-
O πατέρας πρόκειται εντός των επόμενων ημερλων να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.
Είναι μεταξύ των 2 πιο πάνω μοντέλων.
Για το 3 για την έκδοση Mid grade 1.6 στις 16 300 ευρώ.
Το Juke ξεκινα από 13 900 με πολύ καλό εξοπλισμό.
Καθότι μιλάμε για μεσήλικα οικογενειάρχη δεν υπάρχουν ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες, χωρίς να σημαινει ότι είαι παντελώς αδιάφορος περί τούτου.
Παράγοντες που υπόλογίζει σοβαρά για την επιλογή του είναι οι ακόλουθοι:
-
Αξιοπιστία.
-
Οικονομία καυσίμου κυρίως εντός αστικού κύκλου.
-
Κόστος συντήρησης.
-
Ευκολία χειρισμού τόσο του αυτοκινήτου κατά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς όσο και των διαφόρων χειριστηρίων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Περιμενω με αγωνία τις απόψεις σας για τα 3 πιο πάνω αμάξια, ιδιάιτερα από τους κατόχους των πιο πάνω μοντέλων.
Η απόφαση πρόκειται να ληφθεί εντός της εβδομάδας.Απαραίτητη σημείωση:
Βρίσκομαι στην Κύπρο. Ευτυχώς (εξ οσων γνωρίζω τουλάχιστον) δεν έχουμε πικρές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών τύπου Σαρακάκη.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
*** Εγινε επεξεργασία του ποστ λόγω αλλαγής δεδομένων.
-
-
O πατέρας πρόκειται εντός των επόμενων ημερλων να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.
Είναι μεταξύ των 2 πιο πάνω μοντέλων.
Για το 3 για την έκδοση Mid grade 1.6 στις 16 300 ευρώ.
Το Juke ξεκινα από 13 900 με πολύ καλό εξοπλισμό.
Καθότι μιλάμε για μεσήλικα οικογενειάρχη δεν υπάρχουν ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες, χωρίς να σημαινει ότι είαι παντελώς αδιάφορος περί τούτου.
Παράγοντες που υπόλογίζει σοβαρά για την επιλογή του είναι οι ακόλουθοι:
-
Αξιοπιστία.
-
Οικονομία καυσίμου κυρίως εντός αστικού κύκλου.
-
Κόστος συντήρησης.
-
Ευκολία χειρισμού τόσο του αυτοκινήτου κατά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς όσο και των διαφόρων χειριστηρίων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Περιμενω με αγωνία τις απόψεις σας για τα 3 πιο πάνω αμάξια, ιδιάιτερα από τους κατόχους των πιο πάνω μοντέλων.
Η απόφαση πρόκειται να ληφθεί εντός της εβδομάδας.Απαραίτητη σημείωση:
Βρίσκομαι στην Κύπρο. Ευτυχώς (εξ οσων γνωρίζω τουλάχιστον) δεν έχουμε πικρές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών τύπου Σαρακάκη.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
*** Εγινε επεξεργασία του ποστ λόγω αλλαγής δεδομένων.
-
-
O πατέρας πρόκειται εντός των επόμενων ημερλων να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.
Είναι μεταξύ των 2 πιο πάνω μοντέλων.
Για το 3 για την έκδοση Mid grade 1.6 στις 16 300 ευρώ.
Το Juke ξεκινα από 13 900 με πολύ καλό εξοπλισμό.
Καθότι μιλάμε για μεσήλικα οικογενειάρχη δεν υπάρχουν ιδιαίτερες οδηγικές ανησυχίες, χωρίς να σημαινει ότι είαι παντελώς αδιάφορος περί τούτου.
Παράγοντες που υπόλογίζει σοβαρά για την επιλογή του είναι οι ακόλουθοι:
-
Αξιοπιστία.
-
Οικονομία καυσίμου κυρίως εντός αστικού κύκλου.
-
Κόστος συντήρησης.
-
Ευκολία χειρισμού τόσο του αυτοκινήτου κατά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς όσο και των διαφόρων χειριστηρίων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Περιμενω με αγωνία τις απόψεις σας για τα 3 πιο πάνω αμάξια, ιδιάιτερα από τους κατόχους των πιο πάνω μοντέλων.
Η απόφαση πρόκειται να ληφθεί εντός της εβδομάδας.Απαραίτητη σημείωση:
Βρίσκομαι στην Κύπρο. Ευτυχώς (εξ οσων γνωρίζω τουλάχιστον) δεν έχουμε πικρές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών τύπου Σαρακάκη.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
*** Εγινε επεξεργασία του ποστ λόγω αλλαγής δεδομένων.
-
-
Το Μάζντα 3 δεν είναι οικονομικό, ούτε στην αγορά ούτε στην κατανάλωση και ιδιαίτερα σε πόλη, καθότι 1.600 με παλιό μοτέρ. Επίσης είναι και το μεγαλύτερο σε διαστάσεις, έστω και ελάχιστα από το Γκάλαντ.Παρασσάγγας καλύτερο στο θέμα αυτό το Χοντάκι.
Εγω δεν θα σχολιόμουνα περισσότερο μαζί του. -
Για την χρήση που θέλεις θα σου πρότεινα το lancer πραγματικά τίμιο αυτοκίνητο .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Για την χρήση που θέλεις θα σου πρότεινα το lancer πραγματικά τίμιο αυτοκίνητο .Και πολύ ωραιότερο από τα άλλα δύο για μένα.
Στην Κύπρο -τουλάχιστον με αυτά που γνωρίζω πριν κάποια χρόνια- η Mitsubishi ήταν στις προτιμήσεις του κόσμου και έχαιρε εκτίμησης. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι.
-
Η σημερινή τσάρκα στις αντιπροσωπείες άλλαξε τα δεδομένα.
Το Civic ο πατέρας το απέρριψε λόγω του ότι δεν του άρεσε η ύπαρξη του μπουτόν εκκίνησης (είναι τεχνοφοβικός, τι να κάνουμε;) και η απουσία κλασικής ρεζέρβας.
Το Μitsubishi επίσης το απέρριψε διότι δεν μας άρεσε καθολου η συμπεριφορά και ο τρόπος διαπραγμάτευσης του πωλητή στην αντιπροσωπεία. Κάπου νιώσαμε ότι σε κάποια πράγματα που μας έλεγε δεν ήταν 100% ειλικρινής.
Παράλληλα στη mazda μας έκαναν ακόμα καλύτερη τιμή και τους αναφέραμε ότι πολύ σύντομα θα έχουν οριστική απάντηση και αφού πρώτα προηγηθεί test drive.
Φεύγοντας από την mazda είπα στους γονεις μου να περάσουμε και απο την αντιπροσωπεια της Nissan για να δουν το Juke πριν λάβουν την τελική τους απόφαση γνωρίζοντας ότι τους άρεσε πολύ το ix35, το οποίο απορρίφθηκε καθαρά και μόνο λόγω όγκου, πραγμα που σίγουρα απουσιάζει από το Juke.
H αντιπροσωπεία είχε κλείσει αλλά για καλή μας τύχη υπήρχαν απ' έξω αρκετά αυτοκίνητα του μοντέλου που μας ενδιέφερε και σε διαφορετικούς χρωματισμούς και εκδόσεις.
Ενθουσιάστηκαν και οι δύο με τη νέα δημιουργία της Nissan.
Ο ενθουσιασμός τους μεγάλωσε όταν τους πληροφόρησα ότι το Juke ξεκινά από 13 900 ευρώ με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, πραγμα που όσον αφορά την τιμή τουλάχιστον του δίνει σαφές συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του Mazda.Αυριο το πρωί θα επισκεφθούμε την αντιπροσωπεία για να πάρουμε περισσότερες πληροφορίες για τις διάφορες εκδόσεις και τις τιμές αλλά και για να δούμε το αυτοκίνητο και από μέσα...
Η αποφαση λοιπόν όπως δείχνουν τα πράγματα θα είναι είτε mazda 3 είτε Nissan Juke.
Ποια θα ήταν λοιπόν η δική σας επιλογή ανάμεσα στα δύο αυτά αυτοκίνητα και για ποιους λόγους;
-
Τελειως διαφορετικα μεταξυ τους;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τελειως διαφορετικα μεταξυ τους;Εγώ δεν το βλέπω έτσι καθώς το Nissan ως crossover διασταυρώνει στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες.
Ο πατέρας ως μεσήλικας αρέσκεται στις μπερλίνες αλλά δεν αποκλείει τα διάφορα SUVοειδή.
Γνωρίζοντας ότι του άρεσαν αρχικά τόσο το QQ όσο και το ix35 αλλά απορρίφθηκαν λόγω όγκου του πρότεινα απλά να δει πριν δώσει οριστική απάντηση στη Mazda το μικρό της Νισσαν ώστε να δημιουργήσω και κάποιον ανταγωνισμό ανάμεσα στις αντιπροσωπείες. Ήδη η μια τσίμπησε και μας έκανε αρκετά καλύτερη τιμή από αυτήν που είχε πει χτες.
Του άρεσε πάρα πολύ εξωτερικά το Juke, πράγμα που ουτε εγώ είναι η αλήθεια δεν περίμενα.
Το μόνο που με προβληματίζει εμένα με αυτό το αυτοκίνητο και του το ανέφερα είναι οι χωροι στο πίσω κάθισμα.
Βέβαια αυτός πλέον δεν τους έχει ανάγκη.
Θα δούμε όμως αύριο τι θα πει όταν θα το δούμε και εσωτερικά το αυτοκίνητο.
Ο κετηγορίες δεν τον ενδιαφέρουν.
Εξάλλου δεν ασχολείται καθόλου με αυτοκίνητα και άρα δεν ξεχωρίζει ο ίδιος τις διάφορες κατηγορίες στις οποίες ταξινομούνται τα αυτοκίνητα.
Εκείνα που τον ενδιαφέρουν βασικά πέραν της εμφάνισης είναι αυτά που αναφέρω στο αρχικό ποστ.
Αν θεωρητικά λοιπόν τα δύο αυτοκίνητα ανήκαν στην ίδια κατηγορία, ποιο από τα δύο θα επιλέγατε εσείς και γιατί; -
Το nissan έχει όμορφο παρουσιαστικό είναι πολύ μοντέρνο ..... από την άλλη το mazda είναι μια κατηγορία επάνω είναι μικρομεσαίο μεγαλύτεροι χώροι πιό άνετο ταξίδι αλλά το juke είναι πιό ωραίο και θα το προτιμούσα .
-
[quote='audipassion']Το nissan έχει όμορφο παρουσιαστικό [quote]
Απόφοιτος της Σχολής Τυφλών;
-
Juke , για την διαφορετικότητα και το χαρακτηρα σε σχέση με το Μάζντα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το nissan έχει όμορφο παρουσιαστικό >
Απόφοιτος της Σχολής Τυφλών;
Σε σχέση με το σεντάν 3 έχει καλύτερο design το άλλο ποτέ δεν μου άρεσε και από ότι φένεται όχι μόνο σε 'μένα .
-
Το Juke για την διαφορετικότητα του στην εμφάνιση και τις δυνατότητες του ψηλότερου αμαξώματος του.
Το 3 το βρίσκω και πολύ ... ασχημο!Ελπίζω η 'τεχνοφοβία' του πατέρα να μην υπάρχει όταν δει ότι στο βασικό Juke υπάρχουν μόνο τα απαραίτητα ενώ απο την επόμενη έκδοση υπάρχουν αρκετά καλά και χρήσιμα gadgets όπως Bluetooth, cruise control κλπ.
http://nissan.com.cy.nmsrv.com/crossover/juke/juke-1.6l-17.htmlΥΓ. Η κυπριακή σελίδα της εταιρίας είναι στα ... αγγλικά?
-
Τελικά κλείσαμε το Juke και αφού προηγήθηκε και ένα μίνι τεστ drive τόσο από εμενα όσο και από τον πατέρα μου.
Ο πατέρας μου ενθουσιάστηκε με το συγκεκριμενο αυτοκίνητο, ιδιαίτερα με την ολη σχεδίαση αλλά και από τον τρόπο που το αυτοκινητο κινείται στο δρόμο.
Η χωροταξική διάταξη τελικά ήταν αρκετά καλύτερη από ότι προσωπικά την φανταζόμουν.@ cosneo
Η επόμενη έκδοση στοιχίζει 2000 περισσότερα.
Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι δεν επρόκειτο να χρησιμοποιηθούν ποτέ από τον πατέρα.
Εδώ το κινητό το χρησιμοποιεί μόνο στην ανάγκη και αποκλειστικά για κλήσεις, πόσο μάλλον να ασχοληθεί με τη χρήση του bluetooth.
Το cruise control ίσως και να γινόταν επικίνδυνο για αυτόν.
Τόσο τεχνοφοβικός είναι.
Προσωπικά δεν γνωρίζω πιο τεχνοφοβικό άτομο.
Αρα απομένουν μόνο τα βαμμένα χερούλια και καθρεφτάκια, τα προβολακια κάτω, ο κλιματισμός αντί του κλασικού κλιματιστικού, οι κατά μια ίντσα μεγαλύτερες ζάντες και το δέρμα στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων.
Από τη στιγμή που η επιπρόσθετη τεχνολογία θα μας ήταν περιττή κρίναμε ότι δεν υπήρχε λόγος να δώσουμε δυο χιλιάρικα επιπλέον για τα πιο πάνω.
Νομίζω ότι από τη στιγμή που το αυτοκίνητο άρεσε εμφανισιακά αλλά και στους υπόλοιπους τομείς στον πατέρα μου το πρωτο πακέτο εξοπλισμού ήταν κομμένο ραμμένο στις απαιτήσεις του.
Το μόνο επιπρόσθετο στοιχείο που βάλαμε στο αυτοκίνητο είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος με οπτική και ηχητική προειδοποίηση. -
Καλοταξιδο !!
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο το Juke.
Είναι σίγουρα πολύ ξεχωριστό.
Αν θέλεις, γράψε δυο λόγια παραπάνω για το χωροταξικό κομμάτι που αναφέρεις.
-
Καλοτάξιδο να είναι και να το ευχαριστηθούν οι γονείς.
Σίγουρα απο τις καλύτερες επιλογές της εποχής μας. -
Ευχαριστώ παιδιά.
Για τη χωροταξική διάταξη φοβόμουνα ότι η απόσταση μπροστινών και πίσω καθισμάτων θα ήταν τόσο μικρή που δεν θα χωρούσαν δυο ενήλικες.
Τελικά μια χαρά βολευτήκαμε 4 άτομα, αν και κανείς απο τους 4 δεν ήταν δίμετρος.
Μπροστά η απόσταση από την οροφή είναι εντάξει αλλά πίσω λόγω του σχήματος της η απόσταση από αυτήν είναι μικρή.
Στις πόρτες υπάρχουν θήκες για μπουκάλια τόσο μπροστά όσο και πίσω, υπάρχουν δυο ποτηροθήκες στην κονσόλα αλλά (χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος) καμία στο πίσω κάθισμα, υπάρχε επίσης μια τζέπη πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού, o χώρος αποσκευών είναι σχετικά μικρός αλλά ψηλός και υπάρχουν άλλα 40-45 λίτρα κρυμμένα κάτω από την εταζέρα, ενω τα πίσω καθίσματα όταν πέσουν δημιουργούν έναν εντελώς επίπεδο χώρο και το Juke γίνεται βανάκι.
Η θέση οδήγησης μου φάνηκε πολύ καλή, δεν δυσκολεύτηκα σχεδόν καθόλου να βρω τη σωστή θέση.
Η οπτική επίσης μου φάνηκε πολύ καλή, αν και στο παρκάρισμα με την όπισθεν νομίζω ότι για να είσαι απόλυτα σίγουρος χρειάζονται οι αισθητήρες. Ισως να είναι και η ιδέα μου λόγω του ότι δεν συνήθισα το αυτοκίνητο. Καλού κακού όμως τους παραγγείλαμε. -
θυμάμαι λάθος οτι στη Κύπρο τα αυτοκίνητα είναι σε γενικές γραμμές πιο ακριβά απο Ελλάδα?
οι τιμές που μας λες είναι πραγματικά εξαιρετικές.
Juke θα προτιμούσα και εγώ, οπότε ένα μπράβο στο τεχνοφοβικό μπαμπά με το προοδευτικό γούστο.
σε δίλημμα Juke - ix35 θα είχα μεγαλύτερη δυσκολία να διαλέξω.
Mazda 3 VS Nissan Juke