Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 117
    • 118
    • 8 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    4156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      ...αυτοκινήτου παραγωγής....

      Πολύ σωστά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        titsataki last edited by

        Και που να δεις εχουν ηδη ατομα που το εχουν τσιπαρει και εχει βγαλει ακομα περισσοτερη ροπη και ιπποδυναμη.

        Νικος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takinen last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:
          κοιταξτε, ειναι πολλοι αυτοι που κινουνται σχεδον αποκλειστικα στην επαρχια. Εγω νομιζω οτι το ντιζελ (αυτη τη στιγμη) δεν πουλαει, επομενως και οι εταιριες δεν ενδιαφερονται αμεσα

          Μη ξεχναμε οτι για να φερεις μια σειρα ντιζελ θελεις: ανταλλακτικα, μηχανηματα, εκπαιδευση κτλ. Ολα αυτα κοστιζουν και σε συνδιασμο με την πολυ χαλαρη ανταποκριση του κοσμου....

          Σιγουρα καποια στιγμη θα αλλαξουν τα πραγματα, αλλα δεν ξερω ποσο συντομα μπορει να γινει αυτο

          Αν επιτραπούν η κατάσταση θα αλλάξει αμέσως!
          Σε όλη την Ευρώπη γίνεται χαμός με τα ντίζελ, στην Αυστρία πάνω από 70% είναι ντίζελ Γαλλία πάνω από 60 Ισπανία πάνω από 50 κλπ..
          Μας νοιάζει φυσικά η κατανάλωση και γι΄αυτό και θα τα προτιμήσουμε...

          Είναι φοβερό να πηγαίνεις στο βενζινάδικο και για τα 30 πχ ευρώ που θα δίνεις, θα κάνεις τα διπλάσια (χωρίς υπερβολή) χλμ! Αυτό σημαίνει πως μένουν πολύ περισσότερα χρήματα στην τσέπη! Σε ένα χρόνο θα χαλάμε ακριβώς τα μισά! Δεν είναι και λίγο!

          Όσο για το πόσο καλά είναι αυτά τα αυτοκίνητα, οδήγησα φέτος για λίγες μέρες ένα Α2 1.4 (75 αλογα) ντίζελ μέσα στην Αθήνα.
          Αν συνηθίσεις το θόρυβο σε στιλ ταξί ο οποίος είναι σίγουρα πιο έντονος και πολύ πιο ενοχλητικός από έναν Οττο, τότε είσαι άρχοντας! Μεγάλο πράγμα να έχεις κοντα 20 κιλά ροπής κάπου στις 2000σαλ...Πάντως με κλειστά παράθυρα o κινητήρας δεν ακουγόταν αλλά ήταν και Audi...
          Προσωπικά έκανα μικτή κατανάλωση με φορτίο ισοδύναμο με 3 συνεπιβάτες... 5 λτ/100 χλμ και ακόμα προσαρμοζόμουν με το αυτοκίνητο. Ένας οδηγός που το ξέρει σίγουρα θα καίει και λιγότερα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vitarino last edited by

            Το diesel μπορει να συμφερει στα χαρτια αλλα υπαρχουν αλλες ελληνικες πραγματικοτητες που το κανουν χειροτερο απο την βενζινη. Εχω 2 ford escort κλουβες diesel απο το 1996 και βλαστημω την ωρα και την στιγμη που τα αγορασα. Τα χρησημοποιω για την δουλεια μου. Ειμαι απο Σερρες και εχω δοκιμασει το καθε ενα συνεργειο για τα αυτοκινητα μου και ολοι ειναι απιστευτα ασχετοι. Πραγματικα δεν ξερουν τι τους γινεται. Τωρα αναγκαζομαι να τα πηγαινω Θεσσαλονικη για Σερβις και εκει παλι ειναι λιγο καλητερα τα πραγματα. Μετα εαν εχεις diesel το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαζεις πετρελαιο απο ενα και ΜΟΝΟ ενα βενζιναδικο, το οποιο μαλιστα θα εμπιστευεσε. Παιδια η ποιοτητα του πετρελαιου ειναι χαλια. Και γιατι αυτο? Εαν σας βαλουν νοθευμενο πετρελαιο (μου εχει τυχει 5-6 φορες στο καθε αυτοκινητο) τα συνολικα εξοδα για το σερβις ειναι γυρω στα 250 με 300 ευρω, διοτι το φιλτρο πετρελαιου περα απο πανακριβο ειναι και δισευρετο. Μετα και στα δυο αυτοκινητα οι κινητηρες εχουν πεσει απελπιστηκα, σε σημειο που με το ζορι ποιανουν πανω απο 100 και το ενα εαν η κλιση μιας ανιφορας ειναι πανω απο 10% δεν την ανεβαινει με τιποτα. Καλα εαν ιδικα εαν ειναι φορτωμενα αστο. Και για ολα αυτα δεν ευθηνονται τα αυτοκινητα σαν ford αλλα το αχριστο service. Καλο το diesel αλλα οχι για την πραγματικοτητα της Ελλαδας. Και σιγουρα στην Αθηνα υπαρχουν περισοτεροι απατεωνες απ'οτι στην Επαρχια οποτε οι πιθανοτητες να πεσεις σε νοθευμενο πετρελαιο ειναι μεγαλυτερες. Οσο για την χαμηλοτερη τιμη του τι νομιζεται οτι εαν νομιμοποιηθει δεν θα ανευουν οι τιμες? Στην Αγγλια το diesel ειναι 5 με 10% ακριβοτερο και το εχω δει με τα ματια μου. Μην βλεπετε την καταναλοση και την αυτονομια που φενονται σαν προνομοια, υπαρχουν πολλα κριμενα που τα ανακαλυπτεις αφου αγορασεις το αυτοκινητο. Σας εχουν βαλει ποτε πετρελαιο θερμανσης για κινησης? Να γυρναω απο Θεσσαλονικη και να εχουν μαυρισει μεχρι και τα τζαμια του παρπριζ και εγω να ειμαι ετοιμος να λυποθημησω απο την μποχα και την μαυριλα. Γι αυτο λοιπον η επαρχια δεν αγοραζει diesel γιατι βλεπουν τα αρνητικα απο τους επαγγελματιες που εχουν τις κλουβες και τα pick υp πετρελαιοκινητα. A και η απαγορευση ισχυει μονο για μεσα στην πολη της Θεσσαλονικης και της Αθηνας, περιφεριακα μπορεις να κινηθεις. Με εχουν σταματισει και μεσα στην Θεσσαλονικη παρα πολλες φορες, για ελεγχο οχι γιατι ειμαι πετρελαιο, και ποτε δεν μου εχουν πει τιποτα, και εας εχω και το τεραστιο Π μπροστα στο παρπριζ. Γενικα ποτε δεν θα αγοραζα ιχ πετρελαιοκινητο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              Ο χρήστης vitarino έγραψε:
              Το diesel μπορει να συμφερει στα χαρτια αλλα υπαρχουν αλλες ελληνικες πραγματικοτητες που το κανουν χειροτερο απο την βενζινη. Εχω 2 ford escort κλουβες diesel απο το 1996 και βλαστημω την ωρα και την στιγμη που τα αγορασα. Τα χρησημοποιω για την δουλεια μου. Ειμαι απο Σερρες και εχω δοκιμασει το καθε ενα συνεργειο για τα αυτοκινητα μου και ολοι ειναι απιστευτα ασχετοι. Πραγματικα δεν ξερουν τι τους γινεται. Τωρα αναγκαζομαι να τα πηγαινω Θεσσαλονικη για Σερβις και εκει παλι ειναι λιγο καλητερα τα πραγματα. Μετα εαν εχεις diesel το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαζεις πετρελαιο απο ενα και ΜΟΝΟ ενα βενζιναδικο, το οποιο μαλιστα θα εμπιστευεσε. Παιδια η ποιοτητα του πετρελαιου ειναι χαλια. Και γιατι αυτο? Εαν σας βαλουν νοθευμενο πετρελαιο (μου εχει τυχει 5-6 φορες στο καθε αυτοκινητο) τα συνολικα εξοδα για το σερβις ειναι γυρω στα 250 με 300 ευρω, διοτι το φιλτρο πετρελαιου περα απο πανακριβο ειναι και δισευρετο. Μετα και στα δυο αυτοκινητα οι κινητηρες εχουν πεσει απελπιστηκα, σε σημειο που με το ζορι ποιανουν πανω απο 100 και το ενα εαν η κλιση μιας ανιφορας ειναι πανω απο 10% δεν την ανεβαινει με τιποτα. Καλα εαν ιδικα εαν ειναι φορτωμενα αστο. Και για ολα αυτα δεν ευθηνονται τα αυτοκινητα σαν ford αλλα το αχριστο service. Καλο το diesel αλλα οχι για την πραγματικοτητα της Ελλαδας. Και σιγουρα στην Αθηνα υπαρχουν περισοτεροι απατεωνες απ'οτι στην Επαρχια οποτε οι πιθανοτητες να πεσεις σε νοθευμενο πετρελαιο ειναι μεγαλυτερες. Οσο για την χαμηλοτερη τιμη του τι νομιζεται οτι εαν νομιμοποιηθει δεν θα ανευουν οι τιμες? Στην Αγγλια το diesel ειναι 5 με 10% ακριβοτερο και το εχω δει με τα ματια μου. Μην βλεπετε την καταναλοση και την αυτονομια που φενονται σαν προνομοια, υπαρχουν πολλα κριμενα που τα ανακαλυπτεις αφου αγορασεις το αυτοκινητο. Σας εχουν βαλει ποτε πετρελαιο θερμανσης για κινησης? Να γυρναω απο Θεσσαλονικη και να εχουν μαυρισει μεχρι και τα τζαμια του παρπριζ και εγω να ειμαι ετοιμος να λυποθημησω απο την μποχα και την μαυριλα. Γι αυτο λοιπον η επαρχια δεν αγοραζει diesel γιατι βλεπουν τα αρνητικα απο τους επαγγελματιες που εχουν τις κλουβες και τα pick υp πετρελαιοκινητα. A και η απαγορευση ισχυει μονο για μεσα στην πολη της Θεσσαλονικης και της Αθηνας, περιφεριακα μπορεις να κινηθεις. Με εχουν σταματισει και μεσα στην Θεσσαλονικη παρα πολλες φορες, για ελεγχο οχι γιατι ειμαι πετρελαιο, και ποτε δεν μου εχουν πει τιποτα, και εας εχω και το τεραστιο Π μπροστα στο παρπριζ. Γενικα ποτε δεν θα αγοραζα ιχ πετρελαιοκινητο.

              Φαντάζομαι οτι τα προβληματα που αναφερεις θα μειωθούν μόλις αρχισουν να υπαρχουν πολλα αυτοκίνητα diesel (πχ το φιλτρο που λες θα υπάρχει σε μεγαλύτερες ποσότητες και θα πεσει και η τιμή του και επίσης θα γίνονται ελεγχοι από υπουργειο στα βενζιναδικα για ελεγχο πετρελαιου)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                titsataki last edited by

                Δυστυχως αν δεν ξερουν να το κανουν σερβις και να το επισκευαζουν ειναι φυσικα προβλημα μια και ο ιδιοκτητης το βρισκει πολυ ενοχλητικο. τι να τα κανεις ολα τα προτερηματα αμα κανενας δεν μπορει να το επισκευασει η να το κανει σερβις.

                Νικος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  inimic last edited by

                  Δεν νομίζω πως ευσταθεί ως αντικίνητρο η μη ύπαρξη (ακόμα) τεχνικής κατάρτισης. Όταν επιτραπούν τα πετρελαιοκίνητα θα αλλάξει το σκηνικό.
                  Νέες τεχνολογίες εμφανίζονται συνέχεια στην αυτοκίνηση... οι μηχανικοί προσαρμόζονται. Μην τους υποτιμάτε τους ανθρώπους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Μια ερώτηση από τον λίγο άσχετο το group VAG πχ έχει τον 1.9 TDI και το 1.8Τ ή πλέον τον 2.0FSI με και χωρίς turbo....

                    Τα ρεπριζ του 1.9 TDI που τοποθετούνται?
                    είναι πιο γρήγορα από του 2.0FSI ή η βενζίνη έχει πλεονέκτημα έναντι του πετρελαίου?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Μια ερώτηση από τον λίγο άσχετο το group VAG πχ έχει τον 1.9 TDI και το 1.8Τ ή πλέον τον 2.0FSI με και χωρίς turbo....

                      Τα ρεπριζ του 1.9 TDI που τοποθετούνται?
                      είναι πιο γρήγορα από του 2.0FSI ή η βενζίνη έχει πλεονέκτημα έναντι του πετρελαίου?

                      Υπάρχει ο 1.9 TDI με 105 ίππους και 29 κιλά ροπή

                      ο 2.0 TDI με 136 ίππους και 30 κιλά και με 140 ίππους και 31 περίπου κιλά.

                      Όπως καταλαβαίνεις όλα τα diesel έχουν καλύτερες ρεπρίζ από το δίλιτρο FSI

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tiger last edited by

                        To ibiza Cupra που θα κυκλοφορήσει συντομα,θα ειναι μαλλον το κυκνειο άσμα του 1.8Τ.

                        Εχει ήδη κυκλοφορήσει το ibiza cupra TDi 1.9, που θελει 5.6 sec για 80-120.

                        Η βενζίνη εχει παντα πλεονέκτημα απο στάση,οταν συγκρινουμε παραπλήσιους κινητήρες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                          To ibiza Cupra που θα κυκλοφορήσει συντομα,θα ειναι μαλλον το κυκνειο άσμα του 1.8Τ.

                          Εχει ήδη κυκλοφορήσει το ibiza cupra TDi 1.9, που θελει 5.6 sec για 80-120.

                          Η βενζίνη εχει παντα πλεονέκτημα απο στάση,οταν συγκρινουμε παραπλήσιους κινητήρες.

                          Τίποτα δεν είναι απόλυτο Αν κοιτάξεις τα Focus C-Max 1.6 θα δεις ότι το diesel είναι παντού πιο γρήγορο, αφού ο TDCi βγάζει 109 άλογα ενώ ο κλασικός Zetec μόλις 100

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            piko last edited by

                            http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_564344_22/09/2004_116875

                            Λέτε να μας το φυλάνε για έκπληξη;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              ping-of-death last edited by

                              Ο χρήστης piko έγραψε:
                              http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_564344_22/09/2004_116875

                              Λέτε να μας το φυλάνε για έκπληξη;

                              Δεν εχεις αδικο. Ξαφνικα το ακουσα κ γω σημερα στο ραδιοφωνο κ το διαβασα κ εδω: http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5141
                              Cupra σου'ρχομαι!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                murdof last edited by

                                Εγώ πάντως παρήγγειλα ήδη και θα το έχω Χριστούγεννα - αρχές Γενάρη!

                                Αν δεν τα επιτρέψουν στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη θα βγάλω πινακίδες στο εξοχικό μου.

                                Αν θα επιτρέπεται στην Αθήνα; Δε νομίζω να το καταλάβει και κανένας ότι είναι diesel όταν θα το δεί στο δρόμο καθώς το 120d από πίσω θα λείπει (και δεν υπάρχει επιπλέον κόστος για τη διαγραφή)!

                                Η μόνη διαφορά θα είναι όταν κάποιος με 120i με βλέπει να τον αφήνω πίσω και να αναρωτιέται πως έγινε αυτό αφού έχουμε ίδιο αυτοκίνητο (η μόνη διαφορά για αυτόν θα είναι στο ταμπελάκι του μοντέλου που στο δικό μου που θα λείπει!);
                                Άλλο 7,9 sec και άλλο 8,7 sec

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Δεν ξέρω για την 1, αλλά σε όλες της άλλες της άλλες BMW που έχω δει υπάρχει μια μικρή διαφορά με την οποία ξεχωρίζεις αμέσως τις diesel. Η απόληξη της εξάτμησης στη βενζίνη είναι ίσια, ενώ στο πετρελαίο στρίβει προς τα κάτω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andrpetr last edited by

                                    Σε αντιπροσωπεία της NISSAN που πήγα να ρωτήσω για το X-TRAIL Diesel μου είπαν ότι δεν το φέρνουν γιατί απαγορεύεται η πώληση τους σε Αθήνα - Πειραιά.
                                    Και ότι αν πιάσουν diεselοκινητο ΙΧ, αφαιρούν επιτόπου πινακίδες και άδεια.

                                    Γνωρίζει κανείς όταν λέμε ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία σε Αθήνα - Πειραιά που ΑΚΡΙΒΩΣ εννοούμε?
                                    Εννοούμε ολόκληρη την Αττική ή μόνο το λεκανοπέδιο Αθηνών? Δηλ. αν μπω στην Αττική Οδό στην Ελευσίνα και βγω στο Μαρκόπουλο υπάρχει κίνδυνος να με σταματήσουν?

                                    Κάτι ακόμα. Γνωρίζει κανείς αν για τα τέλη κυκλοφορίας και τις ασφάλειες των diesel ισχύει η κλίμακα των κυβικών εκατοστών που ισχύει και για τα βενζινονίνητα ή ισχύει κάτι διαφορετικό?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      murdof last edited by

                                      Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                      Δεν ξέρω για την 1, αλλά σε όλες της άλλες της άλλες BMW που έχω δει υπάρχει μια μικρή διαφορά με την οποία ξεχωρίζεις αμέσως τις diesel. Η απόληξη της εξάτμησης στη βενζίνη είναι ίσια, ενώ στο πετρελαίο στρίβει προς τα κάτω!

                                      Χεχε... και περιμένεις κανένας από τους αστυνομικούς να το πάρει χαμπάρι;

                                      Εδώ τόσοι και τόσοι κυκλοφορούν με diesel

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        murdof last edited by

                                        Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
                                        Σε αντιπροσωπεία της NISSAN που πήγα να ρωτήσω για το X-TRAIL Diesel μου είπαν ότι δεν το φέρνουν γιατί απαγορεύεται η πώληση τους σε Αθήνα - Πειραιά.
                                        Και ότι αν πιάσουν diεselοκινητο ΙΧ, αφαιρούν επιτόπου πινακίδες και άδεια.

                                        Περίεργο γιατί εγώ στην Αθήνα το παρήγγειλα!

                                        Και απλά τους είπα όταν το φέρουν δώστε μου τα χαρτιά να πάω να βγάλω εγώ πινακίδες.
                                        Τόσο απλό είναι.

                                        Απλά πήγαινε σε άλλο αντιπρόσωπο Nissan και πες του να το φέρει και ας σου πάρουν εσένα την άδεια!

                                        Είναι πολύ τραβηγμένο αυτό. Στο κάτω-κάτω πρέπει η Ελλάδα να έχει εναρμονιστεί με τους κανονισμούς μέχρι 1/1/2005 οπότε diesel θα έχουμε σύντομα.

                                        Εγώ παρήγγειλα τώρα γιατί βλέπω να γίνεται πανικός με το που έρθει η απελευθέρωση!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          maxmara last edited by

                                          Εγώ ανησυχώ πάντως για την ποιότητα πετρελαίου. Γνωστός μου ταξιτζής μου ανέφερε οτι ακόμα και αυτός και οι συνάδελφοί του προβληματίζονται. Και αυτοί υποτίθεται ξέρουν τα 'καλά' βενζινάδικα.

                                          Και αυτοί τους νοιάζει μόνο να τσουλάει το αυτοκίνητο ικανοποιητικά. Διότι για τυχόν επιβάρυνση της ατμόσφαιρας με θείο, σωματίδια κτλ....σκασίλα τους μεγάλη!

                                          Οπότε...είμαι λίγο απαισιόδοξος

                                          PS Υπολογίζω ότι (σε κάποιο ουτοπικό σενάριο) εάν οι έλεγχοι όλων των σημείων πώλησης γινόντουσαν απο αδιάβλητη ιδιωτική εταιρεία θα είχαμε λύσει το πρόβλημα με μια ομάδα ελέγχου 10 ατόμων!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andrpetr last edited by

                                            Ο χρήστης murdof έγραψε:
                                            Εγώ παρήγγειλα τώρα κ.λ.π.

                                            Τότε θα ξέρεις τί παίζει με τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα.
                                            Ισχύει η ίδια κλίμακα κυβικών εκατοστών που ισχύει και για τα βενζινοκίνητα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 8 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr