-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι άλλο. Αν είσαι εσύ που βρίσκεσαι κάτω από το αυλάκι, όπως και οι υπόλοιποι της ομάδας, μήπως... λέω μήπως, γιατί το δικό μου το μυαλό είναι διαολεμένο και καμιά φορά υποψιάζεται κάτι που είναι δύσκολο να υπάρχει.Για αυτο το κομματι απαιτω να ζητησεις συγνωμη γιατι με θιγεις προσωπικα.Δεν μπορεις να αφηνεις τετοιες αιχμες εναντιων μου.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@pipinos1976Μπορείς να μου πεις, που στα κείμενα της ΕΕΤΤ φαίνεται ότι το συγκεκριμένο μήκος κύματος / συχνότητα (900 nm = ~300 THz), είναι ελεύθερο ? Ρωτάω επειδή προφανώς εσύ έχεις ασχοληθεί περισσότερο και εγώ ομολογώ δεν έχω το χρόνο να ψάξω όλα τα σχετικά κείμενα (ΠΔ).
Οσο για τα αντιραντάρ και τα jammers, τα πράγματα είναι απλά: τα μεν jammers απαγορεύονται, τελεία και παύλα, και τα δε αντιραντάρ απαγορεύονται αν δεν έχεις πάρει άδεια, που δεν θα έχεις πάρει, άρα απαγορεύονται, τελεία και παύλα. Ενα κλειστό 'παραθυράκι' όπως το 'αν έχεις πάρει άδεια' δεν είναι παραθυράκι. Μη δίνουμε λοιπόν λάθος εντυπώσεις, περιθώρια νομιμότητας δεν υπάρχουν για καμία από τις 2 συσκευές.
Δεν υπάρχουν πουθενά αναφορές για αυτό το κομμάτι του φάσματος, γιατί πολύ απλά δεν έχει γίνει διαχείρισή του. Σκέψου ότι στις ΗΠΑ, το υπέρυθρο το διαχειρίζεται η FDA, δηλαδή ο δικός μας ΕΦΕΤ και όχι ο FCC, δηλαδή η δικιά μας ΕΕΤΤ...!!!
Σου κάνω copy-paste το παρακάτω:
However, the ITU formally recognizes 12 bands, from 30 Hz to 3000 GHz. New bands, from 3 THz to 3000 THz, are under active consideration for recognition.
Το παραπάνω είναι από εδώ: http://www.its.bldrdoc.gov/projects/devglossary/_electromagnetic_spectrum.html
Για να μην πεις ότι δεν υπάρχουν αυτά στην Ελλάδα, δες ότι η αναφορά γίνεται για ITU, δηλαδή για Διεθνές όργανο, όχι για ΗΠΑ μόνο. Μπορείς δεις στο περίπου την κατανομή για ΗΠΑ που φτάνει μέχρι τα 300 GHz. Οι αναθέσεις δεν είναι ίδιες και στην Ευρώπη, αλλά στο περίπου μπορείς να πάρεις μια ιδέα (πχ το 5 GHz προσφάτως έγινε χωρίς άδεια στην Ε.Ε. ενώ, το 2002 που έστηνα τα ασύρματα στο ΕΚΠΑ ήθελε άδεια για να χρησιμοποιήσουμε τη συχνότητα και να πάμε σε 802.11a):
Για τα περιθώρια άδειας, άσε το καλύτερα. Εφόσον μπορώ να χρησιμοποιώ ελεύθερα το υπέρυθρο, άντε πες μου ότι απαγορεύονται. Πρόσεξε τη βασική διαφορά: Δεν απαγορεύεται η χρήση του φάσματος, απαγορεύεται η παρεμπόδιση. Αν αντιληφθώ, λοιπόν, παρεμβολές / παρεμπόδιση, κλείνω το σύστημά μου και αφήνω να με μετρήσουν, τόσο απλό είναι. Αν μου απαγορεύσεις εκπομπή και λήψη στο φάσμα αυτό, ένα χαρτί από ΕΕΤΤ και ITU και κερδίζω άνετα σε οποιοδήποτε δικαστήριο παγκοσμίως...
Για τους ανιχνευτές, είναι λίγο πιο περίπλοκο το θέμα και σου εξηγώ αμέσως το γιατί. Απαγορεύεται η αγορά αναλυτή φάσματος; Όχι, απαντάω μόνος μου. Πώς, λοιπόν, θα μου απαγορεύσεις να έχω μαζί μου φορητό αναλυτή φάσματος;;;;; Πώς;;;;
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι άλλο. Αν είσαι εσύ που βρίσκεσαι κάτω από το αυλάκι, όπως και οι υπόλοιποι της ομάδας, μήπως... λέω μήπως, γιατί το δικό μου το μυαλό είναι διαολεμένο και καμιά φορά υποψιάζεται κάτι που είναι δύσκολο να υπάρχει.
Για αυτο το κομματι απαιτω να ζητησεις συγνωμη γιατι με θιγεις προσωπικα.Δεν μπορεις να αφηνεις τετοιες αιχμες εναντιων μου.
Συγγνώμη, δεν ήθελα να σε θίξω. Απλά σκεφτόμουν μεγαλοφώνως και δημοσίως.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι άλλο. Αν είσαι εσύ που βρίσκεσαι κάτω από το αυλάκι, όπως και οι υπόλοιποι της ομάδας, μήπως... λέω μήπως, γιατί το δικό μου το μυαλό είναι διαολεμένο και καμιά φορά υποψιάζεται κάτι που είναι δύσκολο να υπάρχει.
Για αυτο το κομματι απαιτω να ζητησεις συγνωμη γιατι με θιγεις προσωπικα.Δεν μπορεις να αφηνεις τετοιες αιχμες εναντιων μου.
Συγγνώμη, δεν ήθελα να σε θίξω. Απλά σκεφτόμουν μεγαλοφώνως και δημοσίως.
Την επομενη φορα να μην το κανεις.
-
Κάθησα και διάβασα το παραπάνω μήνυμα. Ορίστε μία περίληψη για όσους βαριούνται:
'Για να αμυνθούμε απέναντι στην ακρίβεια των πιστολιών ραντάρ, πρέπει να αγοράσουμε σκούρο με ματ επιφάνειες αεροδυναμικό και μικρό αμάξι, να βάψουμε παράνομα τις πινακίδες κυκλοφορίας, να βάψουμε με σκούρο υλικό το αμάξι και να βάψουμε σκούρα τα φωτιστικά και να μην κυκλοφορούμε νύχτα. Επειδή όμως δεν πρόκειται να τα κάνουμε όλα αυτά, προσευχόμαστε απλά να έχει λίγη υγρασία.'
-
Εγώ, επειδή δεν έχω, ούτε πρόκειται να ασχοληθώ με αντιραντάρ, τζάμερ, κτλ τα παραπάνω ποστ του pipinos μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα από την άποψη του πως λειτουργεί ένα πιστόλι. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Πληροφοριακά και μόνο.
Αν τρέξω και με 'χτυπησει' τετοιο πιστολι, θα παρω την κλησούλα μου, θα την πληρώσω και τέλος. Δε με απασχολεί να βρω τρόπους για να γλυτώσω. Ούτε τι αμάξι θα πάρω (χρώμα, σχήμα, κτλ), ούτε θα μετρήσω τις μετεωρολογικές συνθήκες, ούτε τίποτα. Αρκετό άγχος έχω με την καθημερινότητα μου, δε θα βάλω κι άλλο νταλκά στο κεφάλι μου.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Κάθησα και διάβασα το παραπάνω μήνυμα. Ορίστε μία περίληψη για όσους βαριούνται:'Για να αμυνθούμε απέναντι στην ακρίβεια των πιστολιών ραντάρ, πρέπει να αγοράσουμε σκούρο με ματ επιφάνειες αεροδυναμικό και μικρό αμάξι, να βάψουμε παράνομα τις πινακίδες κυκλοφορίας, να βάψουμε με σκούρο υλικό το αμάξι και να βάψουμε σκούρα τα φωτιστικά και να μην κυκλοφορούμε νύχτα. Επειδή όμως δεν πρόκειται να τα κάνουμε όλα αυτά, προσευχόμαστε απλά να έχει λίγη υγρασία.'
Αν αυτό δεν είναι flame τι είναι κ. διαχειριστές; Διαστρέβλωση αυτού που γράφω και ειρωνεία. Αν απαντήσω αναλόγως θα φταίω εγώ;
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, όπως τα γράφεις. Αυτό που αναφέρω είναι από τι εξαρτάται η μέγιστη απόσταση μέτρησης σε ένα πιστόλι laser. Εξαρτάται από κάποιους παράγοντες, άλλοι εκ των οποίων μπορεί να μεταβληθούν και άλλοι όχι. Να μην αναφέρω ότι κάνεις γαργάρα το 1ο post που περιγράφει το πιστόλι με λεπτομέρεια που μόνο σε 1-2 sites υπάρχει παγκοσμίως.
Αυτό το post, ΔΕΝ, ξαναλέω ΔΕΝ, γράφει πώς θα αμυνθείς από τα πιστόλια αποτελεσματικά. Η άμυνα υπάρχει, είναι παράνομη, και είναι τα jammers. Αυτά που έγραψα είναι κάποιες παράμετροι που άλλες μπορείς να τις βγάλεις από τη μέση και άλλες όχι. Αποτελούν όμως, συμπληρωματικές / δευτερεύουσες άμυνες και είναι χρήσιμο να τις γνωρίζουμε.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Εγώ, επειδή δεν έχω, ούτε πρόκειται να ασχοληθώ με αντιραντάρ, τζάμερ, κτλ τα παραπάνω ποστ του pipinos μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα από την άποψη του πως λειτουργεί ένα πιστόλι. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Πληροφοριακά και μόνο.Αν τρέξω και με 'χτυπησει' τετοιο πιστολι, θα παρω την κλησούλα μου, θα την πληρώσω και τέλος. Δε με απασχολεί να βρω τρόπους για να γλυτώσω. Ούτε τι αμάξι θα πάρω (χρώμα, σχήμα, κτλ), ούτε θα μετρήσω τις μετεωρολογικές συνθήκες, ούτε τίποτα. Αρκετό άγχος έχω με την καθημερινότητα μου, δε θα βάλω κι άλλο νταλκά στο κεφάλι μου.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο τα έγραψα, πληροφοριακά. Δε θα πάρουν όλοι αντίμετρα, ούτε όλοι έχουν διάθεση να παίζουν το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι. Ο καθένας κάνει ό,τι του αρέσει. Βλέπω ότι σου αρέσει το μπάσκετ, όπως κι εμένα. Σε άλλους αρέσει το ποδόσφαιρο, σε άλλους το τέννις, σε άλλους το μπαντμιντον. Ενημερώνεσαι, βλέπεις τι σου ταιριάζει και αποφασίζεις. Αυτό που μπορώ να κάνω εγώ είναι να δώσω την πληροφορία και να σου πω αν ένα μηχάνημα δουλεύει ή όχι στις ελληνικές συνθήκες και τίποτε περισσότερο.
Κάτι άσχετο με το post του Dodger:
Αν υπάρχει πρόβλημα με αυτά που γράφω, μπορώ πολύ απλά να μη γράφω πλέον τίποτε, κυρίως δε για αντίμετρα. Βλέπω ότι υπάρχει μια τέτοια τάση στο forum, οπότε, αν θέλει η διαχείριση, μπορεί πολύ εύκολα να βάλει μία ψηφοφορία για να δούμε τι θέλει το κοινό και αναλόγως πράττουμε ή ακόμα και να το γράψουν δημόσια να τελειώνουμε. Δε γίνεται όμως να γράφω κάτι και αμέσως να υπάρχουν ειρωνείες από άτομα που ούτε σχέση έχουν με το χώρο, ούτε τις κατάλληλες γνώσεις και κυρίως, δεν έχουν τη διάθεση να ασχοληθούν πέρα από το κάζο που θα κάνουν.
Ευχαριστώ.
-
offtopic mod
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Κάθησα και διάβασα το παραπάνω μήνυμα. Ορίστε μία περίληψη για όσους βαριούνται:
'Για να αμυνθούμε απέναντι στην ακρίβεια των πιστολιών ραντάρ, πρέπει να αγοράσουμε σκούρο με ματ επιφάνειες αεροδυναμικό και μικρό αμάξι, να βάψουμε παράνομα τις πινακίδες κυκλοφορίας, να βάψουμε με σκούρο υλικό το αμάξι και να βάψουμε σκούρα τα φωτιστικά και να μην κυκλοφορούμε νύχτα. Επειδή όμως δεν πρόκειται να τα κάνουμε όλα αυτά, προσευχόμαστε απλά να έχει λίγη υγρασία.'
Αν αυτό δεν είναι flame τι είναι κ. διαχειριστές; Διαστρέβλωση αυτού που γράφω και ειρωνεία. Αν απαντήσω αναλόγως θα φταίω εγώ;
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, όπως τα γράφεις. Αυτό που αναφέρω είναι από τι εξαρτάται η μέγιστη απόσταση μέτρησης σε ένα πιστόλι laser. Εξαρτάται από κάποιους παράγοντες, άλλοι εκ των οποίων μπορεί να μεταβληθούν και άλλοι όχι. Να μην αναφέρω ότι κάνεις γαργάρα το 1ο post που περιγράφει το πιστόλι με λεπτομέρεια που μόνο σε 1-2 sites υπάρχει παγκοσμίως.
Αυτό το post, ΔΕΝ, ξαναλέω ΔΕΝ, γράφει πώς θα αμυνθείς από τα πιστόλια αποτελεσματικά. Η άμυνα υπάρχει, είναι παράνομη, και είναι τα jammers. Αυτά που έγραψα είναι κάποιες παράμετροι που άλλες μπορείς να τις βγάλεις από τη μέση και άλλες όχι. Αποτελούν όμως, συμπληρωματικές / δευτερεύουσες άμυνες και είναι χρήσιμο να τις γνωρίζουμε.
Ευχαριστώ.
Εγω δεν βλεπω καμια ειρωνια ουτε και flame baiting.Αυτο ειναι το συμπερασμα που εβγαλε απο αυτα που εγραψες.Λαθος ή οχι δικο του ειναι.
Αν εχεις καποιο προβλημα θα πατας το κουμπι της αναφορας μηνυματος και δεν εγκαλείς τους διαχειριστές μεσα σε μηνυματα.
Ψηφοφορια για το αν θα συνεχισεις να γραφεις δεν μπει καθως δεν υπαρχει λογος.Αν θες να πληροφορεις τα μελη του φορουμ συνεχιζεις να το κανεις,αν δεν θες δεν το κανεις,ειναι απλο.Κανενος μας η παρουσια δεν ειναι υποχρεωτικη .[MOD] -
Για να δούμε αν με τις αναφορές θα αλλάξει κάτι. Δεν το νομίζω, αλλά ας το δοκιμάσω και αυτό. Είναι πολλά τα λεφτά ΄Αρη που λέει και η ταινία.
Ευχαριστώ.
**Η απαντηση εχει ηδη δωθει σε προηγουμενο ποστ .Δεν υπαρχει τιποτα αλλο να γινει .Οχι αλλο καρβουνο λεει σε αλλη ταινια [mod] ** -
Μπράβο pipinos χρήσιμες οι πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται για την τεχνολογία. Επειδή όμως εσύ ξέρεις πολλά και προηγμένα και ίσως δυσκολευόμαστε να σε παρακολουθήσουμε, μην θεωρείς ότι είναι γνωστά. Αν μπορείς θα ήθελα να μας γράψεις λίγα περισσότερα από τα βασικά για τα είδη ραντάρ (συχνότητες-μπάντες, ιδιότητες κλπ). Με όσο μπορείς απλά λόγια και αν είναι να ρωτάμε. Για να καλυφθούν και οι λιγότερο γνώστες, κάτι σαν εισαγωγή στο θέμα που θα μας διευκολύνει να αντιλαμβανόμαστε τα πιο προχωρημένα!
Ερώτηση: με βάση αυτά που διάβασα σκέφτομαι κατά πόσο το car wrapping (που ντύνεις το αυτοκίνητο με πλαστική μεμβράνη χρώματος της αρεσκείας σου και αν θέλεις και ματ) βελτιώνει τη συμπεριφορά τόσο με το χρώμα όσο και με την απόκρυψη/κάλυψη του μετάλλου που 'βλέπει' το ραντάρ ή όχι. -
Μια που ο τίτλος του θέματος είναι «Radar και πού βρίσκονται», να γράψω μια άλλη σκέψη που έκανα για να μπορούμε να εντοπίζουμε τις θέσεις των μπλόκων (οι σταθερές κάμερες είναι λίγο πολύ γνωστές και χαρτογραφημένες, άρα κανένα πρόβλημα).
Το πρόβλημα με τα πιστόλια ελέγχου είναι ότι πλέον ΔΕΝ ανιχνεύονται παρά μόνον όταν είναι πολύ αργά. Αν έχω καταλάβει καλά όσα έχω διαβάσει αυτό γίνεται γιατί τα πιστόλια δεν εκπέμπουν συνεχώς κάποιο σήμα ώστε να το ανιχνεύσουμε και να προσαρμόσουμε την ταχύτητά μας στα όρια, αλλά εκπέμπουν μόνο όταν σημαδέψουν κάποιο όχημα και τεθούν σε λειτουργία (και τότε έχουν τόσο στενή δέσμη ώστε δεν γίνεται να το ανιχνεύσουμε όταν σημαδέψει κάποιον άλλον στον δρόμο, αλλά το ανιχνεύουμε όταν σημαδέψει εμάς – άρα πολύ αργά).
Σκέφτηκα λοιπόν το εξής:
Στα σημεία που γίνεται έλεγχος ταχύτητας με πιστόλι μέτρησης, υπάρχει ΠΑΝΤΑ και ένα ασυρματοφόρο περιπολικό. Ρωτώ λοιπόν τους ειδικούς το εξής:
Ο ασύρματος του περιπολικού όταν είναι ανοικτός εκπέμπει συνέχεια κάποιο σήμα;
Αν ναι, υπάρχει τρόπος να ανιχνεύουμε αυτό το σήμα (χωρίς να ακούμε τι λένε όταν μιλάνε), οπότε ξέρουμε ότι σε μια ακτίνα χ υπάρχει μπλόκο;
Εννοείται ότι μιλάμε για μηχάνημα με λογικό κόστος.Επειδή από ηλεκτρονικά είμαι άσχετος μπορεί τα παραπάνω να είναι βλακείες, οπότε αγνοήστε τα.
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Το πρόβλημα με τα πιστόλια ελέγχου είναι ότι πλέον ΔΕΝ ανιχνεύονται παρά μόνον όταν είναι πολύ αργά. Αν έχω καταλάβει καλά όσα έχω διαβάσει αυτό γίνεται γιατί τα πιστόλια δεν εκπέμπουν συνεχώς κάποιο σήμα ώστε να το ανιχνεύσουμε και να προσαρμόσουμε την ταχύτητά μας στα όρια, αλλά εκπέμπουν μόνο όταν σημαδέψουν κάποιο όχημα και τεθούν σε λειτουργία (και τότε έχουν τόσο στενή δέσμη ώστε δεν γίνεται να το ανιχνεύσουμε όταν σημαδέψει κάποιον άλλον στον δρόμο, αλλά το ανιχνεύουμε όταν σημαδέψει εμάς – άρα πολύ αργά).Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει με τα πιστόλια, είτε οπτικά (laser), είτε μικροκυματικά (radar). Η διαφορά είναι πως τα οπτικά, έχουν πολύ μικρό άνοιγμα δέσμης, οπότε, θα τα ανιχνεύσεις μόνο αν σε μετρήσουν (και είσαι και τυχερός) μιας και οι ανακλάσεις είναι ελάχιστες. Τα μικροκυματικά, έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα δέσμης, μεταδίδονται μακρύτερα με πολλαπλές ανακλάσεις και υπάρχει περίπτωση να ανιχνεύσεις το μέτρημα κάποιου προπορευόμενου οχήματος, ακόμα και αποστάσεις μερικών χιλιομέτρων.
Σκέφτηκα λοιπόν το εξής:
Στα σημεία που γίνεται έλεγχος ταχύτητας με πιστόλι μέτρησης, υπάρχει ΠΑΝΤΑ και ένα ασυρματοφόρο περιπολικό. Ρωτώ λοιπόν τους ειδικούς το εξής:
Ο ασύρματος του περιπολικού όταν είναι ανοικτός εκπέμπει συνέχεια κάποιο σήμα;
Αν ναι, υπάρχει τρόπος να ανιχνεύουμε αυτό το σήμα (χωρίς να ακούμε τι λένε όταν μιλάνε), οπότε ξέρουμε ότι σε μια ακτίνα χ υπάρχει μπλόκο;
Εννοείται ότι μιλάμε για μηχάνημα με λογικό κόστος.Δυστυχώς, ο ασύρματος δουλεύει μεν συνεχώς, αλλά όχι εκπέμποντας, εκτός και αν κάποιος τον χρησιμοποιεί. Απλά λαμβάνει σήμα, όπως ακριβώς και το ραδιόφωνο που χρησιμοποιούμε. Μπορείς να ανιχνεύσεις τον τοπικό του ταλαντωτή μεν, αλλά με μηχανήματα που κοστίζουν πολύ ακριβά και είναι εξαιρετικά ογκώδη.
Καλή, λοιπόν, η ιδέα, αλλά στην πράξη δύσκολο να πραγματοποιηθεί με λογικό κόστος και όγκο.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Μια που ο τίτλος του θέματος είναι «Radar και πού βρίσκονται», να γράψω μια άλλη σκέψη που έκανα για να μπορούμε να εντοπίζουμε τις θέσεις των μπλόκων (οι σταθερές κάμερες είναι λίγο πολύ γνωστές και χαρτογραφημένες, άρα κανένα πρόβλημα).Το πρόβλημα με τα πιστόλια ελέγχου είναι ότι πλέον ΔΕΝ ανιχνεύονται παρά μόνον όταν είναι πολύ αργά. Αν έχω καταλάβει καλά όσα έχω διαβάσει αυτό γίνεται γιατί τα πιστόλια δεν εκπέμπουν συνεχώς κάποιο σήμα ώστε να το ανιχνεύσουμε και να προσαρμόσουμε την ταχύτητά μας στα όρια, αλλά εκπέμπουν μόνο όταν σημαδέψουν κάποιο όχημα και τεθούν σε λειτουργία (και τότε έχουν τόσο στενή δέσμη ώστε δεν γίνεται να το ανιχνεύσουμε όταν σημαδέψει κάποιον άλλον στον δρόμο, αλλά το ανιχνεύουμε όταν σημαδέψει εμάς – άρα πολύ αργά).
Σκέφτηκα λοιπόν το εξής:
Στα σημεία που γίνεται έλεγχος ταχύτητας με πιστόλι μέτρησης, υπάρχει ΠΑΝΤΑ και ένα ασυρματοφόρο περιπολικό. Ρωτώ λοιπόν τους ειδικούς το εξής:
Ο ασύρματος του περιπολικού όταν είναι ανοικτός εκπέμπει συνέχεια κάποιο σήμα;
Αν ναι, υπάρχει τρόπος να ανιχνεύουμε αυτό το σήμα (χωρίς να ακούμε τι λένε όταν μιλάνε), οπότε ξέρουμε ότι σε μια ακτίνα χ υπάρχει μπλόκο;
Εννοείται ότι μιλάμε για μηχάνημα με λογικό κόστος.Επειδή από ηλεκτρονικά είμαι άσχετος μπορεί τα παραπάνω να είναι βλακείες, οπότε αγνοήστε τα.
Όχι, δεν είναι καθόλου βλακείες.
Ο ασύρματος εκπέμπτει διαρκώς, αρκεί να είναι ανοιχτός (που σωστά υποθέτεις πως 99% θα είναι ανοιχτός). Φυσικά, εκπέμπει σαφώς μεγαλύτερο σήμα όταν μιλάει κάποιος (γιατί εκεί έχεις διαμορφωμένο σήμα, που σημαίνει πιο εύκολα ανιχνεύσιμο...).
Απλώς εκεί γύρω (εννοώ στις ίδιες συχνότητες) υπάρχει αρκετό πράγμα συνήθως (ραδιοεπικοινωνίες χρησιμοποιούν αρκετοί ακόμη εκτός από την αστυνομία, όπως πυροσβεστική, ΕΚΑΒ, Κέντρα Ελέγχου Αυτοκινητοδρόμων, Ταξί, ραδιοερασιτέχνες, Λιμενικό, πλοία και κάμποσοι ακόμη...). Άρα, όταν εσύ θα προσπαθείς να 'μαντέψεις' αν σε περιμένει εμπρός αστυνομικός, θα έχεις... ΠΟΛΛΕΣ παρεμβολές!
Φυσικά, όλοι οι παραπάνω δεν εκπέμπουν στις ίδιες συχνότητες (πχ οι συχνότητες των VHF από 88-188 MHz είναι για το ραδιόφωνο, οι ασύρματοι είναι πιο κάτω), δες κι εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Very_high_frequency
Οι κεραίες των ασυρμάτων έχουν συνήθως σφαιρική κατευθυντικότητα, δηλαδή διαχέουν το σήμα παντού, προσπαθώντας να βρουν σήμα. Ε, καταλαβαίνεις λοιπόν, πως γίνεται κακός χαμός, αν και ο διαχωρισμός των συχνοτήτων βοηθάει προφανώς να μην υπάρχουν ΤΟΣΕΣ παρεμβολές!
Άρα, έξυπνη σκέψη μεν, δύσκολη η υλοποίηση δε. Θα έπρεπε να φτιάξεις μια συσκευή να σκανάρει τις συχνότητες της αστυνομίας (που είναι γνωστές μεν, αλλά είναι παράνομο να... μπλέκεις μαζί τους! ) και να υπολογίζει την ισχύ του σήματος (εύκολο) , οπότε να υποθέτεις πως πλησιάζεις περιπολικό όσο αυτό ενισχύεται...
Τουλάχιστον αυτό είναι η δική μου άποψη, περιμένω ν' ακούσω κι άλλους.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ερώτηση: με βάση αυτά που διάβασα σκέφτομαι κατά πόσο το car wrapping (που ντύνεις το αυτοκίνητο με πλαστική μεμβράνη χρώματος της αρεσκείας σου και αν θέλεις και ματ) βελτιώνει τη συμπεριφορά τόσο με το χρώμα όσο και με την απόκρυψη/κάλυψη του μετάλλου που 'βλέπει' το ραντάρ ή όχι.Ωραία η σκέψη και πράγματι λειτουργεί όταν σε σημαδεύουν με πιστόλια laser. Ειδικά, αυτά τα μαύρα πλαστικά καλύμματα που, χρησιμοποιούν στις ΗΠΑ, στη μάσκα και στο μπροστά του καπώ, για προστασία από τα πετραδάκια μειώνουν σημαντικά τις ανακλάσεις στα πιστόλια laser. Με ένα τέτοιο σύστημα + έναν άριστο ανιχνευτή όπως το V1 + veil στα φανάρια, σε μεγάλες αποστάσεις, έχεις σημαντική βελτίωση, σε αποστάσεις δηλαδή που οι ανακλάσεις από την πινακίδα είναι μικρές σε σχέση με τις συνολικές ανακλάσεις του οχήματος. Σε κοντινές αποστάσεις, το μεγαλύτερο μέρος των ανακλάσεων προέρχεται από την πινακίδα, οπότε με ένα τέτοιο σύστημα, το πολύ πολύ να καθυστερήσεις τη μέτρηση κατά μερικά δέκατα του δευτερολέπτου.
Αναφέρομαι σε τέτοια καλύμματα:
Στα μικροκυματικά πιστόλια αυτά δεν πιάνουν γιατί η ακτινοβολία του radar περνάει με ευκολία το πλαστικό, ανακλάται στο καπώ και επιστρέφει πίσω στο πιστόλι. Στην πράξη, κι εκεί θα δεις μια μικρή μείωση στη μετρούμενη απόσταση, αλλά η διαφορά είναι ελάχιστη για να είναι σημαντική.
Τα υπόλοιπα, τα θεωρητικά, αύριο που θα έχω χρόνο για τέτοια ανάλυση.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο ασύρματος εκπέμπτει διαρκώς, αρκεί να είναι ανοιχτός (που σωστά υποθέτεις πως 99% θα είναι ανοιχτός). Φυσικά, εκπέμπει σαφώς μεγαλύτερο σήμα όταν μιλάει κάποιος (γιατί εκεί έχεις διαμορφωμένο σήμα, που σημαίνει πιο εύκολα ανιχνεύσιμο...).Απλώς εκεί γύρω (εννοώ στις ίδιες συχνότητες) υπάρχει αρκετό πράγμα συνήθως (ραδιοεπικοινωνίες χρησιμοποιούν αρκετοί ακόμη εκτός από την αστυνομία, όπως πυροσβεστική, ΕΚΑΒ, Κέντρα Ελέγχου Αυτοκινητοδρόμων, Ταξί, ραδιοερασιτέχνες, Λιμενικό, πλοία και κάμποσοι ακόμη...). Άρα, όταν εσύ θα προσπαθείς να 'μαντέψεις' αν σε περιμένει εμπρός αστυνομικός, θα έχεις... ΠΟΛΛΕΣ παρεμβολές!
Φυσικά, όλοι οι παραπάνω δεν εκπέμπουν στις ίδιες συχνότητες (πχ οι συχνότητες των VHF από 88-188 MHz είναι για το ραδιόφωνο, οι ασύρματοι είναι πιο κάτω), δες κι εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Very_high_frequency
Οι κεραίες των ασυρμάτων έχουν συνήθως σφαιρική κατευθυντικότητα, δηλαδή διαχέουν το σήμα παντού, προσπαθώντας να βρουν σήμα. Ε, καταλαβαίνεις λοιπόν, πως γίνεται κακός χαμός, αν και ο διαχωρισμός των συχνοτήτων βοηθάει προφανώς να μην υπάρχουν ΤΟΣΕΣ παρεμβολές!
Άρα, έξυπνη σκέψη μεν, δύσκολη η υλοποίηση δε. Θα έπρεπε να φτιάξεις μια συσκευή να σκανάρει τις συχνότητες της αστυνομίας (που είναι γνωστές μεν, αλλά είναι παράνομο να... μπλέκεις μαζί τους! ) και να υπολογίζει την ισχύ του σήματος (εύκολο) , οπότε να υποθέτεις πως πλησιάζεις περιπολικό όσο αυτό ενισχύεται...
Τουλάχιστον αυτό είναι η δική μου άποψη, περιμένω ν' ακούσω κι άλλους.
Αν ο ασύρματος δεν εκπέμπει, πρακτικά δεν πιάνεις τίποτε, γιατί η ακτινοβολία που διαφεύγει από τον τοπικό ταλαντωτή είναι απειροελάχιστη για ανίχνευση σε σημαντικές αποστάσεις. Σε αυτή την περίπτωση, τα ξεχνάς όλα γιατί θα ανιχνεύσεις, αν είσαι τυχερός, στα 200-300 m που είναι ήδη αργά.
Αν ο ασύρματος εκπέμπει, έχεις πολλαπλά προβλήματα. Πρέπει να γνωρίζεις εκ των προτέρων σε ποιες συχνότητες εκπέμπει η ΕΛΑΣ στη συγκεκριμένη περιοχή, άρα να έχεις εκ των προτέρων ψάξει για το τι ζητάς. Επίσης, πρέπει να γνωρίζεις από πού προέρχεται η ακτινοβολία, από περιπολικό σε μπλόκο, από το κέντρο, από περιπολικό σε κάποια κοντινή περιοχή; Για να γνωρίζεις πρέπει να κάνεις τριγωνισμό με ραδιογωνιόμετρο = εξοπλισμός μερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ, ώστε να δεις από πού στο περίπου έρχεται η ακτινοβολία αυτή. Επίσης, πρέπει να ξέρεις σε ποια μπάντα εκπέμπουν, πριν ψάξεις για συγκεκριμένη συχνότητα. Εκπέμπουν σε VHF, UHF, χρησιμοποιούν Tetra ή το νέο σύστημα με τα κινητά τηλέφωνα (αυτό μάλλον είναι μόνο για περιπτώσεις καταστροφών και το βγάζουμε από την εξίσωση) σε αυτή την περιοχή;
Δύσκολα προβλήματα και το πρόβλημα δε λύνεται με τρόπο υλοποιήσιμο από έναν ιδιώτη.
Ευχαριστώ.
-
Και όλα αυτά για να αποφύγουμε τα ραντάρ;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και όλα αυτά για να αποφύγουμε τα ραντάρ;Έχει κι άλλα!
Αυτό είναι μόνο το πρώτο κεφάλαιο. -
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Τέλος, το . Δεν ασχολούμαι ξανά με αυτό το θέμα. Καλή σας νύχτα.
Ευχαριστώ.
Αυτο το διαβασα πριν κατι μερες και πριν μερικες σελιδες.....Πιστεψα οτι θα' ταν αληθεια....
Radar και πού βρίσκονται.