-
Γνωριζει κανεις που θα βρω χρωμα (touch up paint γνησιο audi κατα προτιμηση) για μικρα χτυπηματακια απο πετραδακια?
-
στην αντιπροσωπεια δε ρωτησες?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στην αντιπροσωπεια δε ρωτησες?+1
υπάρχει κιτ μικροεπισκευών.πας με την άδεια του αυτοκινήτου και σου δίνουν το κιτ-άκι με βάση τον κωδικό του χρώματος του αυτοκινήτου σου. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν και το ΤΤS ειναι πιο ισορροπημενο και εχει λογικη τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο, το αλλο ξεφευγει και τα αλογα ισως γινονται πολλα για haldex
+1
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αν και το ΤΤS ειναι πιο ισορροπημενο και εχει λογικη τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο, το αλλο ξεφευγει και τα αλογα ισως γινονται πολλα για haldex
+70 άλογα είναι πολλά δηλ; Ενα revo να βάλεις τα πιάσες...
αν θα πας σε σοβαρό ΤΤ τότε αξίζει μόνο το RS. Ασχετα αν εδώ το τιμολογούν σαν exotic. Εξω έχει πιο νορμάλ τιμή. Οχι ότι το TTS αξίζει τα 72Κ ... ...αλλά σόρι αν έχεις 72Κ θα έχεις και 96Κ.
και σε ρύπους άρα κ τέλη είσαι 423 (S) - 535 (RS) ευρώ. Εσύ πόσα πληρώνεις είπαμε ;
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
στην αντιπροσωπεια δε ρωτησες?
+1
υπάρχει κιτ μικροεπισκευών.πας με την άδεια του αυτοκινήτου και σου δίνουν το κιτ-άκι με βάση τον κωδικό του χρώματος του αυτοκινήτου σου.Το σκεφτηκα,αλλα σκεφτηκα και κανενα 50αρικο μαζι,ο τσιπης...
-
50 € ??
Στη Ford το εχουν 7!!! -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
50 € ??
Στη Ford το εχουν 7!!!Το σκεφτηκα,αλλα σκεφτηκα και κανενα 50αρικο μαζι,ο τσιπης...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αν θα πας σε σοβαρό ΤΤ τότε αξίζει μόνο το RS.και το S μια χαρά είναι IMO
-
Το RS είναι μια υπερβολή και στα λεφτά του πας σε Cayman S χωρίς δεύτερη σκέψη. Το S είναι σαφώς πιο ισσοροπημένη πρόταση.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το αλλο ξεφευγει και τα αλογα ισως γινονται πολλα για haldexΤι να πουνε και τα RS με προγραμμα...
Σε εχει πιασει οτι σου πηραν το διπλωμα..
Ασε γιατι και μενα με χει πιασειΔεν ξέρω αν είναι μόνο αυτό (άλλωστε δεν είναι ούτε η 1η ούτε η 2η )...
Περισσότερο με ανησυχεί το ότι δεν το πλένω... -
Απορία: το esp απενεργοποείται πλήρως σε όλα τα ΤΤ; Διάβασα ένα άρθρο για το 1,8 roadster και ο συντάκτης τόνιζε συνέχεια ότι ακόμα και 'μερικώς απενεργοποιημένο' το esp σου σπάει τα νεύρα γιατί παρεμβαίνει συνέχεια. Κάπου είχα δει ότι πρέπει να το έχεις πατημένο για κάποια δευτερόλεπτα για να απενεργοποιηθεί τελείως.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Απορία: το esp απενεργοποείται πλήρως σε όλα τα ΤΤ; Διάβασα ένα άρθρο για το 1,8 roadster και ο συντάκτης τόνιζε συνέχεια ότι ακόμα και 'μερικώς απενεργοποιημένο' το esp σου σπάει τα νεύρα γιατί παρεμβαίνει συνέχεια. Κάπου είχα δει ότι πρέπει να το έχεις πατημένο για κάποια δευτερόλεπτα για να απενεργοποιηθεί τελείως.Με στιγμιαίο πάτημα απενεργοποιείται το αντισπίν μέχρι κάποια χλμ... με παρατεταμένο πάτημα απενεργοποιείται το esp και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο αμάξι (δεν είναι δηλαδή απλώς 'πιο ανεκτικό' στις γωνίες που επεμβαίνει... μπορείς να φέρεις 10 σβούρες χωρίς να κάνει κιχ) εκτός απο την περίπτωση που διαγνώσει ταυτόχρονα ολίσθηση και τσαρούχωμα φρένων... εκεί θα μπεί στιγμιαία (όσο διαρκεί το τσαρούχωμα) και θα ξαναβγεί πάλι μόλις αφήσεις το φρένο...
Απο την εμπειρία μου δεν σου σπάει καθόλου τα νεύρα, αφού το αμάξι μπορεί να πάρει όσο μεγάλες γωνίες θέλεις... ακόμα και αν κάνεις χρήση χειροφρένου ή ελαφριά χρήση φρένου για να ισορροπήσεις... η δε περίπτωση που θα επέμβει στιγμιαία, είναι περίπτωση που κατ'εμε καλώς επεμβαίνει, αφού τσαρούχωμα πάνω σε στροφή = έχετε γειά βρυσούλες...
Αυτά ισχύουν για το 2.0Τ... δεν γνωρίζω όμως εαν έχουν αλλάξει κάτι στο 1.8 roadster... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Δεν ξέρω αν είναι μόνο αυτό (άλλωστε δεν είναι ούτε η 1η ούτε η 2η )...
Περισσότερο με ανησυχεί το ότι δεν το πλένω...περναω την ιδια φαση.. ξερω τι σου λεω...
(και ουτε μενα μου το χουν παρει μια φορα μονο) -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Απορία: το esp απενεργοποείται πλήρως σε όλα τα ΤΤ; Διάβασα ένα άρθρο για το 1,8 roadster και ο συντάκτης τόνιζε συνέχεια ότι ακόμα και 'μερικώς απενεργοποιημένο' το esp σου σπάει τα νεύρα γιατί παρεμβαίνει συνέχεια. Κάπου είχα δει ότι πρέπει να το έχεις πατημένο για κάποια δευτερόλεπτα για να απενεργοποιηθεί τελείως.
Με στιγμιαίο πάτημα απενεργοποιείται το αντισπίν μέχρι κάποια χλμ... με παρατεταμένο πάτημα απενεργοποιείται το esp και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο αμάξι (δεν είναι δηλαδή απλώς 'πιο ανεκτικό' στις γωνίες που επεμβαίνει... μπορείς να φέρεις 10 σβούρες χωρίς να κάνει κιχ) εκτός απο την περίπτωση που διαγνώσει ταυτόχρονα ολίσθηση και τσαρούχωμα φρένων... εκεί θα μπεί στιγμιαία (όσο διαρκεί το τσαρούχωμα) και θα ξαναβγεί πάλι μόλις αφήσεις το φρένο...
αλλαζει κατι στην ενδειξη του ταμπλω με το παρατεταμενο?
γιατι εγω σε οσα ΤΤ εχω δει το πατας απλα μια φορα και βγαινει
και με το παρατεταμενο δε γινεται τιποτα διαφορετικο..
το esp και να βγει μπορει να ξαναμπει αυτοβουλως (ποτε ομως οσο πατας γκαζι) και δε με νοιαζει τι μου λετε , το εχω χιλιοελεγξει πλεον
αυτο ομως το κανει σε εξαιρετικες καταστασεις (πχ φρενο πανω σε στροφη ή υπερβολικο ανοιγμα ουρας χωρις να πατας γκαζι-κοινως γλιστριμα- ) ή ενοχλει τους χεραδες που θελουν να κανουν τοποθετηση με left foot braking
απο οτι εχω καταλαβει δεν εισαι τετοιος τυπος, αρα στα @@ σου δε προκειται να σε ενοχλησει ουσιαστικα ποτε, αντιθετως θα σε ξαφνιασει ευχαριστα οταν δε θα δεις το αυτοκινητο σου να γινεται βιδες (been there)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αλλαζει κατι στην ενδειξη του ταμπλω με το παρατεταμενο?γιατι εγω σε οσα ΤΤ εχω δει το πατας απλα μια φορα και βγαινει
και με το παρατεταμενο δε γινεται τιποτα διαφορετικο..
Ναι φυσικά και αλλάζει...
Με το που το πατάς γράφει στο display 'ASR OFF' και ανάβει στο καντράν το γνωστό κίτρινο αυτοκινητάκι ... αν το κρατήσεις περίπου 3 δευτερόλεπτα γράφει 'ESP OFF' και εκτός απο το spirited κίτρινο τουτού στο ταμπλό μένει πλέον μόνιμα και το μήνυμα esp off στο display...ή ενοχλει τους χεραδες που θελουν να κανουν τοποθετηση με left foot braking
Left foot braking έτσι κι'αλλιώς δεν μπορείς να κάνεις αφού κόβεται πλέον η παροχή αν πατήσεις φρένο με σχέση μέσα...
Μόνο h&t κατα την αποσύμπλεξη... -
δεν κοβεται αμεσα (δοκιμασε το σε ευθεια) απλα οπως και να χει θα μπει το esp αν ανοιξεις πολυ κωλο γιατι αυτο θα το αντιληφθει ως κινδυνο
με λιγα λογια δεν ειναι για τετοια τα vag
μονο οταν δινεις γκαζι μπορεις να πεις οτι δεν παρεμβαινουν τα ηλεκτρονικα , εκει και 180 μοιρες μπορεις να το γυρισεις
αλλα αν αφησεις γκαζι ή πατησεις φρενο τα ηλεκτρονικα θα προσπαθησουν να σε μαζεψουν (και θα σε μαζεψουν ) -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ναι φυσικά και αλλάζει...
Με το που το πατάς γράφει στο display 'ASR OFF' και ανάβει στο καντράν το γνωστό κίτρινο αυτοκινητάκι ... αν το κρατήσεις περίπου 3 δευτερόλεπτα γράφει 'ESP OFF' και εκτός απο το spirited κίτρινο τουτού στο ταμπλό μένει πλέον μόνιμα και το μήνυμα esp off στο display...εγω στα 2 παντως που ηξερα και ξερω απο κοντα αυτο δεν υπηρχε και δεν το χα δοκιμασει μονο εγω , αλλα και αλλα 2 ατομα (δε μπορει να ημαστε και οι 3 σβολοι )
μαλλον θα αλλαζει η ρυθμιση (πχ απο vag com) και δεν θα ναι η πρωτη φορα που ακομα και απο το εργοστασιο 2 ιδια audi εχουν διαφορετικη ρυθμιση σε καποιο συγκεκριμενο πραγμα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
... ή υπερβολικο ανοιγμα ουρας χωρις να πατας γκαζι-κοινως γλιστριμα-δεν κοβεται αμεσα (δοκιμασε το σε ευθεια) απλα οπως και να χει θα μπει το esp αν ανοιξεις πολυ κωλο γιατι αυτο θα το αντιληφθει ως κινδυνο
με λιγα λογια δεν ειναι για τετοια τα vag
μονο οταν δινεις γκαζι μπορεις να πεις οτι δεν παρεμβαινουν τα ηλεκτρονικα , εκει και 180 μοιρες μπορεις να το γυρισεις
αλλα αν αφησεις γκαζι ή πατησεις φρενο τα ηλεκτρονικα θα προσπαθησουν να σε μαζεψουν (και θα σε μαζεψουν )Σε μένα τουλάχιστον αυτό που λες δεν γίνεται...
Και τετακέ να φέρεις, αν δεν έχεις πατήσει φρένο, δεν μπαίνει το esp...
Κοινώς με γκάζι ή χωρίς, παραμένει off... (άλλωστε τα καλύτερα γυρίσματα έχουν γίνει στο 'άσε' ή με λίγο φρενάκι... ) -
Έχουν ψυχή και προσωπικότητα τελικά και τα Audi...
AUDI FORUM