-
Καλη χρονια σε ολους παιδια!
-
Καλη χρονια σε ολους παιδια!
-
Καλη χρονια σε ολους παιδια!
-
Καλή Χρονιά σε όλους και ιδιαιτέρως στους Βασίληδες, όπως καλή ώρα τον VassilisAl από πάνω.
-
Καλή χρονιά και τα πρωταθλήματα στην McLaren.
Χρόνια πολλά Βασίλη.
-
Ευχαριστω πολυ παιδια! Ο,τι επιθυμειτε και χρονια πολλα στους υπολοιπους Βασιληδες!
-
Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους σας .
-
Καλη χρονια σε ολους παιδες!!Μπιλλ να χαιρεσαι το ονομα σου!!!
Welcome to a new Alonso era!!!
-
Καλή αγωνιστική μας χρονιά! Η καθιερωμένη ευχή για Υγεία αφορά κι εμάς και τους αγώνες.
-
Καλή χρονιά
http://www.marca.com/2010/12/18/motor/f ... 1293973687Μάλλον fake αλλά από ότι βλέπω τα σχέδια είναι του Paolo D Alessio
-
Γιατί fake?
Αν είναι έτσι, πολύ ενδιαφέρον η μεγάλη εισαγωγή για τα ψυγεία.
-
Γενικά τα σχόλια στο Net είναι ότι πρόκειται περί fake
Βέβαια ο Alesio δεν είναι τυχαίος οπότε μπορεί όντως να πρόκειται για κάτι που θα μοιάζει πιθανώς με το τελικό σχέδιο της F11 ή F2011 !Να επισημάνω και τα ψυγεία αλλά Mclaren!
Ίδωμεν στο τέλος του μήνα -
... νομιζα πως δεν επιτρέπεται πλέον το ένωμα της πίσω αεροτομής με τον κορμο της εισαγωγής αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού ...
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
... νομιζα πως δεν επιτρέπεται πλέον το ένωμα της πίσω αεροτομής με τον κορμο της εισαγωγής αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού ...lol μ αρεσε το πως μετεφρασες το shark fin Ισως να μην ειναι κολλητα στο σχεδιο και απλα να φαινεται οτι ειναι.
Οντως παντως εχει ακουστει πως ειναι απλα μια εκτιμηση του ιδιου του σχεδιαστη αλλα ισως εχει δει κατι που δεν εχουμε δει εμεις. Θα μαθουμε παντως...
-
Λες κι οταν θα μαθουμε θα καταλαβουμε αν ειναι σωστη λυση ή οχι!
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2011
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ -
Καταρχήν χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Είδα τα σχέδια στα οποία όντως φαίνεται το shark fin να ακουμπάει στην αεροτομή το οποίο απαγορεύεται το 2011. Επίσης στο σχέδιο δεν φαίνονται οι εξατμίσεις πράγμα που σημαίνει ότι έχει και blown diffuser πράγμα που επίσης απαγορεύεται αν δεν κάνω λάθος. -
Οχι δεν απαγορευεται το blown. Απαγορευεται ο διπλος.
-
Ferrari boss Luca di Montezemolo has admitted he is looking for allies in his aversion to Formula One's new engine formula for 2013.
When the four-cylinder turbo regulations were announced recently, di Montezemolo said the team was 'not happy' but 'will not stand in the way'.
But di Montezemolo told Auto Motor und Sport of his aversion to the changes. 'Four cylinders is not formula one. We will not be building any for our street cars [and] for the top class of racing it sounds a bit pathetic.
'Why couldn't we have a V6 turbo? We should not confuse affordable with cheap.'
He admitted that he will look for like-minded opponents to the new formula. 'If there is the slightest possibility to delay the four cylinder [introduction], I will look for it. We see a chance. We need unity.'
One possible ally might be rival F1 engine maker Mercedes. 'It would have been better to extend the V8 era,' agreed Norbert Haug, with the German engine marque currently leading the field with F1's current engines. 'That [V8] is a low-cost engine.'
However, Auto Motor und Sport said Cosworth's Mark Gallagher believes only €30 million would be needed to design an engine according to the new 2013 formula.
http://en.espnf1.com/ferrari/motorsport ... 37336.html
Άδικο έχει ο Κάπο; Τα μπρίκια μου μέσα...
Mercedes news Be the first one to comment | Login via | Lack of simulator cost Schumacher in 2010
ESPNF1 Staff
January 2, 2011 « Brawn plays down speculation over his future
Lots of tyres in the Mercedes garage at the Turkish Grand Prix, but none to Michael Schumacher's liking Getty Images
Enlarge
Related LinksProfiles: Michael Schumacher Teams: Mercedes Michael Schumacher struggled in 2010 because of a lack of a top Formula One simulator, according to Mercedes boss Ross Brawn.Brawn said Schumacher's battle to get up to speed was caused in part by him not being able to get the feel of his new car and its tyres.
'He would have been able to work much more on the behaviour of the tyres,' Brawn said. 'That we don't have a top simulator was certainly not a help. We should make a big step with it over the winter. This technology can't be bought on the market.'
But he admitted the situation would be no different in 2011 as the team's simulator is still being built and would not be ready before the end of the year, but added Schumacher could benefit from the switch from Bridgestone to Pirelli tyres.
'They are different tyres,' Brawn said. 'When there was the change from Michelin to Bridgestone a few years ago, many drivers had problems, including top guys like [Fernando] Alonso. The change to Pirelli will be similar and whether it plays into the hands of [Nico] Rosberg or Schumacher is difficult to predict.'
http://en.espnf1.com/mercedes/motorspor ... 37343.html
Με άλλα λόγια ο τρισμέγιστος MS μπορεί να κερδίσει μόνο αν το αυτοκίνητο είναι στημμένο όπως ακριβώς το θέλει και είναι καλύτερο από όλα τα άλλα, όλη η ομάδα τρέχει από πίσω του, δεν του αντιστέκεται ο team mate του και το τα εργαλεία (προσομειωτές, παραμετροποιημένα ελαστικά κλπ) που έχει στη διάθεσή του είναι τα καλύτερα του grid. Έτσι κερδίζει όμως και ο Μάσσα... να τον χαίρεται ο Μπρον!
-
Μην τον κραζεις ρε συ,σημερα...Εχει γενεθλια
Διάφορα νέα - Ιανουαριος 2011