-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για το πώς 'μπουκάρεις' φυσικά και βλέπω ότι εσείς βάζετε στο στόχο τα διάφορα γειτονικά διαμερίσματα, όπως ακριβώς περιγράφετε.
γιαυτο οταν παιρνεις τηλ τον drdino κανει δυο ωρες να το σηκωσει, μεχρι να παει απο το δυτικο δωματιο στο ανατολικο σαλονι...
παντως θα ξερει, αν του λειψει κατι, σε μενα θα ρθει
Σοβαρότατο ατύχημα Παπαναστασίου με Κ. Καραμανλή ... Μηχανή με φορτηγό
το ακουσα στο ραδιο, κ@λ@σημειο+υγρασια+παραβιαση κοκκινου?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ας μαθουν πρωτα οι πεζοι να περπατανε και μετα να διεκδικούν δικαιωματα.....Πολιτισμός
-
Φορείς της Θεσσαλονίκης την προωθούν ως προορισμό για κρουαζιερόπλοια
Μέσα στους επόμενους μήνες τέσσερις φορείς της πόλης θα «τρέξουν» από το Μαϊάμι των ΗΠΑ μέχρι και το Ισραήλ, σε μια προσπάθεια να πείσουν τις ξένες εταιρίες κρουαζιέρας ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει ό,τι χρειάζεται, ώστε να αναδειχθεί σε μόνιμο προορισμό για τα κρουαζιερόπλοια, μέχρι το 2012.Σε μια περίοδο που η Μεσόγειος κερδίζει διαρκώς έδαφος στην αγορά κρουαζιέρας, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα την Καραϊβική, οι τέσσερις φορείς υπέγραψαν σήμερα σύμφωνο συνεργασίας, για κοινές πρωτοβουλίες σε οκτώ επίπεδα, με έναν και μόνο στόχο: να έρθουν περισσότερα και μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια στο Θερμαϊκό κόλπο. Άλλωστε, υπολογίζεται ότι το 2010 τα συγκεκριμένα πλοία έφεραν στη Θεσσαλονίκη περίπου 25.000 τουρίστες (το 50% της συνολικής επιβατικής κίνησης).
Μάλιστα, εφόσον η αγορά κρουαζιέρας της Θεσσαλονίκης ανοίξει, οι τέσσερις φορείς που υπέγραψαν το σύμφωνο (Οργανισμός Λιμένος, ο δήμος, το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο και ο Εμπορικός Σύλλογος) εμφανίζονται έτοιμοι να επωμισθούν ακόμη και το κόστος μιας πριμοδότησης των εισιτηρίων των επιβατών κρουαζιερόπλοιων, ώστε να προσελκύσουν περισσότερα καράβια, όπως ήδη πράττουν άλλες χώρες (π.χ., Μάλτα).
Ποιες δράσεις προβλέπει το σύμφωνο:
Αναλυτικότερα, το Σύμφωνο, τους στόχους του οποίου περιέγραψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ, Στέλιος Αγγελούδης, προβλέπει τα εξής:-
έκδοση φυλλαδίου για τη Θεσσαλονίκη, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, που θα διανεμηθεί άμεσα σε όλες τις εταιρίες κρουαζιέρας/ναυτικούς πράκτορες,
-
συμμετοχή στη μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου παγκοσμίως, την Cruise Shipping στο Μαϊάμι, στις 14-17 Μαρτίου,
-
αίτηση ένταξης του ΟΛΘ στον οργανισμό λιμένων κρουαζιέρας της Μεσογείου (Medcruise) ως μόνιμου μέλους,
-
συναντήσεις με εκπροσώπους εταιριών κρουαζιέρας και πρακτόρων,
-
διερεύνηση συνεργασιών με άλλα λιμάνια της νοτιοανατολικής Μεσογείου, ώστε να αναπτυχθούν κοινά «πακέτα» δρομολογίων κρουαζιέρας,
-
οργάνωση αποστολής στο Ισραήλ, στις 12/2, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα έναρξης ακτοπλοϊκών δρομολογίων μεταξύ των δύο περιοχών και η Θεσσαλονίκη να προβληθεί ως «ειδικός» προορισμός κρουαζιέρας για τους Ισραηλινούς, λόγω της μακράς ιστορίας της εβραϊκής κοινότητας στην πόλη. Αντίστοιχες αποστολές θα πραγματοποιηθούν σε Σμύρνη/Κωνσταντινούπολη.
-
προσπάθεια παραχώρησης στην ΟΛΘ ΑΕ του επιβατικού σταθμού του λιμανιού, που σήμερα ανήκει στο υπουργείο Οικονομικών, ώστε από το καλοκαίρι να ξεκινήσουν παρεμβάσεις αναμόρφωσης της εξωτερικής του όψης
αναμόρφωση των εξωτερικών χώρων γύρω από τον επιβατικό σταθμό.
Δεν αποκλείεται πριμοδότηση του εισιτηρίου:
Από το φετινό καλοκαίρι θα μπορούσαν να γίνουν σταδιακά εμφανή τα πρώτα αποτελέσματα της εκστρατείας των τεσσάρων φορέων για την κρουαζιέρα, σύμφωνα με τον κ. Αγγελούδη, ο οποίος υπενθύμισε ότι «το λιμάνι έχει ήδη μειώσει αρκετά τα τέλη ελλιμενισμού» και συμπλήρωσε ότι «αν υπάρξει ενδιαφέρον από εταιρίες για τη δρομολόγηση κρουαζιερόπλοιων, θα εξετάσουμε και το θέμα της πριμοδότησης εισιτηρίων».Και οι ξενοδόχοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, ώστε να συμμετάσχουν σε ενδεχόμενη πριμοδότηση του εισιτηρίου, όπως υποστήριξε ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Δημήτρης Μπακατσέλος, υπενθυμίζοντας ότι άλλοι φορείς, όπως το επιμελητήριο, έχουν επίσης εκφράσει αντίστοιχη πρόθεση.
Συζήτηση για ακτοπλοϊκή σύνδεση με Σποράδες:
Ο κ. Μπακατσέλος εξέφρασε ακόμη την ελπίδα, το επόμενο βήμα της συνεργασίας των τεσσάρων φορέων να αφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Β. Αιγαίου και τις Σποράδες.Από την πλευρά του, ο κ. Αγγελούδης επεσήμανε ότι στην επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ανάπτυξης του ΟΛΘ θα συζητηθεί ακριβώς το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά και η προετοιμασία του σχετικού αιτήματος προς τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, με ό,τι σημαίνει αυτό, ώστε να βρει η πόλη το χαμένο νήμα της επικοινωνίας της με τη νησιωτική Ελλάδα.
«Πάρα πολύ μεγάλη ευκαιρία για τη διεθνή προβολή της ιστορικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης» αποτελούν οι εορτασμοί του 2012 (για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης), σύμφωνα με το δήμαρχο, Γιάννη Μπουτάρη.
Ο ίδιος διατύπωσε την εκτίμηση ότι δράσεις όπως η οργάνωση έκθεσης για τη Μακεδονία, στο Μουσείο του Λούβρου, θα συμβάλουν καθοριστικά προς αυτήν την κατεύθυνση.
Στο μεταξύ, το Φεβρουάριο αναμένεται να δημοπρατηθεί το έργο κατασκευής -ενδεχομένως και χρήσης- μαρίνας μεσαίου μεγέθους, στην πρώτη προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, στην πλευρά προς την πλατεία Αριστοτέλους, όπως γνωστοποίησε ο κ. Αγγελούδης με την ευκαιρία της συνέντευξης Τύπου.
Ο ίδιος επεσήμανε ότι το Συμβούλιο Ανάπτυξης του ΟΛΘ κατέθεσε ήδη αρμοδίως επιστολή, ώστε να αποδοθεί στο λιμάνι και τη Θεσσαλονίκη ο επιβατικός σταθμός και να ξεκινήσουν τα έργα αναβάθμισής του.
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/1 ... touriston/
-
-
ΜΑΚΑΡΙ!
-
Aν ήμουν τουρίστας κρουαζιέρας και με κουβαλούσαν Σαλονίκη θα περίμενα πως και πως ν'αναχωρήσει το καράβι
-
-
@panos2171
Και εγώ έτσι νομίζω. Δεν το έχω επιβεβαιώσει, αλλά τα επιχειρήματά σου είναι ισχυρά, χωρίς να απομακρύνεσαι από την παράδοση, άλλωστε την ιστορία μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε για να αποφύγουμε τα λάθη.Ξέρει κανείς τι περίεργο συνέβη στην περιφερειακή; Από τις 7.15 που ξέρω, μεγάλο μποτιλιάρισμα στο ύψος ανάμεσα στο Επταπύργιο και τον Άγιο Παύλο. Ένα ασημί παλιό αυτοκίνητο με έναν άνθρωπο πεσμένο στο τιμόνι και 3 αστυνομικούς. Ήταν σίγουρα μέχρι τις 8.15 στην ίδια κατάσταση. Δεν μπορούσαν να τον απομακρύνουν τόση ώρα;
-
Mα τί κουτσομπόλης
Πω πω νύστα
-
Ένα σου λέω: Σε μερικές μέρες θα βρεθώ στα Δικαστήρια.
-
-
Μηπως ξερει κανεις αν υπαρχει καποιο διαμερισμα που να μπορει να νοικιαστει προσωρινα(1-2 μηνες)???
-
τι ακριβως ψαχνεις?
τετραγωνικα μετρα,περιοχη,υψος ενοικιου,χρηση? -
Δευτέρα πρωί θα είμαι στα Δικαστήρια. Κων/νε δε θα σε βλέπουμε στις συναντήσεις και θα σε βλέπουμε στις δίκες μόνο;
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
τι ακριβως ψαχνεις?
τετραγωνικα μετρα,περιοχη,υψος ενοικιου,χρηση?Υπαρχει ενα προβλημα με τα υδραυλικα του σπιτιου μου και αναγκαστικα πρεπει να γινουν εργασιες.Το προβλημα ειναι οτι εχω εξεταστικη και δεν θα μπορεσω να διαβασω οποτε θελω κατι προσωρινο,1-2 δωματια,λιγα τετραγωνικα,οποιαδηποτε περιοχη μεχρι 300 ευρω.Ειχα δει κολλημενο παλαιοτερα σε μια κολλονα αλλα δεν θυμαμαι που.
-
εχω ενα φιλο με ενα ξενοικιαστο σπιτι,θα ρωτησω και θα σε ενημερωσω
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
...pm
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
αυτα ειναι στο δρομο του 424 και του Πολεμικου Μουσειου, σε ολο το μηκος, μεχρι να βγεις 3ης ΣεπτεμβριουΗ Λαμπράκη είναι.
-
Εάν είναι και ιδιοκτησίας του μαντρά απέναντι δεν είναι και θέμα Δημοτικής Αστυνομίας ως προς το παρκάρισμα 'εμπορευματος'?
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
αυτα ειναι στο δρομο του 424 και του Πολεμικου Μουσειου, σε ολο το μηκος, μεχρι να βγεις 3ης Σεπτεμβριου
Η Λαμπράκη είναι.
ευχαριστω,
ηξερα οτι εκει που ειναι ο Μ.Ο.Θ ειναι σιγουρα η Λαμπρακη, για πιο πισω δεν ημουν σιγουρος
Εάν είναι και ιδιοκτησίας του μαντρά απέναντι δεν είναι και θέμα Δημοτικής Αστυνομίας ως προς το παρκάρισμα 'εμπορευματος'?
δεν εχει κανενα πωλειται στα αμαξια, οποτε υποθεσεις κανουμε
βεβαια απο τις πινακιδες μπορει να τον βρηκαν και να τον ειδοποιησουν
-
Σκανδαλώδεις διορισμοί στον ΟΑΣΘ
Στην κατηγορία: Ρεπορτάζ
Ημερομηνία: 31/01/2011 Διάδωσέ το8
Σε σκανδαλώδεις διορισμούς «ημετέρων», την ώρα που επιβάτες και ελληνικό δημόσιο βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, για να συντηρήσουν τον ΟΑΣΘ, προχώρησε τις τελευταίες εβδομάδες η διοίκηση του Οργανισμού.Google Adsense Center
Του Νίκου Ηλιάδη
Σύμφωνα με απολύτως εξακριβωμένες πληροφορίες της «Θ» στο διάστημα Δεκέμβριος 2010-Ιανουάριος 2011 έχουν προσληφθεί στον ΟΑΣΘ 24 υπάλληλοι, οι οποίοι στο σύνολό τους είναι συγγενικά πρόσωπα ή γνώριμοι μετόχων και συνδικαλιστών του Οργανισμού. Οι προσλήψεις έγιναν εν κρυπτώ κατόπιν συνεννόησης μεταξύ των στελεχών του ΟΑΣΘ και ορισμένων εκ των συνδικαλιστών, χωρίς προηγουμένως οι νέες θέσεις εργασίας να δημοσιοποιηθούν ούτε στον Τύπο ούτε και στην ιστοσελίδα της επιχείρησης. Ωστόσο θεωρούνται νομότυπες, αφού ο νόμος ο οποίος διέπει τη λειτουργία του ΟΑΣΘ επιτρέπει αυτού του είδους τη διαδικασία για ένα ποσοστό επί των προσλήψεων.
Το καθεστώς αδιαφάνειας όμως χαρακτηρίζει σχεδόν το σύνολο των προσλήψεων, ακόμη και εκείνες οι οποίες δημοσιοποιούνται και αφορούν κυρίως οδηγούς και τεχνικό προσωπικό. Αφορά όμως και τα οικονομικά του Οργανισμού, όπως και τη μετοχική σύνθεσή του, καθώς η πρόσβαση στα ανωτέρω στοιχεία είναι από δυσχερής έως αδύνατη.Εν κρυπτώ προσλήψεις
Εδώ και περίπου έναν μήνα οι διαμαρτυρίες του επιβατικού κοινού για την κατά 40% αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου διαρκώς διογκώνονται. Η αύξηση επιβλήθηκε με τον ισχυρισμό ότι κινδυνεύουν η βιωσιμότητα και η κερδοφορία της επιχείρησης μετά την περικοπή μέρους της κρατικής επιδότησης. Ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να προχωρήσει σε νέες, σκανδαλώδεις προσλήψεις υπαλλήλων, οι οποίοι είναι συγγενικά πρόσωπα ή γνώριμοι μετόχων του Οργανισμού και συνδικαλιστών. Πρόκειται για 24 νέους υπαλλήλους, εκ των οποίων δεκατέσσερις είναι διοικητικοί, τέσσερις τεχνίτες, δύο βοηθοί τεχνίτη και τέσσερις καθαρίστριες. Τέσσερις εξ αυτών είναι παιδιά μετόχων και οι υπόλοιποι είκοσι παιδιά ή συγγενικά πρόσωπα μετόχων και συνδικαλιστών. Η όλη διαδικασία έγινε εν κρυπτώ και οι νέοι υπάλληλοι έγιναν αντιληπτοί, όταν εμφανίστηκαν στο κτίριο της διοίκησης, για να πιάσουν δουλειά. «Είδαμε ξαφνικά κάποιους να προσέρχονται αναζητώντας γραφεία να εγκατασταθούν και τότε αντιληφθήκαμε ότι έγιναν νέες προσλήψεις», σημειώνει ένα από τα παλαιότερα διοικητικά στελέχη του ΟΑΣΘ.
Για τους αδιαφανείς διορισμούς των «ημετέρων» ρωτήθηκε ανώτατο στέλεχος του Οργανισμού, το οποίο όμως αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο. «Αυτό που συνέβη είναι μεν νομότυπο, αλλά συγχρόνως και ανήθικο, αφού σε εκατοντάδες νέους που ψάχνουν απεγνωσμένα κάποια δουλειά δεν δόθηκε η παραμικρή δυνατότητα, η ψευδαίσθηση έστω, να διεκδικήσουν και εκείνοι μία θέση εργασίας», σημειώνει ένα από τα παλαιότερα διοικητικά στελέχη του ΟΑΣΘ. Την οικονομική διάσταση της υπόθεσης επισημαίνει ένα εκ των κορυφαίων στελεχών: «Ό,τι πετύχαμε με τον οικονομικό εξορθολογισμό των τελευταίων χρόνων πάει στράφι. Οι νέες προσλήψεις μπορεί να ήταν αναγκαίες οι περισσότερες, θα κοστίσουν όμως περισσότερα του 1 εκατομμυρίου ευρώ ετησίως».15.000 ευρώ για μία πρόσληψη!
Καθεστώς αδιαφάνειας χαρακτηρίζει όμως και τις υπόλοιπες προσλήψεις που αφορούν κυρίως οδηγούς και τεχνικό προσωπικό, παρότι γίνονται μέσω ανοιχτών και αδιάβλητων -υποτίθεται- διαδικασιών. Ειδικότερα για κάθε κατηγορία-ειδικότητα συντάσσεται ένας αξιολογικός πίνακας με τη βαθμολογία που συγκεντρώνει ο κάθε υποψήφιος βάσει κάποιων μορίων. Ωστόσο ο πίνακας καταρτίζεται με βάση αντικειμενικά αλλά και υποκειμενικά κριτήρια. Βαθμολογούνται για παράδειγμα η κατοχή πτυχίου, η οικογενειακή κατάσταση, η εντοπιότητα, ακόμη και ο βαθμός συγγένειας με κάποιον εκ των μετόχων, αλλά ακολουθεί στη συνέχεια η βαθμολόγηση της οδηγικής ικανότητας του υποψήφιου οδηγού, «διαδικασία η οποία συχνά φέρνει τα πάνω κάτω στην αρχική κατάταξη των υποψηφίων», όπως αναφέρει ένας εκ των παλαιότερων οδηγών.
Σύμφωνα με τον ίδιο «περίπου το 60% από τους σχεδόν 2.600 εργαζόμενους είναι συγγενείς μετόχων ή στενοί γνώριμοί τους». Όπως μάλιστα εξομολογείται στη «Θ» ένας εκ των οδηγών, ο οποίος για ευνόητους λόγους ζήτησε να μη γνωστοποιηθεί η ταυτότητά του, «εγώ δεν είχα καμία συγγένεια με μέτοχο. Πλήρωσα όμως σε κάποιον από αυτούς ο οποίος δεν είχε παιδιά ή άλλους συγγενείς να διορίσει 15.000 ευρώ και η δουλειά μου έγινε».Απαλλαγή από το ΑΣΕΠ
Ενδεικτικό της αδιαφάνειας που χαρακτηρίζει το καθεστώς προσλήψεων στον ΟΑΣΘ είναι η σύνδεση της τιμής της μετοχής με τις προσλήψεις. «Την περίοδο που οι προσλήψεις γίνονταν μέσω ΑΣΕΠ η τιμή της μετοχής είχε σημειώσει σημαντική πτώση», παραδέχεται ένας εκ των μικρομετόχων. Επί διακυβέρνησης Σημίτη οι προσλήψεις στον ΟΑΣΘ είχαν υπαχθεί υπό τη δικαιοδοσία του ΑΣΕΠ. Το καθεστώς αυτό κράτησε περίπου έξι χρόνια (από το 1997 ώς το 2003), στη διάρκεια των οποίων η διοίκηση του Οργανισμού επέδειξε απροθυμία να προχωρήσει σε προσλήψεις. «Προσλήψεις έγιναν μόνον μία φορά, το 2002, και στη συνέχεια έπειτα από αποτελεσματικές πιέσεις που ασκήθηκαν προς την τότε ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ο Οργανισμός απαλλάχθηκε από τον έλεγχο του ΑΣΕΠ», επισημαίνει ένας εκ των συνδικαλιστών.Εργαζόμενοι, βουλευτές
Μερίδιο στις προσλήψεις έχει και το Σωματείο Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ αλλά και βουλευτές της Θεσσαλονίκης. «Κανείς δεν μένει παραπονούμενος», σημειώνει βετεράνος συνδικαλιστής, προσθέτοντας πως «αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο στον ΟΑΣΘ σπανίως γίνονται απεργίες, αφού μεγάλη μερίδα των εργαζομένων έχει και την ιδιότητα του εργοδότη». «Δικά τους παιδιά» τακτοποιούν και ορισμένοι εκ των βουλευτών, καθώς και κορυφαίοι αυτοδιοικητικοί παράγοντες. «Κάθε φορά που προκηρύσσονται θέσεις, ο κάθε βουλευτής μάς στέλνει μέχρι και 50 ονόματα!», αναφέρει διοικητικό στέλεχος του Οργανισμού, επισημαίνοντας ότι «φυσικά ελάχιστοι εξ αυτών διορίζονται».Σίγουρα κέρδη
Από αύριο 1η Φεβρουαρίου αρχίζει η καθολική ισχύς της νέας τιμολογιακής πολιτικής με αύξηση από τα 0,6 στα 0,8 και 0,9 ευρώ (για μετεπιβίβαση) στο απλό εισιτήριο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του υπουργείου Μεταφορών οι αυξήσεις αναμένεται να ανεβάσουν τα έσοδα του ΟΑΣΘ κατά τουλάχιστον 20 εκατομμύρια ευρώ, όσο περίπου και η μείωση της κρατικής επιδότησης. Ωστόσο παρά τη μείωση αυτή αλλά και την οικονομική κρίση τα προς διάθεση μερίσματα αναμένεται να διατηρηθούν στα επίπεδα των προηγούμενων ετών, δηλαδή γύρω στα 15 με 16 εκατ. ευρώ. Βάσει των οικονομικών στοιχείων που παρουσίασαν την περασμένη Πέμπτη τα στελέχη της κίνησης «Επιβάτες Θεσσαλονίκης», που αντιδρά στις αυξήσεις του ΟΑΣΘ, κατά την τελευταία τριετία 2007-2009 τα έσοδα του Οργανισμού αυξήθηκαν κατά μόλις 1,8% (από 50.733.720 στα 51.660.945), τα έξοδα κατά 7,7% (από 152.630.634 στα 164.515.097), η κρατική επιδότηση κατά 10,7% (από 101.896.914 σε 112.854.153) και το διανεμόμενο κέρδος κατά 15,8% (από 13.946.765 σε 16.183.309). Δηλαδή, ενώ τα έσοδα παρέμεναν σταθερά και οι δαπάνες αυξάνονταν, αυξήθηκε και το επιχειρηματικό κέρδος χάρη βεβαίως στην «ασφαλή» κρατική επιχορήγηση.Ο «Ηρακλής»
Πέρα από το μέρισμα σημαντική μερίδα των μετόχων εισπράττει και ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό (γύρω στα 2 εκατ. ευρώ ετησίως) από τον ίδιο τον ΟΑΣΘ ως ενοίκιο των εγκαταστάσεων, οι οποίες ανήκουν στους ίδιους τους μετόχους! Ειδικότερα ο Οργανισμός, επειδή δεν διαθέτει δικές του εγκαταστάσεις (αμαξοστάσια, συνεργεία κ.λπ.), τις νοικιάζει στο μεγαλύτερο μέρος τους από έναν συνεταιρισμό με την επωνυμία «Ηρακλής», που ανήκει κατά κύριο λόγο σε μετόχους του ΟΑΣΘ. Δηλαδή κάποιοι μέτοχοι είναι ταυτόχρονα μισθωτές και εκμισθωτές εισπράττοντας πέρα από το όποιο επιχειρηματικό κέρδος και ενοίκια. Μάλιστα, ενώ τελευταία όλες οι εμπορικές συμβάσεις ενοικίασης έχουν μειωθεί κατά περίπου 20% λόγω της οικονομικής κρίσης, στον ΟΑΣΘ δεν συνέβη κάτι τέτοιο, αφού ο μισθωτής (οι μέτοχοι του Οργανισμού δηλαδή) δεν ζήτησε κάτι τέτοιο από τον εκμισθωτή (δηλαδή από τον… εαυτό τους).
Ενδεικτικό της σημασίας που έχουν τα έσοδα του «Ηρακλή» είναι ότι οι τιμές για τις «μετοχές του ΟΑΣΘ με ‘Ηρακλή’», όπως λέγονται, είναι ακριβότερες κατά περίπου 25% σε σχέση με τις «μετοχές χωρίς ‘Ηρακλή’».
Πέραν αυτού οι μέτοχοι απολαμβάνουν και πολλών άλλων, σπάνιων για ιδιωτική επιχείρηση, προνομίων, που έχουν να κάνουν με τη διατήρηση του μονοπωλίου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, τη διασφάλιση της κερδοφορίας -βρέξει, χιονίσει- μέσω της κρατικής χρηματοδότησης, το προνομιακό καθεστώς αποσβέσεων κ.ά.Η ταυτότητα του ΟΑΣΘ
Ο ΟΑΣΘ είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ιδρύθηκε το 1957 με το νομοθετικό διάταγμα 3721/1957 και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του ΟΑΣΘ. Το απασχολούμενο κεφάλαιο του Οργανισμού είναι κατανεμημένο σε 424 ακέραιες μετοχές, εκ των οποίων οι 346 είναι κατανεμημένες σε περίπου 1.900 μικρομετόχους αυτοκινητιστές, οι 29 ανήκουν στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε., οι 25 στο Συνεταιρισμό των Εργαζομένων και οι 24 στο νομικό πρόσωπο του ΟΑΣΘ. Στον ΟΑΣΘ απασχολούνται περίπου 2.600 εργαζόμενοι, οι επιβάτες εξυπηρετούνται από 75 λεωφορειακές γραμμές με την κυκλοφορία 530 λεωφορείων από τα 604 που διαθέτει ο Οργανισμός (329 κανονικά, 249 αρθρωτά, 22 μικρολεωφορεία και τέσσερα εξυπηρέτησης ΑμεΑ) και μετακινεί ετησίως περίπου 180.000.000 επιβάτες.ΠΗΓΗ: WWW.MAKTHES.GR
Posts προς Θεσσαλονικείς