-
Για όσους από εμάς δεν νιώθουν καθόλου, what is γυροσκοπικό σε καθομιλουμένη;
-
viewtopic.php?f=12&t=7583&start=15
viewtopic.php?f=12&t=10794&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Και διάβασε και εδώ, τα λέει αναλυτικά, αλλά εύκολα για να τα καταλάβεις.
http://www.kawasaki-bikers.gr/core/inde ... &Itemid=18
Βέβαια τι σχέση έχουν οι Kawa με το στρίψιμο δεν μπορώ να καταλάβω.
-
Δεν ξερω τι ειναι το γυροσκοπικο φαινομενο, αλλα θυμαμαι οτι στο σχολειο που μας εκαναν μας ελεγαν οτι ειναι πολυ ελλαχιστοποιημενο
-
To φανταζομουν αυτό...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
To φανταζομουν αυτό...ποιο απο τα δυο? Οτι δεν γνωριζω τι ειναι το γυροσκοπικο η οτι ειναι ελλαχιστοποιημενο στο MP3?
-
To 2o βρε!
Διάβασε πάντως πιο πάνω τα links, το τελευταίο ιδιαίτερα είναι πολύ κατατοπιστικό και ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
To 2o βρε!Διάβασε πάντως πιο πάνω τα links, το τελευταίο ιδιαίτερα είναι πολύ κατατοπιστικό και ενδιαφέρον.
Διάβασα τα 2 πρώτα και μου φαίνεται σαν κάτι μαγικό (και το γυροσκοπικό και το ότι έγραψε κάαααποτε ο temperίδης). Αν δεν έχεις καμιά επαφή με μηχανή και κάποιον να σου το δείξει...
Πάντως, είναι ελαχιστοποιημένο.
-
Όχι και μαγικό... απλή φυσική. (για το γυροσκοπικό μιλάω, όχι για το οτι έγραφε ο Τεμπερ )
-
To γυροσκοπικό ισχύει κανονικότατα στο mp3! Ειδικά όσοι πήγαν στα σεμινάρια του 0-300 θα το κατάλαβαν αφού στρίβανε με το σταν να ξύνει κάτω...
Το έχω εδώ και 14.000χλμ (11 μήνες). Σούπερ, εργαλειάρα, ίσως αν το ξαναέπαιρνα να έπαιρνα το 300άρι με το ηλεκτρικό γκάζι.
-
μπορειτε να μας ενημερωσετε για καταναλωσεις?
-
Eγώ έχω το 250. Κάνω καθημερινά 70χλμ. Τα πρώτα 14 είναι με αρκετή κίνηση, ενώ τα υπόλοιπα ρολλάρω.
Οι καταναλώσεις που έχω δεί, ξεκινούν από 4,0-5,0λτ/100 χλμ.
Πιο ρεαλιστική είναι τα 4.4-4.5.
Τα 5 τα φτάνω όταν βγαίνω Α.Ο και το πάω τέρμα.
Όταν σου ανάψει λαμπάκι θέλει περίπου 10 λίτρα για να γεμίσει (12άρι στο σύνολο το τεπόζιτο).Ό,τι άλλο θες μου λες.
-
Παιδιά το σκέφτομαι και εγώ το 400αρι... νισάφι πια με τις απεργίες και την κατανάλωση του τουτου με τις βενζίνες στο 1.55!!
Η κατανάλωση του 400αριου πόσο είναι γενικά; Το θέλω για μεικτή διαδρομή συνολο 50 χλμ καθε μερα πηγαινε-ελα με 30 χλμ κίνηση και 20 ανοιχτό δρόμο.. επίσης να ρωτήσω αν έχετε ακούσει για βλάβες γενικά; Πεζοδρόμια καβαλάει όπως οι μηχανές ή δυσκολεύεται επειδή είναι τρίκυκλο και ασήκωτο;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
To γυροσκοπικό ισχύει κανονικότατα στο mp3! Ειδικά όσοι πήγαν στα σεμινάρια του 0-300 θα το κατάλαβαν αφού στρίβανε με το σταν να ξύνει κάτω...Το έχω εδώ και 14.000χλμ (11 μήνες). Σούπερ, εργαλειάρα, ίσως αν το ξαναέπαιρνα να έπαιρνα το 300άρι με το ηλεκτρικό γκάζι.
γιατί θα προτιμούσες με το ηλεκτρικό γκάζι;
σχετικά με το υβριδικό αξίζει; γνώμη μου ότι βαραίνει πολύ αλλά δεν το έχω ψάξει και πολύ, και πρέπει να έχει πολύ φανάρι και χαμηλές ταχύτητες η χρήση για να αξίζει, τι λέτε; -
Στην αρχικη της piaggio δειχνει τιμη για το 300αρι 6705€ ενω για το ιδιου κυβισμου υβριδικο, 8600€!
1900 ευρω διαφορα, ποσο συντομα θα αποσβεσθει?? -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
To γυροσκοπικό ισχύει κανονικότατα στο mp3! Ειδικά όσοι πήγαν στα σεμινάρια του 0-300 θα το κατάλαβαν αφού στρίβανε με το σταν να ξύνει κάτω...Το έχω εδώ και 14.000χλμ (11 μήνες). Σούπερ, εργαλειάρα, ίσως αν το ξαναέπαιρνα να έπαιρνα το 300άρι με το ηλεκτρικό γκάζι.
Άλλο 'ξύνω σταντ' και άλλο 'στρίβω εκμεταλλευόμενος το γυροσκοπικό'. Το ένα δεν προϋποθέτει το άλλο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
To γυροσκοπικό ισχύει κανονικότατα στο mp3! Ειδικά όσοι πήγαν στα σεμινάρια του 0-300 θα το κατάλαβαν αφού στρίβανε με το σταν να ξύνει κάτω...
Το έχω εδώ και 14.000χλμ (11 μήνες). Σούπερ, εργαλειάρα, ίσως αν το ξαναέπαιρνα να έπαιρνα το 300άρι με το ηλεκτρικό γκάζι.
Άλλο 'ξύνω σταντ' και άλλο 'στρίβω εκμεταλλευόμενος το γυροσκοπικό'. Το ένα δεν προϋποθέτει το άλλο.
Mα για να καταφέρεις να πέσεις στη στροφή πρέπει να έχεις σπρώξει το τιμόνι και να έχεις εφαρμόσει το γυροσκοπικό! Αλλιώς πως θα γίνει!;?
Σχετικά με το 400άρι. Η αλήθεια είναι ότι οι χρήστες που το έχουν αναφέρουν 200χλμ με 10 λίτρα (που έχει διαφορά με τα 240-250 τα δικά μου). Για μικρές διαδρομές πάρε το 300άρι. έχει καλή κατανάλωση και είναι υπεραρκετό. Το 400άρι είναι για να εκδράμεις και εκτός.
Δεν ανεβαίνει εύκολα πεζοδρόμια, έχει μικρούς τροχούς και βαρύ εμπρός σύστημα (το κλειδί στην ασφαλή συμπεριφορά του είναι αυτό).
-
Τώρα σχετικά με το υβριδικό:
Χάνεις τους μεγάλους χώρους (που εμένα με βολεύουν πάρα πολύ-η μπαγκαζιέρα είναι άσχημη) και αποκτάς μεγαλύτερο βάρος. Η επένδυσή σου πότε θα αποσβεσθεί;Βάλτα κάτω με χιλιόμετρα και καταναλώσεις και δες χρόνο απόσβεσης. Εγώ κάνοντας 70χλμ/ημέρα είδα ότι δε με συμφέρει. (βέβαια γουστάρω τρελλα τα μπλιμπλίκια, οπότε ίσως στο μέλλον να το σκεφθώ).
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
To γυροσκοπικό ισχύει κανονικότατα στο mp3! Ειδικά όσοι πήγαν στα σεμινάρια του 0-300 θα το κατάλαβαν αφού στρίβανε με το σταν να ξύνει κάτω...
Το έχω εδώ και 14.000χλμ (11 μήνες). Σούπερ, εργαλειάρα, ίσως αν το ξαναέπαιρνα να έπαιρνα το 300άρι με το ηλεκτρικό γκάζι.
Άλλο 'ξύνω σταντ' και άλλο 'στρίβω εκμεταλλευόμενος το γυροσκοπικό'. Το ένα δεν προϋποθέτει το άλλο.
Mα για να καταφέρεις να πέσεις στη στροφή πρέπει να έχεις σπρώξει το τιμόνι και να έχεις εφαρμόσει το γυροσκοπικό! Αλλιώς πως θα γίνει!;?
Mε το βάρος σου βεβαίως. Σε αρκετά μικρές ταχύτητες εξάλλου δε βοηθάει το γυροσκοπικό.
Δες εδώ πχ προς τα πού πάει το τιμόνι στις στροφές.
-
Ξέρετε φτιάξαμε ενα φορουμ σχετικο με τα mp3.
ειναι το 3kyklo.gr
αν θελετε καντε μια βολτα. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ξέρετε φτιάξαμε ενα φορουμ σχετικο με τα mp3.
ειναι το 3kyklo.gr
αν θελετε καντε μια βολτα.Πώρωση!...! Θέλω και εγώ ένα MP3 LT!!!!! ...
Φοβερό το Mp3 LT!...!!
Piaggio MP3 400 LT