-
Ο χρήστης Yaso έγραψε:
Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία πάνω απ' όλα και με πολλές προσωπικές και οικογενειακές επιτυχίες.
Μια μικρή ερώτηση. Έχει κάποιος από εσάς 19άρες ζάντες στο Q5. Όποιος έχει παρακαλώ για μια ενημέρωση σχετικά με την άνεση, ιδιαίτερα στους Ελληνικούς δρόμους με τις γνωστές ατέλειες και κακοτεχνίες. Χάνει λίγο από την άνεση σε σχέση με τις 17άρες ή κοπανάει ενοχλητικά σε σημείο να το μετανιώσεις που τις έβαλες.Οι 19άρες είναι αρκετά άνετες. Αν και έχω την προσαρμοζόμενη ανάρτηση στην επιλογή comfort το αυτοκίνητο είναι αρκετά άνετο. Απέφυγα τις 20άρες για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
-
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους, με περισυλλογή και αισιοδοξία!!
Δυστυχώς πριν δύο μέρες ενώ ήμουν με χαμηλή ταχύτητα στην Τούμπα βλέπω κίτρινο προειδοποιητικό σήμα στο ταμπλώ και μύνημα 'Gearbox malfunction - limited driving available' διάρκειας 4-5 δευτερολέπτων.
Στο διάστημα αυτό, το αυτοκίνητο έχασε το γκάζι του [χωρίς να σβήσει].
Επαναλήφθηκε άλλες τρεις φορές, πάντα με χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο [αυτόματο tiptronic] ενώ στην Ε.Ο. με υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο.
Είναι στον Γκρατσία για τα περαιτέρω, θα σας πω Παρασκευή τι έφταιγε. -
Ο χρήστης john18625 έγραψε:
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους, με περισυλλογή και αισιοδοξία!!
Δυστυχώς πριν δύο μέρες ενώ ήμουν με χαμηλή ταχύτητα στην Τούμπα βλέπω κίτρινο προειδοποιητικό σήμα στο ταμπλώ και μύνημα 'Gearbox malfunction - limited driving available' διάρκειας 4-5 δευτερολέπτων.
Στο διάστημα αυτό, το αυτοκίνητο έχασε το γκάζι του [χωρίς να σβήσει].
Επαναλήφθηκε άλλες τρεις φορές, πάντα με χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο [αυτόματο tiptronic] ενώ στην Ε.Ο. με υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο.
Είναι στον Γκρατσία για τα περαιτέρω, θα σας πω Παρασκευή τι έφταιγε.Tiptronic? Σε Q5? Εϊσαι σίγουρος??
-
2.0 TFSI quattro 211 hp S tronic για αυτους που απλά ποστάρουν
-
Ο χρήστης john18625 έγραψε:
2.0 TFSI quattro 211 hp S tronic για αυτους που απλά ποστάρουνΣέβομαι τους Floyd στο avatar σου και το γενικότερα καθαρό τόπικ του Q5 αλλιώς θα σου απαντούσα αναλόγως...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
2.0 TFSI quattro 211 hp S tronic για αυτους που απλά ποστάρουν
Σέβομαι τους Floyd στο avatar σου και το γενικότερα καθαρό τόπικ του Q5 αλλιώς θα σου απαντούσα αναλόγως...
Και άλλο post.... με νόημα?
Αφού σέβεσαι, μην προκαλείς.
Ήταν ολοφάνερα απροσεξία το tiptronic, αλλά μάλλον μόνο αυτό σου έμεινε από το post στο οποίο προσπάθησες [??] να απαντήσεις ειρωνικά.
Δεν με ενδιαφέρει στο ελάχιστο να συνεχίσω οποιαδήποτε αντιπαράθεση μαζί σου, ..... γιατί απλά μου είναι αδιάφορο
Καλή χρονιά stefan -
-
Ο χρήστης john18625 έγραψε:
Είναι στον Γκρατσία για τα περαιτέρω, θα σας πω Παρασκευή τι έφταιγε.
Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι τίποτα!
-
Καλη χρονια σε ολους!
Εχει κανει καποιος απο Αττικη το σερβις των 30.000 χλμ; Αν ναι, ποιον εξουσιοδοτημενο προτεινετε και ποσο πηγε το μαλλι;
Εγω το ειχα παρει απο Παζαρο αλλα τωρα που δεν ειναι εξουσιοδοτημενος δισταζω να το παω εκει... -
Ο χρήστης takisot έγραψε:
Καλη χρονια σε ολους!
Εχει κανει καποιος απο Αττικη το σερβις των 30.000 χλμ; Αν ναι, ποιον εξουσιοδοτημενο προτεινετε και ποσο πηγε το μαλλι;
Εγω το ειχα παρει απο Παζαρο αλλα τωρα που δεν ειναι εξουσιοδοτημενος δισταζω να το παω εκει...Καρεντα Αμαρουσίου, 340-350€ με τα λάδια δικά τους και με την προυπόθεση ότι δεν θα αλλάξεις τπτ άλλο εκτός από τα απολύτως προβλεπόμενα. Γενικά πολύ καλή εξυπηρέτηση.
-
Ο χρήστης Yaso έγραψε:
Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία πάνω απ' όλα και με πολλές προσωπικές και οικογενειακές επιτυχίες.
Μια μικρή ερώτηση. Έχει κάποιος από εσάς 19άρες ζάντες στο Q5. Όποιος έχει παρακαλώ για μια ενημέρωση σχετικά με την άνεση, ιδιαίτερα στους Ελληνικούς δρόμους με τις γνωστές ατέλειες και κακοτεχνίες. Χάνει λίγο από την άνεση σε σχέση με τις 17άρες ή κοπανάει ενοχλητικά σε σημείο να το μετανιώσεις που τις έβαλες.Καλη χρονια σε ολους και καλα χιλιομετρα να εχουμε.
Και εγω εχω βαλει 19' και η διαφορα με τις 17' στην ανεση του αυτοκινητου ειναι ελαχιστη.Και παλι ανετοτατο ειναι. -
Ο χρήστης john18625 έγραψε:
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους, με περισυλλογή και αισιοδοξία!!
Δυστυχώς πριν δύο μέρες ενώ ήμουν με χαμηλή ταχύτητα στην Τούμπα βλέπω κίτρινο προειδοποιητικό σήμα στο ταμπλώ και μύνημα 'Gearbox malfunction - limited driving available' διάρκειας 4-5 δευτερολέπτων.
Στο διάστημα αυτό, το αυτοκίνητο έχασε το γκάζι του [χωρίς να σβήσει].
Επαναλήφθηκε άλλες τρεις φορές, πάντα με χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο [αυτόματο tiptronic] ενώ στην Ε.Ο. με υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο.
Είναι στον Γκρατσία για τα περαιτέρω, θα σας πω Παρασκευή τι έφταιγε.Μόλις πήρα το αυτοκίνητο σήμερα αργα το απόγευμα.
Δεν έχω σαφείς πληροφορίες τι αλλάχθηκε και τι έφταιγε μια και ο τεχνικός σύμβουλος έλειπε.
Θα μιλήσω την Δευτέρα και θα σας ενημερώσω, αν και μου είπαν για εγκέφαλο [??] του σασμάν και ότι αλλάχθηκε.
Τεσπα, αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι το αυτοκινητο έμεινε στο συνεργείο από την Τρίτη ως σήμερα και όταν το πήγα δεν υπήρχε αυτοκίνητο εξυπηρέτησης. Το πρόβλημα λύθηκε μέσω της γραμμής βοήθειας της AUDI, οπότε είχα μια Alfa 159 μέχρι σήμερα.
Η πλάκα είναι ότι για να γίνει αυτό έπρεπε μέσω της γραμμης της AUDI να δηλώσω ακινητοποίηση του οχήματος, να έρθει γερανός και να μαζευει το αυτοκινητο από τη Μεσογείων μέχρι το συνεργείο, οπότε και πήρα την Alfa από την Avis!!
Προσοχή!! Αν πήγαινα το αυτοκίνητο απευθειας στο συνεργείο δεν θα μπορούσα να ζητήσω αυτοκίνητο από την γραμμή οδικης βοήθειας της AUDI!! -
Γεια σας και καλη χρονια.
Εχει καποιος αποψη για τα περιβοητα μαγνητακια στο συστημα τροφοδοσιας?
Γνωστος μου καταοχος Q5 τοποθετησε 3 ζευγη μαγνητες και συμφωνα με τους
ισχυρισμους του διαπιστωσε οικονομια στη καταναλωση καυσιμου.
Αναφερει οτι η ενδειξη καταναλωσης μετα την τοποθετηση επεσε στα 10 λιτρα
απο 12 λιτρα ανα εκατο χιλιομετρα με τον ιδιο τροπο οδηγησης και οτι με το
ρεζερβουαρ καλυπτει πλεον 800 χιλιομετρα απο 550 που ηταν πριν την τοποθετηση.Γνωμη μου ειναι (χωρις να τα εχω δοκιμασει) οτι δεν προσφερουν τιποτε. Σε διαφορετικη
περιπτωση θα τα ειχαν τοποθετησει οι κατασκευαστες, οι οποιοι τα τελευταια χρονια
εχουν δαπανισει υπερογκα ποσα σε μελετες και κατασκευες κινητηρων εχοντας σαν εναν
απο τους στοχους τους και την μειωση της καταναλωσης, εχοντας και την δυνατοτητα να
τα προμηθευτουν με χαμηλοτερες τιμεςΚατι αλλο. Τις ημερες των εορτων βρεθηκα σε διαδρομη στην Πινδο, και συναντησα παγωμενα
χιονια μη εχοντας αλυσιδες. Επειδη ο δρομος της επιστροφης
ηταν μακρυς πηρα την αποφαση να συνεχισω. Ηταν κατηφορα και οδηγουσα συνετα. Ολα πηγαν καλα
χωρις εκπληξεις. Την αλλη μερα αγορασα ενα ζευγαρι αλυσιδες μονο για πισω οπως αναφερει
στο manual και τις εχω συνεχως μαζι μου.Ελπιζω να μην σας κουρασα
-
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα για όλους μας!!
-
Σήμερα συνέβη κάτι πολύ περίεργο:
ενώ πριν 2 βδομάδες μας είχε σταλεί επιστολή από την Καρέντα ότι είμαστε στον 21 μήνα από την παράδοση του αυτοκινήτου και ότι μέχρι τον 23 έχουμε δικαίωμα επέκτασης της εγγύησης (~1000€ πλέον), σήμερα ήρθε νέα επιστολή που λέει ότι η Καρέντα μας προσφέρει 6 μήνες επιπλέον εγγύησης που προβλέπει ότι ακριβώς και η εργοστασιακή!!Δεν έχω ξανακούσει κάτι παρόμοιο. Έχει συμβεί και σε κανέναν άλλο? Ποιός ο λόγος να κάνουν κάτι τέτοιο? Μόνο μη μας χάσουν από πελάτες?
-
Εχει καποιος αποψη για τα περιβοητα μαγνητακια στο συστημα τροφοδοσιας?
Απ' ότι εχω διαβάσει πρόκειται περί μούφας..
Μάλιστα αν θυμάμαι καλά,σε κάποιες χώρες απαγορεύτηκε και η διαφημισή τους -
Ο χρήστης john18625 έγραψε:
Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους, με περισυλλογή και αισιοδοξία!!
Δυστυχώς πριν δύο μέρες ενώ ήμουν με χαμηλή ταχύτητα στην Τούμπα βλέπω κίτρινο προειδοποιητικό σήμα στο ταμπλώ και μύνημα 'Gearbox malfunction - limited driving available' διάρκειας 4-5 δευτερολέπτων.
Στο διάστημα αυτό, το αυτοκίνητο έχασε το γκάζι του [χωρίς να σβήσει].
Επαναλήφθηκε άλλες τρεις φορές, πάντα με χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο [αυτόματο tiptronic] ενώ στην Ε.Ο. με υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο.
Είναι στον Γκρατσία για τα περαιτέρω, θα σας πω Παρασκευή τι έφταιγε.Μόλις πήρα το αυτοκίνητο σήμερα αργα το απόγευμα.
Δεν έχω σαφείς πληροφορίες τι αλλάχθηκε και τι έφταιγε μια και ο τεχνικός σύμβουλος έλειπε.
Θα μιλήσω την Δευτέρα και θα σας ενημερώσω, αν και μου είπαν για εγκέφαλο [??] του σασμάν και ότι αλλάχθηκε.
Τεσπα, αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι το αυτοκινητο έμεινε στο συνεργείο από την Τρίτη ως σήμερα και όταν το πήγα δεν υπήρχε αυτοκίνητο εξυπηρέτησης. Το πρόβλημα λύθηκε μέσω της γραμμής βοήθειας της AUDI, οπότε είχα μια Alfa 159 μέχρι σήμερα.
Η πλάκα είναι ότι για να γίνει αυτό έπρεπε μέσω της γραμμης της AUDI να δηλώσω ακινητοποίηση του οχήματος, να έρθει γερανός και να μαζευει το αυτοκινητο από τη Μεσογείων μέχρι το συνεργείο, οπότε και πήρα την Alfa από την Avis!!
Προσοχή!! Αν πήγαινα το αυτοκίνητο απευθειας στο συνεργείο δεν θα μπορούσα να ζητήσω αυτοκίνητο από την γραμμή οδικης βοήθειας της AUDI!!το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και σε εμάς τον Αύγουστο, και τελικά άλλαξαν όλο το κιβώτιο, γιατί με τον εγκέφαλο δε γιν όταν τίποτα. Και για αυτοκίνητο αντικατάστασης, δεν είχαν τίποτα, παρά μόνο ένα vw fox. έχω αναφερθεί αναλυτικά σε παλιότερο post, στις αρχές Σεπτέμβρη.
-
Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:
γειά σας παιδιά. θα σας αναφέρω την εμπειρία μου με το Q5 που έχουμε με τη γυναίκα μου. στις 12 Αυγούστου μετά από ένα πολύωρο ταξίδι από τη Χαλκιδική για Αθήνα, 200 μέτρα πριν φθάσουμε-ευτυχώς, έβγαλε ένδειξη σφάλματος στο αυτόματο κιβώτιο, στα αγγλικά βέβαια (limited functionality), και αμέσως μπλόκαρε στην ανηφόρα. προφανώς έπερνε μόνο κάποιες ταχύτητες, γιατί αφού μετακίνησε η γυναίκα μου που οδηγούσε εκείνη την ώρα τον επιλογέα,ξεμπλόκαρε. την άλλη μέρα πρωί πρωί το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Ιερά Οδό από όπου έχει αγοραστεί. μέχρι να πάω, η απόσταση είναι γύρω στα 5 χιλιόμετρα, δεν έβγαλε ξανά σφάλμα. ο υπεύθυνος του συνεργείου με καθησύχασε, αφού το έβαλε στο διαγνωστικό, ότι χρειάζεται μια αναβάθμιση και σε δύο ώρες θα ήταν έτοιμο. πράγματι το παρέλαβα σε 2 ώρες και έκανα κάποια χιλιόμετρα, το γέμισα βενζίνη, γιατί θα συνεχίζαμε τις διακοπές μας και επέστρεψα σπίτι. λίγο αργότερα το πήρε η γυναίκα μου για μια δουλειά, και γυρίζοντας σπίτι, έβγαλε την ίδια ένδειξη με πιο έντονο το μπλοκάρισμα. χωρίς δισταγμό το ξαναπήγε στο συνεργείο.όπου της πρότειναν να το κρατήσουν για να το ελέγξουν. τελικά το αφήσαμε μέσα, και ευτυχώς όπως αποδείχτηκε, γιατί τελικά μας το παρέδωσαν 9 Σεπτέμβρη, αφού άλλαξαν όλο το κιβώτιο. προηγουμένως οι οδηγλιες της Audi ήταν να αλλάξουν τον εγκέφαλο του κιβωτίου, πράγμα που έκαναν, αλλά χωρίς επιτυχία. τελικά τέλος καλά όλα καλά, δεδομένου ότι ήταν στην εγγύηση, και δεν πληρώσαμε τίποτα. πληροφοριακά το κόστος θα ήταν 8000 ευρώ !!Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους, με περισυλλογή και αισιοδοξία!!
Δυστυχώς πριν δύο μέρες ενώ ήμουν με χαμηλή ταχύτητα στην Τούμπα βλέπω κίτρινο προειδοποιητικό σήμα στο ταμπλώ και μύνημα 'Gearbox malfunction - limited driving available' διάρκειας 4-5 δευτερολέπτων.
Στο διάστημα αυτό, το αυτοκίνητο έχασε το γκάζι του [χωρίς να σβήσει].
Επαναλήφθηκε άλλες τρεις φορές, πάντα με χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο [αυτόματο tiptronic] ενώ στην Ε.Ο. με υψηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο.
Είναι στον Γκρατσία για τα περαιτέρω, θα σας πω Παρασκευή τι έφταιγε.Μόλις πήρα το αυτοκίνητο σήμερα αργα το απόγευμα.
Δεν έχω σαφείς πληροφορίες τι αλλάχθηκε και τι έφταιγε μια και ο τεχνικός σύμβουλος έλειπε.
Θα μιλήσω την Δευτέρα και θα σας ενημερώσω, αν και μου είπαν για εγκέφαλο [??] του σασμάν και ότι αλλάχθηκε.
Τεσπα, αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι το αυτοκινητο έμεινε στο συνεργείο από την Τρίτη ως σήμερα και όταν το πήγα δεν υπήρχε αυτοκίνητο εξυπηρέτησης. Το πρόβλημα λύθηκε μέσω της γραμμής βοήθειας της AUDI, οπότε είχα μια Alfa 159 μέχρι σήμερα.
Η πλάκα είναι ότι για να γίνει αυτό έπρεπε μέσω της γραμμης της AUDI να δηλώσω ακινητοποίηση του οχήματος, να έρθει γερανός και να μαζευει το αυτοκινητο από τη Μεσογείων μέχρι το συνεργείο, οπότε και πήρα την Alfa από την Avis!!
Προσοχή!! Αν πήγαινα το αυτοκίνητο απευθειας στο συνεργείο δεν θα μπορούσα να ζητήσω αυτοκίνητο από την γραμμή οδικης βοήθειας της AUDI!!το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε και σε εμάς τον Αύγουστο, και τελικά άλλαξαν όλο το κιβώτιο, γιατί με τον εγκέφαλο δε γιν όταν τίποτα. Και για αυτοκίνητο αντικατάστασης, δεν είχαν τίποτα, παρά μόνο ένα vw fox. έχω αναφερθεί αναλυτικά σε παλιότερο post, στις αρχές Σεπτέμβρη.
Έχεις δίκιο dimitrfilop, δεν το ειχα δει.
Σήμερα μου είπαν ότι αλλάχθηκαν πλακέτες στο 'megatronic' του σασμάν.
Ελπίζω να μείνει εκεί -
Σημερα μου ηρθε το OBDII bluetooth και το δουλεψα με αυτο http://torque-bhp.com/software/torque-a ... -adapters/
και ειναι απλα τελειοοοοοο... -
Ο χρήστης stispan έγραψε:
Σημερα μου ηρθε το OBDII bluetooth και το δουλεψα με αυτο http://torque-bhp.com/software/torque-a ... -adapters/
και ειναι απλα τελειοοοοοο...Συγγνωμη αλλα τι ειναι αυτο ???
AUDI Q5