-
Εγώ πάντως στο θέμα αυτόματο-χειροκίνητο θα σεβαστώ τη γνώμη όποιου έχει ζήσει με αυτοκίνητο κύριας χρήσης του κάποιο σύγχρονο αυτόματο και το απέρριψε, για να ξαναπάρει χειροκίνητο...
Και εντάξει αν μιλάμε για χειροκίνητο Ford, ή VAG ή καλό γιαπωνέζικο, αν μιλάμε για γαλλικά κλπ. είναι αστεία η σύγκριση...
επίσης στο δίλημμα τετρακίνηση ή αυτόματο, αν κάποιος δεν θέλει να πληρώσει και για τα δύο, μιλάμε τις περισσότερες φορές για αυτοκίνητα που είναι 2-3 πόντους ψηλότερα και δεν έχουν πια ούτε εφεδρικό τροχό, τόσο πολύ προσανατολισμένα στο off-road είναι...
Ναι στη τετρακίνηση ως βασικό κριτήριο σ' όποιον κινείται συστηματικά σε χιόνια και τέτοιες καταστάσεις, όπως να ζει σε ορεινή περιοχή που έχει χιόνια για βδομάδες κάθε χρόνο, ή να τραβάει τη βάρκα σε αμμουδιές κλπ. δεν είναι το ίδιο το να πάει δυο εκδρομές σε χιονοδρομικό ή να πατήσει ένα αγροτικό δρόμο την πρωτομαγιά, εκεί που πάνε και όλα τα άλλα αυτοκίνητα, εκεί η τετρακίνηση περισσεύει, εκτός αν περισσεύουν τα χρήματα, οπότε γιατί να μην την έχει...
Ακριβώς.
Καθημερινά, σε κάθε χιλιόμετρο σκέφτομαι πόσο χρήσιμο και ξεκούραστο είναι το αυτόματο. Βασικά περνάει ο χρόνος στη κίνηση χωρίς να το καταλάβεις χάρη στο auto brake.
-
Πρωτα πηρε η γυναικα μου αυτοματο και εγω ειχα μεινει με το χειροκινητο. Οταν οδηγουσα το δικο μου ξενερωνα απιστευτα, μεχρι που αλλαξα και το δικο μου. Δεν θελω να ξανα αλλαξω ταχυτητα στη ζωη μου
Καταννοω οτι δεν ειναι ολων οι αναγκες ιδιες και αν (που σχεδον παντα ετσι ειναι) υπαρχουν περιορισμενα χρηματα, τοτε πρεπει να γινει αξιολογηση. Προσωπικα θεωρω οτι για καποιον που δεν τον ενδιαφερει ιδιαιτερα η χρηση εκτος δρομου, ειναι προτιμοτερο να διαθεσει τα χρηματα σε αυτοματο κιβωτιο. Καταλαβαινω οτι ειναι πιο επιρρεπη σε βλαβες, λογω αυξημενης πολυπολοκοτητας, αλλα η διαφορα στην εμπειρια οδηγησης ειναι τεραστια, τοσο εντος πολης οσο και εκτος λογω της συνεργειας με τα adaptive cruise control.
Αυτο που θα ελεγα ομως σε οποιον ειναι αποφασισμενος για αυτοματο ειναι να φροντισει να κανει test drive, διοτι οι διαφορες μετξυ των τριων (νομιζω) τυπων ειναι μεγαλες και π.χ. ισως το dsg να ειναι καλυτερο για ταξιδια, αλλα το cvt καλυτερο εντος πολης.
-
δεν είναι το ίδιο το να πάει δυο εκδρομές σε χιονοδρομικό ή να πατήσει ένα αγροτικό δρόμο την πρωτομαγιά, εκεί που πάνε και όλα τα άλλα αυτοκίνητα
Σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει καν λόγος αγοράς SUV. Μην πείτε για χώρους κλπ, γιατί χώρους προσφέρει κι ένα estate (station) ή ακόμα περισσότερο ένα MPV.
-
REALZEUS wrote:
Κι αυτό υπό αίρεση είναι. Πολλές φορές το να εξελιχθεί ένα χειροκίνητο δεν συμφέρει γιατί δεν θα βγάλει ποτέ τα κόστη εξέλιξης, αν δεν υπάρχει αρκετά μεγάλο αγοραστικό κοινό. Συνήθως αυτό συμβαίνει με τα σπορ και τα μεγάλα μοντέλα.
Συμφωνώ σε αυτό!
Αλλά εγώ μιλάω για κόστος αγοράς από τους κατασκευαστές, όχι το κόστος εξέλιξης της εταιρείας που φτιάχνει το κιβώτιο. Και εκεί το κόστος είναι μεγαλύτερο, π.χ. η BMW πληρώνει πιο ακριβά το 8αρι ZF από το χειροκίνητο 6αρι στον προμηθευτή της. Οπότε δεν την συμφέρει να τα πουλήσει στην ίδια τιμή, οπότε και βγαίνει πιο ακριβά στον αγοραστή.
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, αλλά εγώ μιλούσα για τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, που πρέπει να σχεδιάσει την υλοποίηση του χειροκίνητου. Λεφτά που θα πάνε πεταμένα αν δεν προτιμηθεί από τους πελάτες.
-
Σε αυτό που λες για τους χώρους, δεν έχεις άδικο. Για όποιον βάζει την πρακτικότητα και τους χώρους πάνω απ' όλα, δεν είναι τα SUV πρώτη επιλογή. Έχουν το πλεονέκτημα πως κάθεσαι σε πιο όρθια θέση, οπότε σε μικρότερα σε μήκος αμαξώματα υπάρχει περισσότερος χώρος για τα πόδια, αλλά και πως βλέπεις καλύτερα έξω λόγω ύψους, επίσης δε φοβάσαι να βρεις σε πέτρες και πεζοδρόμια. Όμως εδώ ο φίλος, Karoq θέλει να αντικαταστήσει και μάλλον θέλει SUV.
-
Καλησπερα και παλι. Ολα τα αυτοκινητα που ανεφερα ειναι DSG. Η εδω αντιπροσωπεια δεν εισαγει κανενα απο τα τρια χειροκινητα. Εχωντας οδηγησει και τα τρια μαλλον τεινω προς το Ateca FR 190ps DSG 4 drive. Η αντιπροσωπεια μου εδωσε πολυ ελκυστικη τιμη και το αυτοκινητο ειναι αρκετα γρηγορο και τιμιο. Εχει και αρκετη διαφορα με τα αλλα δυο. Βγαινει τελικη τιμη με extra τα virtual cockpit, ηλεκτρικη πορτα πορτμπαγκαζ, adaptive cruise control, blind spot, 27.000€.
Δυσκολο να αρνηθω σε αυτη την προσφορα.
Αντικατασταση Skoda Karoq