Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Abarth Punto Evo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Abarth Punto Evo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    132
    881
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johncharles last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johncharles last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andrew_abarth last edited by

          την καλησπερα μου στους ιταλους!!
          παρτε ενα ωραιο βιντεακι http://www.youtube.com/watch?v=dca1dRn2OKg

          κ για οσους ενδιαφερονται το αμαξι υπαρχει και για test drive...μια δοκιμη θα σας πεισει,εμενα με επεισε παντως!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            toxotis last edited by

            πιαδες ωραιο αλλα ψευτοφουσκωμα ολα το φουσκωμα ειναι ψεμα και δεν βοηθαει σε τιποτα καθως οι αεργαωγοι ψυξης φρενων ειναι ψευτικοι και δεν αφηνουν τον αερα να περασει. Μπροστα ελλεινο μονο πισω ειναι ψαρωτικο μεσα το μονο που αξιζει ειναι η κεντρικη κονσολα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris last edited by

              Εχμ.., εγώ το θεωρώ πολύ κακό αποτέλεσμα, σχεδόν ενοχλητικό. ( )
              Δεν το θεωρώ αρμονικό, οι πεντάκτινες ζάντες δε μ'αρέσουν ενώ το μπροστά και το πίσω μέρος μου φαίνονται λάθος. Πως γίνεται να μαζεύτηκαν όλες οι λάθος κινήσεις ( IMO ε! ) σε ένα αυτοκίνητο, με ξεπερνά
              Συμπέρασμα: το παλιότερο ήταν καλύτερη σχεδιαστική πρόταση.

              Υ.γ. Ενδεικτικά: και το μίτο δεν το θεωρώ όμορφο, αλλά δεν είναι και ενοχλητικό. Επίσης polo> , ibiza> καλούτσικο, αλλά θα ήθελα πιο εμπνευσμένο σχέδιο, 207> τραγικό μπροστινό μέρος, ds3> πολύύ καλή προσπάθεια, λίγο τέτανο παθαίνω με τα χρώμια αλλά σα σχέδιο , και mini> κλασσικός έρωτας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johncharles last edited by

                Το έχεις δει από κοντά/οδηγήσει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aris last edited by

                  Ούτε το ένα ούτε το άλλο.
                  Λες να το δω με άλλο μάτι;
                  Πάντως μόνο για την εμφάνισή του μίλησα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alba-parietti last edited by

                    Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                    Μπροστα ελλεινο μονο πισω ειναι ψαρωτικο μεσα το μονο που αξιζει ειναι η κεντρικη κονσολα

                    ......μπροστά θα αλλάξει (η μάσκα παραμένει η ίδια,φεύγει η μαύρη φάσα-μουστάκι που αγκαλιάζει τα φλας,τα οποία θα επανασχεδιαστούν).Οι λόγοι της αλλαγής προφανείς (μια ματιά στις πωλήσεις του Evo και όχι μόνο του Abarth αρκεί).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johncharles last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Kανείς δεν το είπε καλλονή. Εγώ συγκεκριμένα το χαρακτήρισα 'ψαρωτικο' και 'από τα πιο κοντινά σε σχήμα σε σχέση με ένα αγωνιστικό'.
                        Και τα evo-impreza κακάσχημα είναι, αλλά τα γουστάρουμε όλοι, επειδή μυρίζουν 'πόλεμο'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          andrew_abarth last edited by

                          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                          Μπροστα ελλεινο μονο πισω ειναι ψαρωτικο μεσα το μονο που αξιζει ειναι η κεντρικη κονσολα

                          ......μπροστά θα αλλάξει (η μάσκα παραμένει η ίδια,φεύγει η μαύρη φάσα-μουστάκι που αγκαλιάζει τα φλας,τα οποία θα επανασχεδιαστούν).Οι λόγοι της αλλαγής προφανείς (μια ματιά στις πωλήσεις του Evo και όχι μόνο του Abarth αρκεί).

                          φιλε το οτι θα επανασχεδιαστει,το διαβασες καπου,το ακουσες ή το υποθετεις??δωσε κανα λινκ.

                          ολες οι πωλησεις των αυτο εχουν πεσει----->ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johncharles last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                              Μπροστα ελλεινο μονο πισω ειναι ψαρωτικο μεσα το μονο που αξιζει ειναι η κεντρικη κονσολα

                              ......μπροστά θα αλλάξει (η μάσκα παραμένει η ίδια,φεύγει η μαύρη φάσα-μουστάκι που αγκαλιάζει τα φλας,τα οποία θα επανασχεδιαστούν).Οι λόγοι της αλλαγής προφανείς (μια ματιά στις πωλήσεις του Evo και όχι μόνο του Abarth αρκεί).

                              Ας αλλάξουν και το μέσα. Γιατί πρέπει να θυμίζει mini van ποιοτικά?
                              Τα καθίσματα της Sabelt όμως είναι εξαιρετικά, βοηθούν αρκετά μάλλον στην γρήγορη οδήγηση δίχως να λείπει η άνεση και να βγαίνεις με λουμπάγκο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alba-parietti last edited by

                                Ο χρήστης andrew_abarth έγραψε:

                                ολες οι πωλησεις των αυτο εχουν πεσει----->ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

                                Σωστά...αλλά όχι κατά τέτοιο τρόπο (Punto Evo:-35% στην ιταλική αγορά και -60% στην ευρωπαϊκή).

                                φιλε το οτι θα επανασχεδιαστει,το διαβασες καπου,το ακουσες ή το υποθετεις??δωσε κανα λινκ.

                                ....δεν υπάρχει link.Ό,τι έγραψα είναι πληροφορία μέσα από τη Fiat.Το αυτοκίνητο πρέπει να αντέξει στην αγορά για 3 ακόμα χρόνια (άρα με ένα MY 2012,δύο χρόνια περίπου πριν τη συνταξιοδότηση,μπορούν να κάνουν ό,τι αλλαγές νομίζουν).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rxbkrs last edited by

                                  Παίδες, στην Ιταλία πόσο κοστίζει αυτό;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mousatos last edited by

                                    19.400

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fatalabarth last edited by

                                      Ναί πάνω κάτω 20.000...
                                      Καμία σχέση από τις φωτό παιδιά...εγώ να δείτε τι σκάλωμα είχα φάει με το παλιό,μολίς είδα το evo μου είχε έρθει...
                                      Τέσπα,να που ήρθε όμως στη Fiat κ πήγα να το δω...ΤΡΕΛΑ
                                      Καλύτερη δουλειά στο κινητήρα...στο στύσιμο...αρκετά ποιοτηκότερο κ ομορφότερο ασωτερικά κ γενικά πολύ πιο αμάξι!!!
                                      Τώρα απ'έξω που τους χαλάει κάποιους...θέμα συνήθειας είναι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης fatalabarth έγραψε:
                                        .στο στύσιμο...!

                                        εμφανίζει περισσότερη στύση...?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fatalabarth last edited by

                                          xaxxxxxaaxaxaxaxa
                                          ναι ναι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            konstantinos last edited by

                                            Στον βασικό εξοπλισμό προσφέρεται και με στυσόμετρο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr