-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγω παντως απο οτι εχω δει τα Κορεατικα ΔΕΝ εχουν καλη μεταπωληση.Ομοίως
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εγω παντως απο οτι εχω δει τα Κορεατικα ΔΕΝ εχουν καλη μεταπωληση.
Ομοίως
Και ομως τα accent εχουν....
Σημερα θα παω να ψαξω σε μαντρες να βρω να αγορασω ενα που θελει ο αδερφος μου για επαρχια.
Λοιπον, μοντ.2001 30-50000χλμ full 5πορτο τα πουλανε 6-6500εΑληθεια αυτης της χρονιας ειχαν 5 χρονια εγγυηση??? ξερει καποιος??
-
Τι να σας πω, άλλη εντύπωση έχω σχηματίσει προσωπικά.
Σχετικά με το θέμα της αλλαγής μοντέλου το 2005, με πάσα επιφύλαξη ίσως είναι αυτό (πατήστε στα thumbnail για περισσότερες φωτογραφίες):
http://www.autoweb.com/content/research ... tion=media
Μιλάμε δηλαδή για απλό facelift, όχι για νέο μοντέλο, άρα μικρό το κακό αν πάρει κάποιος την τρέχουσα έκδοση. -
Πιστεύω ότι ο βαθμός ικανοποίησης από την απόκτηση καινούργιου αμαξιού είναι άμεση συνάρτηση του τι οδηγούσες πριν. Όπως ανέφερα και στην αρχή, οδηγώ ένα Clio '91 1400 το οποίο έχει αρχίσει και ζητάει συνέχεια, έχει θορυβώδη κινητήρα και είναι εντελώς 'γυμνό', ήτοι: δεν έχει ηλεκτρικές κλειδαριές, υδραυλικό τιμόνι, a/c, ηλεκτρικά παράθυρα.... στροφόμετρο!!!
Συνεπώς σκέφτομαι ότι όποιο καινούργιο μοντέλο και να πάρω θα μου φαίνεται λιμουζίνα.
Πέρα από αυτά και επειδή για μένα το αμάξι είναι πρωτίστος εργαλείο και επειδή έχω 'φάει' καλά με τις τιμές των ανταλλακτικών και επισκευών για το Clio, θέλω κάτι που να μην βγάζει ζημιές, και όταν τις βγάζει να είναι οικονομικές στην επισκευή τους.
Επειδή θα είναι και το μοναδικό αμάξι, θέλω να έχει και κάποιους χώρους και να μην περιοριστώ στις μικρότερες διαστάσεις ενός αυτοκινήτου 'πόλης'.
Το Getz θα το δω και από κοντά, αλλά έχω μια ανησυχία ως πρός την ευπάθεια του σε πλευρικούς ανέμους (όπως και όλα της κατηγορίας του δηλαδή).
Όσο για τα γερμανικά, έχω φίλο πωλητή σε Opel και πήρε ο αδερφός μου πέρσυ το Corsa 1400 Sport (πρό Twinport). Ωραίο αμάξι, καλή ποιότητα αλλά τι να το κάνω που στο 1ο service στα 7500 (ουσιαστικά αλλαγή πρώτων λαδιών) με 20% έκπτωση επειδή αγόρασε από εκεί και χωρίς εργατικά πλήρωσε 120 -
Έχουν αξία μεταπώλησης τα Hyundai. Είναι όπως τα λέει ο manosk. Δεν συμφωνώ βέβαια με το 1000ευρώ/χρόνο γιατί στα 2-3 χρόνια πέφτουν στα 6000. Δεν θα πέσουν όμως κάτω από τα 5000 στη 5ετία οπότε θεωρείται ικανή αξία μεταπώλησης. Παίζουν και τα 5 χρόνια εγγύησης, έτσι?
Τα 5 χρόνια νομίζω τα έδωσε από το '02 και μετά.
-
Όταν δίνεις ένα αμάξι, εκτός από το ποσό της μεταπώλησης πρέπει να ληφθεί υπ' όψη και το τι κόστισε το αμάξι σαν συντήρηση στα χρόνια της κατοχής του, και μόνο τότε μπορεί να υπολογισθεί καθαρά το πόσο βγήκες κερδισμένος ή χαμένος.
-
Το Accent ειναι αστερι για τα λεφτα του οτι και να λεει κανεις.
Απο εκει και περα παραξενευομαι που κανεις δεν αναφερει τιποτα για το Rio.
Ειναι νομιζω ακριβως το ιδιο στην ποιοτητα και μαλιστα ειμαι της αποψης οτι υπερεχει ελαφρα στα κρατηματα. Δεν εχει τοσο πολυ την αισθηση του καρυδοτσουφλου που εχει το Accent. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το Accent ειναι αστερι για τα λεφτα του οτι και να λεει κανεις.
Απο εκει και περα παραξενευομαι που κανεις δεν αναφερει τιποτα για το Rio.
Ειναι νομιζω ακριβως το ιδιο στην ποιοτητα και μαλιστα ειμαι της αποψης οτι υπερεχει ελαφρα στα κρατηματα. Δεν εχει τοσο πολυ την αισθηση του καρυδοτσουφλου που εχει το Accent.Το Rio είναι φτωχός συγγενής μπροστά στο Accent. Η ποιότητα εσωτερικού/υλικών είναι παρόμοια, αλλά ως εκεί στο θέμα ποιότητα. Η αξιοπιστία του προηγούμενου Rio ήταν... Κορεάτικη και μόλις το τωρινό άρχισε να δείχνει κάτι. Μακράν πίσω του Accent όμως. Τα κρατήματα είναι χειρότερα γιατί έχει ακόμα πιο μαλακή ρύθιση.
Είπαμε, άλλο Κορεάτες (Daewoo, Kia) και άλλο Hyundai.
-
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Το Accent ειναι αστερι για τα λεφτα του οτι και να λεει κανεις.
Απο εκει και περα παραξενευομαι που κανεις δεν αναφερει τιποτα για το Rio.
Ειναι νομιζω ακριβως το ιδιο στην ποιοτητα και μαλιστα ειμαι της αποψης οτι υπερεχει ελαφρα στα κρατηματα. Δεν εχει τοσο πολυ την αισθηση του καρυδοτσουφλου που εχει το Accent.Το Rio είναι φτωχός συγγενής μπροστά στο Accent. Η ποιότητα εσωτερικού/υλικών είναι παρόμοια, αλλά ως εκεί στο θέμα ποιότητα. Η αξιοπιστία του προηγούμενου Rio ήταν... Κορεάτικη και μόλις το τωρινό άρχισε να δείχνει κάτι. Μακράν πίσω του Accent όμως. Τα κρατήματα είναι χειρότερα γιατί έχει ακόμα πιο μαλακή ρύθιση.
Είπαμε, άλλο Κορεάτες (Daewoo, Kia) και άλλο Hyundai.
Το τωρινό Rio είναι ένα Accent με άλλα σήματα .... αφού η Kia έχει πλέον εξαγοραστεί από την Hyundai. (όπως και το νεο Sportage είναι Tuscon)
Bέβαια όμως το Accent παραμένει καλύτερη επιλογή ως πιο εμπορικό.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το τωρινό Rio είναι ένα Accent με άλλα σήματα .... αφού η Kia έχει πλέον εξαγοραστεί από την Hyundai. (όπως και το νεο Sportage είναι Tuscon)
Bέβαια όμως το Accent παραμένει καλύτερη επιλογή ως πιο εμπορικό.
Για το Sportage/Tucson, ναι.
Το Rio δεν έχει σχέση με το Accent. Άλλο σασί και άλλο μοτέρ (Mazda). Επενέβη η Hyundai στη γραμμή παραγωγής αλλά δεν άλλαξε ριζικά το αμάξι. Βελτιώθηκε απλά η ποιότητα, αλλά καμμία σχέση με Accent.
Από τώρα και στο εξής μπορεί να βγάζει κοινά αμάξια. -
Εξακολουθώ να είμαι της αποψης πως δεν θα διατηρήσει την αξία του.
Όσον αφορά την διαφορά της αίσθησης με το υπάρχον αυτοκινητό σου, αυτή είναι δεδομένη ότι και να διαλέξεις. Μετά απο λίγους όμως μήνες συμβίωσης με ένα νέο αυτοκίνητο θα γίνει το νέο μέτρο σύγκρισης και θα ανέβουν οι απιτήσεις σου. Το εάν θεωρείς πως αξίζιε να δώσεις περισσότερα χρήματα γιά ένα πιό καλό αυτοκίνητο ή τα ίδια γιά ένα πιο μικρό είναι καθαρά θέμα ιεράρχισης των αναγκών σου. Θα μπορούσες να σκεφτείς και γιά ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο (λιγότερο του έτους).
Αναφορικά το προηγούμενο μοντέλο δεν τα πήγε ιδιαίτερα καλά με τις δοκιμές πρόσκρουσης. Δείτε : Euro NCAP
Πάντως προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν έχω τίποτα εναντίον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Παραθέτω τις απόψεις μου προς πληροφόρηση. -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Το τωρινό Rio είναι ένα Accent με άλλα σήματα .... αφού η Kia έχει πλέον εξαγοραστεί από την Hyundai. (όπως και το νεο Sportage είναι Tuscon)
Bέβαια όμως το Accent παραμένει καλύτερη επιλογή ως πιο εμπορικό.
Για το Sportage/Tucson, ναι.
Το Rio δεν έχει σχέση με το Accent. Άλλο σασί και άλλο μοτέρ (Mazda). Επενέβη η Hyundai στη γραμμή παραγωγής αλλά δεν άλλαξε ριζικά το αμάξι. Βελτιώθηκε απλά η ποιότητα, αλλά καμμία σχέση με Accent.
Από τώρα και στο εξής μπορεί να βγάζει κοινά αμάξια.Ναι , έχεις δίκιο.
Μάλλον μπερδεύτηκα με τις αναφορές για τα καινούργια Accent - Rio. -
Και εγώ δεν πιστεύω ότι φτάνει την ασφάλεια των ευρωπαϊκών, αλλά σαφώς θα είναι βελτιωμένη σε σχέση με το τωρινό μου αμάξι, και μάλλον θα είναι βελτιωμένη σε σχέση με το μοντέλο του '98 που δοκιμάστηκε αν μη τι άλλο λόγω και των πλευρικών αερόσακων που έχει η έκδοση που με ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Αναφορικά το προηγούμενο μοντέλο δεν τα πήγε ιδιαίτερα καλά με τις δοκιμές πρόσκρουσης. Δείτε : Euro NCAPΕμμμ, αυτό είναι το προ-προηγούμενο Accent. Το προηγούμενο είναι εδώ (δεν υπάρχει στο EuroNCAP.... ) και τα πάει πολύ καλά.
Για το τωρινό δεν βρήκα... ακόμη!------EDIT-------
Αχά!!!
Ορίστε και το τωρινό, σε 4d που δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές από το 5d.
Καθόλου άσχημα, θα έλεγα. -
Τα τεστ έγιναν, αν κατάλαβα καλά, από το αμερικάνικο αντίστοιχο του EuroNCAP;
-
Ο χρήστης jpax έγραψε:
Τα τεστ έγιναν, αν κατάλαβα καλά, από το αμερικάνικο αντίστοιχο του EuroNCAP;Ακριβώς. Eίναι κρατικός οργανισμός, αν δεν απατώμαι (.org) ενώ ο EuroNCAP δεν είναι...
-
Καθόλου άσχημα για αμάξι των 10800
-
Και μην ξεχνάτε πως στην Αμερική έχουν αυστηρότερα κριτήρια για την ασφάλεια των αυτοκινήτων και τα crash tests γίνονται με μεγαλύτερη ταχύτητα πρόσκρουσης.
Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι επαρκώς ασφαλή.
Πάντως ότι και να γράφουμε, η ουσία είναι πως το Value For Money είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν στην ελληνική αγορά.
-
Δεν ξερω τι λετε εσεις για κακη μεταπωλητικη αξια, αλλα εγω σας μιλαω σαν παθων και οχι υποθετοντας!
Λοιπον Accent αγορασμενο δεκεμβριο του 1997 μετα απο γερο τρακαρισμα το καλοκαιρι καταστραφηκε (δεν αξιζε το κοστος επισκευης) και η ασφαλιστικη μας εδωσε 5.000 ευρω....πουλησαμε και το τρομπετο αλλα 1300 και μας ηρθε 6300 ευρω....για 6.5 χρονων αυτοκινητο....και ξερετε πως τα ψυριζουν αυτα οι ασφαλιστικες μηπως και γλιτωσουν τιποτα...
Περιττο να πω οτι παρα τα 6.5 χρονια το αμαξι ηταν σε αριστη κατασταση και γενικα ημασταν πολυ ικανοποιημενοι απο τα service, τα φτην αανταλακτικα αλλα και γενικοτερα την αντιμετοπιση της Hyundai προς εμας...
Η Hyundai αναπτυσεται ραγδαια.....τη βλεπω σε 10 χρονια να ειναι στα χναρια της Toyota σημερα...
Περί Hyundai Accent