-
Τις τελευταίες ημέρες (και 6 μήνες πριν από τη λήξη της εγγύησης του αυτοκινήτου) μου ξαναήρθε η λόξα και χαζεύοντας κατέληξα ότι αυτά τα τρία προέρχονται από τις μάλλον πιο αξιόπιστες εταιρίες.
https://www.chiptuning.com/en/suzuki/sx4-s-cross-2013/1-6-ddis-120ps-88kw-1598ccm/powercontrol.html
Τα 2 τελευταία πρέπει να είναι ακριβώς τα ίδια (ο dtuk λέει δούλευε 12 χρόνια στην Dte), πιο 'προσγειωμένα' αλλά με 100 ευρώ διαφορά μεταξύ τους.
Σε κάθε περίπτωση το κόστος είναι συγκρίσιμο με αυτό ενός remap του οποίου ως βασικό πλεονέκτημα αντιλαμβάνομαι ότι είναι το γεγονός ότι δεν προσθέτεις ακόμη μία συσκευή, με πιθανότητα αστοχίας, στον κινητήρα. Από την άλλη η (ψευδ)αίσθηση της εύκολα αναστρέψιμης διαδικασίας αποτελεί το βασικό κίνητρο για box.
Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά και θέλει να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Τις τελευταίες ημέρες (και 6 μήνες πριν από τη λήξη της εγγύησης του αυτοκινήτου) μου ξαναήρθε η λόξα και χαζεύοντας κατέληξα ότι αυτά τα τρία προέρχονται από τις μάλλον πιο αξιόπιστες εταιρίες.
https://www.chiptuning.com/en/suzuki/sx4-s-cross-2013/1-6-ddis-120ps-88kw-1598ccm/powercontrol.html
Τα 2 τελευταία πρέπει να είναι ακριβώς τα ίδια (ο dtuk λέει δούλευε 12 χρόνια στην Dte), πιο 'προσγειωμένα' αλλά με 100 ευρώ διαφορά μεταξύ τους.
Σε κάθε περίπτωση το κόστος είναι συγκρίσιμο με αυτό ενός remap του οποίου ως βασικό πλεονέκτημα αντιλαμβάνομαι ότι είναι το γεγονός ότι δεν προσθέτεις ακόμη μία συσκευή, με πιθανότητα αστοχίας, στον κινητήρα. Από την άλλη η (ψευδ)αίσθηση της εύκολα αναστρέψιμης διαδικασίας αποτελεί το βασικό κίνητρο για box.
Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά και θέλει να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Γιατι το πηρες το ντιζελ?
-
Για τα προφανή. Δεν θα το χαμηλώσω. Δεν θα παίξω άδειες.
10-15 άτια όμως πάνω από τα 120 δεν τα ήταν άσχημα, ούτε μία αύξηση του εύρους της σήμερα επαρκέστατης διαθέσιμης ροπής, ειδικά εάν αυτα έρχονταν με 0.2-0.3 λίτρα λιγότερα ανά 100.
Το θέμα είναι ένα εκ των προφανών να μην χαθεί με τίποτα, η αξιοπιστία..
-
Για τα προφανή. Δεν θα το χαμηλώσω. Δεν θα παίξω άδειες.
10-15 άτια όμως πάνω από τα 120 δεν τα ήταν άσχημα, ούτε μία αύξηση του εύρους της σήμερα επαρκέστατης διαθέσιμης ροπής, ειδικά εάν αυτα έρχονταν με 0.2-0.3 λίτρα λιγότερα ανά 100.
Το θέμα είναι ένα εκ των προφανών να μην χαθεί με τίποτα, η αξιοπιστία..
Το 1ο μιλα για 40 αλογα πανω.Αξιοπιστια σιγουρα θα χαθει και η καταναλωση θα αυξηθει.
-
Το 1ο είναι η τελευταία μου επιλογή. Εκτός πραγματικότητας όταν (a) ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Fiat δίνει +21 για τον ίδια πρακτικά κινητήρα αλλά με διαφορετική ecu και (β) το κιβώτιο σηκώνει έως 350ΝΜ
http://www.novitec-sportiva.com/en/30-Novitec-Powerrail-5?c=169
Giulietta
1.6 with 88 KW/120 bhp > 21 KW/29 bhp - 48 Nm
Απλά την προσέθεσα ως επιλογή γιατί βρήκα στο δίκτυο αρκετές αναφορές από ευχαριστημένους πελάτες
Για πες για αξιοπιστία όμως, έχεις ίδια ή φιλική εμπειρία; Κάποιοι, ανώνυμοι, μιλάνε για 80-100.000χλμ χωρίς προβλήματα.
Δεν εχω εμπειρια αλλα τα 80-100.000κμ δεν ειναι κανενα σπουδαιο νουμερο.Απο πετρελαιο περιμενεις τουλαχιστον 500.000κμ ,οτιδηποτε αλλο ειναι αποτυχια.Αν δεν κανεις χιλιομετρα τοτε δεν σε απασχολει.
-
Το 1ο είναι η τελευταία μου επιλογή. Εκτός πραγματικότητας όταν (a) ο επίσημος βελτιωτικός οίκος της Fiat δίνει +21 για τον ίδια πρακτικά κινητήρα αλλά με διαφορετική ecu και (β) το κιβώτιο σηκώνει έως 350ΝΜ. Μόλις είδα ότι και το διάγραμμα ισχύος-ροπής που δίνουν είναι λάθος.
http://www.novitec-sportiva.com/en/30-Novitec-Powerrail-5?c=169
Giulietta
1.6 with 88 KW/120 bhp > 21 KW/29 bhp - 48 Nm
Απλά την προσέθεσα ως επιλογή γιατί βρήκα στο δίκτυο αρκετές αναφορές από ευχαριστημένους πελάτες
Για πες για αξιοπιστία όμως, έχεις ίδια ή φιλική εμπειρία; Κάποιοι, ανώνυμοι, μιλάνε για 80-100.000χλμ χωρίς προβλήματα.
-
Γιατι ψαχνεις απο το εξωτερικο και ειδικα κονσερβες? Υπαρχουν πολυ αξιολογοι προγραμματιστες στην ελλαδα που θα πετυχεις αυτο που θες σε custom ρυθμιση του αυτοκινητου σου . Εχεις κανει αναζητηση?
-
Γιατι ψαχνεις απο το εξωτερικο και ειδικα κονσερβες? Υπαρχουν πολυ αξιολογοι προγραμματιστες στην ελλαδα που θα πετυχεις αυτο που θες σε custom ρυθμιση του αυτοκινητου σου . Εχεις κανει αναζητηση?
Συμφορουμίτες μου έχουν ήδη προτείνει 2 Έλληνες και επισκέφθηκα τον 1 ενώ υπάρχει και η εναλλακτική του tuner του κουνιάδου μου που μετάλλαξε τον 1.8 tfsi του σε ένα κτήνος 300+ αλόγων (με πολλές αλλαγές βέβαια και σε μέρη του κινητήρα). Απλά νομίζω ότι προτιμώ box αντί για remap. Και, θεωρητικά τουλάχιστον, οι δύο που προκρίνω δεν δίνουν κονσέρβες.
-
Εχεις θεσει κακη βαση και επιθυμεις Boχ (κονσερβα ειναι ) χωρις να υπαρχει λογος.
Η σωστη ρυθμιση γινεται με remap σε δυναμομετρο με λεπτομερεια ξανα και ξανα. Δεν ειναι παιξε γελασε αυτα να ριχνεις πανω εναν παραλληλο και ολα οκ. Το πλεονεκτημα του remap δεν ειναι οτι δεν προσθετεις συσκευη αλλα οτι ρυθμιζεται σωστα το αμαξι. Η επιλογη δικη σου. -
Μπορεί να έχεις δίκιο. Απλά από τις πληροφορίες που έχω συλλέξει τελευταία φαίνεται ότι τα κουτάκια γίνονται ολοένα και πιο έξυπνα, ασφαλή και αποτελεσματικά με πολλαπλές επαφές στον κινητήρα (common rail, turbo, στρόφαλο κοκ). Ως σχετικά παραδείγματα βρήκα την jb κάτι για bmw και την brabus για mercedes. Το πρόβλημά μου για την ώρα είναι ότι η Dtuk λέει ξεκάθαρα ότι το κουτί της συνδέεται σε ένα μόνο σημείο του συγκεκριμένου κινητήρα ενώ και η 'αδελφή' της εταιρία (Dte) μου έστειλε τον οδηγό εγκατάστασης του δικού της κουτιού στον οποίο φαίνεται ότι η σύνδεση γίνεται μόνο στο common rail. Κοινώς, λόγω της ηλικίας του κινητήρα καμία από τις 2 εταιρίες δεν επένδυσαν σε καλύτερα κουτιά και προσφέρουν μόνο τον παρωχημένο πλέον τρόπο βελτίωσης.
Θα συνεχίσω λίγο ακόμα την αναζήτηση και θα δω..
Παρεμπιπτόντως, δικάναλο είναι το πρώτο κουτί που έλεγα ότι είναι η τελευταία μου επιλογή..
-
Αν θες την γνώμη μου μην το πειράξεις καθόλου το αμάξι.... Εκτός αν θέλεις να το σκίσεις και μετά δρόμο....
sx4 s-cross 4x2 1.6 ddis tuning