-
Ο χρήστης nass έγραψε:
H ιδέα είναι πάντως πως βάζεις σε έναν server στο Internet τις φωτο και μετά λες στη δημοσίευσή σου, εντός των [url] και [/url] ποιά είναι η διεύθυνση των φωτο στο Internet. cmarin μπορείς να βοηθήσεις περισσότερο ?Φιλε Proto, για να βοηθησω λιγο: Αν η εικονα που θες να ανεβασεις ειναι σε καποιο site, κανεις δεξι κλικ πανω στην εικονα και πας στα properties. Eκει θα γραφει κατι σαν το .... http://www.4troxoi.gr/4tforum/images/av ... 16c6d2.jpg
Αυτο το βαζεις αναμεσα απο τα μεσα στη δημοσιευση που γραφεις, και η εικονα θα εμφανισθει
-
nass,
Σύμφωνα με τις φωτογραφίες που σου έστειλα, ο όλος μηχανισμός της πίσω ανάρτησης του Focus WRC, μάλλον αποτελεί ένα 'υβρίδιο' μεταξύ MacPherson και πολλαπλών συνδέσμων, διαφορετικός από το μηχανισμό που είχαν προ διετίας. Αλλού αναφέρεται ως trailing arm, αλλού ως Multilink, και αλλού ως ψευδο-MacPherson.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
cmarin μπορείς να βοηθήσεις περισσότερο ?Εφτασεεεε!
Proto, στείλε μου εμένα τις φωτογραφίες. Δες τα PM σου!
-
Σπύρο,
Οι εικόνες που έχω είναι στο PC μου.
-
Ο χρήστης Proto έγραψε:
Σπύρο,Οι εικόνες που έχω είναι στο PC μου.
Εκει τα πραγματα περιπλεκονται....
Επειδη υποθετω (και ελπιζω ) οτι θα συνεχιζεις να ανεβαζεις φωτο στο φορουμ, καλο θα ηταν να ζητησεις τηλεφωνικη βοηθεια για να στησεις ενα λογαρισμο πχ στον pat..finder, ωστε τα πραγματα να ειναι πιο ευκολα στη συνεχεια. -
Σπύρο,
Οι εικόνες που έχω, είναι στο PC μου. Ο cmarin προσφέρθηκε να τις ανεβάσει και του τις έστειλα. Σας ευχαριστώ και τους δύο.
Μένει να μου πείτε σε ποιόν server και με ποιό τρόπο μπορώ κι εγώ να αποθηκεύω εκεί εικόνες μου, για να τις βάζω στο post. Πιθανότατα θα χρειαστεί μελλοντικά να βάλω και άλλες.
-
Ο χρήστης Proto έγραψε:
Σπύρο,Οι εικόνες που έχω, είναι στο PC μου. Ο cmarin προσφέρθηκε να τις ανεβάσει και του τις έστειλα. Σας ευχαριστώ και τους δύο.
Μένει να μου πείτε σε ποιόν server και με ποιό τρόπο μπορώ κι εγώ να αποθηκεύω εκεί εικόνες μου, για να τις βάζω στο post. Πιθανότατα θα χρειαστεί μελλοντικά να βάλω και άλλες.
ok, υπομονη να σου γραψω ενα αναλυτικο p.m. για να στο εξηγησω!
Δωσε μου 10' -
Ετοιμος, ελπιζω η επομενη δημοσιευση σου να εχει και φωτο πλεον!
-
Λοιπόν, οι φωτογραφίες του Proto είναι οι παρακάτω:
-
Προς spyros και cmarin
Σας ευχαριστώ πολύ, είμαι υπόχρεος, θα ανταποδώσω.
Σπύρο, θα κοιτάξω αύριο να γραφτώ στον sever που μου είπες. Aν κάπου 'κολλήσω', θα σου στείλω pm.
-
Proro, μη το συζητας καν, just keep posting!!!!!
-
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
και ενα σχεδιαγραμματακι για το apexΔεν το βλέπω .....
-
To σχεδιάγραμμα του popol@rou για το apex είναι εδώ (δεν πιστεύω να το έσπασες?
-
Ο χρήστης Proto έγραψε:
Βασίλη,Πράγματι, ο Ayrton Senna ήταν 'ο πρώτος διδάξας' του early-apex, αν και τότε η τακτική αυτή ήταν δύσκολη, με τα μονοθέσια όπως ήταν τότε.
Βασικά, ο πρώτος διδάξας ήταν ο Tazio Nuvolari.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό που θέλω να πω είναι πως αναμφίβολα έχεις δίκιο για το βασικό λόγο που χρησιμοποιούνται ευρέως στο σημερινό WRC τα McPherson (διαδρομή ανάρτησης) αλλά πως επίσης (α) υπάρχουν και άλλοι λόγοι (οι κατασκευαστικοί - κανονισμών που ανέφερα, πχ. πως να βάλεις διπλά ψαλίδια μπροστά στο 307cc WRC τη στιγμή που το 307cc παραγωγής έχει McPherson και δεν επιτρέπεται η τροποποίηση του εμπρός θόλου) (β) δεν είναι μοναδική λύση για το πρόβλημα της διαδρομής της ανάρτησης, όπως αποδεικνύει το γεγονός πως, την εποχή που οι 037 και τα RS200 είχαν διπλά ψαλίδια, τα 205Τ16 και οι S4 είχαν McPherson, δηλ. όλα όσα λες πως ήταν διαφορετικά σε σχέση με σήμερα ήταν, παρ΄ όλα αυτά για το ίδιο περιβάλλον 'διαφορετικότητας' υπήρχαν λύσεις και έτσι και αλλιώς.
Στην περιπτωση των θηριων του Group Β ειχαν επιστρατευσει κ την λυση των 2πλων αμορτισερ/ελατηριων.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ σ αυτο το thread!!!!
-
Φίλε skullone,
Δεν το ήξερα αυτό (οτι ο πρώτος διδάξας του early-apex ήταν ο Tazio Nuvolari). Αν γνωρίζεις περισσότερα θα είχες την καλοσύνη να μας τα πεις; Μας ενδιαφέρουν.
Επεξήγηση προς άρσιν παρεξηγήσεων: Όταν μιλάμε για early-apex, δεν αναφερόμαστε φυσικά στις υπερβολές, αλλά εντός λογικών ορίων. Το σχηματάκι του popol@rou είναι χαρακτηριστικό.
-
ÈÝìá Üðáéêôï ...
Ôá ãêñïõð  åß÷áí äéðëÜ øáëßäéá êáèþò êáé ðïëëÜ ðñùôüôõðá ôïõ Ðáñßóé-ÍôáêÜñ üðïõ ïé äéáäñïìÝò åßíáé áñêåôÜ ìåãÜëåò .
Êáé ðÜìå óå åñùôÞóåéò :
1.Ç ÷ñÞóç äéðëþí øáëéäéþí ðñïóäßäåé ôá üðïéá ðëåïíåêôÞìáôá óå üëåò ôéò óõíèÞêåò ìå ôéò áíÜëïãåò ñõèìßóåéò üôáí ôï êüóôïò äåí åßíáé ðåñéïñéóôéêü ?
2.ôé ñüëï ðáßæåé ç Ýäñáóç ôïõò óå ôñï÷ü êáé áìÜîùìá (áí äçëáäÞ ôï óçìåßï óôÞñéîçò óôï áìÜîùìá åßíáé óôï ßäéï åðßðåäï ìå ôï óçìåßï óôÞñéîçò óôçí ðëýìíç ð.÷ ) ?
3.Ðïéá åßíáé ïõóéáóôéêÜ ç äéáöïñÜ ôùí éóïìåãåèþí ìå ôá áíéóïìåãÝèç øáëßäéá ?êáé óôï èÝìá ôþñá :
....ïôáí ç áíÜñôçóç äåí Ý÷åé êáèüëïõ Þ ó÷åäüí êáèüëïõ ôçí äõíáôüôçôá Ýêôáóçò -áí ôï ëÝù óùóôÜ- äçëáäÞ ìç äõíáôüôçôá íá êáôÝâåé ï ôñï÷üò êÜôù áðï ôï åðßðåäï éóóïñïðßáò ôï óÞêùìá ôïõ åóùôåñéêïý ôñï÷ïý äåí åßíáé ìéá êáôÜóôáóç äåäïìÝíç ?
Êáé åîçãþ Ý÷ù 206 ìå ó÷åôéêÜ óêëçñç áíÜñôçóç ç ïðïßá Ý÷åé ìåãÜëåò äéáäñïìÝò .×ñåéÜóôçêå íá áëëÜîù åìðñüò ëÜóôé÷ï êáé ìåôÜ áðï ëßãï áíÝâáóìá ôïõ ãñýëïõ áíôß íá äþ ôïí åìðñüò ôñï÷ü óôïí áÝñá âëÝðù ôïí ðßóù ìå ôçí áðüóôáóç ôïõ ôñï÷ïý áðï ôïí èüëï íá Ý÷åé áõîçèåß åëÜ÷éóôá -
Για να απαντηθούν τα ερωτήματά σου πρέπει να αναλυθεί η τροχιά που διαγράφει η πλήμνη του τροχού σε κάθε περίπτωση καθώς συμπιέζεται/εκτείνεται η ανάρτηση.
Στην περίπτωση παράλληλων ισομεγεθών ψαλιδιών η τροχιά είναι τόξο κύκλου με ακτίνα ίση με το μήκος των ψαλιδιών. Το βασικό σε αυτή τη διάταξη είναι ότι το επίπεδο του τροχού είναι πάντα κάθετο με το δρόμο.
Στα ανισομεγέθη ψαλίδια η τροχιά μοιάζει με πεπλατυσμένο 'S', σαν το σύμβολο του ολοκληρώματος. Η καμπυλότητά της είναι πολύ μικρή γύρω από τη θέση ισορροπίας (μοιάζει σχεδόν ευθεία) και αντιστρέφεται και μεγαλώνει απότομα στα άκρα, όπου συνήθως αποκόπτεται με 'bump stops'. Το επίπεδο του τροχού δεν είναι πάντα κάθετο στο δρόμο αλλά η μεταβολή της κλίσης του καθώς η ανάρτηση διατρέχει τη διαδρομή της είναι πολύ μικρή.
ΥΓ: Ο προσδιορισμός της τροχιάς σε μια δεδομένη συνδεσμολογία απαιτεί επίλυση δευτεροβάθμιου συστήματος εξισώσεων με δύο αγνώστους. Το έχω προσπαθήσει.
-
Βλέπω στη συζήτηση τη λέξη yaw. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό; Ευχαριστώ.
Σήκωμα τροχού σε στροφή: Καλό ή κακό;