-
Καγκουριές Γιάννη. Αν και από ότι θυμάμαι το Nismo 370Z δεν έχει αλλαγές στον κινητήρα. Τόσο έξω πέφτω;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καγκουριές Γιάννη. Αν και από ότι θυμάμαι το Nismo 370Z δεν έχει αλλαγές στον κινητήρα. Τόσο έξω πέφτω;για skyline μιλαγα
ακου εκει 370 -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν και από ότι θυμάμαι το Nismo 370Z δεν έχει αλλαγές στον κινητήρα. Τόσο έξω πέφτω;Οχι δεν κανεις λαθος , απ'οτι θυμαμαι περαν απο τους διαφορετικους προφυλακτηρες οι ουσιαστικες διαφορες του nismo ειναι η πιο ελευθερη εξαγωγη και η πιο σφιχτη αναρτηση
-
Αλλο οι καγκουριες, κι αλλο η μηχανικη βελτιωση. Ο ορος 'τραβεστι' για αυτοκινητα βελτιωμενα μου φαινεται υπερβολικος. Μπορει καποιος να 'φτιαξει' το αυτοκινητο του, και να το χαιρεται ακομα κι αν ειναι καθε σ.κ. στο συνεργειο
Βελτιωνοντας, μπορεις με μικρο κοστος να κερδισεις σε ιπποδυναμη, τη στιγμη που για τα ιδια αλογα θα πληρωνες πολυ περισσοτερα σε καινουριο αυτοκινητο. Φυσικα θα πρεπει να αναβαθμιστει κ το στησιμο του αυτοκινητου ωστε να ανταποκρινεται στην αυξημενη δυναμη, πραγμα που πλεον στις περισσοτερες των περιπτωσεων γινεται.
Εγω δε θα ασχολιομουν να ανεβασω εναν 1,8Τ στα 500 αλογα ή ενα εβο στα 600, καποιος ομως μπορει να το γουσταρε, ακομα κι αν ηταν για να πηγαινει μονο ευθεια.Σεβομαι λοιπον απολυτα και το 'γουστο' (ακομα κι αν δεν ταιριαζει με το δικο μου) και τον κοπο του
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Σιγουρα, αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ηταν ετσι. Το SRT ηταν πιο δυνατο και ειχε και μια κλιμακωση μουρλια ...Η πρωτη πρεπει να ξεπερναει τα 100, οποτε εκει που πατησαν 3ες απο roll κατω απ'τα 100χλμ πρεπει να χαντακωθηκε.
Η πλακα ειναι οτι το βραδυ αυτο μολις ειχα βαλει το PCM της MOPAR, ή αλλιως το ECU του αγωνιστικου Viper ACR.
Δηλαδη περιπου 700 αλογα, και πρωτη 105χλμ/ωρα λογω του υψηλοτερου κοφτη.
Δε θυμαμαι να περασε ποτε το Φιατ μπροστα. Εφαγε κολωνα σιγουρα μεχρι τη στροφη.Που να εβλεπες αργοτερα το ιδιο βραδυ με τη Panamerα Turbo στην Καβαλας.
-
ειναι ακομη τετρακινητο το coupe ?
-
Εγώ πάντως είμαι υπέρ τω μικρών βελτιώσεων, που αποδίδουν μερικά άλογα παραπάνω, χωρίς να χαλάνε την αισθητική και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Δεν θα μπορούσα ποτέ να έχω ένα 'φτιαγμένο' αυτοκίνηο που έχει υποστεί πατέντες για να παίρνει σωστά μπροστά, να μην δουλεύει π.χ. το a/c του, να έχει άλλο καντράν οργάνων, κλπ
--
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
ειναι ακομη τετρακινητο το coupe ?Γιατί πότε ήταν;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ειναι ακομη τετρακινητο το coupe ?
Γιατί πότε ήταν;
το συγκεκριμενο ηταν με τετρακινηση απο integrale
-
Δεν κατέχω...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν κατέχω...ειχε μπει στο power παλια
τετρακινηση και μοτερ lancia 450ps αλλα ελεγε οτι θα το παει 600 -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Δεν κατέχω...
ειχε μπει στο power παλια
τετρακινηση και μοτερ lancia 450ps αλλα ελεγε οτι θα το παει 600εγχειρισμένο τραβεστι δηλαδη
-
-
-
Έβλεπα σήμερα στην Βουλιαγμένης ένα ωραίο μεγάλο Audi, λέω μάλλον Α8 θα είναι. Ωραίο ήταν, με τη γνωστή γραμμή Audi που όλα μοιάζουν οπότε εύκολα περνάει απαρατήρητο. Κάποια στιγμή ήρθαμε πιο κοντά και είδα ότι ήταν S8. Στα πλάγια έλεγε ότι είναι V10. Δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο μοντέλο αλλά φαίνεται ότι αφού ο ανταγωνισμός είχε AMG το Α8 σκέτο δεν έφτανε κι έπρεπε κι αυτοί να κάνουν κάτι...
-
Μαζι με τα βουλγάρικα??
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έβλεπα σήμερα στην Βουλιαγμένης ένα ωραίο μεγάλο Audi, λέω μάλλον Α8 θα είναι. Ωραίο ήταν, με τη γνωστή γραμμή Audi που όλα μοιάζουν οπότε εύκολα περνάει απαρατήρητο. Κάποια στιγμή ήρθαμε πιο κοντά και είδα ότι ήταν S8. Στα πλάγια έλεγε ότι είναι V10. Δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο μοντέλο αλλά φαίνεται ότι αφού ο ανταγωνισμός είχε AMG το Α8 σκέτο δεν έφτανε κι έπρεπε κι αυτοί να κάνουν κάτι... -
ώ ρε μάνα μου ήχος...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Κούκλα...Κούκλα;;;
-
Χθες το λιμάνι των Χανίων ήταν παρκαρισμένο ένα Mercedes Mantra!!!! Δεν είχα δει ποτέ μου από κοντά κάτι τέτοιο. Είχε στην οροφή μέχρι σχάρες για πέραμα ποταμών ή κάτι τέτοιο. Είχε αυστριακές πινακίδες. Φωτό δεν έχω αλλά ήταν σαν αυτό:
Carspotting [#7]