει αν τα ελατηρια ειχαν προβλημα την προηγουμενη φορα που λυθηκε η μηχανη για την αλλαγη της φλατζας?

                      2. 'Επρεπε'/υπηρχε νοημα να εχουν αλλαχτει τα ελατηρια μαζι με τη φλατζα και ολα τα υπολοιπα που αλλαχτηκαν/επισκευαστηκαν?

                      3. Θα το παω στον ιδιο μαστορα. Εχετε περιπου μια εκτιμηση ποσο παει αυτη η εργασια? Πανω - κατω, χοντρικα τι να περιμενω?

                      Ευχαριστω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Για να αλλαχθούν τα ελατήρια είναι πολύ μεγαλύτερη δουλειά, πρέπει να βγουν έξω τα έμβολα ( τα πιστόνια ) για να γίνει αυτό πρέπει να λυθεί όλη η μηχανή, να κατέβει δηλαδή στον πάγκο, να ανοιχτεί και να μετρηθούν τα πάντα,

                        Αν ήταν δικό μου θα το άφηνα όπως είναι, 250ml στα 2000 χλμ δεν είναι κάτι το τρομερό για να μπεις σε τόσα έξοδα ξανά, απλά θα του συμπλήρωνα λάδια και θα το παρακολουθούσα, μήπως οδηγάς και πολύ συντηρητικά και δεν υπάρχει η πίεση στα ελατήρια που τα κάνει να στεγανοποιούν καλύτερα ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • G
                          gazp87 @21-quadra last edited by

                          Για να αλλαχθούν τα ελατήρια είναι πολύ μεγαλύτερη δουλειά, πρέπει να βγουν έξω τα έμβολα ( τα πιστόνια ) για να γίνει αυτό πρέπει να λυθεί όλη η μηχανή, να κατέβει δηλαδή στον πάγκο, να ανοιχτεί και να μετρηθούν τα πάντα,

                          Αν ήταν δικό μου θα το άφηνα όπως είναι, 250ml στα 2000 χλμ δεν είναι κάτι το τρομερό για να μπεις σε τόσα έξοδα ξανά, απλά θα του συμπλήρωνα λάδια και θα το παρακολουθούσα, μήπως οδηγάς και πολύ συντηρητικά και δεν υπάρχει η πίεση στα ελατήρια που τα κάνει να στεγανοποιούν καλύτερα ?

                          καλημερα και ευχαριστω για την αμεση απαντηση. Σχετικα συντηρητικα οδηγω, αλλα οχι κατι τραγικο. Αλλαζω πχ σχεσεις γυρω στις 2.500 στροφες, νομιζω by the book μιας κι εχει καποιες ενδειξεις οτι πρεπει να αλλαξω ταχυτητα. Κανω αρκετα χιλιομετρα μες την ημερα και οχι παντα ηρεμα. Ενδεικτικο της χρησης του αυτοκινητου ειναι οτι απο 8 Οκτωβρη εως και σημερα εχω κανει 4.000km.

                          Να μιλησω παλι με το μηχανικο να δω τι θα μου πει και τι προτεινει? Αν δεν το φτιαξω αμεσα υπαρχει κινδυνος φθορας η ζημιας στο μελλον? Σκεφτομαι να το φτιαξω για να τελειωνω με ολα, γι αυτο και ρωταω για ενα ενδεικτικο κοστος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Kόστος δεν μπορώ να σου πω, αλλά άλλη ζημιά δεν πρόκειται να πάθει εκτός και αν το αφήσεις χωρίς λάδι, οπότε κάθε εβδομάδα να κοιτάς λάδια, νερά, πιέσεις στα λάστιχα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • G
                              gazp87 @21-quadra last edited by

                              Kόστος δεν μπορώ να σου πω, αλλά άλλη ζημιά δεν πρόκειται να πάθει εκτός και αν το αφήσεις χωρίς λάδι, οπότε κάθε εβδομάδα να κοιτάς λάδια, νερά, πιέσεις στα λάστιχα.

                              οκ, θα μιλησω και με το μηχανικο να δω τι θα κανω. Ευχαριστω και παλι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • L
                                lazarefa last edited by

                                Καλημέρα. Δεν μας είπες αν πριν μπεις στη διαδικασία να αλλάξεις ελατήρια εμβόλων έχεις προηγούμενα αλλάξει λάδια βάζοντας πιο χοντρά, ώστε να παρακολουθήσεις τον κινητήρα για πχ 2-3.000χλμ με αυτά και ανάλογα το τι μεταβολή (μείωση λογικά) στην κατανάλωση λαδιού παρατηρήσεις με τα πιο χοντρά λάδια, να πράξεις εν συνεχεία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • G
                                  gazp87 @lazarefa last edited by

                                  Καλημέρα. Δεν μας είπες αν πριν μπεις στη διαδικασία να αλλάξεις ελατήρια εμβόλων έχεις προηγούμενα αλλάξει λάδια βάζοντας πιο χοντρά, ώστε να παρακολουθήσεις τον κινητήρα για πχ 2-3.000χλμ με αυτά και ανάλογα το τι μεταβολή (μείωση λογικά) στην κατανάλωση λαδιού παρατηρήσεις με τα πιο χοντρά λάδια, να πράξεις εν συνεχεία.

                                  Ειχε βαλει πολυ ψιλο λαδι μετα το σερβις για 2.000km περιπου. Οταν πηγα για την αλλαγη, εβαλε καλα 10/40 με τα οποια εκανα αλλες 2.000km, οπως ανεφερα. Εκτος αν εννοεις να βαλω ακομα πιο χοντρα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lazarefa last edited by

                                    Καλησπέρα. Από τη διατύπωσή σου δεν μου ήταν ξεκάθαρο ότι την τελευταία, πρόσφατη φορά που πήγες στο συνεργείο είχες ήδη κάνει περί τα 2.000χλμ με λάδια 10-40. Δε θα σου συνιστούσα σε μοντέρνο αμάξι να πας σε ακόμα πιο χονδρό λάδι (τουλάχιστον ως προς το ονομαστικό ιξώδες, γιατί και τα 40άρια έχουν διαφορές μεταξύ τους ως προς το ακριβές ιξώδες τους). Ενδεχομένως θα μπορούσες να κάνεις μια τελευταία απόπειρα προτού αφήσεις το κομμάτι του λιπαντικού και πας σε επισκευή κινητήρα, δοκιμάζοντας κάποιο λιπαντικό που είναι σχεδιασμένο για 'ταλαιπωρημένα' μοτέρ που έχουν κατανάλωση λαδιού. Ενδεικτικό τέτοιου τύπου λιπαντικό είναι το παρακάτω:

                                    https://sharena21.springcm.com/Public/Document/18452/1a6985e3-d2db-e811-9c1b-ac162d889bd1/594a39bd-cff4-e811-9c1b-ac162d889bd1

                                    ίσως και κάτι τέτοιο:

                                    https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/E16B7900C3A692D38025842F004E8DBC/$File/BPXE-ABT6MN.pdf

                                    Τα ανωτέρω που παρέθεσα με την επιφύλαξη ότι καλύπτουν και τις βασικές απαιτήσεις (προδιαγραφές) του κατασκευαστή.

                                    Πάντως, όπως ανέφερε κι ο 21Quadra η κατανάλωση που ανέφερες (250-300ml/2000km) αντιστοιχεί σε 1-1,5 λίτρο κατανάλωσης ανά 10.000 διανυόμενα χλμ, νούμερο που δεν είναι τόσο τραγικό για να απαιτεί εδώ και τώρα επισκευή.

                                    Γνώμη μου να εξαντλήσεις τις δοκιμές με 40άρια λάδια ώστε να βρεις ποιο συνδυάζεται καλύτερα με την κατάσταση του κινητήρα σου (υπό την προυπόθεση βέβαια ότι η στο ενδιάμεσο η κατανάλωση λαδιού δεν έχει αυξηθεί αισθητά) και ακολούθως να προχωρήσεις σε επισκευή εφόσον δεν μεταβληθεί κάτι προς το καλύτερο.

                                    Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει σε τακτά διαστήματα (πχ ανά 15ήμερο) εκτός από τον έτσι κι αλλιώς επιβαλλόμενο έλεγχο στις πιέσεις των ελαστικών να ελέγχεις λάδια και ψυκτικό στον κινητήρα σου (στάθμη και κατάσταση), πχ. αν έχει αλλάξει χρώμα το ψυκτικό στο δοχείο διαστολής ή, ίσως,αν τα λάδια στο εσωτερικό της τάπας πλήρωσης λαδιού του κινητήρα έχουν περίεργη όψη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • M
                                      margm @gazp87 last edited by

                                      lazarefa wrote:

                                      Καλημέρα. Δεν μας είπες αν πριν μπεις στη διαδικασία να αλλάξεις ελατήρια εμβόλων έχεις προηγούμενα αλλάξει λάδια βάζοντας πιο χοντρά, ώστε να παρακολουθήσεις τον κινητήρα για πχ 2-3.000χλμ με αυτά και ανάλογα το τι μεταβολή (μείωση λογικά) στην κατανάλωση λαδιού παρατηρήσεις με τα πιο χοντρά λάδια, να πράξεις εν συνεχεία.

                                      Ειχε βαλει πολυ ψιλο λαδι μετα το σερβις για 2.000km περιπου. Οταν πηγα για την αλλαγη, εβαλε καλα 10/40 με τα οποια εκανα αλλες 2.000km, οπως ανεφερα. Εκτος αν εννοεις να βαλω ακομα πιο χοντρα?

                                      Πήγαινε και διάβασε στο βιβλίο τι προδιαγραφές δίνει ο κατασκευατής για το λάδι.

                                      Πάρε ενα ημισυνθετικο λάδι 10/40 βάσει προδιαγραφων και παρακολουθησε . Βάλε το συγκεκριμένο λάδι 3-4 φορες.

                                      Άλλαξε μαζι και φίλτρο λαδιου.

                                      Στα 1000 χιλιόμετρα το αμάξι πόσο λάδι έχει κάψει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • G
                                        gazp87 last edited by

                                        Επανέρχομαι μετά από καιρό. Το αμάξι καίει περίπου 300 ml ανά 1200km. Κάνω αρκετά χιλιόμετρα λόγω της δουλειάς οπότε είμαι με ένα μπιτονι λάδι στο χέρι και συμπληρώνω.

                                        Όταν το πάω για επισκευή τι εκπλήξεις μπορεί να βρω; ενδέχεται πχ να έχει ζημιά κάποιος κύλινδρος; γενικώς ρωτάω τι άλλο θα μπορούσε να πάει στραβά πέρα απ το αισιόδοξο σενάριο του να αλλαχτούν μόνο τα ελατήρια. Σε αυτό σημείο να πω ότι απ ότι φαίνεται ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έβαζε λάδια απ τα lidl οπότε δεν ξέρω τι θα βρει μέσα ο μάστορας.

                                        Μόλις μαζέψω τα χρήματα θα πάω να το φτιάξω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Συγγνώμη ρε παιδιά , αναφέρει και ξανά αναφέρει ο άνθρωπος ότι μπήκε πολύ ψιλό λάδι μετά την επισκευή καμμένης φλατζας. Ποιος ο λόγος καταρχήν να μπει τέτοιο λάδι αφού δεν απαιτείται ρονταρισμα μετά την αλλαγή καμενης φλατζας.....δεύτερον τι λάδι μπήκε είναι απαραίτητο να ξέρεις (ιξώδες και προδιαγραφες)  για να δεις από το βιβλίο αν είναι στα προτεινόμενα . Η μεταβολή στον ήχο του μοτέρ με τρομάζει , ειδικά μετά την επιλογή ψιλού λαδιού.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            δεν ειναι κ μεγαλη ποσοτητα λαδιου που καιει, αλλα απο καινουρια καινε πιο πολυ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr