Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 RC 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 RC 2007
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 28 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    650
    1328
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      ...
      Πλήρως απενεργοποιούμενο ESP στο RC. Αυτό νομίζω είναι το παράπονο του dimgster από το GTi.

      Το ESP; ... Περίεργα πράγματα.
      Εδώ λένε όλοι ότι το ESP πρέπει να στάνταρ εξοπλισμός και από την άλλη υπάρχουν αρκετοί που δεν το θέλουν...
      Και στο PSCLUB υπάρχει θέμα για απενεργοποίηση του ESP σε GT/Rallye ...
      Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει το λόγο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

          Γιατί να απενεργοποιείται;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης Storm έγραψε:

            Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

            Γιατί να απενεργοποιείται;

            1. Πίστα
            2. Οδήγηση με προτοποθέτηση, φλικ, διώξιμο ουράς κλπ
            3. Για να μη κόβει ισχύ στις εξόδους στροφών αν διαγνώσει υπερ/υπό-στροφή
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης Storm έγραψε:

              Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

              Γιατί να απενεργοποιείται;

              ειναι κακο για τους χεραδες.
              Ερχεσαι με 4η γεματη σε κλειστη δεξια. Ο χερας θελει να, κατεβασει 2 με μυτη-τακουνι, να στριψει αριστερα, αμεσως δεξια, να διωξει το πισω μερος, να ελεγξει το γλυστρημα με γκαζι/τιμονι, και στην εξοδο να δωσει τερμα γκαζι αλλα να μην του βγαλει πολυ υποστροφη.
              απλα καθημερινα πραγματα που βλεπεις συνεχεια στην Αθηνα δηλαδη, μη νομιζεις οτι ειναι κατι ιδιετερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stormold last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

                Γιατί να απενεργοποιείται;

                1. Πίστα
                2. Οδήγηση με προτοποθέτηση, φλικ, διώξιμο ουράς κλπ
                3. Για να μη κόβει ισχύ στις εξόδους στροφών αν διαγνώσει υπερ/υπό-στροφή

                Δεν καταλαβαίνω τίποτα από τα παραπάνω...
                Φαντάζομαι ότι θα έχει σχέση και με αυτά που λένε περί 'γαλλικών τιμονιών' , 'peugeot 106' , 'γαλλική ανάρτηση' κλπ...κλπ... Μάλλον...

                Τέλος πάντων. Για να το ζητούν κάτι θα ξέρουν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stormold last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

                  Γιατί να απενεργοποιείται;

                  ειναι κακο για τους χεραδες.
                  Ερχεσαι με 4η γεματη σε κλειστη δεξια. Ο χερας θελει να, κατεβασει 2 με μυτη-τακουνι, να στριψει αριστερα, αμεσως δεξια, να διωξει το πισω μερος, να ελεγξει το γλυστρημα με γκαζι/τιμονι, και στην εξοδο να δωσει τερμα γκαζι αλλα να μην του βγαλει πολυ υποστροφη.
                  απλα καθημερινα πραγματα που βλεπεις συνεχεια στην Αθηνα δηλαδη, μη νομιζεις οτι ειναι κατι ιδιετερο.

                  Τι είναι τούτα πάλι;

                  Έχουμε ξεφύγει μου φαίνεται...

                  Για αγώνες το θέλει το RC; Μάλλον. Τέτοια οδήγηση μόνο σε αγώνες επιτρέπεται... ή όχι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί να έχει USB port το ηχοσύστημα αλλά για να το ζητάνε κάποιοι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης Storm έγραψε:

                      Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

                      Γιατί να απενεργοποιείται;

                      ειναι κακο για τους χεραδες.
                      Ερχεσαι με 4η γεματη σε κλειστη δεξια. Ο χερας θελει να, κατεβασει 2 με μυτη-τακουνι, να στριψει αριστερα, αμεσως δεξια, να διωξει το πισω μερος, να ελεγξει το γλυστρημα με γκαζι/τιμονι, και στην εξοδο να δωσει τερμα γκαζι αλλα να μην του βγαλει πολυ υποστροφη.
                      απλα καθημερινα πραγματα που βλεπεις συνεχεια στην Αθηνα δηλαδη, μη νομιζεις οτι ειναι κατι ιδιετερο.

                      Τι είναι τούτα πάλι;

                      Έχουμε ξεφύγει μου φαίνεται...

                      Για αγώνες το θέλει το RC; Μάλλον. Τέτοια οδήγηση μόνο σε αγώνες επιτρέπεται... ή όχι;

                      απλα καθημερινα πραγματα που βλεπεις συνεχεια στην Αθηνα δηλαδη, μη νομιζεις οτι ειναι κατι ιδιετερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          @ Storm

                          για να σε βοηθησω λιγο να καταλαβεις τι εννοω:

                          εδω ειναι ενα παραδειγμα απλης καθημερινης οδηγησης στα στενα της πολης.

                          Youtube Video

                          το ESP σε κοβει, δε μπορεις να πας σαν ...ανθρωπος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

                            Γιατί να απενεργοποιείται;

                            1. Πίστα
                            2. Οδήγηση με προτοποθέτηση, φλικ, διώξιμο ουράς κλπ
                            3. Για να μη κόβει ισχύ στις εξόδους στροφών αν διαγνώσει υπερ/υπό-στροφή

                            ναι αλλά μια φορά θα γίνει η στραβή και θα κλαίμε περιουσίες και ζωές...
                            γενικά συμφωνώ οτι πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα για 100% off για διάφορους λόγους

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Αν είναι να γίνει η στραβή (αν δηλαδή είσαι τόσο πολύ εκτός φακέλου λειτουργίας), δε σε σώζει όχι το ESP αλλά ούτε το χέρι του Θεού το ίδιο. Από την άλλη καλό είναι να το απενεργοποιεί μόνο όποιος ξέρει τι κάνει.

                              ΥΓ: Πολύ ωραίο βίντεο Σπύρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

                                Γιατί να απενεργοποιείται;

                                1. Πίστα
                                2. Οδήγηση με προτοποθέτηση, φλικ, διώξιμο ουράς κλπ
                                3. Για να μη κόβει ισχύ στις εξόδους στροφών αν διαγνώσει υπερ/υπό-στροφή

                                Έλεος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                  Το ESP πρέπει να είναι στάνταρ και πρέπει να απενeργοποιείται όταν το θέλει ο οδηγός.

                                  Γιατί να απενεργοποιείται;

                                  1. Πίστα
                                  2. Οδήγηση με προτοποθέτηση, φλικ, διώξιμο ουράς κλπ
                                  3. Για να μη κόβει ισχύ στις εξόδους στροφών αν διαγνώσει υπερ/υπό-στροφή

                                  Έλεος

                                  ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Αν είναι να γίνει η στραβή (αν δηλαδή είσαι τόσο πολύ εκτός φακέλου λειτουργίας), δε σε σώζει όχι το ESP αλλά ούτε το χέρι του Θεού το ίδιο. Από την άλλη καλό είναι να το απενεργοποιεί μόνο όποιος ξέρει τι κάνει.

                                    ΥΓ: Πολύ ωραίο βίντεο Σπύρο.

                                    Σε σωζει ομως στη πληθωρα των περιπτωσεων

                                    Με αυτη τη λογικη να μην φοραμε καν ζωνη,γιατι μπορει να τρακαρουμε τοσο ασχημα που ουτε η ζωνη να μη μας σωζει

                                    Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί να έχει USB port το ηχοσύστημα αλλά για να το ζητάνε κάποιοι...

                                      Συγνώμη αλλά το USB δεν έχει καμιά σχέση με θέματα που αφορούν το τρόπο οδήγησης ή το στυλ οδήγησης.

                                      Από εκεί και πέρα, αν ο άλλος θέλει να απενεργοποιείται το ESP, εγώ δεν ήμουν αντίθετος.
                                      Απλά αναρωτήθηκα γιατί να το θέλει αυτό.

                                      @ Storm

                                      για να σε βοηθησω λιγο να καταλαβεις τι εννοω:

                                      εδω ειναι ενα παραδειγμα απλης καθημερινης οδηγησης στα στενα της πολης.

                                      ...το ESP σε κοβει, δε μπορεις να πας σαν ...ανθρωπος

                                      Με αγώνες δεν ασχολούμαι καθόλου. Ποτέ δεν ασχολήθηκα. Δεν ξέρω καν τι είναι αυτά.
                                      Οπότε μάλλον αν κρίνω από το βίντεο το ESP μάλλον εμποδίζει την αγωνιστική οδήγηση.
                                      Ok. Δεκτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        υπαρχουν παντως και ηλεκτρονικα που δεν χαλανε καθολου τη ζμπορ οδηγηση, υπαρχουν και αυτοκινητα που δεν οδηγουνται χωρις ηλεκτρονικα (Αλεξανδρε )

                                        στο θεμα μας ομως , το esp στα 207 (και σε οσα psa εχουν πεσει στα χερια μου) ειναι ιδιαιτερως παρεμβατικο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                          ?

                                          Oι τοποθετήσεις του Σπύρου δεν σε καλύπτουν?
                                          Μια χαρά πετάνε κώλους και γυρίζουν τα αυτοκίνητα με ESP.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            τον εστειλες τωρα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 28 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr