Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RENAULT FORUM
    • 1
    • 2
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 428
    • 429
    • 199 / 429
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    8577
    54514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Εγώ μιλάω για εποχή 98-99 και με τον 1400/16V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Γι' αυτό προφανώς λετε:

        Τα θέματα για το 1,4 λίγο πολύ γνωστά. Πολλαπλασιαστές (για κάποιους), αισθητήρας βολάν και ηλεκτρικά παραθυρα (για μένα). Για τα 1,6 δεν γνωρίζω αφού 'εξειδικεύτηκα' στην coupe έκδοση που το 1,6 ήταν 'Σπάνιο πουλί' μιας και το 1,4 ήταν υπερ-ικανό-ποιητικό.
        Σε σχέση με το επόμενο τετράγωνο Megane πολύ καλύτερο αυτό και στέκεται άνετα και σήμερα. Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι.

        Χρόνια πολλά και καλή χρονιά στους φίλους του Group και 'συνέταιρους'!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Τελικα το 2011 μπηκε με θαυμα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Τελικα το 2011 μπηκε με θαυμα..

            Το οποιό (θαυμα) είναι?
            ( )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Το είχα για 10 μέρες ένα καλοκαίρι πριν 11-12 χρόνια ως νοικιάρικο και του έκανα 1000+ χιλιόμετρα από ότι θυμάμαι. Ασφαλές, με καλό μοτέρ ψηλά αν και άροπο (sic) χαμηλά, με ασαφές τιμόνι αλλά καλά φρένα με ABS. Πρόβλημα ο συμπλέκτης που έπιανε ΠΟΛΥ ψηλά και εντελώς απότομα ωσάν διακόπτης on-off! Μου έσβησε 1-2 φορες στην αρχή και δεν ήμουν και κανένας άπειρος οδηγός... ο πιο περίεργος συμπλέκτης που έχω δει! Συνολικά αρκετά συμπαθητικό αν και ιδιαίτερο αυτοκίνητο.

              Έχεις οδηγήσει TWINGO I ειδικά τελευταία γενιάς; Εκεί να δεις αίσθηση διακόπτη στο συμπλέκτη. Κάτι σαν και αυτό περιγράφεις αλλά στο πολύ πιο έντονο. Χρειαζόταν προσπάθεια να ξεκινήσεις χωρίς να 'πηδήξει' ακόμα και από έμπειρους οδηγούς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                Γι' αυτό προφανώς λετε:

                Τα θέματα για το 1,4 λίγο πολύ γνωστά. Πολλαπλασιαστές (για κάποιους), αισθητήρας βολάν και ηλεκτρικά παραθυρα (για μένα). Για τα 1,6 δεν γνωρίζω αφού 'εξειδικεύτηκα' στην coupe έκδοση που το 1,6 ήταν 'Σπάνιο πουλί' μιας και το 1,4 ήταν υπερ-ικανό-ποιητικό.
                Σε σχέση με το επόμενο τετράγωνο Megane πολύ καλύτερο αυτό και στέκεται άνετα και σήμερα. Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι.

                Χρόνια πολλά και καλή χρονιά στους φίλους του Group και 'συνέταιρους'!

                Υπάρχει μια βλάβη που πάθαιναν αυτά τα MEGANE που δεν την έχουμε πολυαναφέρει εδώ αλλά είναι δαπανηρή.
                Συνήθως και ιδιως στα f/l και μέχρι το τέλος της παραγωγής έσπαζε το γρανάζι στο κλαπέτο του εβαπορέϊτορ του A/C. Στην αρχή δεν υπήρχε ανταλλακτικό και η RENAULT πρότεινε αλλαγή ολόκληρής της εβαπορέτας (καλύτερα να αγόρραζες καινούργιο αυτοκίνητο), μετά υπήρχε ανταλλακτικό ολόκληρο το κλαπέτο αλλά και πάλι ήταν ακριβό το ανταλλακτικό.
                Σημασία έχει πως αυτή η βλάβη επισκευάζεται και χωρίς κανένα ανταλλακτικό.
                Βγάζουν την εβαπορέτα κρατάνε το κλαπέτο σε μια σταθερή θέση και το A/C δουλεύει μια χαρά.

                Το μεγαλύτερο ελλάτωμα για μένα του MEGANE I και των δύο εξελίξεξεων ήταν η κακή (κάκιστη) θέση οδήγησης που την εποχή εκείνη δυστυχώς είχει πλήξει και άλλα μοντέλα της RENAULT όπως το CLIO II.
                Τιμόνι τοποθετημένο οριζόντια (σαν φορτηγό) που αν προσπαθούσες να το κάνεις λίγο κάθετο έχανες τον χώρο μεταξύ τιμονιού και ποδιών ειδικά σε ψηλούς οδηγούς με αποτέλεσμα να μην βολεύεσαι ποτέ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimhs last edited by

                  ο συμπλεκτης ειναι λιγο αποτομος για την μαμ πχ.
                  για μενα ειναι οκ-με την αποψη οτι τον συνηθησα ηδη

                  η θεση οδηγησης ειναι ανετη κα με ωραια καθισματα αλλα οντως φορτηγησια-yariς-ισα

                  οσο για τα προβληματα
                  ελπιζω να τα εχει αντιμετωπιση ο πρηγουμενος κατοχος
                  τι αλλο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    ernani last edited by

                    Ο χρήστης jimhs έγραψε:
                    ο συμπλεκτης ειναι λιγο αποτομος για την μαμ πχ.
                    για μενα ειναι οκ-με την αποψη οτι τον συνηθησα ηδη

                    η θεση οδηγησης ειναι ανετη κα με ωραια καθισματα αλλα οντως φορτηγησια-yariς-ισα

                    οσο για τα προβληματα
                    ελπιζω να τα εχει αντιμετωπιση ο πρηγουμενος κατοχος
                    τι αλλο?

                    Δεν μας είπες πώς στρίβει τελικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Ο χρήστης Ernani έγραψε:

                      ο συμπλεκτης ειναι λιγο αποτομος για την μαμ πχ.
                      για μενα ειναι οκ-με την αποψη οτι τον συνηθησα ηδη

                      η θεση οδηγησης ειναι ανετη κα με ωραια καθισματα αλλα οντως φορτηγησια-yariς-ισα

                      οσο για τα προβληματα
                      ελπιζω να τα εχει αντιμετωπιση ο πρηγουμενος κατοχος
                      τι αλλο?

                      Δεν μας είπες πώς στρίβει τελικά.

                      Το τελευταίο RENAULT με πίσω ανάρτηση ράβδους στρέψης. Αυτό τα λέει όλα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jimhs last edited by

                        Ο χρήστης Ernani έγραψε:

                        Δεν μας είπες πώς στρίβει τελικά.

                        με καινουργια λαστιχα ολα στριβουν
                        ασε που με καινουργια λαστιχα φοβαμαι να κανω καφριλες
                        συμπερασματα περι στριψηματος θα τα βγαλω οταν αρχισουν να γλυστρανε

                        το τιμονι δεν μου αρεσει-πολυ ελαφρη για τα γουστα μου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jimhs last edited by

                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                          Το τελευταίο RENAULT με πίσω ανάρτηση ράβδους στρέψης. Αυτό τα λέει όλα!

                          αμα σου πω οτι δεν εχω σκυψει ακομα να δω τι αναρτηση φοραει
                          θανκς για την πληροφορια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            ernani last edited by

                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                            ο συμπλεκτης ειναι λιγο αποτομος για την μαμ πχ.
                            για μενα ειναι οκ-με την αποψη οτι τον συνηθησα ηδη

                            η θεση οδηγησης ειναι ανετη κα με ωραια καθισματα αλλα οντως φορτηγησια-yariς-ισα

                            οσο για τα προβληματα
                            ελπιζω να τα εχει αντιμετωπιση ο πρηγουμενος κατοχος
                            τι αλλο?

                            Δεν μας είπες πώς στρίβει τελικά.

                            Το τελευταίο RENAULT με πίσω ανάρτηση ράβδους στρέψης. Αυτό τα λέει όλα!

                            Και ο φίλος μου με το συγκεκριμένο μοντέλο το έχει καταευχαριστηθεί!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης jimhs έγραψε:

                              Δεν μας είπες πώς στρίβει τελικά.

                              με καινουργια λαστιχα ολα στριβουν ...

                              Φαίνεται δεν έχεις εμπειρία από Γιαπωνέζικα και Κορεάτικα. Εκεί τα περισσότερα και τσίχλες να έχουν για λάστιχα δεν στρίβουν φίλε μου. Αυτό που στρίβει είναι το πλαίσιο, άμα το πλαίσιο είναι χάλια αστα να πάνε.
                              Τώρα που πηρες το MEGANE θα το διαπιστώνεις κάθε μέρα αυτό και θα αναθεωρήσεις τη γνώμη σου για τα φρέσκα λάστιχα (είμαι σίγουρος για αυτό).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimhs last edited by

                                εχω εμπειρια απο οπελ ομως
                                αυτο για τα λαστιχα το ειπα γιατι
                                τα καινουργια λαστιχα οταν γλυστησουν και ξανα βρουν προσφυση αυτο γινεται συνηθως αποτομο αρα επικινδυνα
                                το ιδιο και οταν μλκιζεσαι σε πολυ καλη ασφαλτο (οταν πας γρηγορα και το αμαξι ειναι μπ@υρδελο)
                                σε μαπα ασφαλτο ή με παλια λαστιχα πας αναγκαστικα πιο αργα και δεν φοβασαι με τα χιλιομετρα ,
                                γλυστρας απο την αρχη ως το τελος βεβαια, αλλα προδευτικα αμα το αμαξι ελεγχεται ειναι καλο αμα ειναι παλι αποτομο τοτε ειναι μαπα

                                αποψη μου ,μην το δικιμασετε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rafi last edited by

                                  Καλοταξιδο να ειναι το megane..!! Παντως ο συμπλεκτης του twingo I που ειναι πολύ αποτομος και βαρυς, δε συγκρινεται με τιποτα με το συμπλεκτη του R19 που ηταν ακομα πιο βαρυς... Αν ειχες οδηγησει στο ενδιαμεσο, αλλο αμαξι και μετα εμπαινες σε αυτα, σιγουρα σου εσβηνε στην πρωτη εκκινηση αν ειχε κλιση ο δρομος..
                                  Το megane I σε στησιμο και στριψιμο τι διαφορες να ειχε απο το R19..?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jlian last edited by

                                    Και στο coupe I ο συμπλέκτης είναι σκληρός και πιάνει σχετικά πάνω. Όποτε οδηγούσα ένα focus που είχαμε και μετά έπιανα το megane έτρεμε το πόδι μου στις αλλαγές. Συνηθίζεται πάντως σχετικά εύκολα, μερικούς όμως τους κουράζει μέσα σε κίνηση με συχνές αλλαγές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thvarveris last edited by

                                      Ο χρήστης jimhs έγραψε:
                                      εχω εμπειρια απο οπελ ομως
                                      αυτο για τα λαστιχα το ειπα γιατι
                                      τα καινουργια λαστιχα οταν γλυστησουν και ξανα βρουν προσφυση αυτο γινεται συνηθως αποτομο αρα επικινδυνα
                                      το ιδιο και οταν μλκιζεσαι σε πολυ καλη ασφαλτο (οταν πας γρηγορα και το αμαξι ειναι μπ@υρδελο)
                                      σε μαπα ασφαλτο ή με παλια λαστιχα πας αναγκαστικα πιο αργα και δεν φοβασαι με τα χιλιομετρα ,
                                      γλυστρας απο την αρχη ως το τελος βεβαια, αλλα προδευτικα αμα το αμαξι ελεγχεται ειναι καλο αμα ειναι παλι αποτομο τοτε ειναι μαπα

                                      αποψη μου ,μην το δικιμασετε

                                      Καμία σχέση τα OPEL με τα Ιαπωνοκορεάτικα. Και εγώ έχω εμπειρία από OPEL. Στα OPEL άντε λίγο πηδάει ο ημιάκαμπτος και αυτό είναι. Πάρε καμιά Κορόλα (για να μην σου πω τίποτα χειρότερο) και τα ξαναλέμε. Θα νοιώσεις αυτό που λέμε 'δεν ξέρεις που πατάς και που βρίσκεσαι'
                                      Τεσπά
                                      Με το MEGANE θα δείς 'άλλα κόλπα' (τηρομένων των αναλογιών πάντα).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                        εχω εμπειρια απο οπελ ομως
                                        αυτο για τα λαστιχα το ειπα γιατι
                                        τα καινουργια λαστιχα οταν γλυστησουν και ξανα βρουν προσφυση αυτο γινεται συνηθως αποτομο αρα επικινδυνα
                                        το ιδιο και οταν μλκιζεσαι σε πολυ καλη ασφαλτο (οταν πας γρηγορα και το αμαξι ειναι μπ@υρδελο)
                                        σε μαπα ασφαλτο ή με παλια λαστιχα πας αναγκαστικα πιο αργα και δεν φοβασαι με τα χιλιομετρα ,
                                        γλυστρας απο την αρχη ως το τελος βεβαια, αλλα προδευτικα αμα το αμαξι ελεγχεται ειναι καλο αμα ειναι παλι αποτομο τοτε ειναι μαπα

                                        αποψη μου ,μην το δικιμασετε

                                        Καμία σχέση τα OPEL με τα Ιαπωνοκορεάτικα. Και εγώ έχω εμπειρία από OPEL. Στα OPEL άντε λίγο πηδάει ο ημιάκαμπτος και αυτό είναι. Πάρε καμιά Κορόλα (για να μην σου πω τίποτα χειρότερο) και τα ξαναλέμε. Θα νοιώσεις αυτό που λέμε 'δεν ξέρεις που πατάς και που βρίσκεσαι'
                                        Τεσπά
                                        Με το MEGANE θα δείς 'άλλα κόλπα' (τηρομένων των αναλογιών πάντα).

                                        Έχεις οδηγήσει Mazda στη ζωή σου;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                          Τα θέματα για το 1,4 λίγο πολύ γνωστά. Πολλαπλασιαστές (για κάποιους), αισθητήρας βολάν και ηλεκτρικά παραθυρα (για μένα). Για τα 1,6 δεν γνωρίζω αφού 'εξειδικεύτηκα' στην coupe έκδοση που το 1,6 ήταν 'Σπάνιο πουλί' μιας και το 1,4 ήταν υπερ-ικανό-ποιητικό.
                                          Σε σχέση με το επόμενο τετράγωνο Megane πολύ καλύτερο αυτό και στέκεται άνετα και σήμερα. Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι.

                                          Χρόνια πολλά και καλή χρονιά στους φίλους του Group και 'συνέταιρους'!

                                          Υπάρχει μια βλάβη που πάθαιναν αυτά τα MEGANE που δεν την έχουμε πολυαναφέρει εδώ αλλά είναι δαπανηρή.
                                          Συνήθως και ιδιως στα f/l και μέχρι το τέλος της παραγωγής έσπαζε το γρανάζι στο κλαπέτο του εβαπορέϊτορ του A/C. Στην αρχή δεν υπήρχε ανταλλακτικό και η RENAULT πρότεινε αλλαγή ολόκληρής της εβαπορέτας (καλύτερα να αγόρραζες καινούργιο αυτοκίνητο), μετά υπήρχε ανταλλακτικό ολόκληρο το κλαπέτο αλλά και πάλι ήταν ακριβό το ανταλλακτικό.
                                          Σημασία έχει πως αυτή η βλάβη επισκευάζεται και χωρίς κανένα ανταλλακτικό.
                                          Βγάζουν την εβαπορέτα κρατάνε το κλαπέτο σε μια σταθερή θέση και το A/C δουλεύει μια χαρά.

                                          Το μεγαλύτερο ελλάτωμα για μένα του MEGANE I και των δύο εξελίξεξεων ήταν η κακή (κάκιστη) θέση οδήγησης που την εποχή εκείνη δυστυχώς είχει πλήξει και άλλα μοντέλα της RENAULT όπως το CLIO II.
                                          Τιμόνι τοποθετημένο οριζόντια (σαν φορτηγό) που αν προσπαθούσες να το κάνεις λίγο κάθετο έχανες τον χώρο μεταξύ τιμονιού και ποδιών ειδικά σε ψηλούς οδηγούς με αποτέλεσμα να μην βολεύεσαι ποτέ.

                                          Δεν ξερω αν εννοείς την 'ανακύκλωση' στο σύστημα θέρμανσης. Φίλος με ίδιο Megane σαν το δικό μου το αντιμετώπισε και η αντιπροσωπία απλώς του το κατήργησε. Αρκετό καιρό αργότερα το έφτιαξε σε ηλεκτρολόγο.

                                          Δεν γνωρίζω αν τα Coupe είχαν τα ίδια καθίσματα με τα Classic και τα 5θυρα αλλά τα ημιμπάκετ που είχε ήταν πολύ βολικά με πολύ καλή πλευρική στήριξη (το λεβιεδάκι για την ανάκληση του που ήταν χαμηλά μόνο ενοχλούσε) και όσο για την θέση του τιμονιού όλοι το έλεγαν -στα έντυπα- για την παράξενη θέση του. Ποτέ δεν την καταλαβα. Το ίδιο ισχύει και για τον συμπλέκτη του. Ως το τέλος μου έδεινε την αίσθηση του 'δεμένου' αυτοκινήτου με καλή συνεργασία συμπλέκτη κιβωτίου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jarnot last edited by

                                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                            Το τελευταίο RENAULT με πίσω ανάρτηση ράβδους στρέψης. Αυτό τα λέει όλα!

                                            Υστερούντες βραχίονες δηλ.;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 199 / 429
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr