Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 139
    • 140
    • 55 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    77333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astrag1-6jtg last edited by

      καλησπερα παιδες.Θα ηθελα την γνωμη σας για κατι.Εχω ενα astra g 1.6 2003 και εφτασα τα 120.000χλμ αισίως.Εφτασε ομως η ωρα να αλλαξω αναρτηση μιας και ειναι στα τελευταία της.Οφειλω να πω πως ειχα αλλαξει (στα 25000χλμ) τα μαμα ελατηρια με Eibach(χαμηλωμα και ΄΄εκατσε΄΄ απιστευτα.Τωρα μετα απο ψαξιμο κατεληξα σε 2 επιλογες(χαμηλωμα 3 ποντους και στις 2 περιπτωσεις):1)ή bilstein sprint αμορτισέρ με H'R ελατηρια οπως μου προτείνουν οι περισοτεροι αλλα θα μου παει αρκετα... ή2) μια πιο φθηνη και δοκιμασμενη επιλογη - αμορτησερ μαμα SACHS με παλι EIBACH ελατηρια.Παραμενω σκεπικος γιατι θα ηθελα ψιλοανεση (μιας και οικογενειάρχης)και να αντεχει συχνο φόρτωμα(νορμαλ πραγματα).Αυτες οι αναρτησεις κανουν?θα εκτιμούσα την γνωμη σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aserf last edited by

        Τα Eibach είναι πολύ πιο σκληρά ελατήρια από τα H&R (τουλάχιστον σε όσα αυτοκίνητα έχει γίνει αυτή η σύγκριση).

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • elteo
          elteo last edited by

          Εάν θες άνεση μείνε μακρυά από ελατήρια χαμηλώματος. Βαλε τα μαμά ελατήρια με ένα σετάκι αμορτισέρ (Sachs, Monroe κτλ) και τέλος. Και τα Bilstein είναι σκληρά, μείνε μακρυά τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            astrag1-6jtg last edited by

            Ευχαριστω παιδες
            Θα δοκιμασω τα μαμα για αρχη γιατι εχω και παιδι τωρα και μετα βλεπουμε....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              adam05 last edited by

              καλησπερα παιδια και εγω την βοηθεια σας θα ηθελα εχω το ford focus c-max 1,6 2005 με 90000χλμ και ηρθε η ωρα για αλλαγη στων φωκα και οικονομου που πηγα μου προτειναν αμορτισερ αντικαταστασης τα sachs advantage kαι monroe reflex η τιμη ιδια 300 και 290 αντιστοιχα. καμια βοηθεια?οικογενειαρχης με νορμαλ οσο μπορω στη αθηνα οδηγηση!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Δεν το λέω κοροϊδευτικά ούτε για να καλύψω την άγνοιά μου. Πέραν λοιπόν τυχόν διαφορών των αμορτισέρ που αναφέρεις τις οποίες δεν γνωρίζω σκέφτομαι ότι αν πέρα της τιμής είναι αντίστοιχα και αλλού, ένα σημείο που μπορείς να λάβεις υπόψη σου είναι και το χρώμα! Πχ δεν θα ήθελες να βάλεις μπλε αμορτισέρ σε καφέ αυτοκίνητο έτσι δεν είναι;!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  piii last edited by

                  Πολύ καλησπέρα.

                  Εχει φτάσει η ώρα να αλλάξω αναρτήσεις στο αμαξάκι μου(octavia 5 1.6 FSI), για την ακρίβεια άργησα και κιόλας.
                  Τι λύσεις προτείνετε; Μιλάμε για οικογενειάρχη άνθρωπο με 2 παιδιά, οπότε αυτό που ζητάμε είναι πρωτίστως άνεση και μετά και λίγο κράτημα, μην είμαστε βάρκα στο γυαλό.
                  Για να είμαι ειλικρινής τα εργοστασιακά που είχε ήταν ο καλύτερος δυνατός συνδιασμός, αλλά τα φάγανε τα ψωμάκια τους πλέον.
                  Και επειδή δεν έχουν κάποιο ετικετάκι πάνω που να λένε μάρκα(εκτός και αν κάποιος γνωρίζει τι φοράει εργοστασιακά το συγκεκριμένο αμάξι) ακούω προτάσεις. Υπόψιν ότι το budget είναι σε χαμηλά επίπεδα, το maximum που θα μπορέσω να δώσω κυμαίνεται μέχρι 300-350 ευρώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panos3 last edited by

                    σε αστρα 1.4 του 1996 που να εχουν ανεση ποια προτεινεται?τα sachs advantage με τα sachs super touring τι διαφορα εχουν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dstou last edited by

                      Για να είμαι ειλικρινής τα εργοστασιακά που είχε ήταν ο καλύτερος δυνατός συνδιασμός

                      Mήπως πρέπει να γίνει ένα ερώτημα στην αντιπροσωπεία? Κι' αν στα δίνει ακριβά, τότε να αναζητηθούν σε Χρυσή από κάποιον που τα έχει αλλάξει με άλλα σκληρότερα και είναι πρακτικά αχρησιμοποίητα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        piii last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:

                        Για να είμαι ειλικρινής τα εργοστασιακά που είχε ήταν ο καλύτερος δυνατός συνδιασμός

                        Mήπως πρέπει να γίνει ένα ερώτημα στην αντιπροσωπεία? Κι' αν στα δίνει ακριβά, τότε να αναζητηθούν σε Χρυσή από κάποιον που τα έχει αλλάξει με άλλα σκληρότερα και είναι πρακτικά αχρησιμοποίητα?

                        Το θέμα είναι που ξέρεις ότι η αντιπροσωπεία δίνει αυτά που φοράει απο την μάνα του;
                        Η Β εκδοχή ακούγεται λίγο καλύτερη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dstou last edited by

                          Η αντιπροσωπείες υποχρεούνται στην αντικατάσταση των μαμίσιων ανταλακτικών με άλλων μαμίσιων, εκτός αν σου πούνε κάτι άλλο από την αρχή. Αλλιώς θα έβαζαν και αυτές κατευθείαν τα άφτερ για χαμηλότερο κόστος.
                          Εμένα όταν πήγα για καταλύτη μου είπαν : 'ο ορίτζιναλ κάνει 800 αλλά σου προτείνουμε και τον άφτερ που κάνει 500, διάλεξε'.Και εγώ διάλεξα.

                          Τεσπά, ο όμιλος φοράει σε πάρα πολλά μοντέλα Μπιλστάιν με σήμα ΒΑΓΚ, τα φτιάχνει στην Ισπανία. Τα μαύρα Μπιλστάιν είναι θεωρητικώς ισοδύναμα με τα μαμίσια. Αν έχει τέτοια τα βρίσκεις εύκολα στο εμποριο με κανά 250άρι. Τσέκαρέ το.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης dstou έγραψε:

                            Τεσπά, ο όμιλος φοράει σε πάρα πολλά μοντέλα Μπιλστάιν με σήμα ΒΑΓΚ, τα φτιάχνει στην Ισπανία. Τα μαύρα Μπιλστάιν είναι θεωρητικώς ισοδύναμα με τα μαμίσια. Αν έχει τέτοια τα βρίσκεις εύκολα στο εμποριο με κανά 250άρι. Τσέκαρέ το.

                            +Sachs

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              s3 last edited by

                              Ο χρήστης piii έγραψε:
                              Πολύ καλησπέρα.

                              Εχει φτάσει η ώρα να αλλάξω αναρτήσεις στο αμαξάκι μου(octavia 5 1.6 FSI), για την ακρίβεια άργησα και κιόλας.
                              Τι λύσεις προτείνετε; Μιλάμε για οικογενειάρχη άνθρωπο με 2 παιδιά, οπότε αυτό που ζητάμε είναι πρωτίστως άνεση και μετά και λίγο κράτημα, μην είμαστε βάρκα στο γυαλό.
                              Για να είμαι ειλικρινής τα εργοστασιακά που είχε ήταν ο καλύτερος δυνατός συνδιασμός, αλλά τα φάγανε τα ψωμάκια τους πλέον.
                              Και επειδή δεν έχουν κάποιο ετικετάκι πάνω που να λένε μάρκα(εκτός και αν κάποιος γνωρίζει τι φοράει εργοστασιακά το συγκεκριμένο αμάξι) ακούω προτάσεις. Υπόψιν ότι το budget είναι σε χαμηλά επίπεδα, το maximum που θα μπορέσω να δώσω κυμαίνεται μέχρι 300-350 ευρώ.

                              Μακρια απο μονροε παντως,θα ειναι πολυ πιο μαλακο απο μαμα.
                              Λογικα sachs θα φοραγε απο μανα του.
                              Bilstein μαυρα μακρια ειναι πολυ φολα αμορτισερ.
                              Αν θες κατι απο bilstein βαλε το sport B6
                              Εγω προτεινω KYB excel G για οικονομικο και αξιοπιστο, και κονι κοκκινο ή FSD για πιο ακριβο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                Bilstein μαυρα μακρια ειναι πολυ φολα αμορτισερ.
                                Αν θες κατι απο bilstein βαλε το sport B6

                                Εγώ έβαλα τα Β6 και μάλιστα monotube και ναι μεν είναι πολύ καλά σε καλό δρόμο αλλά άνετα στους καρόδρομους (εννοώ της πόλης) δεν είναι. Οπότε δεν ξέρω αν το ίδιο ισχύει για άλλα αυτοκίνητα αλλά μάλλον δεν είναι αυτό που θέλεις. Για τα άλλα δεν ξέρω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης piii έγραψε:
                                  Πολύ καλησπέρα.

                                  Εχει φτάσει η ώρα να αλλάξω αναρτήσεις στο αμαξάκι μου(octavia 5 1.6 FSI), για την ακρίβεια άργησα και κιόλας.
                                  Τι λύσεις προτείνετε; Μιλάμε για οικογενειάρχη άνθρωπο με 2 παιδιά, οπότε αυτό που ζητάμε είναι πρωτίστως άνεση και μετά και λίγο κράτημα, μην είμαστε βάρκα στο γυαλό.
                                  Για να είμαι ειλικρινής τα εργοστασιακά που είχε ήταν ο καλύτερος δυνατός συνδιασμός, αλλά τα φάγανε τα ψωμάκια τους πλέον.
                                  Και επειδή δεν έχουν κάποιο ετικετάκι πάνω που να λένε μάρκα(εκτός και αν κάποιος γνωρίζει τι φοράει εργοστασιακά το συγκεκριμένο αμάξι) ακούω προτάσεις. Υπόψιν ότι το budget είναι σε χαμηλά επίπεδα, το maximum που θα μπορέσω να δώσω κυμαίνεται μέχρι 300-350 ευρώ.

                                  Koni FSD http://www.koni.com/190+M57d0acf4f16.html

                                  δεν ξέρω όμως αν είναι στην τιμή σου, λίγα τα βλέπω τα 350 για αμορτισέρ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panos3 last edited by

                                    εγω θα σου προτεινα kayaba exel-g τα εχω σε 2 αμαξια ειναι μαλακα αμορτισερ και πολυ τιμια για τα λεφτα τους, δεν κανουν για γρηγορη οδηγηση.φοραω σε πουντο τα b6 bilstein πολυ καλο αμορτισερ αλλα μεσα στη πολη δεν ειναι ανετα και αφου εχεις και παιδια δεν θα τα συνιστουσα.καλα λογια εχω ακουσει για τα κονι special(κοκκινα).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      piii last edited by

                                      Ευχαριστώ κατ' αρχάς για τις απαντήσεις.
                                      Επι του θέματος τώρα.
                                      Τα bilstein τα μαύρα τα αποκλείω γιατί είχα εμπειρία μαζί τους και ήταν παντελώς άθλια.....
                                      Τα kayba τα έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση(τίμια θα τα χαρακτήριζα) γιατί είχα εμπειρία και απο αυτά.
                                      Ηθελα να ρωτήσω έχει κανένας εμπειρία απο τα sachs;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης piii έγραψε:
                                        ...Τα bilstein τα μαύρα τα αποκλείω γιατί είχα εμπειρία μαζί τους και ήταν παντελώς άθλια.....
                                        Τα kayba τα έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση(τίμια θα τα χαρακτήριζα) γιατί είχα εμπειρία και απο αυτά.
                                        Ηθελα να ρωτήσω έχει κανένας εμπειρία απο τα sachs;

                                        Θα βοηθούσε να έλεγες τι εννοείς άθλια. Βλέπεις και αυτό είναι από τα πράματα που σηκώνει πολύ υποκειμενικότητα και εξαρτάται πολύ και από το προηγούμενο ή το άλλο αυτοκίνητο. Θα ήθελα δηλαδή να μου πεις σε τί ήταν άθλια σύμφωνα με τη γνώμη σου και με τι το συγκρίνεις για να καταλήξεις σε αυτό. Πιστεύω αυτό θα ήθελαν και άλλοι που μπορεί να ενδιαφέρονται.
                                        Σχετικά με τα Sachs, νομίζω ότι έχουν ενωθεί με κάποια άλλη εταιρεία ίσως τη Boge.
                                        Τα εργοστασιακά ήταν Sachs. μια χαρά ήταν μέχρι που χρειάστηκαν αλλαγή κάπου στα 120.000χλμ.... κι έβαλα τα σφιχτά Β6.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Οι εταιρίες BOGE, SACHS, LEMFORDER ανήκουν στον όμιλο της ΖF

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            piii last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                            ...Τα bilstein τα μαύρα τα αποκλείω γιατί είχα εμπειρία μαζί τους και ήταν παντελώς άθλια.....
                                            Τα kayba τα έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση(τίμια θα τα χαρακτήριζα) γιατί είχα εμπειρία και απο αυτά.
                                            Ηθελα να ρωτήσω έχει κανένας εμπειρία απο τα sachs;

                                            Θα βοηθούσε να έλεγες τι εννοείς άθλια. Βλέπεις και αυτό είναι από τα πράματα που σηκώνει πολύ υποκειμενικότητα και εξαρτάται πολύ και από το προηγούμενο ή το άλλο αυτοκίνητο. Θα ήθελα δηλαδή να μου πεις σε τί ήταν άθλια σύμφωνα με τη γνώμη σου και με τι το συγκρίνεις για να καταλήξεις σε αυτό. Πιστεύω αυτό θα ήθελαν και άλλοι που μπορεί να ενδιαφέρονται.
                                            Σχετικά με τα Sachs, νομίζω ότι έχουν ενωθεί με κάποια άλλη εταιρεία ίσως τη Boge.
                                            Τα εργοστασιακά ήταν Sachs. μια χαρά ήταν μέχρι που χρειάστηκαν αλλαγή κάπου στα 120.000χλμ.... κι έβαλα τα σφιχτά Β6.

                                            Οκ, τα bilstein ήταν άθλια γιατί τα ένιωθα ¨υπερβολικά' μαλακά γεγονός που δημιουργούσε μεγάλη ασάφεια στο τιμόνι, γιατί σε στροφές και γενικότερα σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου ένιωθα ότι το αμάξι παρέκλεινε απο την πορεία του, και τέλος η ζωή τους δεν ξεπέρασε τα 30.000-35.000 χλμ.
                                            Σε αντίθεση με τα kayaba που ήταν κλάσης καλύτερα απο τα bilstein στα παραπάνω θέματα, εκτός των χλμ που δεν πρόλαβα να διαπιστώσω γιατί πούλησα το αμάξι αφού είχα διανύσει περίπου 10.000 χλμ.
                                            Αμάξι fiat punto πρώτης γενιάς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 55 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr