-
Βρε τον Γουέμπερ τι έκανε πάλι... 'όχι δεν οφείλεται στον σπασμένο μου ώμο 4 αγώνες πριν τη λήξη που έχασα το πρωτάθλημα μέσα από τα χέρια μου και τώρα γράφω αυτοβιογραφίες για να περάσει η ώρα και να μην το ρίξω στο ποτό'
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Μέρος της διαφήμισης της εταιρείας είναι. Δεν χάνουν χρόνο. Άλλωστε σχεδόν τα πάντα από αυτά που βλέπουμε είναι κομμάτια από προηγούμενες δημοσιεύσεις οπότε άντε να πήρε ένα απόγευμα τη κυρία των Δημοσίων σχέσεων να τα συλλέξει για την έκδοση του συγκεκριμένου φυλλαδίου.
Ακριβως! Αλλα ακομα και αν φτιαχτηκε αυτο απο την αρχη, η ομαδα που φτιαχνει το μονοθεσιο του '11 δεν ειχε καμια σχεση!
Προφανώς ήταν με χιουμοριστική διάθεση αυτά περί συγκέντρωσης στο μονοθέσιο του 2011 κλπ. Απλά ήθελα να καταδείξω ότι εμείς, οι φίλοι της Ferrari, προτιμούμε περισσότερη δουλειά και λιγότερα λόγια. Όταν κερδίσουμε ξανά, ας βγάλουν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των φορτηγών της ομάδας (Iveco).
-
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Βρε τον Γουέμπερ τι έκανε πάλι... 'όχι δεν οφείλεται στον σπασμένο μου ώμο 4 αγώνες πριν τη λήξη που έχασα το πρωτάθλημα μέσα από τα χέρια μου και τώρα γράφω αυτοβιογραφίες για να περάσει η ώρα και να μην το ρίξω στο ποτό'Και απ' οτι φαινεται δεν το ειπε καν στην ομαδα!
-
Τι το θελει το ποδηλατο και αυτος ειδικα οταν τα πραγματα ειναι τοσο κρισιμα..Αφου βλεπει πως δεν το παει..
Αν οντως δεν το πε στην ομαδα του!!! -
και να το ελεγε τι θα κερδιζε?
μπορει και να τον ειχαν αντικαταστησει, οπως το 2005 τον Μοντογια, και να ειχε χασει ολες τις ελπιδες του για τιτλο -
Νίκη των Piquet στο σκάνδαλο Crashgate
Ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στην ιστορία της Formula 1 έλαβε χώρα στον αγώνα της Σιγκαπούρης το 2008, όταν ο οδηγός της Renault, Nelson Piquet Junior έπεσε στον τοίχο για να βοηθήσει τον Fernando Alonso να πάρει τη νίκη, αφού ο Ισπανός μόλις είχε ολοκληρώσει τον δικό του ανεφοδιασμό.
Πέρυσι ο Nelson Piquet βγήκε και είπε ότι το ατύχημα ήταν «στημένο», και ξεκίνησαν νομικές διαδικασίες εναντίον της Renault. Η Renault όμως από την πλευρά της έλεγε πως αυτά που ισχυρίζονται πατέρας και γιος ήταν αναληθή και ψευδή, και ότι προσπαθούν να εκβιάσουν την ομάδα.
Ωστόσο, αποδείχθηκε πως η γαλλική ομάδα ήταν ένοχη, και σήμερα στο ανώτατο δικαστήριο παραδέχθηκε ότι αυτά που είπε για τον Nelson Piquet και τον Nelson Piquet Junior ήταν “εντελώς αναληθή και αβάσιμα”.
Ο Dominic Crossley, δικηγόρος της οικογένειας δήλωσε: “Σήμερα η Renault Formula One Team ζήτησε συγνώμη από τους 2 πελάτες μου και οδηγούς αγώνων, Nelson και Nelsinho Piquet. Αυτό σηματοδοτεί την έναρξη και όχι το τέλος του μεγάλου ταξιδιού που κάνουν και οι 2 για να διορθώσουν πολλά από τα λάθη που έγιναν το προηγούμενο έτος. Η Renault F1 συμπεριφέρθηκε κάκιστα και στους 2 όταν αυτοί τόλμησαν να αποκαλύψουν το σκάνδαλο. Ο Nelsinho είχε κακοποιηθεί τρομερά σε όλη τη σύντομη καριέρα του. Είναι μια προσωπική δικαίωση για τους πελάτες μου, που δεν το έβαλαν κάτω παρά τις επιθέσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσουν.”
Εκτός από τη δικαίωση πατέρας και γιος θα κερδίσουν και ένα “σημαντικό ποσό για τις ζημιές που υπέστησαν”. -
Group Lotus to announce £100million+ seven-year deal with Renault F1 this morning.
Team Lotus RENAULT -
Πολύ καλό το deal και μάλλον θα είναι κατιτίς πιο ανταγωνιστική η Lotus το 2011!
...αν έλειπε και το κοκκινάκι του χορηγού TOTAL θα ήταν ομορφότερο -
Να παει και το Σεννακι εκει να δεσει!!!
-
Το καλύτερο είναι πως διάλεξαν ακριβώς το ίδιο χρώμα που έχει ανακοινώσει η Lotus Racing του Tony Fernandez πως θα είναι το επίσημο του 2011 (χρυσό μαύρο).
Θα είναι πολύ αστείο να υπάρχουν 4 μονοθέσια με ίδιο ακριβώς χρώμα και με όνόματα Team Lotus Renault / Lotus Racing Renault
-
Lotus Renault GP θα είναι η επίσημη ονομασία.
Γέμισε το grid με Lotus και Κόκκινους Ταύρους.
Βέβαια υπάρχουν και χειρότερα. Το 2007 υπήρχαν 2 ομάδες με ίδια μονοθέσια και διαφορετική ονομασία.
-
Ίδια ή παρόμοια μονοθέσια σε διαφορετικές ομάδες έχει γίνει αρκετές φορές, Honda-SA, Benetton-Ligier κλπ. Αυτή όμως θα είναι σπάνια περίπτωση επειδή δεν έχουμε θυγατρική ή συνεργαζόμενη ομάδα αλλά βρίσκονται σε αντιδικία.
Προσωπικά προβλέπω η Lotus Racing να αλλάζει όνομα και πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου ξεκίνησε με το όνομα αυτό.
-
Gia na katalabetai ti paizei.....
H lotus ths F1 den exei kammia sxash me thn Lotus opws thn kserame apo tote. (As thn poyme agglikh.)
Fantasteite oti ta megala kefalia kai managers ths agglikhs sto F1 toy Abu Dhabi hr8an me prosklhseis ths Ferrari afoy rto 75% twn manager kai mhxanikwn einai prwhn ypallhloi ths Scuderia. 1-0Thn perasmenh ebdomada egine party/ ekdhlwsh sto Paul Ricard opoy to group ths Renault agwrase thn Lotus. Bebaia to deal einai tetoio poy na mhn fainetai ayto alla to anti8eto.... Sthn ekdhlwsh ayth loipon parabre8hkame kai emeis (san antiprosopoi twn agwnistwn ths Lotus sthn mesh anatolh) opoy afoy kaname shake down toy kainoyrioy dikoy mas Evora deyterhs genias opoy exoyn ginei allages ston kinhthra gia perissoterh aksiopistia kai ligoterh katanalwsh ladioy alla kai sto sasman poy to aplo paddle shift antikasta8hke apo xtrack sasman me 2 epiloges (eite paddle shifts) eite me seiriako epilogea. Eixe loipon ekei formules renault, palaioteres version F1, DTM aytokinhta kai polla alla.
Exw thn enytypwsh oti h Malaisianoi isws na xasoyn to case.... -
Ειναι πανεμορφο το μονοθεσιο αλλα προσωπικα ειμαι με το μερος της ομαδας του Fernandez. Τα δικαιωματα του ονοματος Team Lotus τα ειχε ο Hunt. Ο Fernandez τ' αγορασε απο αυτον οποτε κατα την γνωμη μου ειναι λαθος να εμπλεκεται το Lotus Group απλα επειδη θελουν μεριδιο της πιτας λογω του οτι εχουν το ιδιο ονομα.
Αλεξανδρε, εγω ξερω οτι η Proton εχει την Lotus! Πως την αγορασε το group της Renault?
Σε αλλα νεα... ο Piquet μιλαει για το συμβαν του 2008: http://en.espnf1.com/renault/motorsport ... 36028.html
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Σε αλλα νεα... ο Piquet μιλαει για το συμβαν του 2008: http://en.espnf1.com/renault/motorsport ... 36028.htmlΤο ενδιαφέρον είναι αυτό:
He was given immunity by the FIA for his testimony, Renault were given a two-year suspended ban, while Briatore and Symonds were hit with a lifetime ban from motorsport, subsequently reduced to a three-year suspension on appeal.
Από πότε όμως? Έληξε το ban?
Μήπως έτσι ανοίγει ο δρόμος για τη Ferrari?
-
Eγώ πάλι μπερδεύτηκα. Η Renault (Genii capital) μετονομάστηκε σε Lotus Renault?
Η Lotus που έτρεχε το 10 τι είναι; Και αυτή δεν συμφώνησε να φοράει Renault κινητήρες?
Τι στο
-
H ομάδα της Renault έχει αγοραστεί κατά πλέιοψηφία από την Genii capital. Μέρος αυτής πλέον αγοράστηκε από την Lotus (με τα αυτοκίνητα, ιδιοκτησίας Proton) και το 2010 θα ονομάζεται Lotus Renault GP.
Η Lotus του 2010 ονομάζεται Lotus Racing και ανήκει σε μαλαισιανό συνασπισμό εταιριών (μεταξύ των οποίον και η Air Asia του επικεφαλής Tony Fernandes). Το όνομα το πήραν ασχετως της 'κανονικής' Lotus και το 2010 εξασφάλισαν το όνομα Team Lotus. Έχουν κλείσει συμφωνία με τη Renault για κινητήρες για το 2011.
Το ερώτημα είνια πόσο βάσιμος είναι ο ισχυρισμός ότι το όνομα 'Team Lotus' (ή και το Lotus Racing) μπορούν να χρησιμοποιούνται ξεχωριστά από την Lotus. Προσωπικά πιστεύω πως καλώς ή κακώς η Lotus θα δικαιωθεί και μάλλον η 'Lotus Racing' θα κατέβει σαν 1Malaysia (ή πχ 'Tyrell' όπως έγραψε κάποιος )
-
Αιντεεεε... μαστα!
Αυτό θα ξεκαθαριστεί ή θα δούμε 4 Λότους ;
-
Νομίζω πως στη F1 προτεραιότητα έχει το 'τι είναι καλό για το άθλημα' και μετά οτιδήποτε άλλο. Με βάση το σκεπτικό αυτό το θεωρώ λίγο απίθανο να κατέβουν 2 διαφορετικές ομάδες με σχεδόν ίδιο όνομα και παρόμοια σε εμφάνιση μονοθέσια.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σε αλλα νεα... ο Piquet μιλαει για το συμβαν του 2008: http://en.espnf1.com/renault/motorsport ... 36028.html
Το ενδιαφέρον είναι αυτό:
He was given immunity by the FIA for his testimony, Renault were given a two-year suspended ban, while Briatore and Symonds were hit with a lifetime ban from motorsport, subsequently reduced to a three-year suspension on appeal.
Από πότε όμως? Έληξε το ban?
Μήπως έτσι ανοίγει ο δρόμος για τη Ferrari?
Ναι τι ωραια που θα ναι να παρουμε εναν τετοιον ανθρωπο. Πληρης διασυρμος... Πιστευω πως αυτο δεν προκειται να γινει αδερφε.
Διάφορα νέα - Δεκεμβρης 2010