-
Μετά το τελευταίο service του Astra GTC 1.8 (75000χλμ) στις αρχές Αυγούστου, είχα την αίσθηση ότι στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου είχαν βάλει χέρι στην τιμονιέρα (κολώνα τιμονιού), όπου και το δικό μου αμάξι όπως πολλά astra H, παρουσίαζε έναν ενοχλητικό θόρυβο (σαν ήχο κουρδίσματος χονδρικά). Προχτές παρατηρώντας κι εστιάζοντας πιο προσεκτικά στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, έκπληκτος διαπίστωσα ότι η κολώνα του τιμονιού η οποία είναι ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος και είναι καλυμένη από ένα πλαστικό πλαίσιο περίπου ορθογωνικής διατομής, δεν ήταν ευθυγραμμισμένη με τον πίνακα οργάνων (το άνω οριζόντιο τμήμα του πλαστικού καλύμματος δεν ήταν ακριβώς οριζόντιο και κάλυπτε ανομοιόμορφα κατά τι το ένα από τα δύο όργανα (το στροφόμετρο). Με λίγα λόγια ήταν κάπως λοξά τοποθετημένο. Έπαιξα λίγο με τη ρύθμιση του τιμονιού πάνω κάτω αλλά η λοξή θέση του πλαστικού καλύμματος παρέμενε. Πιστεύω πως πιθανότατα όντως είχαν επέμβει στο σέρβις στην κολώνα, αφαιρώντας για κάποιο λόγο το κάλυμμα κι εν συνεχεία δεν το τοποθέτησαν σωστά. Οπωσδήποτε θα τους πάω το αμάξι να ζητήσω εξηγήσεις, απλά θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος φίλος έχει παρατηρήσει κάτι ανάλογο σε astra H. Για την ιστορία ο θόρυβος από την κολώνα του τιμονιού συνεχίζει να υφίσταται, πλέον ακούγεται σαν μια ροδέλα λάσκα που ολισθαίνει σε έναν άξονα.
-
θα το δω αυριο και θα σου πω
-
Έχουμε κανένα νεότερο;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Έχουμε κανένα νεότερο;Αμαν σε ξεχασα
Θα σου πω εντος της ημερας -
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Έχουμε κανένα νεότερο;Λοιπον το κοιταξα και εμενα ειναι κανονικο , δεν στραβώνει ,ουτε εχει καποια κλιση
Πιθανον δεν στο κουμπωσανε σωστα
-
Αυτό φαντάστηκα κι εγώ. Το γαμώτο της υπόθεσης είναι ότι υποτίθεται κάνανε μια μικροεπέμβαση για καλό (χωρίς να ενημερώσουν τον πελάτη) και αφήσανε κουσούρι. Τόσο υπεύθυνοι τεχνικοί.
-
Όποιος θέλει το εγχειρίδιο λειτουργίας του Astra H σε pdf μπορει να το κατεβασει απο ΕΔΩ είναι στα Αγγλικά
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Μετά το τελευταίο service του Astra GTC 1.8 (75000χλμ) στις αρχές Αυγούστου, είχα την αίσθηση ότι στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου είχαν βάλει χέρι στην τιμονιέρα (κολώνα τιμονιού), όπου και το δικό μου αμάξι όπως πολλά astra H, παρουσίαζε έναν ενοχλητικό θόρυβο (σαν ήχο κουρδίσματος χονδρικά). Προχτές παρατηρώντας κι εστιάζοντας πιο προσεκτικά στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου, έκπληκτος διαπίστωσα ότι η κολώνα του τιμονιού η οποία είναι ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος και είναι καλυμένη από ένα πλαστικό πλαίσιο περίπου ορθογωνικής διατομής, δεν ήταν ευθυγραμμισμένη με τον πίνακα οργάνων (το άνω οριζόντιο τμήμα του πλαστικού καλύμματος δεν ήταν ακριβώς οριζόντιο και κάλυπτε ανομοιόμορφα κατά τι το ένα από τα δύο όργανα (το στροφόμετρο). Με λίγα λόγια ήταν κάπως λοξά τοποθετημένο. Έπαιξα λίγο με τη ρύθμιση του τιμονιού πάνω κάτω αλλά η λοξή θέση του πλαστικού καλύμματος παρέμενε. Πιστεύω πως πιθανότατα όντως είχαν επέμβει στο σέρβις στην κολώνα, αφαιρώντας για κάποιο λόγο το κάλυμμα κι εν συνεχεία δεν το τοποθέτησαν σωστά. Οπωσδήποτε θα τους πάω το αμάξι να ζητήσω εξηγήσεις, απλά θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος φίλος έχει παρατηρήσει κάτι ανάλογο σε astra H. Για την ιστορία ο θόρυβος από την κολώνα του τιμονιού συνεχίζει να υφίσταται, πλέον ακούγεται σαν μια ροδέλα λάσκα που ολισθαίνει σε έναν άξονα.αυτο με το πλαστικο μπορεις ευκολα να το κανεις και μονος σου αν θες .
ξεκλειδωνεις το αυτοκινητο μπαινεις μεσα δεν βαζει το κλειδι στο τιμονι και απλα προσπαθεις να το γυρισεις με ελαχιστη δυναμη ωστε να μην κανεις ζημια στην κλειδαρια..αν π.χ. το πλαστικο ειναι απο την δεξια πλευρα λιγο πιο πανω τοτε εσυ θα στριψεις το τιμονι λιγο δεξια ωστε να ευθυγραμιστει ..αλλος τροπος ειναι κ με τα χερια αλλα δεν ειναι τοσο ακριβειας γιατι απαιτει παραπανω δυναμη ..τουλαχιστον στο δικο μου ετσι το ελυσα αυτο το προβλημα.
-
Ο χρήστης astra 2005 έγραψε:
Εγώ πάντως έχω να πω το έξης ότι εάν ρωτήσεις 100 άτομα τη γνώμη τους για μια συγκεκριμένη μάρκα αυτοκίνητου οι 50 θα σου πουν πολύ καλό και οι άλλοι 50 θα το βγάλουν άχρηστο
Εγώ πιστεύω ότι όλα τα μοντέλα έχουν καλά και κακά πράγματα
Επίσης παίζει και το πόσο τυχερός είσαι ο άλλος πήρε ολοκαίνουργο αμάξι και σε λίγους μήνες του κτύπησε μοτέρ
Και ο άλλος το παίρνει μεταχειρισμένο και είναι αστέρι και πολλά άλλα τέτοια
Ο δίπλα μου έχει το ίδιο αμάξι με εμένα και την Opel δεν θέλει να την βλέπει ούτε ζωγραφιστή ο ποιο πάνω έχει το ίδιο μοντέλο και μου λέει τέτοιο αμάξι δεν έχει ξαναβγεί
Και οι δυο γνώστες των αμαξιών
Τώρα βγάλτε λοιπόν συμπεράσματαεγω το πηρα μεταχειρισμενο με 43000 km 2/2005 .αυτη τη στιγμη το αυτοκινητο εχει 75000 και εχει βγαλει μονο ενα ρουλεμαν τροχου το οποιο επειδη ειναι με αισθητηρα για abs esp κοστιζει 400 καινουργιο ..
κατα τ αλλα προσωπικα μου φαινεται οικονομικο μιας και με το δικο μου το ποδι ποτε δεν παει πανω απο 9 λιτρα ακομη και μεσα στην πολη ,to ids plus αξιζει τα λεφτα σαν τοποθετηση απο το εργοστασιο αλλα κατα την αλλαγη αμορτισερ δεν ξερω κατα ποσο ειναι διατεθημενος καποιος να πληρωσει τα 1200 για την αλλαγη αμορτισερ ..
για 105 αλογα παει πολυ καλα αλλα το 1.6Τ ειναι μαλλον η ιδανικη λυση απο πλευρας οικονομιας και αποδοσης..
-
Καλησπέρα,
επι τροχάδην το σέρβις των 4 ετών για το 'Η' 1.4 ξέρουμε τι περιλαμβάνει, πλην λαδιών+Φ.Λ???
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,επι τροχάδην το σέρβις των 4 ετών για το 'Η' 1.4 ξέρουμε τι περιλαμβάνει, πλην λαδιών+Φ.Λ???
Ότι και των 2 περιπου (λαδια/φιλτρα, φιλτρα καμπινας, υγρα/καθαριστικα φρενων)
- μπουζι
- ιμάντας μάλλον γιατι μερικές λαμεροαντιπροσωπιες σου λενε και καλα ότι ο ιμάντας πριν το facelift (2007) κρατάει 60Κ η 4 χρονια και μετά 120Κ η 6 χρονια. Και αυτό όχι σε όλες τις αντιπροσωπιες και μάλιστα σου λενε οτι και καλά αυτη ειναι η πολιτική της GM, αλλά @@ δεν το κάνουν όλες...
-
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
Καλησπέρα,
επι τροχάδην το σέρβις των 4 ετών για το 'Η' 1.4 ξέρουμε τι περιλαμβάνει, πλην λαδιών+Φ.Λ???
Ότι και των 2 περιπου (λαδια/φιλτρα, φιλτρα καμπινας, υγρα/καθαριστικα φρενων)
- μπουζι
- ιμάντας μάλλον γιατι μερικές λαμεροαντιπροσωπιες σου λενε και καλα ότι ο ιμάντας πριν το facelift (2007) κρατάει 60Κ η 4 χρονια και μετά 120Κ η 6 χρονια. Και αυτό όχι σε όλες τις αντιπροσωπιες και μάλιστα σου λενε οτι και καλά αυτη ειναι η πολιτική της GM, αλλά @@ δεν το κάνουν όλες...
Thanks....να σημειώσω πως το αμάξι έχει μόνο 28.000ΚΜ......
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Thanks....να σημειώσω πως το αμάξι έχει μόνο 28.000ΚΜ......
Δυστυχώς δε την γλιτώνεις, σε πιάνουν τα 4 χρόνια. και μένα λίγα είχε..
Άμα το κάνεις το σερβις πες μας από περιέργεια τι σου αλλάξανε. -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,
επι τροχάδην το σέρβις των 4 ετών για το 'Η' 1.4 ξέρουμε τι περιλαμβάνει, πλην λαδιών+Φ.Λ???
Ότι και των 2 περιπου (λαδια/φιλτρα, φιλτρα καμπινας, υγρα/καθαριστικα φρενων)
- μπουζι
- ιμάντας μάλλον γιατι μερικές λαμεροαντιπροσωπιες σου λενε και καλα ότι ο ιμάντας πριν το facelift (2007) κρατάει 60Κ η 4 χρονια και μετά 120Κ η 6 χρονια. Και αυτό όχι σε όλες τις αντιπροσωπιες και μάλιστα σου λενε οτι και καλά αυτη ειναι η πολιτική της GM, αλλά @@ δεν το κάνουν όλες...
Thanks....να σημειώσω πως το αμάξι έχει μόνο 28.000ΚΜ......
Το 1.4 δεν εχει ιμαντα χρονισμου....εχει καδενα....οποτε ενα εξοδο...λιγοτερο
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Καλησπέρα,
επι τροχάδην το σέρβις των 4 ετών για το 'Η' 1.4 ξέρουμε τι περιλαμβάνει, πλην λαδιών+Φ.Λ???
Ότι και των 2 περιπου (λαδια/φιλτρα, φιλτρα καμπινας, υγρα/καθαριστικα φρενων)
- μπουζι
- ιμάντας μάλλον γιατι μερικές λαμεροαντιπροσωπιες σου λενε και καλα ότι ο ιμάντας πριν το facelift (2007) κρατάει 60Κ η 4 χρονια και μετά 120Κ η 6 χρονια. Και αυτό όχι σε όλες τις αντιπροσωπιες και μάλιστα σου λενε οτι και καλά αυτη ειναι η πολιτική της GM, αλλά @@ δεν το κάνουν όλες...
Thanks....να σημειώσω πως το αμάξι έχει μόνο 28.000ΚΜ......
Το 1.4 δεν εχει ιμαντα χρονισμου....εχει καδενα....οποτε ενα εξοδο...λιγοτερο
Α ναι ρε σωστα!
-
Καλησπερα μεχρι να παρω αμαξι , οδηγω του father ενα Astra 1.4 lt to H toy 2009 . Exei 9.000klm και με αργη οδηγηση στην πολη εχει καταναλωση 10.4/100 σαν πολυ δεν ειναι ? Εσεις ποσο εχετε?
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Καλησπερα μεχρι να παρω αμαξι , οδηγω του father ενα Astra 1.4 lt to H toy 2009 . Exei 9.000klm και με αργη οδηγηση στην πολη εχει καταναλωση 10.4/100 σαν πολυ δεν ειναι ? Εσεις ποσο εχετε?Αργη οδηγηση δεν σημαινει και χαμηλη καταναλωση.
-
Απλα ειναι σπαστικο ο ξαδερφος με 307 1.4 να του πινει το αιμα και να εχει 8.5 και ο father να εχει 10.4 . Εντωμεταξυ κανεις απο τους 2 δεν ξερει τα κολπα οικονομικης οδηγησης.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Απλα ειναι σπαστικο ο ξαδερφος με 307 1.4 να του πινει το αιμα και να εχει 8.5 και ο father να εχει 10.4 . Εντωμεταξυ κανεις απο τους 2 δεν ξερει τα κολπα οικονομικης οδηγησης.Ας μαθουν να οδηγουν οικονομικα,αλλιως ας πληρωνουν βενζινη.
-
Καλησπέρα,
πόσα λίτρα λάδι παίρνει ο κινητήρας του Astra H 1.4??
Τα λάδια Shell Helix Ultra AG 5W-30 για το μοτέρ είναι καλά ή υπερβολή για κάποιον που δεν κάνει περισσότερα από 5.000ΚΜ το χρόνο και τα αλλάζει κάθε χρόνο??
ΥΓ: Τα Shell Helix Ultra AG 5W-30 τα βρήκα με 40€ τα 5 Χ 1 λίτρα......
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)