-
κριμα κρίμα!!!
Ειναι λυπηρό να βλέπεις να κλείνουν και να μην μπορούν να επιβιώσιουν αξιόλογα περιοδικά, site, καταστήματα κλπ λόγω κρίσεις και πολύ φοβάμαι οτι αν σε αυτό το σπόρ δεν κάνουμε κάτι ξεκινώντασ με το να περιθοριοποιήσουμε τα κάκώς κείμενα και μικρόβια που μολύνουν το σπορ στην Ελλάδα αλλά και εμείς με τη σειρά μας να αλλάξουμε τρόπο και στάση στουσ αγώνες σεβόμενοι πρώτα εμείς τους κανόνες... ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
ΥΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΟ ΧΡΩΣΤΟΥΝ στο rally.gr μια ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ
ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ
ΜΑΡΙΟΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΡΕΘΥΜΝΟ -
Ο χρήστης glf έγραψε:
...το σημαντικότερο κομμάτι του rally.gr είναι το αρχείο του. τόσοι αγώνες, αποτελέσματα και χρόνοι ειδικών.
αυτό το περιεχόμενο δε πρέπει να χαθεί και πρέπει με κάποιο τρόπο να συνεχίσει να είναι online. πόσες και πόσες φορές δεν ανέτρεξα για να τσεκάρω τι χρόνο είχα στην τάδε ειδική στον τάδε αγώνα. είναι.. απίθανα εύκολοι...Καλημέρα και χρόνια πολλά κι από μένα,
να ξεκαθαρίσουμε ότι ο Στράτης μίλησε για το τέλος της δημοσιογραφικής υποστήριξης στις 31/12. Το πραγματικά πολύτιμο αρχείο των τελευταίων 10 ετών, είναι άλλο θέμα και σίγουρα θα γίνει καθε προσπάθεια, σε συννενόηση με την Τεχνόπολις, ουτως ωστε να παραμείνει ανοικτό. Μείνετε συντονισμένοι... (όπως συχνα πυκνά γράφαμε στο rally.gr )Μ.
-
Αν και δεν ανήκω στους τακτικούς ακόλουθους των ελληνικών αγώνων (που ήταν και από τα βασικότερα κομμάτια του rally.gr σαν αντικείμενο), θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχουν τέτοιοι δικτυακοί χώροι, που βοηθούν στο να ασχολείται περισσότερος κόσμος με τον μηχανοκίνητο. Μακάρι να βρεθεί τρόπος να συνεχίσει το rally.gr, έστω με πιό περιορισμένη έκταση. Μέσα σε αυτή όλη την κ*λοκατάσταση που προέχει για πολλούς η επιβίωση, θα είναι αρκετά δύσκολο να μένουν ενέργεια, χρήματα και πίστη για χόμπυ και άλλα ενδιαφέροντα.
-
Και μία διαφορετική άποψη:
Κλείνει το rally.gr
Γιατί όμως κλείνει το ιστορικότερο site για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Με ένα post στο wall του Στρατή Χαζτηπαναγιώτου στο Facebook φαίνεται ότι το ιστορικό rally.gr ολοκληρώνει τη διαδρομή του στο ελληνικό διαδίκτυο. Μπορεί οι περισσότεροι να νομίζετε ότι το internet ήταν από πάντα αλλά η αλήθεια είναι ότι το internet στην Ελλάδα έγινε αυτό που είναι επειδή κάποιοι επένδυσαν αναπτύσσοντας πρωτοποριακά κέντρα ενημέρωσης. Το rally.gr δεν ήταν απλώς ένας τρόπος για να ενημερώνεσαι για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ήταν ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Εκεί έφτιαχνες τα όνειρά σου. Εκεί διάβαζες αναλύσεις για τις μάχες της F1 και φυσικά εκεί ζούσες τους αγώνες του WRC.Θα μπορούσα λοιπόν να γράψω έναν όμορφο επικήδειο με αναφορές στην οικονομική κρίση. Να αναφέρω τα παραδείγματα των περιοδικών που κλείνουν (το Top Gear αυτή την εβδομάδα) και θα κλείσουν τους επόμενους μήνες (ίσως και τα μισά από αυτά που κυκλοφορούν). Θα μπορούσα μάλιστα να εκμεταλλευτώ και την απόφαση αυτή προκειμένου να επισημάνω σε όλους τους φίλους του msfree το πόσο δύσκολο είναι να αντιστεκόμαστε σε τούτη την κρίση, ζητώντας ίσως και τη βοήθειά τους… αλλά αλήθεια κύριε Στρατή, πιστεύετε ότι η οικονομική κρίση έκλεισε το rally.gr;
Η απαξίωση των αγώνων από μια αδιάφορη ΕΛΠΑ δεν έπαιξε ρόλο; Το σνομπάρισμα όλων των άλλων πρωταθλημάτων εκτός των συχνά παρωχημένων αγώνων ράλι; Η μη ουσιαστική προβολή των χορηγών; Τα τηλεοπτικά δικαιώματα που αντί να πληρώνονταν επιδοτούνταν για να προβάλλονται οι αγώνες σε παρακμιακά κανάλια; Ο αποκλεισμός κάθε άλλου μέσου που ενδιαφερόταν για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό; Οι προνομιακές σχέσεις εκδοτών με εταιρίες; Η πτώση της ποιότητας του θεάματος; Η ελλιπής προώθηση των ελληνικών ταλέντων; Η ουσιαστική ταύτιση της ΕΛΠΑ με έναν εκδότη;
Η ύπαρξη του rally.gr ήταν η ένδειξη της στρέβλωσης και όχι το ότι κλείνει. Τα τελευταία χρόνια ήταν ένα κουφάρι. Μπορεί ο Λαζάκις και ο Τριανταφυλλίδης να ανήκουν στους κορυφαίους συντάκτες του χώρου. Μπορεί άνθρωποι σαν τον Στάθη ή τον Τάκη να έσπευσαν να βοηθήσουν, αλλά αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα: Το rally.gr είχε πάψει να είναι αυτό που ήταν, «το απόλυτο αγωνιστικό site» όπως ανέφερε και στον τίτλο του.
Στα σχόλια κάτω από την ανακοίνωσή σας, κύριε Χατζηπαναγιώτου, γράφετε ότι ελπίζετε η Τεχνόπολις να αναλάβει την ανάπτυξη της ιστοσελίδας της ΟΜΑΕ γιατί αυτοί είναι οι μόνοι που ξέρουν από αγώνες. Αυτή ακριβώς η νοοτροπία είναι που έφερε το χώρο και το site σας ως εδώ. Έψαξα να βρω που βρίσκεται αναρτημένη η προκήρυξη του διαγωνισμού για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας. Δυστυχώς δεν τα κατάφερα. Ποιος τρέχει αυτόν τον διαγωνισμό; Ποιος πιστεύει ότι το Rally.gr είναι πιο καλό στην κάλυψη των αγώνων από το msfree.gr; Ποιος είναι αυτός που προσπαθεί να πουλήσει φούμαρα στον «πελάτη» που αναφέρετε κύριε Χατζηπαναγιώτου; Ποιος θα επιλέξει; Πότε θα γίνει η ανάθεση; Ποιο είναι το budget της κατασκευής της ιστοσελίδας;
Οι ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου έχουν καταντήσει ένα κλειστό club ερασιτεχνών. Νομίζετε ότι μόνο εσείς ενδιαφέρεστε για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ότι κάπως έχετε πάρει το copyright των αγνών οπαδών του αθλήματος. Ότι όλοι οι άλλοι είναι τα συμφέροντα και εσείς οι αγνοί υπερασπιστές του άσπιλου αθλητισμού. Δεν σας αμφισβητώ, κι όμως κάποτε το χρήμα ήταν πολύ. Μπορεί ο ίδιος να μην εμπλέκεστε σε τίποτα όμως τα ελλείμματα της ΕΛΠΑ δεν δημιουργήθηκαν από καλή διαχείριση. Οι εταιρίες δεν έχουν βάλει λίγα χρήματα εδώ και 20 χρόνια στους αγώνες. Οι εκδότες δεν είναι άμοιροι ευθυνών. Κι αν σήμερα καταστρέφονται, αυτό δεν σημαίνει ότι κάποτε δεν έβγαζαν λεφτά με το τσουβάλι.
Δυσκολεύομαι να χύσω δάκρυα για το rally.gr γιατί θυμάμαι κάτι αποκλεισμούς. Τότε που στην παντοδυναμία των 4Τ λύνατε και δένατε.
Δυσκολεύομαι όμως και να χαρώ. Καταρχάς γιατί το τέλος δεν έρχεται επειδή άλλαξαν οι νοοτροπίες. Δεν έρχεται ως αντίδραση στο σάπιο που ξεψυχά. Δεν έρχεται ως ελπίδα. Απλά στεράψαν τα λεφτά και όχι τα μυαλά.
Επιπλέον στεναχωριέμαι και για την παιδική μου συντροφιά.
Ξέρετε πως ξεκίνησε το msfree; Πριν από πέντε χρόνια σκέφτηκα την πατέντα για το πώς θα μπορούσε να αναπτυχθεί ένα νόμιμο ανεπίσημο live timing για την Formula 1. Αγαπούσα πολύ τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και φυσικά παρακολουθούσα καθημερινά το rally.gr, οπότε έφτιαξα ένα demo, προσέθεσα και ένα γραφικό σετ για την αναβάθμιση του site (που ήδη είχε αρχίσει να παλιώνει) και έστειλα το παρακάτω mail στον Κώστα Καβαθά:
«Κύριε Καβαθά καλημέρα, Παρακολουθώ το rally.gr σταθερά και σκέφτηκα ότι μπορώ να σας βοηθήσω να το κάνετε ακόμα καλύτερο. Σας στέλνω το δείγμα από ένα εντελώς νόμιμο ανεπίσημο livetiming και μια πρόταση για το πώς πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο το site. Δεν έχω καμία οικονομική απαίτηση. Θα ήθελα μόνο στο livetiming να αναγράφεται η εταιρία μου και σε περίπτωση που μπορέσετε να το πουλήσετε χορηγικά να μου δώσετε ένα μικρό ποσοστό. Αυτό που κυρίως όμως θέλω από εσάς είναι να μου πείτε τη γνώμη σας».
Μετά από λίγες ώρες μου απάντησε: «Προώθησα το μήνυμά σας στον αρμόδιο, κ. Στρατή Χατζηπαναγιώτου». Δεν έλαβα καμία απάντηση έκτοτε. Έστειλα μόνο λίγες μέρες μετά ένα email στον κο Καβαθά που του εξέφραζα την έκπληξή μου για το γεγονός ότι έχει αρμόδιο για τη γνώμη του. Περίμενα κάτι καλύτερο.
Όταν άρχισε το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς έφτιαξα το live ανεξάρτητα και συνδέθηκα στο forum των 4Τ για να το πω στους φίλους της Formula 1. Το σχόλιο μου διαγράφτηκε από κάποιον moderator που ανέφερε ότι ήταν εντελώς ανήθικο να διαφημίζω κάτι ανταγωνιστικό. Εξήγησα ότι η εφαρμογή δεν ήταν εμπορική και ότι είχα το δικαίωμα να δημοσιεύω κάτι που θεωρούσα καλό για την παρακολούθηση της F1 με τον ίδιο τρόπο που τόσοι άλλοι παρέθεταν links από το autosport, το f1live κ.ο.κ.
Έλαβα την απάντηση: «Δεν είναι το ίδιο. Στην Ελλάδα πρέπει να σεβόμαστε το έργο του κ. Καβαθά και να μην κάνουμε ανταγωνισμό στο rally.gr μέσα από το Forum του». Εκείνη τη μέρα έπαψα να σέβομαι το rally.gr. Εκείνη η απάντηση ήταν ο λόγος που πείσμωσα και αποφάσισα μαζί με τον Κώστα να φτιάξουμε το msfree.gr (τότε f1free.gr).
Βλέπετε, κατά κάποιο τρόπο οφείλουμε το msfree στο rally.gr και ίσως και μόνο για αυτό να άξιζε να γράψω δύο καλά λόγια στο τέλος αυτού του κειμένου…
… αλλά και πάλι, αυτός δεν ήταν ο τελευταίος αποκλεισμός.
-
Πολλοί από τους λόγους που αναφέρονται στο άρθρο είναι και αυτοί που προσωπικά έμεινα πάντα σχετικά αποστασιοποιημένος από το χώρο των ελληνικών αγώνων, παρά την επαφή μου με ανθρώπους που συμμετέχουν ενεργά χρόνια.
Όμως δε νομίζω ότι έχει τόσο νόημα να τα συνδέουμε όλα αυτά με το κλείσιμο ενός site. Στο κάτω κάτω όποιος θέλει μπορεί να κάνει κάτι δικό του, όπως τελικά έγινε με το msfree και όπως κι εμείς -ελπίζουμε- να κάνουμε με το F1Grip αργότερα.
Τα προβλήματα των αγώνων, τον εξυπνακισμό, τις 'κλίκες' και την εσωστρέφεια τη λούζονται οι ίδιοι οι αγωνιζόμενοι πολύ περισσότερο από αυτούς που ασχολούνται με το χώρο σε επίπεδο δημοσιογραφίας.
Εγώ απλά στενοχωριέμαι για τους όποιους ανθρώπους εργάζονται στον χώρο του ελληνικού περιοδικού και ιντερνετικού τύπου γιατί χάνουν τις δουλειές τους. Και δεν έτρωγαν καν δικά μου λεφτά τόσα χρόνια (το πιάσαμε το υπονοούμενο), πέραν από τις φορές που επέλεγα εγώ να αγοράσω τη δουλειά τους. -
Εγώ το κρύωμα το έφαγα το 2005 , όταν ανακάλυψα ότι το rally.gr μου έβαζε στη ζούλα tracking cookies σε κάθε μου επίσκεψη.
Ορίστε τι είχα ποστάρει τότε στο forum .viewtopic.php?f=13&t=19781&p=377887&hilit=tracking#p377887
Προς γνώσην και συμμόρφωσην .
-
Προσωπικά δεν ήμουν ποτέ συστηματικός επισκέπτης του rally.gr. Και είναι κρίμα που κλείνει. Αλλά στ'αλήθεια, εδώ το ίδιο το WRC έχει πάρει τον κατήφορο εδώ και κάποια χρόνια, το ελληνικό site θα κατάφερνε να επιβιώσει;
-
Οι ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου έχουν καταντήσει ένα κλειστό club ερασιτεχνών.
Δε γνωρίζω την πραγματική πηγή αυτού του σχολίου που προέρχεται από το http://www.msfree.gr/ms.php?id=18140 και θέλω να πιστεύω ότι ο nass δεν το ασπάζεται, όμως όταν ακούω τη συγκεκριμένη ατάκα διαγράφω όλα τα υπόλοιπα που λέει όποιος τη λέει. Κι αυτό επειδή αποτελεί την πιο ψευδή και αισχρή συκοφαντική δυσφήμιση των ελληνικών αγώνων που έχει υπάρξει και επειδή έχει επικρατήσει να λέγεται από πολλούς τα τελευταία χρόνια, με μοναδικό αποτέλεσμα να διώχνει κόσμο από τους αγώνες, κυρίως νέο κόσμο, θεατές και ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν κάποια επαφή. Είναι μια ατάκα που δημιουργεί κλίμα 'συνομωσίας', κλίμα 'άβατου', κλίμα 'μασονίας', κλίμα 'κυκλώματος' και το μόνο που εξυπηρετεί είναι να θίξει και, κατά κανόνα, να αποτελέσει δικαιολογία για την προσωπική απραξία, αναποτελεσματικότητα ή ανικανότητα. Οι ελληνικοί αγώνες δεν είναι ούτε ήταν κλειστό κλαμπ. Ερασιτέχνες είμαστε όλοι, αλλά ποτέ δεν υπήρξε κλειστό κλαμπ. Όποιος θέλει να τρέξει τρέχει και μάλιστα οι υπόλοιποι τον παρακαλάνε μπας και συμπληρώσει καμιά κλάση. Ξεσκίζεται, παίρνει ένα Ν1 με μεταχειρισμένα Hankook Ζ209 των 60 ευρώ/τεμ (δείτε την αγγελία στην οποία πωλείται εξάδα διετίας απ' αυτά εδώ και 8 μήνες χωρίς να τηλεφωνήσει κανείς!!!) και τρέχει. Και αν έχει άντερα κάνει αυτά που κάνει με το συγκεκριμένο τσιγκοπάφυλλα το παλικαράκι του βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=-eqyc3A-IYY.
Ξέρω ότι είμαι off-topic αλλά επειδή τη συγκεκριμένη μ@λ@κία την έχω ακούσει ως απάντηση από όλα ανεξαιρέτως τα νέα παιδιά που κάποια στιγμή μού εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τους αγώνες, θα ήθελα η απάντησή μου να παραμείνει. -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Οι ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου έχουν καταντήσει ένα κλειστό club ερασιτεχνών.
Δε γνωρίζω την πραγματική πηγή αυτού του σχολίου και θέλω να πιστεύω ότι ο nass δεν το ασπάζεται, όμως όταν ακούω τη συγκεκριμένη ατάκα διαγράφω όλα τα υπόλοιπα που λέει όποιος τη λέει. Κι αυτό επειδή αποτελεί την πιο ψευδή και αισχρή συκοφαντική δυσφήμιση των ελληνικών αγώνων που έχει υπάρξει και επειδή έχει επικρατήσει να λέγεται από πολλούς τα τελευταία χρόνια, με μοναδικό αποτέλεσμα να διώχνει κόσμο από τους αγώνες, κυρίως νέο κόσμο, θεατές και ανθρώπους που θέλουν να ξεκινήσουν κάποια επαφή. Είναι μια ατάκα που δημιουργεί κλίμα 'συνομωσίας', κλίμα 'άβατου', κλίμα 'μασονίας', κλίμα 'κυκλώματος' και το μόνο που εξυπηρετεί είναι να θίξει και, κατά κανόνα, να αποτελέσει δικαιολογία για την προσωπική απραξία, αναποτελεσματικότητα ή ανικανότητα. Οι ελληνικοί αγώνες δεν είναι ούτε ήταν κλειστό κλαμπ. Ερασιτέχνες είμαστε όλοι, αλλά ποτέ δεν υπήρξε κλειστό κλαμπ. Όποιος θέλει να τρέξει τρέχει και μάλιστα οι υπόλοιποι τον παρακαλάνε μπας και συμπληρώσει καμιά κλάση. Ξεσκίζεται, παίρνει ένα Ν1 με μεταχειρισμένα Hankook Ζ209 των 60 ευρώ/τεμ (δείτε την αγγελία στην οποία πωλείται εξάδα διετίας απ' αυτά εδώ και 8 μήνες χωρίς να τηλεφωνήσει κανείς!!!) και τρέχει. Και αν έχει άντερα κάνει αυτά που κάνει με το συγκεκριμένο τσιγκοπάφυλλα το παλικαράκι του βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=-eqyc3A-IYY.
Ξέρω ότι είμαι off-topic αλλά επειδή τη συγκεκριμένη μ@λ@κία την έχω ακούσει ως απάντηση από όλα ανεξαιρέτως τα νέα παιδιά που κάποια στιγμή μού εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τους αγώνες, θα ήθελα η απάντησή μου να παραμείνει.Μπορώ να σου δωσω πολλα παραδείγματα 'κλειστου κλαμπ' των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου.
Ακυρώσεις ή κουτσουρεματα ειδικών επειδή κάποιους δε βόλευαν, σειρές εκκίνησης όπως κάποιους βόλευαν, αποφάσεις αγωνοδικών διαφορετικές σε κάποιες ίδιες περιπτώσεις κτλ. Δες και ένα προσφατο σκηνικό για το πόσο αγνός είναι ο χώρος. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μπορώ να σου δωσω πολλα παραδείγματα 'κλειστου κλαμπ' των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου.
Ακυρώσεις ή κουτσουρεματα ειδικών επειδή κάποιους δε βόλευαν, σειρές εκκίνησης όπως κάποιους βόλευαν, αποφάσεις αγωνοδικών διαφορετικές σε κάποιες ίδιες περιπτώσεις κτλ. Δες και ένα προσφατο σκηνικό για το πόσο αγνός είναι ο χώρος.Ούτε ένα από αυτά που αναφέρεις δε δικαιολογεί ούτε κατ' ελάχιστο τη γενίκευση 'οι ελληνικοί αγώνες είναι κλειστό κλαμπ'. Όλα είναι λάθη, σε όλα έχει παίξει πιθανώς ρόλο κάποια προσωπική γνωρίμια, κάποιο προσωπικό συμφέρον ή κάποια προσωπική εμπάθεια, είτε του ενός είτε του άλλου, αλλά αυτό δεν καθιστά τους αγώνες 'κλειστό κλαμπ'. Αυτός ο γενικός χαρακτηρισμός είναι επιεικώς λάθος.
-
Aπλά είσαι πολύ καλοπροαίρετος με τα 'λάθη' που έχουν γίνει.
-
Και συ πολύ κακοπροαίρετος -ιδίως μάλιστα αν θεωρείς το παραπάνω παράδειγμα απόδειξη 'βρώμας και δυσωδίας' έως και συνομωσίας, και όχι απλά απόδειξη λανθασμένης κρίσης.
Για περισσότερες πληροφορίες, ρώτα τον κ. William of Occam εδώ
Για το rally.gr έμαθα πρόσφατα ότι δεν ανήκει στις Τεχνικές Εκδόσεις αλλά σε πρώην (εδώ και αρκετά χρόνια) εταιρεία του ομίλου των Τ.Ε. Οι Τεχνικές Εκδόσεις απλά παρείχαν (δωρεάν) τη δημοσιογραφική υποστήριξη και αυτό είναι που σταματούν. Επίσης, είναι γνωστό ότι δεν 'βγάζει τα λεφτά του' (= κόστος δημοσιογράφων, κόστος οπτικού υλικού, κόστος φιλοξενίας κόμβου κτλ.)
Το ό,τι το rally.gr χρησιμοποιείται από διάφορους ως τζάμπα βήμα διαδικτυακής έκφρασης αντί να έχουν δικό τους site (ή αν το δικό τους site είναι για τα μπάζα) και δημοσιεύει όποιο δελτίο τύπου στείλει κάθε πικραμένος είναι προφανές.
Προσωπικά με θλίβει εξαιρετικά το ενδεχόμενο παύσης λειτουργίας του rally.gr αλλά αναγνωρίζω ότι 'όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος' και ότι 'ο τζάμπας (ιδιαίτερα στις δύσκολες μέρες που περνάμε) πέθανε'. Και αναγνωρίζω επίσης ότι, εφ΄όσον για προφανείς λόγους, δεν είναι δυνατόν να είναι πλέον αυτό που ήταν κάποτε, έκανε τον κύκλο του και καλύτερα να κλείσει.
Ελπίζω να διατηρηθεί τουλάχιστον ως 'παγωμένο' site στο οποίο να μπορεί κανείς να ψάξει στο παρελθόν και φυσικά το κενό που θα προκύψει να το αναπληρώσει κάτι νέο και καλύτερο.
-
Σωστός!
...μιλάω για τον nass
-
Πέρυσι επεσα απο τα συννεφα,βλέποντας καποιες λεσχες,που θεωρούσα ως κορυφαιες,να μην μπορούν να κανουν αγωνα.Μετα εμαθα για (ξανα) κορυφαιους επαγγελματιες του χωρου που αντιμετωπίζανε προβληματα επιβιωσης.Τωρα,το κορυφαιο σαιτ του χωρου,κλεινει.
Πέσανε σχεδον τα περισσοτερα ΚΑΣΤΡΑ,αυτα που με το μικρο μου το μυαλο θα τα περιμενα να 'πέσουν' τελευταια.Το εγραψα κι'αλλου,οτι στα 'τετοια' μου το ποιός φταει.Δεν με ενδιαφερει στο ελαχιστο να μαθω ονοματα,φταιχτες,υπόδικους κ.λ.π.
Το μονο που βλεπω σαν θεμα με ουσια πλεον,ειναι το αν μπορει να γινει κατι θετικο στο μελλον (αν η κατασταση ειναι ακομα ανατρεψιμη)
Αν υπάρχει φως στον οριζοντα,πρεπει ολοι μας να βοηθησουμε με ολη μας την ενεργεια,και να μην την εξαντλουμε σε κουβεντες και λογια του αερα.Ας βρουμε επιτελους καποιες κοινες συνισταμενες,που θα μας κανουν να συνεννοηθούμε και να δρασουμε ολοι μαζι,μπας και το νικησουμε το θεριο -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για το rally.gr έμαθα πρόσφατα ότι δεν ανήκει στις Τεχνικές Εκδόσεις αλλά σε πρώην (εδώ και αρκετά χρόνια) εταιρεία του ομίλου των Τ.Ε. Οι Τεχνικές Εκδόσεις απλά παρείχαν (δωρεάν) τη δημοσιογραφική υποστήριξη και αυτό είναι που σταματούνΑυτο ακριβως το σχημα ηταν το μεγαλυτερο προβλημα παντοτε. Τελοσπαντων, απο τη στιγμη που ο Φαμπ και ο Πανος θα συνεχισουν κανονικα τη θεματολογια τους στο κυριο site των τροχων, η μονη απωλεια περα απο το brand name αφορα τους ελληνικους αγωνες. Προφανως το συγκεκριμενο κενο δεν μπορει να το καλυψει το site της ομοσπονδιας, εκει θα υπαρχει εξ ορισμου η 'ολα ωραια και καλα' οπτικη των αγωνων. Αλλα αν δε το καλυψει καποιος αλλος απο την αγορα, αυτο θα πει πολυ απλα οτι οι αγωνες αυτοκινητου δεν εχουν ουτε καν αυτη τη δυναμικη. Θα ειναι ενα καλο reality check για οσους ονειροβατουν πιστευοντας οτι ο κοσμος εκει εξω δινει μια δεκαρα για το τσιγκακι τους.
-
( αν μου επιτρεπετε την αποψη μου, ειναι λαθος που μετακινηθηκε το θεμα στα 'Περι αυτοκινησης..' - ΑΦΟΡΑ τους αγωνες...)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Για το rally.gr έμαθα πρόσφατα ότι δεν ανήκει στις Τεχνικές Εκδόσεις αλλά σε πρώην (εδώ και αρκετά χρόνια) εταιρεία του ομίλου των Τ.Ε. Οι Τεχνικές Εκδόσεις απλά παρείχαν (δωρεάν) τη δημοσιογραφική υποστήριξη και αυτό είναι που σταματούν
Αυτο ακριβως το σχημα ηταν το μεγαλυτερο προβλημα παντοτε.
Ποιό ακριβώς εννοείς ?
Γιατί θεωρώ ότι οι Τ.Ε. έχουν δώσει δωρεάν στους ελληνικούς αγώνες περισσότερα απ΄όσα θα ήταν επιχειρηματικά λογικό. Πχ. 'Γίνε', rally.gr, περιγραφές αγώνων μεγάλες συγκριτικά με τα διαφημιστικά έσοδα που αποφέρουν (τα ποιά ? ), ακόμα και αυτό εδώ το φόρουμ που συζητάμε.
Προφανως το συγκεκριμενο κενο δεν μπορει να το καλυψει το site της ομοσπονδιας, εκει θα υπαρχει εξ ορισμου η 'ολα ωραια και καλα' οπτικη των αγωνων.
Εναπόκειται στην ομοσπονδία να αποδειχθεί περισσότερο ανοιχτόμυαλη από τόσο.
Αλλα αν δε το καλυψει καποιος αλλος απο την αγορα, αυτο θα πει πολυ απλα οτι οι αγωνες αυτοκινητου δεν εχουν ουτε καν αυτη τη δυναμικη. Θα ειναι ενα καλο reality check για οσους ονειροβατουν πιστευοντας οτι ο κοσμος εκει εξω δινει μια δεκαρα για το τσιγκακι τους.
Αν μου επιτρέπεις, είσαι απρεπώς απαξιωτικός απέναντι σε ανθρώπους που παίζουν περιουσίες και σωματικές ακεραιότητες.
Τη στιγμή μάλιστα, που και συ ασχολείσαι προσωπικά με ένα άθλημα, που παρά τις σεβαστές διεθνείς διακρίσεις, παραμένει σε επίπεδο 'αν νομίζεις ότι ο κόσμος εκεί έξω δίνει μια δεκάρα'. -
συμφώνω και εγώ με nass....υπερβολική απαξίωση γενικότερα......
βέβαια όλοι έχουμε την αποψή μας.....αλλά τι κακία βγήκε πχ. από το άρθρο του msfree.....λες και περίμενε στη γωνία....
Τέσπα.
(γιά το site της ΟΜΑΕ,με το θέμα που θέτει ο go for αν θα είναι αντικειμενικό)γενικά γιά την ενημέρωση των αγώνων δεν χρειάζεται να εστιάζουμε στο πως ήταν η οργάνωση ενός αγώνα,ώστε να αποφευχθεί το όλα ωραία και καλά(αυτό μπορεί να σχολιαστεί από τους bloggers πχ) αλλά αναφερόμενο στους αγώνες, θα πρέπει να εστιάζει στο αγωνιστικό περιεχόμενο,δλδ στους αθλητές και τις επιδόσεις.αφού δεν θα είναι 100% δημοσιογραφικό (κατ ουσία καθόλου) καλύτερα απλά -σωστά να σχολιάζεις το 'ματς' -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ο,τι χειρότερο θα είναι αυτό....Για πολλούς και διάφορους λόγους.....Εγώ, όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι, είμαστε στη διάθεση σου Στράτη, να υποστηρίξουμε με κείμενα και ανταποκρίσεις, εάν αυτό θα βοηθήσει στη συνέχιση της λειτουργίας ενός ιστότοπου που όλοι έχουμε αγαπήσει....
(Ωραία είδηση να διαβάζεις Χριστούγεννα πρωί-πρωί, και μάλιστα όντας μακριά......)
Σπύρο, ξεκινάω την δημοσίευσή μου παραθέτοντας την δική σου, επειδή σωστά υποθέτεις (φαντάζεσαι , όπως το γράφεις.)
(Να το ξεκαθαρίσω απο την αρχή, ΔΕΝ εμπλέκω την ΕΛΕΤΑ , της οποίας είμαι Γραμματέας, αλλά εκφράζω ΚΑΘΑΡΑ προσωπικές μου απόψεις, και μάλιστα εάν χρειαστεί για να πραγματοποιηθούν όσα θα διαβάσετε να παραιτηθώ απο τη θέση αυτή, θα το κάνω.)
Στη ζωή μου έμαθα να θυμάμαι και να ανταποδίδω. Ακόμη, να στηρίζω αυτούς που με στήριξαν.
Πάει καιρός , που έπαψε να υπάρχει το T.R.F. .
Οι foto ,όμως, του 106, της 'γαλλιδούλας' με το logo του 4Tforum μένουν , το άρθρο του Π.Τ. στους 4Τ για τη συμμετοχή μας στο ΔΕΘ του 2004 μένει και πάνω απο όλα μένει η ολόπλευρη στήριξη του Στράτη (ξέρει αυτός καλύτερα !!!).Η πρότασή μου , δημόσια, είναι:
Ποιό είναι το ποσό που ΑΜΕΣΑ χρειάζεται , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ η λειτουργία του rally.gr ???
Εάν συγκεντρωθεί και καταβληθεί, υπάρχει business plan για την συνέχεια ???Διάθεση, θέληση και έως ένα σημείο οικονομική κάλυψη, απο μέρους μου υπάρχουν.
Προχωρούμε ???
Αποστόλης Νούσιας
ΓιάννεναΥ.Γ. 1. Σαφώς, δεν περιμένω να 'γραφτούν' εδώ ποσά , ονόματα , ΑΦΜ και διευθύνσεις.
Την ιδέα ρίχνω , έτοιμος για ΟΛΑ !!!
2. Αυτά είχε γράψει ο Στράτης , μετά το ΔΕΘ του 2004 , για τη συμμετοχή του TRF :'από sx » 06/09/04 9:33
EYΓΕ!!!
Ολα γινονται... οταν βέβαια ξεκολάμε, από τη γκρινια και τη μιζέρια. Μακαρι, εμείς οι παλαιοί, πεινασμένοι ή χορτάτοι, να βάζουμε τα φαντάσματα στην πάντα και να έχουμε μάτια γυρω-γυρω..........Σ
(πρόκειται για ευχάριστη έκπληξη, και ας αρχίζουν τώρα τα δύσκολα)
απλά είστε τουλάχιστον ΜΑΓΚΕΣ!'Να προσθέσω , εγώ τώρα , τί ??
-
συμφωνοντας με το ανωτερω..
αλλα δε μπορω να μην κανω μια παρατηρηση...
μια ΕΠΙΣΗΜΗ ανακοινωση απο το site δεν μπορουσε να υπαρξει???????
www.rally.gr. Τέλος εποχής...