-
Τύλιξέ μου μια 330 με m-pack εμένα πληζ
-
Μόνο για 330d βρήκα co2, δεν πιστεύω να σε πειράζει.
coyote μη διαβάσεις το παρακάτω
[spoiler:2fez3sd5]152g/km €228 τέλη! [/spoiler:2fez3sd5] -
ΤΙ καλύτερο, θα έχω και mini-derrick στο γκαράζ μου.
-
Τόλμα να βάλεις το ταξί στην πόλη Ντίνο και η καρφωτή θα γίνει εκ των έσω... σαν τον Χριστό θα την πάθεις...
-
-
Χθες βρέθηκα πίσω από μια καινούργια 5άρα.... επίσης εξαιρετικά οπίσθια!
-
-
Δεν είναι δικιά του
Φώτο έβαλε ο άνθρωπος
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δεν είναι δικιά τουΦώτο έβαλε ο άνθρωπος
Να σαι καλα audipassion με εκανες και γελασα..
Φυσικα και δεν ειναι δικια μου.. Η φωτο ειναι απο το e90post.com.. Και να ηθελα δικια μου δεν ειναι.. Ουτε διπλωμα δεν εχω ακομα..
Παντως αμα ηταν να αγοραζα 3αρα ετσι θα ηταν...
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Δεν είναι δικιά του
Φώτο έβαλε ο άνθρωπος
Να σαι καλα audipassion με εκανες και γελασα..
Φυσικα και δεν ειναι δικια μου.. Η φωτο ειναι απο το e90post.com.. Και να ηθελα δικια μου δεν ειναι.. Ουτε διπλωμα δεν εχω ακομα..
Παντως αμα ηταν να αγοραζα 3αρα ετσι θα ηταν...
Τότε εύχομαι με το δίπλωμα να την αποκτήσεις σε coupe όμως
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Μόνο για 330d βρήκα co2, δεν πιστεύω να σε πειράζει.coyote μη διαβάσεις το παρακάτω
[spoiler:1prf1rqx]152g/km €228 τέλη! [/spoiler:1prf1rqx]δεν εχω πρόβλημα ρε παιδιά που με δουλεύεται...
απλά θα σαν τα φορέσω στην πρώτη ευκαιρία
-
Καλησπέρα,
τι ισχύει από εργοστασιακής πλευράς για τα λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων και πίσω διαφορικού, για την Ε90-91-92-93?? Έχω την εντύπωση πως δεν αλλάζονται ποτέ, πλην περιπτώσεων επισκευών......κάπου που να το αναφέρει σε έντυπο της BMW??
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
...τι ισχύει από εργοστασιακής πλευράς για τα λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων και πίσω διαφορικού, για την Ε90-91-92-93?? Έχω την εντύπωση πως δεν αλλάζονται ποτέ, πλην περιπτώσεων επισκευών......κάπου που να το αναφέρει σε έντυπο της BMW??Ναι μεν αλλά.... δεν είναι ότι δεν αλλάζονται ποτέ αλλά ότι δεν αλλάζονται για τη διάρκεια ζωής του υλικού. Επειδή προτιμάς το υλικό σου να κρατήσει περισσότερο από όσο μπορεί να θεωρείται λογική ή προτεινόμενη διάρκεια ζωής (που πιθανότατα να θεωρούνται τα 150.000χλμ) πολλοί συνιστούν καλό να τα αλλάζεις προληπτικά κάθε 80-100.000χλμ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...τι ισχύει από εργοστασιακής πλευράς για τα λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων και πίσω διαφορικού, για την Ε90-91-92-93?? Έχω την εντύπωση πως δεν αλλάζονται ποτέ, πλην περιπτώσεων επισκευών......κάπου που να το αναφέρει σε έντυπο της BMW??
Ναι μεν αλλά.... δεν είναι ότι δεν αλλάζονται ποτέ αλλά ότι δεν αλλάζονται για τη διάρκεια ζωής του υλικού. Επειδή προτιμάς το υλικό σου να κρατήσει περισσότερο από όσο μπορεί να θεωρείται λογική ή προτεινόμενη διάρκεια ζωής (που πιθανότατα να θεωρούνται τα 150.000χλμ) πολλοί συνιστούν καλό να τα αλλάζεις προληπτικά κάθε 80-100.000χλμ.
Έτσι το αντιλαμβάνομαι κι εγώ, μιας και το κόστος αγοράς τους (Λάδι κιβωτίου & Λάδι διαφορικού, αμφότερα της Castrol) δεν ξεπερνά τα 47,5 ευρώ.....το μόνο ερώτημα τι γίνεται με τη μίξη που αναγκαστικά θα γίνει, μιας και δεν 'στραγγίζει' όλο το λάδι αλλά παραμένει μια ποσότητα ακόμα μέσα και το υπάρχον εργοστασιακό λάδι της BMW είναι Shell....
-
Ο υπολογιστής που έχετε δείχνει σωστά τα λίτρα σας?
Εμένα είναι όλο στο -1 λίτρο στα 100
Με κλέβουν παραπάνω ίσως.
Καλυμπράρετε αυτό στο σερβις? Πως μετράει? και που ξέρουμε αν μετράει σωστά? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ο υπολογιστής που έχετε δείχνει σωστά τα λίτρα σας?Εμένα είναι όλο στο -1 λίτρο στα 100
Με κλέβουν παραπάνω ίσως.
Καλυμπράρετε αυτό στο σερβις? Πως μετράει? και που ξέρουμε αν μετράει σωστά?απο οσα εχω δει, γενικα μετραει σωστα. Ειδικα αν μετρησεις περισσοτερα απο 2-3.000χλμ.
πιο πιθανο ειναι να σε κλεβουν, ψαξτο! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ο υπολογιστής που έχετε δείχνει σωστά τα λίτρα σας?
Εμένα είναι όλο στο -1 λίτρο στα 100
Με κλέβουν παραπάνω ίσως.
Καλυμπράρετε αυτό στο σερβις? Πως μετράει? και που ξέρουμε αν μετράει σωστά?απο οσα εχω δει, γενικα μετραει σωστα. Ειδικα αν μετρησεις περισσοτερα απο 2-3.000χλμ.
πιο πιθανο ειναι να σε κλεβουν, ψαξτο!Κατάλαβα...
Είμαι για να ψάχνω καινούργιο βενζινάδικο...
-
Τον τελευταίο χρόνο βάζω συνέχεια στον ίδιο περίπου και ειναι φτηνός.
Νομίζω ότι χάνω 5-6 λίτρα στα 50.
ειναι εκο και εχω κέρδος από την κάρτα οπότε βγάνει η βενζίνη κάτω από 140.Θα πάω σε κάποιον άλλο να δω τι γίνεται. Σε καμία shell
Ποιο ειναι με καλή τιμή λέτε και δεν κλέβει στην Αθήνα?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ο υπολογιστής που έχετε δείχνει σωστά τα λίτρα σας?Εμένα είναι όλο στο -1 λίτρο στα 100
Με κλέβουν παραπάνω ίσως.
Καλυμπράρετε αυτό στο σερβις? Πως μετράει? και που ξέρουμε αν μετράει σωστά?Κι εγώ πρέπει να χάνω 0,5-1λτ/100κμ αλλά έχω πολλά χιλιόμετρα να το μηδενίσω.
Από τον υπολογισμό που κάνω δηλαδή όταν γεμίζω στο βενζινάδικο, έχω περίπου μισό με ένα λίτρο λιγότερα από αυτά που βγάζει το BC.
Κάνε το εξής. Μηδένισε το πριν γεμίσεις, μηδένισε και τον ημερήσιο, φούλαρε και όταν μετά το αδειάσεις και είσαι με λαμπάκι...γέμισέ το να δεις τι έχει κάψει διαιρώντας λίτρα που έβαλες με τα χιλιόμετρα που διένυσες. Δες τι λέει και το BC σου και θα βγάλεις άκρη.
Προτείνω να βάζεις βενζίνη από ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο. Εγώ στον δικό μου βάζω χρόνια τώρα και ξέρω ότι δε με κλέβει με τίποτα. Παρατηρώ τα λίτρα που γεμίζει και στο δικό μου αλλά και στο 10λιτρο μπιτόνι που έχω και είναι σωστός.
-
Εμένα σε γενικές γραμμές δείχνει στο +-0,2-0.3. Το αν θα είναι παραπάνω ή παρακάτω έχω προσέξει ότι μάλλον έχει να κάνει με τον τύπο διαδρομής δηλαδή στην πόλη δείχνει λιγότερο (0,2-0,3+ αρκετά συχνά) από την αλήθεια και εκτός πόλης περισσότερο (0,1). Έχοντας παρατηρήσει την παραπάνω συμπεριφορά να είναι σταθερή για πολλές χιλιάδες χλμ πλέον θεωρώ ότι ένδειξη 0,5+ χαμηλότερα από την πραγματική μέτρηση δεν είναι λάθος του υπολογιστή αλλά σημαίνει κλοπή στην αντλία (2-3+ λίτρα στα 70).
Νομίζω υπάρχει factor διόρθωσης σε κρυφά μενού που αν πειράξεις μπορείς να το κάνεις να δείχνει λίγο πιο πάνω ή κάτω.
BMW FORUM