Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χιονίζει!!! Άσπρη μέρα για τους προσθιοκίνητους...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Χιονίζει!!! Άσπρη μέρα για τους προσθιοκίνητους...
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 36 / 40
    Περί αυτοκίνησης
    186
    797
    1646
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Ο χρήστης maria_plus έγραψε:
      καλησπερα
      μια που μιλατε για χιονι, να θεσω ενα ερώτημα για συμβουλές από πιο έμπειρους οδηγούς. βρέθηκα σήμερα σε μια ανηφόρα που έπιασε χιόνι και το πάγωσε. έχω ένα c2 1600 με esp, με καλή ροπή, αλλά στη μέση της ανηφόρας δεν πήγαινε. πατούσα γκάζι κι ήμουν κολλημένη στο ίδιο σημείο. το esp λειτουργούσε συνέχεια γιατί εγώ έστριβα δεξιά και το αυτοκίνητο πήγαινε αριστερά. τελικά το κατάφερα με πρώτη και τέρμα το γκάζι αλλά με τα χίλια ζόρια. τι πρέπει να κάνει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις?

      Αν δεν την έβγαζες την ανηφόρα (ανάλογα την κλίση της) θα σε έπαιρνε το βάρος του αυτοκίνήτου πίσω και θα έκανες κατάβαση εποχούμενη με bonus πληρωτέο στο φαναρτζή.

      Δεν ξεκινάμε ποτέ να ανέβουμε χιονισμένη ή παγωμένη ΑΝΗΦΟΡΑ χωρις κατάλληλα εξοπλισμένο όχημα αν δεν είμαστε σίγουροι οτι θα φτάσουμε μέχρι πάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Ο χρήστης maria_plus έγραψε:
        ευχαριστω πολυ. η εξυπναδα σου δεν κρυβεται

        Θέλει η π@@@να να κρυφτεί, μα η χαρά δεν την αφήνει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          umaga last edited by

          αμα δεν υπαρχει προσφυση τι να σου κανει το esp

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις το esp.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris last edited by

              Ο χρήστης cpp έγραψε:

              καλησπερα
              μια που μιλατε για χιονι, να θεσω ενα ερώτημα για συμβουλές από πιο έμπειρους οδηγούς. βρέθηκα σήμερα σε μια ανηφόρα που έπιασε χιόνι και το πάγωσε. έχω ένα c2 1600 με esp, με καλή ροπή, αλλά στη μέση της ανηφόρας δεν πήγαινε. πατούσα γκάζι κι ήμουν κολλημένη στο ίδιο σημείο. το esp λειτουργούσε συνέχεια γιατί εγώ έστριβα δεξιά και το αυτοκίνητο πήγαινε αριστερά. τελικά το κατάφερα με πρώτη και τέρμα το γκάζι αλλά με τα χίλια ζόρια. τι πρέπει να κάνει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις?

              Αν δεν την έβγαζες την ανηφόρα (ανάλογα την κλίση της) θα σε έπαιρνε το βάρος του αυτοκίνήτου πίσω και θα έκανες κατάβαση εποχούμενη με bonus πληρωτέο στο φαναρτζή.

              Δεν ξεκινάμε ποτέ να ανέβουμε χιονισμένη ή παγωμένη ΑΝΗΦΟΡΑ χωρις κατάλληλα εξοπλισμένο όχημα αν δεν είμαστε σίγουροι οτι θα φτάσουμε μέχρι πάνω.

              +1
              Kαι προσθέτω αυτό το βίδεο:

              Youtube Video

              Υ.γ. Θενκς, djalma

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                djalma last edited by

                Σκέτο το tsJLVub50Aw
                Δηλαδή [*outube]tsJLVub50Aw[/youtube]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  axel12p last edited by

                  Κατατοπιστικότατο το βίντεο! Μια εικόνα 1000 λέξεις!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    [edit mod] flame και o/t, είσαι πισωκίνητος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                      Κατατοπιστικότατο το βίντεο! Μια εικόνα 1000 λέξεις!

                      Youtube Video

                      το αυτό και οι τετρακίνητοι χωρις σωστα λάστιχα.
                      Τέτοια γίνονται και στα ελληνικά βουνά δεκάδες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cabala10 last edited by

                        Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                        Uploaded with ImageShack.us

                        σε λαθος θρεντ το εβαλες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Σε κατηφόρα είναι η σωστή κίνηση. Διαφορετικά δεν έχεις τιμόνι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                            Σε κατηφόρα είναι η σωστή κίνηση. Διαφορετικά δεν έχεις τιμόνι.

                            Αρκει να ξερει που εχει κινηση το αμαξι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                              Uploaded with ImageShack.us

                              #FAIL

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                garvanitis last edited by

                                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                Σε κατηφόρα είναι η σωστή κίνηση. Διαφορετικά δεν έχεις τιμόνι.

                                Και παλι λαθος κινηση. Τιμονι εχεις ΚΑΙ στην κατηφορα. Στην ευθεια και πριν τη στροφη τσιμπας ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ και βιαια τα φρενα. Το μπλοκαρισμα μεταφερει βαρος στον εμπρος αξονα και ακουει το τιμονι καλυτερα. Προσοχη ομως: ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ (σαν κλωτσια στο πενταλ ας πουμε) διοτι αλλιως πας καρφι εκτος δρομου. Δεν το συνιστω χωρις προπονηση σε ελεγχομενες συνθηκες παντως... Επισης στα πισωκινητα ΠΑΝΤΑ ερμα στο διαφορικο (οτιδηποτε βαρυ στο πορτμπαγκαζ, 100-150kg ειναι αρκετα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Mάλλον εσύ μιλάς για πολύ χιόνι αυτή τη στιγμη. Αν όμως το κάνεις αυτό στον πάγο...
                                  Έχω την εντύπωση οτι στο πάγο και σε κατηφόρα θα με ενδιέφερε πιο πολύ να έχω φρένο και τιμόνι, από το να τις έχω πίσω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    σε παγο χωρις χιονι δεν χρειαζεσαι ουτε καν χιονολαστιχα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Σε κατηφόρα με αλυσίδες μόνον μπροστά, ανεξαρτήτως πού είναι η κίνηση, θέλει πολύ προσοχή πού θα βρεθεί ο...κώλος!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        garvanitis last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                        Σε κατηφόρα με αλυσίδες μόνον μπροστά, ανεξαρτήτως πού είναι η κίνηση, θέλει πολύ προσοχή πού θα βρεθεί ο...κώλος!

                                        Στα προσθιοκινητα ελαφρα τσιμπημενο το χειροφρενο και θα ειναι στη θεση του...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Ο χρήστης garvanitis έγραψε:

                                          Σε κατηφόρα με αλυσίδες μόνον μπροστά, ανεξαρτήτως πού είναι η κίνηση, θέλει πολύ προσοχή πού θα βρεθεί ο...κώλος!

                                          Στα προσθιοκινητα ελαφρα τσιμπημενο το χειροφρενο και θα ειναι στη θεση του...

                                          Μπα, ούτε καν. Αναλόγως την περίπτωση και κυρίως την κατανομή βάρους στο αυτοκίνητο. Η πολύ ελαφριά Lancia Y , παρόλο που είναι κοντή, σβούριζε για πλάκα σε κατηφόρα με χιόνι (φταίνε και τα φαρδιά λάστιχα σε σχέση με το μέγεθός της... ).

                                          Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            garvanitis last edited by

                                            Κοιτα, το οτι απαραιτητη προϋποθεση ειναι να ξερεις καλα το αμαξι σου το θεωρω δεδομενο, αλλιως δεν κανεις τιποτα απο ολα αυτα που ανεφερα (και καλο ειναι να αποφυγεις την οδηγηση). Αλλα ειναι γενικοι κανονες, βλεπεις οχι απλα δεν τα προτεινω τα παραπανω τρικ ως λυσεις αλλα συνιστω να αποφευγονται αν δεν ειναι καποιος σιγουρος οτι θα τα κανει σωστα. Για την κατανομη βαρους ισχυει αυτο που εγραψα παραπανω, ερμα στο πορτμπαγκαζ. Οσο πιο βαρυ στο χιονι τοσο το καλυτερο (χρονια αποδεδειγμενο απο νταλικες και λοιπα βαρια οχηματα - τα διπλωματα με την πρωτη νιφαδα ειναι απο ασχετοσυνη και υπερβολικη σιγουρια).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 36 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr