-
Ο χρήστης maria_plus έγραψε:
καλησπερα
μια που μιλατε για χιονι, να θεσω ενα ερώτημα για συμβουλές από πιο έμπειρους οδηγούς. βρέθηκα σήμερα σε μια ανηφόρα που έπιασε χιόνι και το πάγωσε. έχω ένα c2 1600 με esp, με καλή ροπή, αλλά στη μέση της ανηφόρας δεν πήγαινε. πατούσα γκάζι κι ήμουν κολλημένη στο ίδιο σημείο. το esp λειτουργούσε συνέχεια γιατί εγώ έστριβα δεξιά και το αυτοκίνητο πήγαινε αριστερά. τελικά το κατάφερα με πρώτη και τέρμα το γκάζι αλλά με τα χίλια ζόρια. τι πρέπει να κάνει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις?Αν δεν την έβγαζες την ανηφόρα (ανάλογα την κλίση της) θα σε έπαιρνε το βάρος του αυτοκίνήτου πίσω και θα έκανες κατάβαση εποχούμενη με bonus πληρωτέο στο φαναρτζή.
Δεν ξεκινάμε ποτέ να ανέβουμε χιονισμένη ή παγωμένη ΑΝΗΦΟΡΑ χωρις κατάλληλα εξοπλισμένο όχημα αν δεν είμαστε σίγουροι οτι θα φτάσουμε μέχρι πάνω.
-
Ο χρήστης maria_plus έγραψε:
ευχαριστω πολυ. η εξυπναδα σου δεν κρυβεταιΘέλει η π@@@να να κρυφτεί, μα η χαρά δεν την αφήνει.
-
αμα δεν υπαρχει προσφυση τι να σου κανει το esp
-
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις το esp.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
καλησπερα
μια που μιλατε για χιονι, να θεσω ενα ερώτημα για συμβουλές από πιο έμπειρους οδηγούς. βρέθηκα σήμερα σε μια ανηφόρα που έπιασε χιόνι και το πάγωσε. έχω ένα c2 1600 με esp, με καλή ροπή, αλλά στη μέση της ανηφόρας δεν πήγαινε. πατούσα γκάζι κι ήμουν κολλημένη στο ίδιο σημείο. το esp λειτουργούσε συνέχεια γιατί εγώ έστριβα δεξιά και το αυτοκίνητο πήγαινε αριστερά. τελικά το κατάφερα με πρώτη και τέρμα το γκάζι αλλά με τα χίλια ζόρια. τι πρέπει να κάνει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις?Αν δεν την έβγαζες την ανηφόρα (ανάλογα την κλίση της) θα σε έπαιρνε το βάρος του αυτοκίνήτου πίσω και θα έκανες κατάβαση εποχούμενη με bonus πληρωτέο στο φαναρτζή.
Δεν ξεκινάμε ποτέ να ανέβουμε χιονισμένη ή παγωμένη ΑΝΗΦΟΡΑ χωρις κατάλληλα εξοπλισμένο όχημα αν δεν είμαστε σίγουροι οτι θα φτάσουμε μέχρι πάνω.
+1
Kαι προσθέτω αυτό το βίδεο:Υ.γ. Θενκς, djalma
-
Σκέτο το tsJLVub50Aw
Δηλαδή [*outube]tsJLVub50Aw[/youtube] -
Κατατοπιστικότατο το βίντεο! Μια εικόνα 1000 λέξεις!
-
[edit mod] flame και o/t, είσαι πισωκίνητος.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Κατατοπιστικότατο το βίντεο! Μια εικόνα 1000 λέξεις!το αυτό και οι τετρακίνητοι χωρις σωστα λάστιχα.
Τέτοια γίνονται και στα ελληνικά βουνά δεκάδες. -
Uploaded with ImageShack.us
σε λαθος θρεντ το εβαλες
-
Σε κατηφόρα είναι η σωστή κίνηση. Διαφορετικά δεν έχεις τιμόνι.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Σε κατηφόρα είναι η σωστή κίνηση. Διαφορετικά δεν έχεις τιμόνι.Αρκει να ξερει που εχει κινηση το αμαξι.
-
Uploaded with ImageShack.us
#FAIL
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Σε κατηφόρα είναι η σωστή κίνηση. Διαφορετικά δεν έχεις τιμόνι.Και παλι λαθος κινηση. Τιμονι εχεις ΚΑΙ στην κατηφορα. Στην ευθεια και πριν τη στροφη τσιμπας ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ και βιαια τα φρενα. Το μπλοκαρισμα μεταφερει βαρος στον εμπρος αξονα και ακουει το τιμονι καλυτερα. Προσοχη ομως: ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ (σαν κλωτσια στο πενταλ ας πουμε) διοτι αλλιως πας καρφι εκτος δρομου. Δεν το συνιστω χωρις προπονηση σε ελεγχομενες συνθηκες παντως... Επισης στα πισωκινητα ΠΑΝΤΑ ερμα στο διαφορικο (οτιδηποτε βαρυ στο πορτμπαγκαζ, 100-150kg ειναι αρκετα)
-
Mάλλον εσύ μιλάς για πολύ χιόνι αυτή τη στιγμη. Αν όμως το κάνεις αυτό στον πάγο...
Έχω την εντύπωση οτι στο πάγο και σε κατηφόρα θα με ενδιέφερε πιο πολύ να έχω φρένο και τιμόνι, από το να τις έχω πίσω. -
σε παγο χωρις χιονι δεν χρειαζεσαι ουτε καν χιονολαστιχα
-
Σε κατηφόρα με αλυσίδες μόνον μπροστά, ανεξαρτήτως πού είναι η κίνηση, θέλει πολύ προσοχή πού θα βρεθεί ο...κώλος!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σε κατηφόρα με αλυσίδες μόνον μπροστά, ανεξαρτήτως πού είναι η κίνηση, θέλει πολύ προσοχή πού θα βρεθεί ο...κώλος!Στα προσθιοκινητα ελαφρα τσιμπημενο το χειροφρενο και θα ειναι στη θεση του...
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Σε κατηφόρα με αλυσίδες μόνον μπροστά, ανεξαρτήτως πού είναι η κίνηση, θέλει πολύ προσοχή πού θα βρεθεί ο...κώλος!
Στα προσθιοκινητα ελαφρα τσιμπημενο το χειροφρενο και θα ειναι στη θεση του...
Μπα, ούτε καν. Αναλόγως την περίπτωση και κυρίως την κατανομή βάρους στο αυτοκίνητο. Η πολύ ελαφριά Lancia Y , παρόλο που είναι κοντή, σβούριζε για πλάκα σε κατηφόρα με χιόνι (φταίνε και τα φαρδιά λάστιχα σε σχέση με το μέγεθός της... ).
Μακάρι να ήταν τόσο απλά τα πράγματα.
-
Κοιτα, το οτι απαραιτητη προϋποθεση ειναι να ξερεις καλα το αμαξι σου το θεωρω δεδομενο, αλλιως δεν κανεις τιποτα απο ολα αυτα που ανεφερα (και καλο ειναι να αποφυγεις την οδηγηση). Αλλα ειναι γενικοι κανονες, βλεπεις οχι απλα δεν τα προτεινω τα παραπανω τρικ ως λυσεις αλλα συνιστω να αποφευγονται αν δεν ειναι καποιος σιγουρος οτι θα τα κανει σωστα. Για την κατανομη βαρους ισχυει αυτο που εγραψα παραπανω, ερμα στο πορτμπαγκαζ. Οσο πιο βαρυ στο χιονι τοσο το καλυτερο (χρονια αποδεδειγμενο απο νταλικες και λοιπα βαρια οχηματα - τα διπλωματα με την πρωτη νιφαδα ειναι απο ασχετοσυνη και υπερβολικη σιγουρια).
Χιονίζει!!! Άσπρη μέρα για τους προσθιοκίνητους...