Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοήθεια για επιλογή crossover ... αντικατάσταση nisan micra
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βοήθεια για επιλογή crossover ... αντικατάσταση nisan micra
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    75
    610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stelioskrete @lap last edited by

      Πάντως το 1.0 βενζίνη το δίνει 130 κ το 1.6 diesel 120 οπότε η βενζίνη έχει μεγαλύτερη τιμή ρύπων από το diesel?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus @stelioskrete last edited by

        Εκπομπής CO2, όχι ρύπων γενικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stelioskrete @realzeus last edited by

          Εκπομπής CO2, όχι ρύπων γενικά.

          Δεν ειναι το ιδιο ...?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            https://www.eea.europa.eu/el/pressroom/grafikes-plirofories/ekpompes-ochimaton-kai-apodotikotita/view

            Το co2, ειναι ενα κομματακι αυτων που παραγουν τα αυτοκινητα με κινητηρες εσωτερικης καυσης, στην πηγη αυτη, μπορεις να δεις τι υπολογιζει η Ε.Ε ως ρυπους.

            Υπαρχουν και αλλοι ρυποι αλλα η Ε.Ε υπολογιζει αυτους. Και αυτο διοτι συμφωνα με ερευνες δεκαετιων πολλοι απο αυτους τους ρυπους προκαλλουν καρκινο στους πολιτες της ενωσης, που περα απο το ανθρωπινο και ηθικο του πραγματος, βουλιαζουν τα ασφαλιατικα ταμεια των χωρων μελων.

            Εκει που πονουν τα diesel ειναι στην παραγωγη των Nox και των pm. Ειναι αισθητα παραπανω απο τα παραγωμενα των κινητηρων βενζινης εμμεσου ψεκασμου. Διοτι στα αυτοκινητα με κινητηρες βενζινης αμεσου ψεκασμου (επειδη ακριβως ο αμεσος ψεκασμος βενζινης μιμειται ως εναν βαθμο την λειτουργια των diesel κινητηρων) εντοπιζονται και σε αυτους, υψηλα ποσοστα Νοχ και Pm.

            Tα diesel με πρωτοκολλο ρυπων euro 6d, κανουν χρηση του λεγομενου adblue, (ουριας δηλαδη , ΝΗ4) και ετσι σε συνδιασμο με καποιους επιπλεον καταλυτες μειωνουν κατακορυφα τα Νοχ (και τα Pm με εμμεσο τροπο) σε βαθμο δηλαδη που αγγιζει το 95% με 99%. των παραγωμενων ρυπων. Οποτε, φαινονται μια χαρα για χρηση. Το προβλημα ομως που εξεταζουν οι ειδικοι ειναι πως μεχρι να ζεσταθουν τα συστηματα αυτα (καταλυτες) δεν μπορουν να αποδοσουν στο 100% των δυνατοτητων τους και τοτε παραγουν ξανα τους κακους ρυπους. Σε ερευνες απεδειξαν πως για μικρες αστικες μετακινησεις, τα συστηματα αυτα δεν μπορουν να ζεσταθουν αρκετα ωστε να αποδοσουν αυτα που υποσχονται.

            Οποτε τα ευρωπαϊκα οργανα με ψηφισματα προτιμουν, σιγα σιγα, ειτε να αναγκασουν τις αυτοκινητοβιομηχανιες που παραγουν και πωλουν diesel και αμεσου ψεκασμου βενζινης αυτοκινητα στην αγορα της, να υιοθετησουν καπως πιο πολυπλοκα συστηματα αντιρυπανσης στα αυτοκινητα τους, με σκοπο την εξαφανηση αυτων των ρυπων, ειτε αν δεν μπορουν.....να τα καταργησουν τελειως μια και καλη για παντα.

            Στο επιχειρημα της φθηνης μετακινησης των diesel ωθει ως αντικαταστατη αλλα φυσικα καυσιμα αλλα κυριως στοχευει στην αναπτυξη της τεχνολογιας του ηλεκτρισμου και δη της χωριτκοτητας και τεχνολογιας των μπαταριων τους, διοτι μηχανικα τα ηλεκτρικα ειναι ετοιμα εδω και δεκετιες.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus @stelioskrete last edited by

              REALZEUS wrote:

              Εκπομπής CO2, όχι ρύπων γενικά.

              Δεν ειναι το ιδιο ...?

              Φυσικά και όχι. Το CO2 είναι αδρανές αέριο, αβλαβές για τον άνθρωπο, που όμως επιταχύνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Η εκπομπή CO2 είναι άμεση συνάρτηση της κατανάλωσης, άρα υπερέχουν οι ντίζελ που καταναλώνουν λιγότερο. Οι άλλοι ρύποι είναι που σε σκοτώνουν άμεσα (κυρίως ΝΟx και μικροσωματίδια) κι εκεί υπερέχουν οι βενζινοκινήτήρες που έχουν πιο 'καθαρά' καυασαέρια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stelioskrete last edited by

                Μαλιστα κατατοπιστικότατος οπότε το ότι δίνει την βενζίνη 130 co2 κ 6.1 κατανάλωση κ το diesel 120  co2 κ 4.6 κατανάλωση είναι λάθος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • piliourits
                  piliourits @realzeus last edited by

                  stelioskrete wrote:

                  REALZEUS wrote:

                  Εκπομπής CO2, όχι ρύπων γενικά.

                  Δεν ειναι το ιδιο ...?

                  Φυσικά και όχι. Το CO2 είναι αδρανές αέριο, αβλαβές για τον άνθρωπο, που όμως επιταχύνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Η εκπομπή CO2 είναι άμεση συνάρτηση της κατανάλωσης, άρα υπερέχουν οι ντίζελ που καταναλώνουν λιγότερο. Οι άλλοι ρύποι είναι που σε σκοτώνουν άμεσα (κυρίως ΝΟx και μικροσωματίδια) κι εκεί υπερέχουν οι βενζινοκινήτήρες που έχουν πιο 'καθαρά' καυασαέρια.

                  Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε ατμοσφαιρικούς ή έμμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρες (δηλαδή τεχνολογίας 10+ ετών) με σύγχρονους ντίζελ για να 'πετύχουμε' καλύτερα νούμερα NOx υπέρ της βενζίνης...

                  Οι 9 στους 10 καινούριοι βενζινοκινητήρες στην Ευρώπη είναι direct injection & turbo, και αν είδατε, από Σεπτέμβριο που ισχύουν οι αυστηρότεροι κανονισμοί, τα καινούρια βενζινοκίνητα που εισάγονται , έχουν επίσης φίλτρα σωματιδίων. Κάποιες μελέτες, εκτός από λιγότερο διοξείδιο, δείχνουν και χαμηλότερα NOx και εκπεμπόμενα σωματίδια στους καινούριους ντίζελ, σε σύγκριση με τους τελευταίους βενζινοκινητήρες.

                  Οι προφητείες κατάργησης του ντίζελ, αφορούν πολιτικές και εμπορικές διαμάχες περισσότερο.

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Κι εγώ που ψάχνομαι για λίγους μήνες, χωρίς άμεση ανάγκη αγοράς, μάλλον θα περιμένω μέχρι να ανανεωθούν τα B-SUV μοντέλα.

                    Έρχονται εντός μηνών καινούριο 2008, Kamiq, Puma, Juke κ.α.

                    Παράδειγμα ένα καινούριο Juke που μάλλον θα είναι υπερυψωμένο Micra, με τον χιλιάρη κινητήρα και 420 λίτρα πορτμπαγκαζ, θα αξίζει να το εξετάσει κάποιος σαν αγορά. Ομοίως και τα υπόλοιπα.

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by

                      Παντως η αγαπημενη ολων.....η suzuki,  χρησιμοποιει εδω και αρκετα ετη εμμεσο ψεκασμο με διπλα μπεκ ψεκασμου, εναντι των μονων του ανταγωνισμου στα ατμοσφαιρικα της και στα mild hybrid, φτανοντας σε ποιοτητα ψεκασμου και αναμειξη των στοιχειομετρικων στοιχειων της καυσης, σε επιπεδο αυτων του αμεσου ψεκασμου.

                      Επιεπλον οι νεες αναφορες δειχνουν την υιοθετηση πλεον και των δυο συστηματων ψεκασμου ταυτοχρονα, ακομα και στον ιδιο κυκλο καυσης, ακριβως για τον λογο αυτο, την καλυτερη διαχειρηση των παραγωμενων ρυπων κατα την αναμειξη του μειγματος με τις απαιτησεις για υψηλοτερη συμπιεση στον θαλαμο καυσης.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus @piliourits last edited by

                        REALZEUS wrote:

                        stelioskrete wrote:

                        REALZEUS wrote:

                        Εκπομπής CO2, όχι ρύπων γενικά.

                        Δεν ειναι το ιδιο ...?

                        Φυσικά και όχι. Το CO2 είναι αδρανές αέριο, αβλαβές για τον άνθρωπο, που όμως επιταχύνει το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Η εκπομπή CO2 είναι άμεση συνάρτηση της κατανάλωσης, άρα υπερέχουν οι ντίζελ που καταναλώνουν λιγότερο. Οι άλλοι ρύποι είναι που σε σκοτώνουν άμεσα (κυρίως ΝΟx και μικροσωματίδια) κι εκεί υπερέχουν οι βενζινοκινήτήρες που έχουν πιο 'καθαρά' καυασαέρια.

                        Δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε ατμοσφαιρικούς ή έμμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρες (δηλαδή τεχνολογίας 10+ ετών) με σύγχρονους ντίζελ για να 'πετύχουμε' καλύτερα νούμερα NOx υπέρ της βενζίνης...

                        Οι 9 στους 10 καινούριοι βενζινοκινητήρες στην Ευρώπη είναι direct injection & turbo, και αν είδατε, από Σεπτέμβριο που ισχύουν οι αυστηρότεροι κανονισμοί, τα καινούρια βενζινοκίνητα που εισάγονται , έχουν επίσης φίλτρα σωματιδίων. Κάποιες μελέτες, εκτός από λιγότερο διοξείδιο, δείχνουν και χαμηλότερα NOx και εκπεμπόμενα σωματίδια στους καινούριους ντίζελ, σε σύγκριση με τους τελευταίους βενζινοκινητήρες.

                        Οι προφητείες κατάργησης του ντίζελ, αφορούν πολιτικές και εμπορικές διαμάχες περισσότερο.

                        Η πλειονότητα των βενζινοκίνητων εκπέμπει καθαρότερα καυσαέρια από την πλειονότητα των αντίστοιχων πετρελαιοκίνητων, με στοιχεία του 2018: https://www.bbc.com/news/science-environment-42666596

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap @piliourits last edited by

                          Κι εγώ που ψάχνομαι για λίγους μήνες, χωρίς άμεση ανάγκη αγοράς, μάλλον θα περιμένω μέχρι να ανανεωθούν τα B-SUV μοντέλα.

                          Έρχονται εντός μηνών καινούριο 2008, Kamiq, Puma, Juke κ.α.

                          Παράδειγμα ένα καινούριο Juke που μάλλον θα είναι υπερυψωμένο Micra, με τον χιλιάρη κινητήρα και 420 λίτρα πορτμπαγκαζ, θα αξίζει να το εξετάσει κάποιος σαν αγορά. Ομοίως και τα υπόλοιπα.

                          Παντως σημερα διαβαζω για τη ssang yong προσφερει στην ευρωπη εργοστασιακη 7 ετη ή 240.000 χλμ εγγυηση στο νεο korado. Στα vag ειναι 2 ετη!!!!!

                          Ειδα προχθες ενα tivoli στον δρομο (δεν επαιζα τζοκερ καλυτερα;), το πριν το facelift,

                          Ωραιοτατο ηταν με μονο προβλημα τη μασκα που στο f/l την εφτιαξαν.

                          Το προβλημα ειναι πως δεν ξερουμε την εισαγωγικη του... ειδαλλως πολυ ωραιο μου μαιαζει για τα χρηματα του.

                          Βγαινει και με 1,6 diesel με 136 αλογα και 33 κιλα ροπη, euro 6d, και αυτοματο 6 σχεσεων της aisin με φουλ εξτρα ολα τα νεα συστηματα ασφαλειας, λογικα σε τιμη οσο η βασικη εκδοση diesel με χειροκινητα κιβωτια των αμεσων ανταγωνιστων της κατηγοριας. Εχει 13 αυτονομα συστηματα ασφαλειας τελευταιας γενιας. Νομιζω ουτε το tiguan δεν εχει τοσα. Καποια τα εχω διαβασει σε primium μοντελα. Ισως στην ευρωπη εχουμε μεινει πισω λιγο σ αυτα. Περιμενω να δω τιμες του για επιβεβαιωση της υποψιας μου.

                          Γενικα απο οσο διαβαζω και η πλατφορμα του και γενικα ως αυτοκινητο ειναι υπερβολικα καλο. Με ενα duster που ελεγες, θεωρειται στην ασια αρκετα πιο primium γενικως και ειδικως ως αισθηση αυτοκινητου. Εχει προσεγμενες μονωσεις παντου, ειδικους αποσβεστηρες σε καθε γωνια απο τα δυο υποπλαισια της αναρτησης εμπρος και πισω για ποιοτικη κυλιση κτλ. Ειναι πιο πανω σε πωλησεις στη κορεα απο τους αντιπαλους οπως τη hyundai και kia που αγοραζουμε εμεις εδω.

                          http://m.top-rider.com/news/articleView.html?idxno=28214

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits @realzeus last edited by

                            Το άρθρο που παρέθεσες, το διάβασες;

                            If you take the cleanest 10% of diesels and the dirtiest 10% of petrol cars, then actually the petrol models will have double the NOx emissions of the diesel ones' says Mr Molden.

                            It's fair to say, then, that some diesel models do compare favourably with their petrol equivalents, but they are currently in a minority.

                            However, the introduction of mandatory on-road emissions testing for new models in the EU, which came into force in September, should start to bring down emissions levels overall.

                            Meanwhile, manufacturers are also trying to make petrol engines more efficient and economical - using so-called 'direct injection' technology.

                            But that improvement comes at a price. It can mean they produce much higher levels of particulates.

                            So there is a risk petrol engines could actually become dirtier.

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • piliourits
                              piliourits @lap last edited by

                              piliourits wrote:

                              Κι εγώ που ψάχνομαι για λίγους μήνες, χωρίς άμεση ανάγκη αγοράς, μάλλον θα περιμένω μέχρι να ανανεωθούν τα B-SUV μοντέλα.

                              Έρχονται εντός μηνών καινούριο 2008, Kamiq, Puma, Juke κ.α.

                              Παράδειγμα ένα καινούριο Juke που μάλλον θα είναι υπερυψωμένο Micra, με τον χιλιάρη κινητήρα και 420 λίτρα πορτμπαγκαζ, θα αξίζει να το εξετάσει κάποιος σαν αγορά. Ομοίως και τα υπόλοιπα.

                              Παντως σημερα διαβαζω για τη ssang yong προσφερει στην ευρωπη εργοστασιακη 7 ετη ή 240.000 χλμ εγγυηση στο νεο korado. Στα vag ειναι 2 ετη!!!!!

                              Ειδα προχθες ενα tivoli στον δρομο (δεν επαιζα τζοκερ καλυτερα;), το πριν το facelift,

                              Ωραιοτατο ηταν με μονο προβλημα τη μασκα που στο f/l την εφτιαξαν.

                              Το προβλημα ειναι πως δεν ξερουμε την εισαγωγικη του... ειδαλλως πολυ ωραιο μου μαιαζει για τα χρηματα του.

                              Βγαινει και με 1,6 diesel με 136 αλογα και 33 κιλα ροπη, euro 6d, και αυτοματο 6 σχεσεων της aisin με φουλ εξτρα ολα τα νεα συστηματα ασφαλειας, λογικα σε τιμη οσο η βασικη εκδοση diesel με χειροκινητα κιβωτια των αμεσων ανταγωνιστων της κατηγοριας. Εχει 13 αυτονομα συστηματα ασφαλειας τελευταιας γενιας. Νομιζω ουτε το tiguan δεν εχει τοσα. Καποια τα εχω διαβασει σε primium μοντελα. Ισως στην ευρωπη εχουμε μεινει πισω λιγο σ αυτα. Περιμενω να δω τιμες του για επιβεβαιωση της υποψιας μου.

                              Γενικα απο οσο διαβαζω και η πλατφορμα του και γενικα ως αυτοκινητο ειναι υπερβολικα καλο. Με ενα duster που ελεγες, θεωρειται στην ασια αρκετα πιο primium γενικως και ειδικως ως αισθηση αυτοκινητου. Εχει προσεγμενες μονωσεις παντου, ειδικους αποσβεστηρες σε καθε γωνια απο τα δυο υποπλαισια της αναρτησης εμπρος και πισω για ποιοτικη κυλιση κτλ. Ειναι πιο πανω σε πωλησεις στη κορεα απο τους αντιπαλους οπως τη hyundai και kia που αγοραζουμε εμεις εδω.

                              http://m.top-rider.com/news/articleView.html?idxno=28214

                              Μπες στο site της εταιρείας και δες τιμοκατάλογο. Δεν είναι φθηνά. Είχα την εντύπωση πως το είχα παραθέσει.

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus @piliourits last edited by

                                Το άρθρο που παρέθεσες, το διάβασες;

                                If you take the cleanest 10% of diesels and the dirtiest 10% of petrol cars, then actually the petrol models will have double the NOx emissions of the diesel ones' says Mr Molden.

                                It's fair to say, then, that some diesel models do compare favourably with their petrol equivalents, but they are currently in a minority.

                                However, the introduction of mandatory on-road emissions testing for new models in the EU, which came into force in September, should start to bring down emissions levels overall.

                                Meanwhile, manufacturers are also trying to make petrol engines more efficient and economical - using so-called 'direct injection' technology.

                                But that improvement comes at a price. It can mean they produce much higher levels of particulates.

                                So there is a risk petrol engines could actually become dirtier.

                                Μια χαρά το διάβασα. Εσύ;

                                Analytics's research suggests that petrol cars remain on average cleaner than diesels

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Σωστα, το ειχες βαλει.

                                  Βλεπω πως μια μεσαια εκδοση με diesel 1,6 με τετρακινηση και κλειδωμα διαφορικου, με ανεξαρτητη αναρτηση muliti link (δεν γνωριζω αν ειναι 5 σημειων) κοστιζει 22.000 ευρω

                                  Αντιστοιχα σε δικινητο με 22.000 παιρνεις την ιδια εκδοση με το αυτοματο κιβωτιο της aisin, ημιακαμπτο πισω και το πακετο αυτοματου φρεναρισματος.

                                  Εδω η μεσαια εκδοση, awd με το χειροκινητο κιβωτιο, diesel, χτυπα πραγματικη καταναλωση 5,2 λιτρα/100

                                  Youtube Video

                                  Το γεγονος οπου το αμαξωμα του εχει 40% υπερυψηλης αντοχης χαλυβα και σε σημεια κλειδια στις καθετες ενωσει του αμαξωματος χαλυβα hot stamped αντοχης 1500 mpa !!!!, πιστευω οτι ειναι πολυ καλα ποσοστα αυτα.

                                  To duster diesel ποσο βγαινει με τετρακινηση;

                                  Δεν πιστευω ενα duster με την πλατφορμα που χρησιμοποιει να εχει φτασει, εστω και κατ εξαιρεση για το ιδιο το duster, σε αυτο το επιπεδο υλικων αμαξωματος.

                                  Ολα αυτα βεβαια ισχυουν μεχρι να ερθει το νεο f/l με τελειως αλλο πακετο εξοπλισμου, κινητηρων, πολυ καλυτερο εσωτερικο και συστηματα ασφαλειας.

                                  Ειδωμεν...

                                  Υ.γ το korado τωρα που το ψαχνω....πολυ ωραιο φαινεται.

                                  Λογικα κοντα στα 27 με 28  αντε 30αρι βαρια βαρια, με φουλ τα παντα ολα για καμια δικινητη εκδοση και ντιζελ 1,6 λιτρα. Στο μεγεθος του grandland x. Η εταιρια αναφερει πως εχει την καλυτερη ηχομονωση της κατηγοριας, (αν θελουμε το πιστευουμε)

                                  Youtube Video

                                  Εχει αγγλικους υποτιτλους

                                  Υγ2 εχει κουμπακι στο χειρηστηριο του φλας για να ενεργοποιεις τα αλαρμ τρεις φορες ως σινιαλο για τη λεξη 'συγνωμη', θα μας τρελανουν αυτοι οι ασιατες

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stelioskrete last edited by

                                    Μαλιστα οπότε εγώ τώρα τί κάνω?  1.0 βενζίνη longitude η 1.6 diesel limited ?

                                    Ευχαριστώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 4
                                    • 4 / 4
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr