-
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2600&part=1
Aυτο λεγεται facelift ή νεο μοντελο του Α4??
Εχει τοσες αλλαγες που εγω θα ελεγα οτι ειναι νεο αυτοκινητο.
Οι ομοιοτητες με το παλιο δεν ειναι ιδιαιτερα ορατες .... σε πολους τομεις του αυτοκινητου.Μηπως δεν τολμουν να πουν οτι το αλλαξανε σε μολις 2-3 χρονια ????
-
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2600&part=1
Aυτο λεγεται facelift ή νεο μοντελο του Α4??
Εχει τοσες αλλαγες που εγω θα ελεγα οτι ειναι νεο αυτοκινητο.
Οι ομοιοτητες με το παλιο δεν ειναι ιδιαιτερα ορατες .... σε πολους τομεις του αυτοκινητου.Μηπως δεν τολμουν να πουν οτι το αλλαξανε σε μολις 2-3 χρονια ????
-
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2600&part=1
Aυτο λεγεται facelift ή νεο μοντελο του Α4??
Εχει τοσες αλλαγες που εγω θα ελεγα οτι ειναι νεο αυτοκινητο.
Οι ομοιοτητες με το παλιο δεν ειναι ιδιαιτερα ορατες .... σε πολους τομεις του αυτοκινητου.Μηπως δεν τολμουν να πουν οτι το αλλαξανε σε μολις 2-3 χρονια ????
-
Πρόκειται για το facelift του Α4 μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας στην αγορά.
Κάτι παρόμοιο έγινε και στη Mercedes με την C Class (σε μικρότερο βαθμό όμως),
προφανώς λόγω της έλευσης της νέας σειράς 3 από την BMW.Πάντως, σχεδιαστικά, οι αλλαγές στο Α4 είναι αρκετά εκτεταμένες αφού πέρα από τη νέα μάσκα μπροστά άλλαξε και η σχεδίαση στο πίσω μέρος.
Αν προσθέσουμε τη συντηρητική και σοβαρή σχεδίαση που χαρακτηρίζει τα περισσότερα μοντέλα της Audi, θα έπερνα όρκο ότι πρόκειται για το εξ ολοκλήρου νέο Α4!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πρόκειται για το facelift του Α4 μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας στην αγορά.
Κάτι παρόμοιο έγινε και στη Mercedes με την C Class (σε μικρότερο βαθμό όμως),
προφανώς λόγω της έλευσης της νέας σειράς 3 από την BMW.Πάντως, σχεδιαστικά, οι αλλαγές στο Α4 είναι αρκετά εκτεταμένες αφού πέρα από τη νέα μάσκα μπροστά άλλαξε και η σχεδίαση στο πίσω μέρος.
Αν προσθέσουμε τη συντηρητική και σοβαρή σχεδίαση που χαρακτηρίζει τα περισσότερα μοντέλα της Audi, θα έπερνα όρκο ότι πρόκειται για το εξ ολοκλήρου νέο Α4!
Πρόσθετα και τους νέους κινητήρες (TFSI) οπότε έχεις σίγουρα νέο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πρόκειται για το facelift του Α4 μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας στην αγορά.
Κάτι παρόμοιο έγινε και στη Mercedes με την C Class (σε μικρότερο βαθμό όμως),
προφανώς λόγω της έλευσης της νέας σειράς 3 από την BMW.Πάντως, σχεδιαστικά, οι αλλαγές στο Α4 είναι αρκετά εκτεταμένες αφού πέρα από τη νέα μάσκα μπροστά άλλαξε και η σχεδίαση στο πίσω μέρος.
Αν προσθέσουμε τη συντηρητική και σοβαρή σχεδίαση που χαρακτηρίζει τα περισσότερα μοντέλα της Audi, θα έπερνα όρκο ότι πρόκειται για το εξ ολοκλήρου νέο Α4!
Πρόσθετα και τους νέους κινητήρες (TFSI) οπότε έχεις σίγουρα νέο αυτοκίνητο
Χμμμμμ.......
οπότε φαντάσου σε 2-3 χρόνια πώς θα είναι το ΝΕΟ Α4 ! -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πρόκειται για το facelift του Α4 μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας στην αγορά.4 χρόνια;;
Καλά, το 2000 κυκλοφόρησε στην αγορά;
Εγώ νόμιζα πως το 2002 ήρθε στην Ελλάδα... -
και συνεχίζουν να βάζουν τον 1.6 με 102 άλογα και όχι το fsi. Καλύτερα!
-
Εφόσον έχει το ίδιο πλαίσιο, αναρτήσεις με το παλιό δεν είναι για καινούριο μοντέλο αν και τα όρια είνια δυσδιάκριτα.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πρόκειται για το facelift του Α4 μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας στην αγορά.
4 χρόνια;;
Καλά, το 2000 κυκλοφόρησε στην αγορά;
Εγώ νόμιζα πως το 2002 ήρθε στην Ελλάδα...Sorry....
Β5 πλατφόρμα Α4: 1996-2002
Β6 πλατφόρμα Α4 : 2002-σήμερα -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πρόκειται για το facelift του Α4 μετά από 4 χρόνια κυκλοφορίας στην αγορά.
4 χρόνια;;
Καλά, το 2000 κυκλοφόρησε στην αγορά;
Εγώ νόμιζα πως το 2002 ήρθε στην Ελλάδα...Sorry....
Β5 πλατφόρμα Α4: 1996-2002
Β6 πλατφόρμα Α4 : 2002-σήμεραΆρα πολύ σύντομα δεν είναι για φέις λίφτινγκ;
Υπάρχει ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ στην μεσαία κατηγορία που να υπέστη φέις λιφτινγκ τόσο σύντομα;;Γιατί αυτό, λοιπόν; Σχεδιαστικά δεν ήταν και άσχημο... (για γερμανικό )
-
Εχει μόλις 2 χρονια... , νομίζω οτι ειναι πολυ νωρίς για αλλαγες στο Α4.
Τωρα γιατί καναν τοσο νωρίς αλλαγες, και μαλιστα τοσο εκτεταμενες ειναι περιεργο για την audi.......
Μαλλον δεν θα πουλαγε και κανουν οτι μπορουν......
Ετσι γιατί αυτη την ρετσινια την ειχαν τα Γιαπωνεζικα , ακομη ομως και αυτα οχι στην μεσαια κατηγορία..
Ρε πως αλλαζουν οι καιροι.... -
Μάλλον για family look έγινε το εκτεταμένο facelift, και συγχρόνως καλύτερος ανταγωνιστής της νέας σειράς 3, μιας και σε πωλήσεις πάει καλά απ' ότι θυμάμαι...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μάλλον για family look έγινε το εκτεταμένο facelift, και συγχρόνως καλύτερος ανταγωνιστής της νέας σειράς 3, μιας και σε πωλήσεις πάει καλά απ' ότι θυμάμαι...θα συμφωνήσω με τον technik πως μάλλον βιάζονται να προωθήσουν τη νέα μάσκα και φανάρια μπρος-πίσω. Και το Α3 αν και όχι πολύ πάνω απο ενός έτους δε νομίζω να αργήσει πολύ να αλλάξει μάσκα τουλάχιστον.
-
Θα γινει facelift και στο S4?
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Θα γινει facelift και στο S4?Έτοιμο κιόλας !
http://www.germancarfans.com/photos/304906.001/1065.jpg
http://www.germancarfans.com/photos/304906.001/1057.jpg[/ -
Μαλιστα! Ευχαριστω πολυ.
Για να πω και τη γνωμη μου, δεν μου αρεσει καθολου το πισω μερος. -
Με αφορμή αυτο τo αρθρο που διαβασα στον http://www.flash.gr πλεον εχω πειστεί οτι προκειται για νεο μοντελο και οχι facelift......
' Ο κύκλος ζωής ενός μοντέλου
Κάθε πότε αλλάζει ένα μοντέλο; Υπάρχει ένας συγκεκριμένος χρονικός ορίζοντας -που μπορεί βέβαια να διαφέρει από εταιρία σε εταιρία- ή ο κάθε κατασκευαστής αξιολογεί ανεξάρτητα την πορεία του κάθε μοντέλου του στην αγορά και λαμβάνοντας υπόψη του τις εκάστοτε συγκυρίες, αποφασίζει να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο; Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή. Κανόνας συγκεκριμένος δεν υπάρχει, το σίγουρο όμως είναι ότι η κάθε εταιρία, από την πρώτη κιόλας στιγμή που παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο, γνωρίζει πότε αυτό προορίζεται να αντικατασταθεί.
Audi A4
Αφορμή για το συγκεκριμένο άρθρο, είναι η επιλογή της Audi να παρουσιάσει το καινούργιο Α4, μόλις 3 χρόνια μετά την παρουσίαση του προηγούμενου μοντέλου. Ενός μοντέλου που δεν αποτέλεσε τη facelift εκδοχή της 1ης γενιάς, αλλά ένα νέο από κάθε άποψη μοντέλο. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το σημερινό. Διαφοροποιημένη εμφάνιση, νέα ανάρτηση, νέος σχεδιασμός του εσωτερικού, νέοι κινητήρες και αναβαθμισμένος εξοπλισμός. Μήπως τελικά το αυτοκίνητο τώρα ολοκληρώνεται και όχι πριν από 3 χρόνια, όπως είχε σπεύσει τότε να διαδώσει με το διαφημιστικό της σποτ η Audi;
Και γιατί το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου μέχρι την αντικατάστασή του, αποτελεί είδηση, θα αναρωτηθούν κάποιοι. Θα το θέσω πολύ απλά. Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση επένδυση. Από την άλλη πλευρά, η απαξίωση της τιμής ενός μοντέλου από τη στιγμή της αγοράς του, υπολογίζεται πως φτάνει το 20-25% το χρόνο. Αυτό σημαίνει πως σε 2-3 χρόνια, ένα αυτοκίνητο έχει απολέσει πάνω από το 50% της αρχικής τιμής του. Αν τώρα μια εταιρία έχει παρουσιάσει τη νέα γενιά του μοντέλου που έχεις αγοράσει, τότε η τιμή του αυτοκινήτου σου ως μεταχειρισμένου, πέφτει ακόμη περισσότερο.
Σήμερα, έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τις περισσότερες εταιρίες να διατηρούν τα μοντέλα τους στην αγορά για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 5-6 ετών, υποβάλλοντάς τα ενδιάμεσα σε μία σχετικά περιορισμένη αισθητική ανανέωση. Η Audi όμως, επέλεξε να αντικαταστήσει το Α4 σε 3 μόλις χρόνια. Σε σχετική ερώτησή μας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου μοντέλου, για το λόγο που την οδήγησε σε αυτή την κίνηση, τα στελέχη της εταιρίας μας απάντησαν πως πράγματι κατά τη γνώμη τους, η Audi αντικατέστησε ένα αυτοκίνητο που ήταν τόσο ολοκληρωμένο, ώστε να μην χρειάζεται αντικατάσταση. Καλό, αλλά όχι επαρκές ως επιχείρημα, καθώς όπως συμπλήρωσαν, το Α4 που μόλις άρχισε να διαφημίζεται, θα παραμείνει στην αγορά για τουλάχιστον 5 χρόνια.
Αυτό σημαίνει πως πριν από 3 χρόνια, γνώριζαν ότι το μοντέλο που τότε παρουσίαζαν στην αγορά, θα ήταν βραχύβιο. Είπαμε, η απόφαση για τον χρόνο αντικατάστασης ενός μοντέλου, δεν λαμβάνεται 1 χρόνο πριν συμβεί, αλλά σχεδόν από τη στιγμή που παρουσιάζεται το «νέο» μοντέλο στην αγορά. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δηλαδή, η Audi γνωρίζει πότε θα φέρει στην αγορά το επόμενο Α4, η Ford το επόμενο Focus, η Opel το επόμενο Astra και πάει λέγοντας.Το θέμα είναι πως πριν από 3 χρόνια, η Audi δεν είπε σε κανέναν ότι σκοπεύει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, να αντικαταστήσει ένα από τα premium μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας. Αν το είχε κάνει, τότε πολλοί από τους σημερινούς πελάτες της, ίσως είχαν σταθμίσει την αγορά αυτοκινήτου τους διαφορετικά. Οφείλουν οι εταιρίες, και ιδιαίτερα εκείνες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα κύρους που κατά τεκμήριο είναι και οι πιο ακριβές, να σέβονται εκείνους που τις επιλέγουν, εξασφαλίζοντάς τους τουλάχιστον αξιοπρεπείς τιμές μεταπώλησης. Μέσα στο κλίμα των άτοκων χρηματοδοτικών και των δεκάδων προσφορών, ίσως κάτι τέτοιο περνάει στα ψιλά, ωστόσο για κάποιον που δίνει 30.000 ευρώ για την απόκτηση ενός αυτοκινήτου, έχει τη σημασία του. '
Νέο μοντέλο ή facelift??