-
Χαιρετω ολα τα μελη. Ασχολουμαι χρονια με τα μηχανακια, δεν ειχα καμμια σχεση με αμαξια, ηρθε ο καιρος να παρω και ενα αμαξι οικογενειακο μιας το καλοκαιρι παντρευομαι. Ως τωρα εχω ενα polo 1000αρι του 95 το οποιο παρεπιπτωντος δε ξερω και τι να το κανω αφου ουτε η volkswagen ουτε η seat εχει βγαλει καποια αποσυρση. Μετα απο καποια σχετικη ερευνα κατεληξα στα 2 αυτα μοντελα, στην εκδοση leon των 15700 ευρω (με κλιματιστικο) που εχει πολλα extra και οσον αφορα το volkswagen πηγα χθες στην εκθεση στο διεθνη αερολιμενα και ειχε την εκδοση 1.2 με 19200 ευρω, full extra και αυτο (με κλιματιστικο).
Το αμαξι θα το κρατησω καμμια 15ετια, αυτο που θελω να συμβουλεψετε μιας και δεν εχω και μεγαλη ιδεα απο αυτοκινητα, ποιες ειναι οι διαφορες των 2 αμαξιων. Οκ βγαζουν τα ιδια αλογα, αλλα απο θεμα συμπεριφορας στο δρομο, κρατηματος, αναρτησεων, φρενων κτλ υπερεχει το golf η απλα πληρωνεις μονο το γεγονος οτι κατασκευαζεται στη Γερμανια. Παντως αν και ασχετος μια καλυτερη ποιτητα στο εσωτερικο στα πλαστικα στο golf την διεκρινα (εκτος και αν κανω λαθος). Σας παρακαλω βοηθειστε και πειτε καμμια γνωμη.
Το astra δεν μας αρεσε καθολου (πολυ χοντροκομμενο), η κοπελα μου θελει να δουμε και το toyota auris αλλα δε μου αρεσει καθολου, οποτε κατεληξα σε αυτα μιας και ειναι αρκετα οικονομικα στην καταναλωση. -
Χαιρετω ολα τα μελη. Ασχολουμαι χρονια με τα μηχανακια, δεν ειχα καμμια σχεση με αμαξια, ηρθε ο καιρος να παρω και ενα αμαξι οικογενειακο μιας το καλοκαιρι παντρευομαι. Ως τωρα εχω ενα polo 1000αρι του 95 το οποιο παρεπιπτωντος δε ξερω και τι να το κανω αφου ουτε η volkswagen ουτε η seat εχει βγαλει καποια αποσυρση. Μετα απο καποια σχετικη ερευνα κατεληξα στα 2 αυτα μοντελα, στην εκδοση leon των 15700 ευρω (με κλιματιστικο) που εχει πολλα extra και οσον αφορα το volkswagen πηγα χθες στην εκθεση στο διεθνη αερολιμενα και ειχε την εκδοση 1.2 με 19200 ευρω, full extra και αυτο (με κλιματιστικο).
Το αμαξι θα το κρατησω καμμια 15ετια, αυτο που θελω να συμβουλεψετε μιας και δεν εχω και μεγαλη ιδεα απο αυτοκινητα, ποιες ειναι οι διαφορες των 2 αμαξιων. Οκ βγαζουν τα ιδια αλογα, αλλα απο θεμα συμπεριφορας στο δρομο, κρατηματος, αναρτησεων, φρενων κτλ υπερεχει το golf η απλα πληρωνεις μονο το γεγονος οτι κατασκευαζεται στη Γερμανια. Παντως αν και ασχετος μια καλυτερη ποιτητα στο εσωτερικο στα πλαστικα στο golf την διεκρινα (εκτος και αν κανω λαθος). Σας παρακαλω βοηθειστε και πειτε καμμια γνωμη.
Το astra δεν μας αρεσε καθολου (πολυ χοντροκομμενο), η κοπελα μου θελει να δουμε και το toyota auris αλλα δε μου αρεσει καθολου, οποτε κατεληξα σε αυτα μιας και ειναι αρκετα οικονομικα στην καταναλωση. -
Χαιρετω ολα τα μελη. Ασχολουμαι χρονια με τα μηχανακια, δεν ειχα καμμια σχεση με αμαξια, ηρθε ο καιρος να παρω και ενα αμαξι οικογενειακο μιας το καλοκαιρι παντρευομαι. Ως τωρα εχω ενα polo 1000αρι του 95 το οποιο παρεπιπτωντος δε ξερω και τι να το κανω αφου ουτε η volkswagen ουτε η seat εχει βγαλει καποια αποσυρση. Μετα απο καποια σχετικη ερευνα κατεληξα στα 2 αυτα μοντελα, στην εκδοση leon των 15700 ευρω (με κλιματιστικο) που εχει πολλα extra και οσον αφορα το volkswagen πηγα χθες στην εκθεση στο διεθνη αερολιμενα και ειχε την εκδοση 1.2 με 19200 ευρω, full extra και αυτο (με κλιματιστικο).
Το αμαξι θα το κρατησω καμμια 15ετια, αυτο που θελω να συμβουλεψετε μιας και δεν εχω και μεγαλη ιδεα απο αυτοκινητα, ποιες ειναι οι διαφορες των 2 αμαξιων. Οκ βγαζουν τα ιδια αλογα, αλλα απο θεμα συμπεριφορας στο δρομο, κρατηματος, αναρτησεων, φρενων κτλ υπερεχει το golf η απλα πληρωνεις μονο το γεγονος οτι κατασκευαζεται στη Γερμανια. Παντως αν και ασχετος μια καλυτερη ποιτητα στο εσωτερικο στα πλαστικα στο golf την διεκρινα (εκτος και αν κανω λαθος). Σας παρακαλω βοηθειστε και πειτε καμμια γνωμη.
Το astra δεν μας αρεσε καθολου (πολυ χοντροκομμενο), η κοπελα μου θελει να δουμε και το toyota auris αλλα δε μου αρεσει καθολου, οποτε κατεληξα σε αυτα μιας και ειναι αρκετα οικονομικα στην καταναλωση. -
Το Leon είναι πιο σπορ στην οδική του συμπεριφορά, το Golf πιο άνετο (ρύθμιση ανάρτησης), ενώ όπως παρατήρησες και ο ίδιος έχει καλύτερα πλαστικά στο εσωτερικό του. Κατά τα άλλα είναι ίδια.
Τα Fiat Bravo, Alfa Romeo Giulietta, Lancia Delta και Renault Megane δεν σου αρέσουν; Εναλλακτικά υπάρχει και το Skoda Octavia 5 σε αυτά τα λεφτά με σαφώς πιο οικογενειακό προσανατολισμό από τα υπόλοιπα.
-
Μηπως να κοιταξεις καλυτερα στον 1,4 tsi με τα 122 αλογα?? Για να εισαι ποιο ανετος απο οτι με τα 102??
-
Οριο - ταβανι ειναι τα 19000. Η εκδοση golf με τα 122 αλογα βγαινει πιο ακριβη, οποτε δεν το συζηταω. Βλεπω και το megane 1.4 TCE dynamic αλλα κοστιζει 20300 ευρω (η οποια ειναι και η μονη που εχει κλιμα), οποτε ξεφευγει και αυτη. Αλλα καπου διαβαζα για το megane οτι μετα απο 50.000km θελουν αλλαγη οι αναρτησεις και λεω ελεος
-
Κοιτα οτι και να κοιταξεις Seat-VW-Skoda στην ιδια οικογενεια ειναι δεν αλλαζει κατι. Δεν κοιτας καλυτερα οπως αναφερθηκε για Skoda Octavia 5 1,4??
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Μηπως να κοιταξεις καλυτερα στον 1,4 tsi με τα 122 αλογα??+1
Με τόσο μεγάλη διαφορά τιμής που έχουν τα 1200ρια, ακόμα και το 1400ρι leon θα είναι φτηνότερο απο το 1200ρι golf,
σαφώς καλύτερη επιλογή. -
Ο χρήστης kele έγραψε:
Αλλα καπου διαβαζα για το megane οτι μετα απο 50.000km θελουν αλλαγη οι αναρτησεις και λεω ελεοςΜην ακούς το μακρύ και το κοντό του καθενός φίλτατε...
-
Το Leon θεωρώ ότι έχει περισσότερο νεανικό χαρακτήρα.
Το Golf είναι περισσότερο συντηρητικό.
Από εκεί και πέρα ρόλο παίζει και το after sales support και το δίκτυο εξυπηρέτησης.Εγώ μάλλον θα προτιμούσα το Golf μόνο και μόνο επειδή είναι ποιο συντηρητικό σχεδιαστικά μέσα-έξω.
-
Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά τους. Οδηγικά το Leon είναι καλύτερο. Για μένα δεν αξίζει να δώσεις 3500 Ευρώ παραπάνω για μαλακότερα πλαστικά και σχεδίαση 10ετίας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά τους. Οδηγικά το Leon είναι καλύτερο. Για μένα δεν αξίζει να δώσεις 3500 Ευρώ παραπάνω για μαλακότερα πλαστικά και σχεδίαση 10ετίας...+1
Οπως ανεφερα παραπανω ολα στην ιδια οικογενεια ειναι οποτε παρε κατι στα μετρα σου και ασε το Golf (γνωμη μου), τι να τα κανεις τα λιγο καλυτερα πλαστικα οταν το αλλο που ειναι λιγο φθηνοτερο προσφερει το κατιτις παραπανω?? -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
To Leon αλλάζει μοντέλο του χρόνου;Μήπως το Leon έχει την ανάρτηση του προηγούμενου Golf?
από ότι λένε το 12 θα αλλάξει.
αλλά 15 χρόνια θα το κρατήσει, δεν τον νοιάζει η μεταπώληση.
το leon 1.2 φορά στάνταρ ΧDS ηλεκτρονικό μπλοκέ + ESP...
-
Σε ένα χρόνο από τώρα θα πουλιέται και από τις φωτογραφίες νομίζω αξίζει η αναμονή.
-
Γιατι κοπαναει τοσο πολυ που ειναι προβλημα?
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μπαμπάς δεν είμαι, παιδιά δεν έχω (απ' όσο γνωρίζω τουλάχιστον) αλλά δεν θα έβαζα κουτσούβελα στην ζμπορ ανάρτηση που έχουν συνήθως τα Seat (γντουπ).
Οπότε Golf...Τη Delta την έχεις δει...;
-
Απο την αλλη ομως ειναι και το θεμα καταναλωσης μιας και θα το χρησιμοποιω μεσα στην πολη. Οι εκπομπες CO2 θα ειναι λογικα οι ιδιες
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Με τις μέχρι τώρα πληροφορίες το Leon αλλάζει το πρώτο τρίμηνο του 2012 ενώ το Golf το τελευταίο τρίμηνο του 2012. Σιγά τη διαφορά! Προτείνω και εγώ Leon 1.4TSI 125 και παίρνεις και ρέστα από αυτά που θα έδινες για το Golf 1.2TSI και έχεις ένα σαφώς καλύτερο πακέτο.Υ.Γ. Διαβάζω παντού ότι ο κινητήρας 1.2TSI εμφανίζει κομπιάσματα (υστέρηση) στις χαμηλές στροφές. Κρίμα είναι να χάσεις τον 1.4TSI που δεν έχει τέτοια θέματα για κανά δυό χιλιάρικα (στο Leon)...
-
Σε ό,τι Seat έχω μπεί (Ibiza, Leon) κοπάναγε από αρκετά ως πάρα πολύ (Ibiza fr). Δεν ξέρω αν είχαν κάποιο ζμπορ πακ και καλά τα συγκεκριμένα (ακόμα και το Leon εννοώ).
-
Φίλος έχει το Leon 1.8 TSi με τη σπορ ανάρτηση. Μια χαρά άνετο είναι. Σφιχτο μεν αλλά σε καμία περίπτωση κούτσουρο ή κουραστικό.
Μεγαλωμένοι με υδροπνευματικά είστε όλοι και δεν αντέχετε μια σπορτίφ ανάρτηση;
-
καλημέρα και από εμένα,
ως κάτοχος σεατ λεον 1,2 έκδοση elegance με xds esp/tcs, radio cd/mp3, 6 αερόσακους, λάμπες αλογόνου, καθίσματα άνετα κ σφιχτά, με καλη στήριξη αν και όχι μπακετ. τιμόνι αρκετα πληροφοριακό. άνετη αναρτηση σε σχέση με το σεατ λεον ΙΙ 1,6 σπορτ 2007 (του αδεφού μου κουτσουρο) πιο σφιχτό από το γκολφ. κινητήρας έχει μια ελαφρα υστέρηση από τις 1000-1800 με 2000 περίπου όπου και ανοίγει μετα και δινει καλα. 6αρι σασμαν κουμπωματα τέλεια. κατανάλωση αν και έχω μονο 380 χλμ με 6 σε εθνική στις 2.300 στροφες 120 χλμ/ώρα μέση τιμή 7,4 λ/100 χλμ άστρωτο ακομα. δεν συζηταω για πόλη! Μπορεις να κουμπώσεις όλες τις ταχ/τες στις 2000 στροφές με 5η στα 60-70 κατανάλωση έγραφε για μέση παντα μιλάω 9,00 με 10,00. Αν το οδηγήσεις δλδ σαν ντίζελοκίνητο η καταναλωση κρίνεται καλή πιστεύω.Αλλα αν έχεις μπάτζετ 19000 € πήγαινε για το seat leon 1,4 tsi 125 ps.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ναι εσύ μιλάς για τα γρήγορα. Το 1200 αποκλείεται να κοπανάει με 16αρα.σωστός δεν κοπαναει καθολου!
Seat Leon 1.2 tsi και volkswagen 1.2 tsi