-
Γνωστός μου προτεινει τα falken σαν εξαιρετικό κρατημα και σχέση απόδοσης/τιμής , Ρωτησα σε καποιο καταστημα ελαστικών και μου είπαν οτι ειναι οut dated , παλια ιστορία, και ειχαν προβληματα (?) και μου συνεστησε continental ... (fulda, continental, uniroyal, τι κοινο εχουν ?) και αρχισε να λεει διαφορα (για τια Conti προφανως) οτι με 220 Ευρω 8α βαλω λαστιχα αξιας 300 ευρω κλπ
Δεν εχω ιδεα απο λαστιχα αυτοκιντων, διαστασεις ειναι 165/65 R14, συντηρητικο οδηγημα, με ενδιαφερει το κρατημα αλλα και η μακροζωια και η ανεση.
Και κατι αλλο , Το εχω παρει μεταχειρισμενο (μοντελο 2001 - 46.000 χλμ) και με ενοχλει κάπως η ανεση οσον αφορα τις αναρτησεις, σε στροφες η αισ8ηση κρατηματος ειναι πολυ καλη, αλλα αναπηδαει και ταρακουναει εντονα σε ανωμαλιες του οδοστρωματος. Ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα αυτη ή χρειαζεται καποια αλλαγη στις αναρτησεις ? (τα τωρινα του λαστιχα ειναι michelin της μανας του και ειναι ιδιαιτερα ισοπεδωμενα (φθορα πελματος)
Ευχαριστω
-
Γνωστός μου προτεινει τα falken σαν εξαιρετικό κρατημα και σχέση απόδοσης/τιμής , Ρωτησα σε καποιο καταστημα ελαστικών και μου είπαν οτι ειναι οut dated , παλια ιστορία, και ειχαν προβληματα (?) και μου συνεστησε continental ... (fulda, continental, uniroyal, τι κοινο εχουν ?) και αρχισε να λεει διαφορα (για τια Conti προφανως) οτι με 220 Ευρω 8α βαλω λαστιχα αξιας 300 ευρω κλπ
Δεν εχω ιδεα απο λαστιχα αυτοκιντων, διαστασεις ειναι 165/65 R14, συντηρητικο οδηγημα, με ενδιαφερει το κρατημα αλλα και η μακροζωια και η ανεση.
Και κατι αλλο , Το εχω παρει μεταχειρισμενο (μοντελο 2001 - 46.000 χλμ) και με ενοχλει κάπως η ανεση οσον αφορα τις αναρτησεις, σε στροφες η αισ8ηση κρατηματος ειναι πολυ καλη, αλλα αναπηδαει και ταρακουναει εντονα σε ανωμαλιες του οδοστρωματος. Ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα αυτη ή χρειαζεται καποια αλλαγη στις αναρτησεις ? (τα τωρινα του λαστιχα ειναι michelin της μανας του και ειναι ιδιαιτερα ισοπεδωμενα (φθορα πελματος)
Ευχαριστω
-
Γνωστός μου προτεινει τα falken σαν εξαιρετικό κρατημα και σχέση απόδοσης/τιμής , Ρωτησα σε καποιο καταστημα ελαστικών και μου είπαν οτι ειναι οut dated , παλια ιστορία, και ειχαν προβληματα (?) και μου συνεστησε continental ... (fulda, continental, uniroyal, τι κοινο εχουν ?) και αρχισε να λεει διαφορα (για τια Conti προφανως) οτι με 220 Ευρω 8α βαλω λαστιχα αξιας 300 ευρω κλπ
Δεν εχω ιδεα απο λαστιχα αυτοκιντων, διαστασεις ειναι 165/65 R14, συντηρητικο οδηγημα, με ενδιαφερει το κρατημα αλλα και η μακροζωια και η ανεση.
Και κατι αλλο , Το εχω παρει μεταχειρισμενο (μοντελο 2001 - 46.000 χλμ) και με ενοχλει κάπως η ανεση οσον αφορα τις αναρτησεις, σε στροφες η αισ8ηση κρατηματος ειναι πολυ καλη, αλλα αναπηδαει και ταρακουναει εντονα σε ανωμαλιες του οδοστρωματος. Ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα αυτη ή χρειαζεται καποια αλλαγη στις αναρτησεις ? (τα τωρινα του λαστιχα ειναι michelin της μανας του και ειναι ιδιαιτερα ισοπεδωμενα (φθορα πελματος)
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει από το 2001? Το ξέρεις ότι έπρεπε να έχεις αλλάξει από τότε ελαστικά? Αν από την άλλη λες: 'σε στροφες η αισ8ηση κρατηματος ειναι πολυ καλη', φαντάσου πώς θα σου φαίνεται με καινούρια λάστιχα!Oσο για την αναπήδηση που αναφέρεις, είναι 90% θέμα αμορτισέρ. Αν έχει κάνει πάνω από 70.000 χιλιόμετρα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα αμορτισέρ του δεν είναι σε καλή κατάσταση.
To αυτοκινητο το πηρα πριν 8 μηνες. ΕΙναι μοντελο 2001, μεταχειρισμενο το πηρα με 45000 χλμ. Πραγματι στις στροφες δινει πολυ καλη αισθηση ασφαλειας σε μενα υποκειμενικα που δεν εχω οδηγησει πολλα αυτοκινητα και ειμαι συντηρητικος οδηγος, ισως σωζει την κατασταση η συνολικη γεωμετρια της κατασκευης, τα λαστιχα ομως εκτος απο το οτι ειναι δια γυμνου οφθαλμου προφανες οτι χρειαζονται αλλαγη, το δειχνουν και με τα ευκολα σπινιαρισματα (και ψαρεματα του τιμονιου ταυτοχρονα) και στο φρεναρισμα οπου απαιτειται ιδιαιτερη πιεση στο πεταλ (αλλαξα δισκους και τακακια μολις το πηρα) - **Απλα δε μπορω να βρω ακρη τι λαστιχα να βαλω που να εχουν μια καλη σχεση τιμης - μακροζωιας και κρατηματος (σε βρεγμενο & στεγνο) με δεδομενο οτι οδηγω συντηρητικα και κανω ελάχιστα ταξιδια **.
Eχω παει σε τρια τεσσερα καταστηματα και μου εχουν πει διαφορετικα πραγματα μεχρι και αντικρουόμενα μεταξυ τους μου εχουν δωσει τιμες με μεγαλες διαφορες μεταξυ τους. Ενα μαλιστα απο τα πιο ενδιαφεροντα ητανε καποιοις που ηθελε σωνει και καλα να με πεισει οτι ενδείκνυται να βαλω 185/55 R14 στo 1.4 VTS Saxo μου, δεν προκειται λεει να εχω καμμια αρνητική επιπτωση (κανονικα ειπαμε φοραει 165/65 R14) .... Υπαρχει περιπτωση να εχει δικιο στο οτι δεν θα υπαρχει καμμια αρνητικη επιπτωση ?
Τωρα οι αναρτησεις οντως μου δινουν την ενοχλητική αισ8ηση συχνα οτι δεν υπαρχουν , παλι συγκριτικα με το προηγουμενο μου αυτοκινητο για πολλα χρονια (Seat Gredos) εχω την εντυπωση οτι το saxo μου πασχει απο ανεση εξαιτιας αναρτησεων. Πολλες φορες οταν περναω απο ανισόπεδες ή κεκλιμενες περιοχες της ασφαλτου ή ανωμαλιες λεω ευτυχως που ειναι τα καθισματα bucket και με κρατανε στη θεση μου ... περα δω8ε παω και ολες οι ανωμαλιες περνανε μεσα στο αυτοκινητο.
Μηχανικοι (τρεις) μου ειπανε οτι ειναι ενταξει, εγω όμως περιμενα και με τη φημη των citroen, οτι 8α ειχα καλυτερη ανεση σε σχεση με το Gredos που συγκριτικα μοιαζει με αεροπλανο σε σχεση με το saxo οταν περναει απο ανωμαλιες και αλλαγες επιπεδοτητας της ασφαλτου. (Βεβαια στην οδηγικη συμπεριφορα και στις στροφες δεν εχουν καμμια σχεση μεταξυ τους, εκει το seat φυσικα ειναι μαουνα , βαρκα και χειροτερα)
-
Αν ήθελες κλασική άνεση αυτή για την οποία φημίζεται η μάρκα έπρεπε να πάρεις κάποιο πιο κλασικό μοντέλο με τις ειδικές αναρτήσεις ή έστω το Saxo αλλά όχι στην VTS έκδοση.... Η VTS έκδοση διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις ακόμα και σαν 1,4.
Αν βάλεις 185/55 αντί 165/65 θα έχεις δώσει περισσότερα λεφτά, θα έχεις περισσότερες τριβές άρα και κατανάλωση, βαρύτερο τιμόνι αν δεν είναι υποβοηθούμενο, χειρότερη άνεση, χειρότερες επιδόσεις, περισσότερη πρόσφυση σε στεγνό (δεν ξέρω σαν οδική συμπεριφορά) και μάλλον καλύτερο φρενάρισμα. Αν δεν χωράνε στις υπάρχουσες ζάντες θα πρέπει να αγοράσεις και ζάντες...
Με βάση αυτά που ζητάς δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις κάτι τέτοιο.
Επίσης δεν ξέρω αν οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες ώστε να τις καταλάβεις με τον τρόπο που οδηγείς.
Οπότε μήπως πάρεις κάτι, ό,τι πιο φτηνό βρείς? (έστω ότι πιο φτηνό επώνυμο βρεις....) Σίγουρα θα δεις μεγάλη διαφορά από τα παλιά λάστιχα.
Άλλα σημεία προσοχής: καλύτερα φρέσκα λάστιχα (ελέγχουμε ημερομηνία κατασκευής), κατηγορίας ταχύτητας και θερμοκρασίας ανάλογη με τη χρήση, τα energy υστερούν σε πρόσφυση αλλά ευνοούν την οικονομία, πάντα σωστό φούσκωμα κλπ. -
thanks
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν ήθελες κλασική άνεση αυτή για την οποία φημίζεται η μάρκα έπρεπε να πάρεις κάποιο πιο κλασικό μοντέλο με τις ειδικές αναρτήσεις ή έστω το Saxo αλλά όχι στην VTS έκδοση.... Η VTS έκδοση διαθέτει διαφορετικές ρυθμίσεις ακόμα και σαν 1,4.Η μόνη διαφορετική ρύθμιση που έχει είναι τα ελαφρώς σκληρότερα αμορτισέρ. Δεν έχει καμία σχέση με το στήσιμο του 1.6. Επειδή έχω οδηγήσει και τα 2 1.4 (SX & VTS) μπορώ να πω πως η διαφορά είναι ελάχιστη.
Αν βάλεις 185/55 αντί 165/65 θα έχεις δώσει περισσότερα λεφτά, θα έχεις περισσότερες τριβές άρα και κατανάλωση, βαρύτερο τιμόνι αν δεν είναι υποβοηθούμενο, χειρότερη άνεση, χειρότερες επιδόσεις, περισσότερη πρόσφυση σε στεγνό (δεν ξέρω σαν οδική συμπεριφορά) και μάλλον καλύτερο φρενάρισμα. Αν δεν χωράνε στις υπάρχουσες ζάντες θα πρέπει να αγοράσεις και ζάντες...
Ολα αυτά είναι σωστά, αλλά υπάρχει και ο αντίλογος:
α) είναι υποβοηθούμενο το τιμόνι
β) σαφώς και χωράνε στις ζάντες
γ) τουλάχιστον σε δύο αυτοκίνητα με τον ίδιο κινητήρα (ΖΧ & Saxo) όταν έγινε αλλαγή της διάστασης ελαστικών σε 185/60/14 και 185/55/14 αντίστοιχα (το ΖΧ έχει ελαφρώς μεγαλύτερη διάμετρο τροχού) ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να αντιμετωπίσει το έξτρα βάρος και την αυξημένη τριβή. Από την άλλη τα περιθώρια πρόσφυσης αυξήθηκαν κατά πολύ. Οπως και να οδηγείς αυτό είναι πάντα καλό.Με βάση αυτά που ζητάς δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνεις κάτι τέτοιο.
Επίσης δεν ξέρω αν οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες ώστε να τις καταλάβεις με τον τρόπο που οδηγείς.
Οπότε μήπως πάρεις κάτι, ό,τι πιο φτηνό βρείς? (έστω ότι πιο φτηνό επώνυμο βρεις....) Σίγουρα θα δεις μεγάλη διαφορά από τα παλιά λάστιχα.Μην το λες αυτό, onyx. Στο ΖΧ είχα βγάλει τα Michelin που είχαν κάνει περίπου 50.000 δύσκολα χιλιόμετρα και τα είχα αντικαταστήσει (δεν ήταν δική μου επιλογή) με Marangoni Trio (της παραπάνω αυξημένης διάστασης). Δεν μπορώ να δώσω αρκετή έμφαση στο γεγονός ότι τα Michelin κρατούσαν καλύτερα από τα ολοκαίνουρια Trio.
Φυσικά όταν αυτά αλλάχθηκαν (κακήν κακώς μετά από 8.000 χλμ και ένα τρακάρισμα ) με τα Exalto το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε!Άλλα σημεία προσοχής: καλύτερα φρέσκα λάστιχα (ελέγχουμε ημερομηνία κατασκευής), κατηγορίας ταχύτητας και θερμοκρασίας ανάλογη με τη χρήση, τα energy υστερούν σε πρόσφυση αλλά ευνοούν την οικονομία, πάντα σωστό φούσκωμα κλπ.
Πολύ σωστά, και μάλιστα δημιουργούν πολύ μεγαλύτερη διαφορά από αυτή που πιστεύουμε οι περισσότεροι.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Η μόνη διαφορετική ρύθμιση που έχει είναι τα ελαφρώς σκληρότερα αμορτισέρ. Δεν έχει καμία σχέση με το στήσιμο του 1.6. Επειδή έχω οδηγήσει και τα 2 1.4 (SX & VTS) μπορώ να πω πως η διαφορά είναι ελάχιστη.Λογικό το 1,6VTS να έχει διαφορές από το 1,4VTS που όμως με τη σειρά του έχει διαφορές από το 1,4 σκέτο ή SX. Tα VTS και τα δύο έχουν διαφορές (σε σχέση με τα μη VTS) στα σημεία στήριξης κάποιων τμημάτων του εμπρός συστήματος και στο υλικό κατασκευής αυτών. Νομίζω των ψαλιδιών.... για καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι και αμεσότητα.... Δεν θυμάμαι ακριβώς τι και πού αλλά το είχα διαβάσει στο επίσημο site Citroen Γαλλίας.
Επίσης το 1,6VTS (δεν ξέρω αν ισχύει και για το 1,4VTS) έχει τις κολλήσεις (ραφές) πολύ πιο κοντά από το απλό, άρα περισσότερες κολλήσεις για καλύτερη ακαμψία.>αυξημένη τριβή. Από την άλλη τα περιθώρια πρόσφυσης αυξήθηκαν κατά πολύ. Οπως και να οδηγείς αυτό είναι πάντα καλό.Μερικές φορές η αυξημένη πρόσφυση (την οποία καθόλου δεν υποτιμώ) μπορεί να μην συνεργάζεται με τη γεωμετρία και να έχεις ένα πιο απόλυτο αλλά και λιγότερο ισορροπημένο αυτοκίνητο που θα είναι πιο απότομο στο όριο. (Βέβαια αυτό μάλλον ισχύει σε πιο ακραίες λύσεις με υπερβολική αύξηση αλλά το έχω νιώσει από 185/65-15 σε 205/60-15 σε BMW 318i)>Δεν μπορώ να δώσω αρκετή έμφαση στο γεγονός ότι τα Michelin κρατούσαν καλύτερα από τα ολοκαίνουρια Trio.
Φαίνεται πως είμαι ο μόνος που ενθουσιάστηκε από τα Marangoni Trio! Φθαρήκαν πολύ γρήγορα, όπως άλλωστε είχα ζητήσει (
-
165/65 R14 για Saxo VTS 1.4 . Eιμαι αναμεσα σε michelin energy 3A kai fulda (Diadem Linero?) ή continental (eco contact?) . (ολα T)
To σκηνικο εχει ως εξης , η τιμη ειναι σημαντικος παραγοντας τελικα για μενα σε αυτη τη φαση, και εχω μια προσφορα μετα απο ψαξιμο για energy στα 230 και απο εναν αλλον για 'γερμανικο' (δε καταλαβα ακριβως ποιο απο τα δυο, conti ή fulda) στα 220 μεσα και η ευθυγραμμιση (και ζυγοσταθμιση εννοειται)
οποτε τωρα παιζεται στο αν τυχον τα δυο λαστιχα αυτα ειναι καλυτερα απο το energy.
any ideas?
-
τα conti ειναι καταπληκτικα λαστιχα τουλαχιστον εφαμιλα του energy
για τα fulda δεν ξερω να σου πω. -
καλησπέρα ,
εγω σε ένα saxo 1.4 (οχι vts) απο τα εργοστασιακα πήγα στα 185/55 14' και έχω δει μεγάλη διαφορά κυρίως στο κράτημα και την αίσθηση που σου αφήνει στην οδήγηση! βέβαια αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις αυτες εχουν λιγο πέσει αλλα στην εκκινηση μονο εχω δει διαφορα. το τιμονι συμπεριφερεται άψογα και γενικα πιο πολλά θετικά παρά αρνητικα υπάρχουν.
Εχω αλλάξει 2η φορά σε αυτες τις διαστασεις ελαστικά και με διαφορά καλύτερα θα έλεγα πως είναι το exalto (michelin) παρά τα potenza που είχα στην αρχή. το μόνο ασχημο είναι η γρήγορη φθορά , αλλά αυτο είναι σχετικό με τι χρήση που θα έχουν.!
-
ti zantes tou evales? xerei mhpws kaneis pou mporw na vrw tis original citroen zantes tou 1.6 vts kai poso isws na kostizoun?
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
...fulda, continental, uniroyal, τι κοινο εχουν ?...Όπως έγραψα και αλλού:
Ενημερωτικά.
Η Michelin κατέχει: BF Goodrich, Kleber, Riken, Kormoran, Taurus, Laurent, Wolber, Tyremaster, Siamtyre, Uniroyal (μόνο βόρεια Αμερική), MRF (Φιλιππίνες), Icollantas (Κολομβία).
Η Continental: Uniroyal (μόνο Ευρώπη), Semperit, General, Viking, Gislaved, Matador (πρώην Barum), Mabor, National Tyres, Vergoelst, Grupo Carso (Μεξικό), General Tyre and Rubber (Πακιστάν), Gentyre South Africa (Νότιο Αφρική).
Η Good Year: Dunlop, Kelly, Fulda, Lee, Sava, Pneumant, India, Debica.
Η Pirelli: Courier, Ceat, Armstrong, Marangoni, Metzeler (Μοτοσυκλέτες).
Η Kumho: Hankook, Marshal.
Vredestein: Fung Keong Rubber (Μαλαισία).
Οι αυτόνομες εταιρείες είναι: Bridgestone, Toyo, Yokohama (πάλι ξεχώρισαν οι Ιάπωνες! ) και άλλες μικρότερες όπως η Nokian, η Falken (Ohtsu για φορτηγά) κλπ.
Όλες όλες είναι καμμιά δεκαριά οι εταιρείες που βγάζουν λάστιχα και τα πλασσάρουν με διαφορετικές μάρκες.
Οπότε... μην τρελλαίνεστε!
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
ti zantes tou evales? xerei mhpws kaneis pou mporw na vrw tis original citroen zantes tou 1.6 vts kai poso isws na kostizoun?εχω βάλει momo 14' περιπου στα 150
Mη γνωστης. Τι ελαστικα για saxo 1.4 VTS ?