-
Αυτός που είναι πάνω στην πολλαπλή είναι ο κύριος καταλύτης ή προκαταλύτης; Αν είναι το 2ο, σε μάζντα πολλοί βάζουν άφτερ μάρκετ και τον αφαιρούν τελείως χωρίς κάποιο πρόβλημα, μιας και βρίσκεται εκεί για το χρονικό διάστημα μέχρι να ζεσταθεί ο κανονικός. Παρόλα αυτά, και φτιαχτό να βάλεις, ένα 250άρι θα πάει στάνταρ, οπότε πήγαινε σε άφτερ μάρκετ με εγγύηση.
Αλλιώς δες και τιμές ebay.de να δεις τι παίζει. Υπάρχουν έμποροι με απίστευτο feedback και ποικιλία.
-
Αυτός που είναι πάνω στην πολλαπλή είναι ο κύριος καταλύτης. Το μοτέρ αυτό δεν έχει προκαταλύτη (ίσως έτσι εξηγείται και η κατά τα φαινόμενα υψηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων στην πολλαπλή, 'πνίγονται' όπως βγαίνουν από τον κινητήρα στον καταλύτη δίπλα στην πολλαπλή).
Αφτερμάρκετ βρίσκω περί τα 200-250 ευρώ (ή και λίγο φτηνότερα) από ebay.de ή autodoc.gr και συναφή. Εκεί έχω καταλήξει καθώς και οι μεταχειρισμένες είναι ακριβές (στα 150 ευρώ) και, κυρίως, αμφίβολης περαιτέρω αντοχής (καθότι αισθητά ταλαιπωρημένες).
Περιμένω σήμερα κάποιες απαντήσεις σε email που έχω στείλει σε πωλητές στο γερμανικό ebay κι αν είναι οκ, προχωρώ σε παραγγελία (έχω βρει εκεί και μεσαίο καζανάκι εξάτμισης που επίσης το έκαψε/διέλυσε, οπότε θέλει κι αυτό αντικατάσταση).
-
Απάντηση πωλητή στο γερμανικό ebay οταν τον ρώτησα αν το προιόν (πολλαπλή-καταλύτης) είναι αυθεντικό του κατασκευαστή BM Catalysts οπως διατεινόταν στη σχετική καταχώρηση:
Sehr geehrte Damen und Herren, vielen Dank. der Hersteller ist wie
ausgezeichnet BM CATALYSTS - Teilenummer des Herstellers BM91021Hή σε αγγλική μετάφραση:
Dear ladies and gentlemen, thank you very much.** the manufacturer is like**
excellent BM CATALYSTS - part number of manufacturer BM91021HΜε λίγα λόγια μου λένε έμμεσα ότι πουλάνε κάτι πανομοιότυπο με το προιόν της ΒΜ αλλά όχι το ίδιο...
Ότι να ναι δηλαδή, την ίδια στιγμή που στην καταχώρηση λένε ότι η μάρκα του προιόντος είναι ΒΜ.
-
Αντε, κανουν οι γερμανοι τετοια?
-
Καλημέρα. Να ρωτήσω τους γνώστες, φλάντζες (πολλαπλής εξαγωγής, εξάτμισης) αγοράζω γνήσιες ή εμπορίου σε γνωστές μάρκες (πχ Elring, Corteco κλπ). Η διαφορά τιμής δεν είναι τραγική (περίπου 15 + 5 οι γνήσιες, τα μισά οι εμπορίου) απλά και οι γνήσιες μου είπαν ότι πρέπει να γίνουν παραγγελία γιατί δεν τις στοκάρουν. Επίσης θα προτείνατε να αλλάξω (προληπτικά) και παξιμάδια/μπουζόνια ή όχι; (τα μαμά είναι, προφανώς, θερμικά καταπονημένα και οξειδωμένα).
-
Αν είναι μόνο τα παξιμάδια ταλαιπωρημένα τα αλλάζεις με άλλα θερμοκρασιών για εξατμίσεις, έχουν μεταλλική ασφάλεια, αν είναι και τα μπουζόνια τα αλλάζεις και αυτά με grade 10.9, φλάντζα πάρε μια από τις δύο που ανέφερες, κορυφαία ονόματα και οι δύο.
Η εξαγωγή ατσάλινων μπουζονιών από κεφαλή αλουμινίου δεν είναι ούτε το ευκολότερο ούτε το ασφαλέστερο, αν τα μπουζόνια είναι ΟΚ μην τα πειράξεις καθόλου, συνήθως υπάρχει γαλβανική διάβρωση μεταξύ του αλουμινίου και του σιδερένιου μπουζονιού ή βίδας και πληγώνεται το αλουμίνιο, καταστρέφονται τα σπειρώματα και θα έρθει ο βαλιτσάκιας να περάσει helicoil.
-
Ευχαριστώ Παναγιώτη. Ανάλογη ήταν και η δική μου εκτίμηση, ήθελα ωστόσο να επιβεβαιωθώ από κάποιον πιο σχετικό κι έμπειρο.
-
Τελικά έγινε παραγγελία και του καταλύτη/πολλαπλής χθες από το autodoc.gr . Κόστος με μεταφορικά λίγο πάνω από τα 200 ευρώ (μαζί με φλάντζες και 2-3 άλλα ψιλολόγια). Στην αναμονή πλέον για την παράδοση των υλικών και μετά για την τοποθέτηση, ελπίζοντας να μην έχουμε άλλα παρατράγουδα. Συνολικό κόστος υλικών (μαζί με το μεσαίο καζανάκι εξάτμισης που ήδη παραγγέλθηκε) περί τα 295 ευρώ.
Ερώτηση: Για την τοποθέτηση του σετ πολλαπλής/καταλύτη και του μεσαίου καζανιού εξάτμισης, τι τιμή εργατικών να αναμένω; Γύρω στα 70 ευρώ σύνολο είναι λογική τιμή ή να υπολογίσω κάτι παραπάνω; (εννοείται ότι θα κρατήσω ο ίδιος το παλιό σετ πολλαπλής/καταλύτη). -
στην περιπτωση μου πηγα σκετη την πολλαπλη, αγορασε ο μηχανικος φλαντζα και ολα τα υπολοιπα και πληρωσα 100 ευρω. οποτε 70 ευρω ειναι αυτα που συνηθως παιρνουν χωρις τη φλαντζα
-
Καλημέρα. Θυμάσαι πόσο σου κόστισε σαν ανταλλακτικό η πολλαπλή της ΒΜ;
-
απο εκει που το αγορασες, ειχα ενδιαφερθει να αγορασω ποιοτκο τελικο καζανι και μεσαιο καζανι εξατμισης και μου ειπε πως δεν αποστελλεται στη χωρα μας, επειδη το χαρακτηριζουν ως ογκωδες αντικειμενο
-
Εγώ έχω αγοράσει intercooler από εκεί, χωρίς πρόβλημα.
-
απο εκει που το αγορασες, ειχα ενδιαφερθει να αγορασω ποιοτκο τελικο καζανι και μεσαιο καζανι εξατμισης και μου ειπε πως δεν αποστελλεται στη χωρα μας, επειδη το χαρακτηριζουν ως ογκωδες αντικειμενο
και εμενα οι ηλιθιοι δε μου στελναν τον καταλυτη τους γιατι ειναι λεει ογκωδης. Οπου τους πιασεις μου φαινεται
-
r200 wrote:
απο εκει που το αγορασες, ειχα ενδιαφερθει να αγορασω ποιοτκο τελικο καζανι και μεσαιο καζανι εξατμισης και μου ειπε πως δεν αποστελλεται στη χωρα μας, επειδη το χαρακτηριζουν ως ογκωδες αντικειμενο
και εμενα οι ηλιθιοι δε μου στελναν τον καταλυτη τους γιατι ειναι λεει ογκωδης. Οπου τους πιασεις μου φαινεται
Τελικά από ποιο μαγαζί αγόρασες εσύ τον καταλύτη;
-
απο τους ιδιους ΒΜ μεσω ενος φιλου πυ εξυπηρετω και εχει καταστημα ανταλλακτικων. Πιο πολυ φοβομουν αν το παρω μονος μου μην την σπασουν στη μεταφορα
-
Τελικά χτες το απόγευμα παρέλαβα το αμάξι από το συνεργείο εξατμίσεων που έγινε η τοποθέτηση των ανταλλακτικών. Το πήγα νωρίς το πρωί, μου το είχαν έτοιμο μετά από περίπου 5 ώρες και το παρέλαβα απόγευμα. Κόστος εργατικών στα 80 ευρώ (αντικατάσταση πολλαπλής/καταλύτη συν μεσαίο καζανάκι, με υλικά δικά μου). Συνολικό κόστος ζημίας περίπου 400 ευρώ (περαστικά μου...). Τουλάχιστον φαίνεται να έπεσα σε καλά κι έντιμα μαστόρια εκεί που το πήγα.
Πρώτες εντυπώσεις: σίγουρα δεν ακούγεται εξίσου τραχύς ο ήχος του κινητήρα κατά τα πρώτα λεπτά από κρύα εκκίνηση, και προφανώς δεν ακούγεται ο μεταλλικός ήχος από το μεσαίο καζανάκι. Επιπρόσθετα απαιτείται σαφώς λιγότερος χρόνος για να ρίξει στροφές στα φυσιολογικά επίπεδα του ρελαντί σε κρύα εκκίνηση. Θεωρητικά θα πρέπει να παρατηρήσω και μια ελαφριά βελτίωση σε κατανάλωση καυσίμου και τράβηγμα του μοτέρ. Αυτά θα τα διαπιστώσω εν καιρώ, καθώς ουσιαστικά μετά την αλλαγή στο συνεργείο έκανα μόνο 2 διαδρομές σε δρόμους με κίνηση.
Αντικατάσταση Πολλαπλής εξαγωγής. Καινούρια aftermarket ή μεταχειρισμένη γνήσια;