-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φαντάζομαι ότι το ταχύτερο είναι το Polo GTi, με την Mito QV πολύ κοντά....σωστος.
Οι αποριες λυθηκαν. Το παρον thread μπορει παλι να 'κοιμηθει', για αρκετο καιρο... -
Α ναι κάνει τα 0-100 σε 6,9 γι'αυτό! Φοβερό! Αλλά γιατί με το φιατ έκανα το ίδιο?
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Eπαναφέρω αυτό το παλιό θέμα επειδή παραμένει επίκαιρο και το κυριότερο θα μας θυμίσει την εποχή που τα 1,4άρια και 1,2άρια μετρούσαν μικρές ιπποδυνάμεις σε σχέση με σήμερα.
Αν αναρωτηθούμε σήμερα για το ποιό είναι το γρηγορότερο 14άρι ,τι θα λέγατε?
Γρηγορότερο όχι σε τελική μόνο αλλά σε όλους τους τομείς της ταχύτητας.Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρονταν και τα ατμοσφαιρικά σύνολα .
Εγώ θεωρώ το grande pundo abarth ess ως την κορυφή των 1,4.Αυτό γιατι οι ρεπρίζ του ξεπερνούν καθε προσδοκία.,80-120 σε 2,8.0-160 σε 17 δεύτερα ,100-140 σε 5,7.Μετρημένα και χωρίς ζόρια.80-120 σε 2.8;; μιλας για 3η; μου φαινεται εξωπραγματικο αυτο το νουμερο...
-
80-120 σε 2.8 μόνο Ferrari, Lamborghini και Porsche Turbo έχουν...
-
80-110 ΜΕ 3τη ταχύτητα.Οχι 80-120.Δεν νομίζω να υπάρχει ταχύτερο σε 1,4.Ενδεικτικά αναφέρωμαι σε ευρείας κυκλοφορίας περιοδικό ΕVO τεύχος 083.Συγκριτικό με Peugeot 207 rc Le Mans,seat ibiza cupra,opel corsa opc στο οποίο δεν έγιναν μετρήσεις και καλά εκαναν αφού είναι 1,6.Αλλά θα μου πείτε ότι είναι απατεωνες που μεροληπτούν και έχουν χαλασμένα όργανα.
Ας είναι. -
Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές. Ένα 80-110 από μόνο του δε λέει τίποτα. Είναι θέμα κλιμάκωσης και φάσματος λειτουργίας κινητήρα. Το Viper πχ που η 3η του τερματίζει στα 200+ μπορεί να ήταν πιο αργό από το σκατουλάκι σε αυτή την άκρως τεχνητή μέτρηση. Είναι δηλαδή το σκατουλάκι ταχύτερο από Viper?
Αν θέλουμε να δούμε πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο κοιτάμε 0-100 (στα πολύ δυνατά ούτε καν αυτό καθώς είναι καθαρά θέμα πρόσφυσης), 0-160, 0-200, 0-400 μέτρα, 0-1000 μέτρα και 60-160 ή 100-200 με αλλαγές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
80-120 σε 2.8 μόνο Ferrari, Lamborghini και Porsche Turbo έχουν...Και το ΕVO 6 TME νομιζω.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
80-110 ΜΕ 3τη ταχύτητα.Οχι 80-120.Δεν νομίζω να υπάρχει ταχύτερο σε 1,4.Ενδεικτικά αναφέρωμαι σε ευρείας κυκλοφορίας περιοδικό ΕVO τεύχος 083.Συγκριτικό με Peugeot 207 rc Le Mans,seat ibiza cupra,opel corsa opc στο οποίο δεν έγιναν μετρήσεις και καλά εκαναν αφού είναι 1,6.Αλλά θα μου πείτε ότι είναι απατεωνες που μεροληπτούν και έχουν χαλασμένα όργανα.
Ας είναι.πολυ γρηγορο.. το s3 θελει 2.6' για 80-110
-
Φυσικά και είναι ότι πιο γρήγορο στα 1,4.
Ζούς φίλε μου το 0-160 σε 17 δεύτερα απο 1,4 σου λέει κάτι? Ενα γρήγορο αυτοκίνητο για μένα δεν είναι στο 0-100 αλλά σε ενδιάμεσες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις σε όλο το φάσμα στροφών.Επίσης δεν μπορούμε να μιλάμε για διαφορές στην κλιμάκωση σε ένα 1,4άρι απο την στιγμή που δεν έχουμε πολλά κυβικά ή έστω τα ωφέλημα.
Το Πόλο gti ο κατασκευαστής δίνει 7,1 στα 100χλμ και 223 τελική αλλά σε ρεπρίζ είναι πίσω με το φιατ.
Τωρα θυμήθηκα έναν φίλο που έχει μερκ 1,6t και μου είπε ότι ταλικιάζει 240. Εντάξει ,έλα του λέω μετά γιατί θα κρυώσει ο καφές. -
Ναι, το 0-160 αυτό μου λέει πολλά. Οι ενδιάμεσες τίποτα απολύτως. Αλλά δεν έχει νόημα να συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο Α segment, με ένα B segment. Λογικά το μικρότερο και ελαφρύτερο έχει πλεονέκτημα στην ευθεία. Συνολικά σε πίστα όμως αλλάζει το θέμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ρεπρίζ με νόημα είναι αυτή που ξεκινάς από μια προκαθορισμένη ταχύτητα, έχοντας στο κιβώτιο την βέλτιστη σχέση για το δεδομένο αυτοκίνητο και με αλλαγές ταχυτήτων φτάνεις σε μια άλλη πολύ υψηλότερη ταχύτητα (π.χ. 60-160). Έκεί φαίνονται οι εν κινήσει δυνατότητες ενός αυτοκινήτου και όχι στα αστεία 50-80 και 80-110 με μια συγκεκριμένη σχέση, θαρρείς και όλα τα αυτοκίνητα έχουν την ίδια κλιμάκωση και εύρος στροφών .Δεν διαφωνώ.Πιο σημαντικό είναι το 60-160 αλλά έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να έχουν την ιδια φιλοσσοφία κλιμάκωσης το Πουντο με το γκολφ όπως εξήγησα παραπάνω.Το ένα έχει αγωνιστικές καταβολές άρα θέλει καλυτερες ρεπριζ εν κινήσει,με περισσότερη δύναμη σε μικρότερο φασμα στροφών και το άλλο έχει σπορ touring άρα το ενδιαφέρει μια γρηγορη επιταχυνση σε μεγαλύτερο φασμα στροφών.΄Το φάσμα στροφών το αναφέρω επειδή το ανέφερες εσύ.Το διαφορικό μπορεί να παίξει τον ίδιο ρόλο .
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ 14ΟΟΑΡΙ?