-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Λάμπρο μας κρύβεις πράγματα?
Τι προωθητική ενέργεια είναι αυτή της Glassdrive ?? Ισχύει μόνο για την Interamerican??
Δικαιολογία για νέο ταξιδάκι?Καλημέρα και καλό μήνα κι από μένα (αν και η αρχή του δεν είναι και τόσο καλή...ελπίζω να καλυτερέψει)
Η προωθητική αφορά τους κατόχους Anytime της Interamerican.
Όσο για ταξιδάκι τον δρόμο τον ξέρεις....
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Εμφανησιακά...το Ρενό...
Το Φίατ μου κάνει μικρομέγαλο-μπασταρδεμένο και σαν να βιάστηκαν να το τελειώσουν να βγει γρήγορα...Το παραφούσκωσαν όντως εκεί στο σχεδιαστικό της Fiat στη Βραζιλία.
Παρ όλα αυτά μ αρέσει , δείχνει απλό-βασικό-'φρέσκο'. -
Εχει κανει κανείς το Bravo του υγραεριοκινητο? Να μας ελεγε εμπειρίες και μερικές πληροφορίες για όσους μας ενδιαφέρει το θέμα.
-
Στό τεύχος Δεκεμβρίου των 4Τ έχει μια μικρή παρουσίαση για το Βravo 1.4 GPL.
Διαπιστώνουν κατανάλωση αυξημένη κατά +1 λίτρο από το 8,9 που πέτυχαν με την βενζινοκίνητη έκδοση.Υπ όψην ότι αναφερονται στην έκδοση με τα 90άλογα και τον ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Μικρό το όφελος , και οι επιδόσεις έχουν πάρει την κατιούσα.Αντίστοιχα υπάρχει και παρουσίαση για το 140αρι με τον Multiair , εμφανίζει καλό νούμερο ροπής (23,4 , όσο το 150αρι Τjet με το Sport ενεργοποιημένο) αλλά υπολείπεται σημαντικά έναντι του 150αριού σε επιδόσεις λόγω της μακρυάς κλιμάκωσης του κιβωτίου.
Κερδίζει όμως στους ρύπους (132γρ/χκμ CO2 έναντι 165).Στη δε κατανάλωση (πάντα με τα στοιχείου του περιοδικού) δεν φαίνονται ιδιαίτερα στοιχεία βελτίωσης. -
Νομιζω ειναι ωρα για μια βολτα στη νυχτερινη Αθηνα με το Bravo. Οχι ανοιγματα κλπ, χαλαρα πραγματα.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Στό τεύχος Δεκεμβρίου των 4Τ έχει μια μικρή παρουσίαση για το Βravo 1.4 GPL.Να προσέξουμε όμως κάποιες λεπτομέρειες.
Άλλο Φυσικό αέριο και άλλο υγραέριο...εδώ νομίζω ότι μιλάει για φυσικό
Η κατανάλωση στο αέριο ανεφέρεται σε κιλά νομίζω...αλλά δεν γνωρίζω τα ειδικά τους βάρη, ωστε να μετράμε με τον τρόπο που αγοράζουμε... -
Τα υγραεριοκινητα κινουνται με LPG (Liquid Petroleum Gas). Η καταναλωση του μετριεται σε λιτρα (ως υγρο που ειναι) και πωλειται με το λιτρο. Αρα δε θελει καμια πυκνοτητα να γνωριζουμε. Ειναι ακριβως σαν την βενζινη. Απλα ηθελα να μαθω αν εβαλε κανεις κ αν ειδε διαφορα στην αποδοση στον τροπο λειτουργιας και κυριως στην τσεπη του πρακτικα και οχι θεωρητικα. Φανταζει μια καλη επενδυση αν συνεχισει το LPG να ειναι στην μιση τιμη της αμολυβδης.
-
Το έγραψα γιατί στην έκδοση του Panda, δεν μιλάει για υγραέριο, αλλά για φυσικό αέριο και βέβαια ούτε για λίτρα (και φαίνεται πολύ ελκυστικό)
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Kύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100km)* 5,0 βενζίνη / 3,3 φυσικό αέριοΑστικός κύκλος (λίτρα/100km)* 7,7 βενζίνη / 5,0 φυσικό αέριο
Εκπομπές ρύπων - CO2 (gr/km) 146 βενζίνη / 113 φυσικό αέριο
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km)* 6,0 βενζίνη / 4,0 φυσικό αέριο
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
*Οι τιμές κατανάλωσης, όταν χρησιμοποιείται καύσιμο φυσικού αερίου, υπολογίζονται σε Kg/100km- Απο την σελίδα της Fiat.gr
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Το έγραψα γιατί στην έκδοση του Panda, δεν μιλάει για υγραέριο, αλλά για φυσικό αέριο και βέβαια ούτε για λίτρα (και φαίνεται πολύ ελκυστικό)ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Kύκλος εκτός πόλης (λίτρα/100km)* 5,0 βενζίνη / 3,3 φυσικό αέριοΑστικός κύκλος (λίτρα/100km)* 7,7 βενζίνη / 5,0 φυσικό αέριο
Εκπομπές ρύπων - CO2 (gr/km) 146 βενζίνη / 113 φυσικό αέριο
Μικτή διαδρομή (λίτρα/100km)* 6,0 βενζίνη / 4,0 φυσικό αέριο
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
*Οι τιμές κατανάλωσης, όταν χρησιμοποιείται καύσιμο φυσικού αερίου, υπολογίζονται σε Kg/100km- Απο την σελίδα της Fiat.gr
Εντυπωσιακές οι διαφορές στην κατανάλωση!
Από απόδοση πως πάει ο κινητήρας?
Έχει τις ίδιες επιδόσεις? -
Θα απογοητευτείς:
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h (2 άτομα + 20 κιλά) 12,8 βενζίνη / 14,7 φυσικό αέριοΜέγιστη Ταχύτητα: km/h 163 βενζίνη / 157 φυσικό αέριο
Μέγιστη ισχύς HP (kW) / σ.α.λ. 77 (57) / 6000 βενζίνη - 70 (51) / 6000 φυσικό αέριο
Μέγιστη ροπή Nm (kgm) / σ.α.λ. 115 (11,7) / 3000 βενζίνη - 104 (10,6) / 3000 φυσικό αέριο
Το απλό με τα 60 άλογα έχει 0-100 14 δλ και 155 τελική...
Το θέμα είναι ότι αφού δεν ξέρουμε το ειδικόν βάρος του φυσικού αερίου, δεν μπορούμε να δούμε τις διαφορές στην κατανάλωση...ένα δεύτερο θέμα είναι ότι φυσικό αέριο μόνο στην ΕΘΕΛ βρίσκεις αυτήν την στιγμή...
Ααααα και ξέχασα να γράψω ότι είναι 1,4
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
ένα δεύτερο θέμα είναι ότι φυσικό αέριο μόνο στην ΕΘΕΛ βρίσκεις αυτήν την στιγμή...Εαν εχεις στο σπιτι αεριο δε μπορεις να το χρησιμοποιησεις και για το αυτοκινητο αν υποθεσουμε οτι εχεουμε αεριοκινητο??? (το ειχα διαβασει παλαιοτερα σαν προοπτικη, αλλα δεν ξερω αν γινεται )
-
Και εγώ νομίζω ότι κάπου έχω διαβάσει γιαυτήν την προοπτική, αλλά δεν θυμάμαι που. Νομίζω όμως (αμυδρά θυμάμαι) ότι θα υπάρξει ένας τρόπος κατόπιν ειδικής μετατροπής ή με κάποιον πρόσθετο εξοπλισμό...
Λογικά σκεπτόμενος όμως, φαντάζομαι ότι αυτό πρέπει να έχει κινδύνους...
Δηλαδή, πως παρκάρεις στο πεζοδρόμιό σου και βάζεις μία σωλήνα στο αυτοκίνητό σου και γεμίζεις?
Και αν δεν το εφαρμόσεις καλά και έχει απώλεια?
Αν εκείνη την στιγμή υπάρξει μία εστία φλόγας?
Πως θα βρεις θέση κάτω απο το σπίτι σου? Θα βάλεις ταμπέλα ' Μην Παρκάρετε, έρχομαι να γεμίσω' ?
Από την στιγμή, βέβαια, που υπάρχει αγωγός συνεχούς παροχής, ίσως να υπάρξουν επιχειρήσεις οι οποίες να γεμίζουν σε ασφαλή χώρο το αυτοκίνητο σου με κάποιο κέρδος βέβαια.....
Πάντως μέχρι σήμερα, δεν έχω ακούσει να υπάρχει κάτι τέτοιο και δεν έχω καταλάβει ακόμα να είναι μέρος ευρύτερου σχεδιασμού...Τουλάχιστον δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα... -
Καταλαβα... κι εγω πολυ παλια το ειχα διαβασει που δεν υπηρχε δικτυο κ σκεφτηκα μηπως πλεον υπαρχει η δυνατοτητα αυτη, σε συνδυασμο με γκαραζ φυσικα, να βγαζουμε σωληνα απο το σπιτι στο πεζοδρομιο κι εμενα καπως προχωρημενο μου φαινεται
-
Πολύ πλάκα έχει που κάνουμε κουβέντα για LPG. (και εγώ την παρακολουθώ με ενδιαφέρον)
Το επόμενο βήμα θα είναι να σκεφτόμαστε πως θα βγάλουμε την μηχανή και πως να τοποθετήσουμε στην θέση της μπαταρίες !!!
Τέλος εποχής Κωνσταντίνε!!! Έρχεται το Leaf ετοιμάσου!!
Κοίταζα το παρακάτω βίντεο και σκεφτόμουν τι ποσοστό όσων έφυγαν από την πορεία τους σε αυτή τη στροφή με σχετικά μικρή ταχύτητα κατάφεραν να διατηρήσουν το όχημα στον δρόμο.....
Μικρό ποσοστό!!! Μέχρι και στο απέναντι πεζοδρόμιο έφτασαν μερικοί (και μάλιστα πατώντας γκάζι!!!)
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Πολύ πλάκα έχει που κάνουμε κουβέντα για LPG. (και εγώ την παρακολουθώ με ενδιαφέρον)Το επόμενο βήμα θα είναι να σκεφτόμαστε πως θα βγάλουμε την μηχανή και πως να τοποθετήσουμε στην θέση της μπαταρίες !!!
Τέλος εποχής Κωνσταντίνε!!! Έρχεται το Leaf ετοιμάσου!!
Κοίταζα το παρακάτω βίντεο και σκεφτόμουν τι ποσοστό όσων έφυγαν από την πορεία τους σε αυτή τη στροφή με σχετικά μικρή ταχύτητα κατάφεραν να διατηρήσουν το όχημα στον δρόμο.....
Μικρό ποσοστό!!! Μέχρι και στο απέναντι πεζοδρόμιο έφτασαν μερικοί (και μάλιστα πατώντας γκάζι!!!)
Ωραία στροφή αυτή Βελισσάριε!
Πάμε να δοκιμάζουμε καθημερινά το espΠρος το παρόν , τις συζητήσεις για 'εναλλακτικά' καύοιμα τις παρακολουθώ καθαρά ακαδημαικά.
Η σχέση κόστους-απόσβεσης-απόδοσης-υποδομής απέχει σημαντικά από το να χαρακτηρησθεί ως ικανοποιητική. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Προς το παρόν , τις συζητήσεις για 'εναλλακτικά' καύοιμα τις παρακολουθώ καθαρά ακαδημαικά.
Η σχέση κόστους-απόσβεσης-απόδοσης-υποδομής απέχει σημαντικά από το να χαρακτηρησθεί ως ικανοποιητική.Και εγώ Κωνσταντίνε...
Άλλωστε έχω αλλάξει τόσα ζιγκλέρ κάνοντας συνδιασμούς και έχω πιεί τόση βενζίνη...που η μυρωδιά της πια μου έχει γίνει εξάρτηση (βέβαια η αμόλυβδη δεν είναι τόσο νόστιμη) -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Προς το παρόν , τις συζητήσεις για 'εναλλακτικά' καύοιμα τις παρακολουθώ καθαρά ακαδημαικά.
Η σχέση κόστους-απόσβεσης-απόδοσης-υποδομής απέχει σημαντικά από το να χαρακτηρησθεί ως ικανοποιητική.Και εγώ Κωνσταντίνε...
Άλλωστε έχω αλλάξει τόσα ζιγκλέρ κάνοντας συνδιασμούς και έχω πιεί τόση βενζίνη...που η μυρωδιά της πια μου έχει γίνει εξάρτηση (βέβαια η αμόλυβδη δεν είναι τόσο νόστιμη)έτσι-έτσι!
Μετά είναι και οι ήχοι....http://www.youtube.com/watch?v=xvsB298rC1M .... -
Απ'οτι εχω ακούσει, στα βενζινάδικα όπου προμηθεύεσαι το LPG, περιέχει μέσα και μια ποσότητα λαδιού για λίπανση των βαλβίδων γιατι αλλιως θα τα παρεις στο χερι. Τα πρώτα συστήματα απαιτούσαν να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο με βενζίνη και στην πορεία να γυρίσεις σε αέριο. Επισεις οι βαλβιδες ενός που άκουσα εγώ κάνουν σαν ντίζελ!! Ας περιμένουμε να δοκιμαστεί πρώτα και να δουμε μακροπρόθεσμα πως πάει γιατι το βλεπω να τρώνε ολοι πατάτα! (Μόλις βάλουν πολλοί, να δείτε που θα πάει η τιμή του αερίου!)
-
Ο χρήστης blashyrkh έγραψε:
Απ'οτι εχω ακούσει, στα βενζινάδικα όπου προμηθεύεσαι το LPG, περιέχει μέσα και μια ποσότητα λαδιού για λίπανση των βαλβίδων γιατι αλλιως θα τα παρεις στο χερι. Τα πρώτα συστήματα απαιτούσαν να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο με βενζίνη και στην πορεία να γυρίσεις σε αέριο. Επισεις οι βαλβιδες ενός που άκουσα εγώ κάνουν σαν ντίζελ!! Ας περιμένουμε να δοκιμαστεί πρώτα και να δουμε μακροπρόθεσμα πως πάει γιατι το βλεπω να τρώνε ολοι πατάτα! (Μόλις βάλουν πολλοί, να δείτε που θα πάει η τιμή του αερίου!)Αυτά που λες ανήκουν στο παρελθόν, όπου ρυθμίζαμε τις βαλβίδες να χτυπάνε για να ζήσουν περισσότερο...
Τότε το υγραέριο διοχευόταν στο καρμπυρατέρ με ένα τσουτσούνι (ακροφύσιο) που το έβαζαν στο πάνω μέρος του καρμπιρατέρ, μέσα στον παπά...
Εχουν περάσει χρόνια απο τότε (που ήταν και παράνομο)...
Αλλά ας μην μιλήσουμε γενικώς για υγραέριο, την στιγμή που υπάρχει ειδικό θέμα... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Μετά είναι και οι ήχοι....http://www.youtube.com/watch?v=xvsB298rC1M ....Χμ κάτι τέτοιο...αλλά εννοούσα αυτούς:
Η κάτι τέτοιο για να είμαστε ψιλο-ontopic
Fiat Bravο 2007