-
Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός και οφειλόταν στην αρχική βροχή και στο κύνηγι της 1ης θέσης από non-Ferrari. Τελικά ήρθαν τα πάνω κάτω και οι κόκκινοι έδειξαν ότι είναι ανώτεροι των ανωτέρων αφού μέσα σε 4 γύρους επανήλθαν στο 1-2 με εκπληκτικούς χρόνους γύρων!
-
Σιγά μην άφηναν να τους ξεφύγει ο αγώνας μέσα στην έδρα τους !!!
Οταν ζορίστηκαν έβαλαν το κεφάλι κάτω , άλλαξαν ταχύτητα και ...... έκαναν οι υπόλοιποι
Μήπως στους προηγούμενους αγώνες μας δούλευαν , μήπως άφηναν γκάζι
για να έχει κάποιο ενδοιαφέρον ;;
Σήμερα πάντως δεν έδειξαν κανένα incar πλάνο από Φεράρι να βλέπαμε με τι στροφές δούλευαν -
Φωτο απο Μοντσα για το desktop σας εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=259 -
Μπραβο στο Ρουμπενς εκανε πολυ καλη δουλεια οπως και ο Schumi.
Εξεραιτικος ο αγωνας .
Μακαρι και οι προηγουμενες νικες της Scuderia να ερχοταν με τον ιδιο τροπο. -
Forza Schumi. Aπo 15ος καταφερε να αναρριχηθει στην 2η θεση και θα μπορουσε να κερδισει αλλα εχε χαρη που ο Rubens θελει να εξασφαλισει την 2η θεση... Ο Ραικονεν εγκατελειψε απο διαροη στην πιεση νερου του κινητηρα και απο το να γινει σαν πυγολαμπιδα αποφασισαν να το φωναξουν στα pit ωστε να μην δυσφημιστουν. Παντως στο διαστημα απο το Βελγιο μεχρι την Ιταλια ο Jean Todt και ο Ross Brawn δεν σταματησαν να σταζουν μελι για τον Kimi λεγοντας ποσο καλος οδηγος ειναι, ποσο καλα ανταπεξερχεται στην πιεση και τα σπανια οδηγικα λαθη που κανει. Καποιες φημες λενε πως απο το τελος του 2006 θα πρεπει να συνηθεισουμε τον Raikkonen με κοκκινα .
**Προς JT ** : Οπως δηλωνεις εισαι οπαδος του Jarno Trulli και απο οτι εχω καταλαβει γνωριζεις αρκετα για τη Renault. Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως στους τελευταιους αγωνες το μονοθεσιο του εχει τετοιες μεταπτωσεις στις επιδοσεις του μεσα στον αγωνα? Δηλαδη στην Ιταλια ειπε οτι δεν μπορουσε να κατανοησει το κρατημα του μονοθεσιου αλλα στους τελευταιους γυρους ...πεταγε( καλυτερος χρονος του αγωνα στο 3ο intermediate ).
-
Τι αγώνας! Είχε ενδιαφέρον σενάριο αλλά η πλοκή του λίγο με μπέρδεψε! 1η φορά πάντως φέτος 'χάρηκα' ένα 1-2 της φερράρι κ αυτό γιατί πάλεψαν!
Σε μια τέτοια χρονιά είχαμε 2ο συνεχόμενο ωραίο αγώνα κ αυτό είναι θετικό. Μήπως για να βλέπουμε ωραίους αγώνες κάθε χρονιά θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει ο Σουμάχερ κ η Φερράρι όσο το δυνατόν πιο πριν γίνεται το πρωτάθλημα???Αυτός ο αγώνας έφερε κ κάτι άλλο... τη 2η θέση στη BAR!!! Με μόνο 3 βαθμούς διαφορά από την Ρενώ θα γίνει πραγματική σφαγή στους τελευταίους 3 αγώνες!!!
-
Πάντως κάποιοι Ιταλοί απέδειξαν σήμερα πόσο γελοίοι κ ελλεινοί μπορει είναι. Να μην βάλουν τον Fernando μεστην πίστα όπως κάναν πέρσι με τον Schumacher....... Αλλά βέβαια μόλις κάποιος πάει να απειλήσει την ομάδα τους φυσικό είναι να τσούζονται.... Α! κ επίσης ο Schumi τους έκανε δώρο κ κινητό εκείνους τους κριτές...(αν θυμάμαι καλά). Τι να πώ.... Εύχομαι στο γαλλικό κ ισπανικό GP του χρόνου να το εκτιμήσουν αυτό ισπανοί κ γάλλοι.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Tελικα το νεο πιο πλατυ ρυγχος που δοκιμαζε ο Wurz την προηγουμενη εβδομαδα στις δοκιμες εξελιξης,εκανε την εμφανιση του και στο GP,με τον Coulthard να το ελεγχει διεξοδικα...
http://f1.racing-live.com/photos/2004/monza/diapo_154.jpgΓιατί όσο περνά ο χρόνος η MP4-19B θυμίζει όλο και
περισσότερο F2004????Καμία σχέση όμως... Ίσως η McLaren να είναι το μονοθέσιο που θυμίζει λιγότερο Ferrari από οποιοδήποτε άλλο!!
-
Τελικα ουτε και σε αυτον τον αγωνα ειχαμε βροχη,αν και πιστευω πως ο αγωνας ηταν αρκετα καλος χωρις και την παρουσια της.
Η Ferrari,για αλλον ενα αγωνα εδειξε τη δυναμη της με τους Barrichello-Schumacher μεχρι τα πρωτα μισα του αγωνα να πηγαινουν στο ''ρελαντι'',και στο υπολοιπο μισο να καταφερνουν να ''γυρισουν'' τον αγωνα στα μετρα τους και να κανουν ενα ανετο 1-2.
Στη McLaren,τα προβληματα αναξιοπιστιας ξαναχτυπησαν τον Raikkonen,αφου μολις στον 13ο γυρο εγκατελειψε απο διαρροη νερου στον κινητηρα,οντας 4ος μεχρι εκεινη τη στιγμη.Ο Coulthard απο την αλλη πλευρα δεν εκκινησε κανονικα,αφου μπηκε στο τελος του γυρου σχηματισμου για να αλλαξει ελαστικα και να βαλει στεγνα απο τα intermediates που ειχε εκεινη τη στιγμη,ενω φουλαρε και τα ρεζερβουαρ του και τελικα ακολουθησε τακτικη ενος ανεφοδιασμου.Στο τελος μας χαρισε λιγο θεαμα με τον Pizzonia για την μαχη της 6ης θεσης.
Ο Montoya,σταθηκε τυχερος που καταφερε και τερματισε εστω και 5ος,αφου στους τελευταιους 10 γυρους αντιμετωπιζε σοβαρο προβλημα με το κιβωτιο του.
Οι Renault συνεχιζουν για δευτερο αγωνα χωρις βαθμο,κατι το οποιο ισως να τους στοιχησει τη 2η θεση στο κατασκευαστων,στην οποια βρισκεται πια η BAR,οπου οι πιλοτοι τους τερματισαν στην 3η και 4η θεση.
Τελος,το GP της πατριδας του Bruni δεν του επιφυλλασε και οτι το καλυτερο,αφου στον 1ο του ανεφοδιασμο χυθηκε αρκετο καυσιμο εξω απο το στομιο,θυμιζοντας μας τη φαση στο Γερμανικο GP του 1994 με την Benetton του Verstappen.
-
Τι να πω, μαλλον το καλυτερο GP που εχω δει, και αν κανεις εχει διαφορετικη γνωμη -μιλαμε για τελευταια 10ετια- ας με διορθωσει. Μεχρι μερικους γυρους πριν το τελος 5 οδηγοι με καλη πιθανοτητα για νικη να πηγαινουν flat-out καθ'ολη τη διαρκεια, απιστευτη στρατηγικη απο τον Rubens, ο Schumacher να κανει τρελα πραγματα... Για μενα ο αγωνας αυτος θα μεινει -η πρεπει να μεινει- στην ιστορια.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Τι να πω, μαλλον το καλυτερο GP που εχω δει, και αν κανεις εχει διαφορετικη γνωμη -μιλαμε για τελευταια 10ετια- ας με διορθωσει. Μεχρι μερικους γυρους πριν το τελος 5 οδηγοι με καλη πιθανοτητα για νικη να πηγαινουν flat-out καθ'ολη τη διαρκεια, απιστευτη στρατηγικη απο τον Rubens, ο Schumacher να κανει τρελα πραγματα... Για μενα ο αγωνας αυτος θα μεινει -η πρεπει να μεινει- στην ιστορια.Ε,οχι και το καλυτερο GP,σε βρισκω λιγο υπερβολικο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Φωτο απο Μοντσα για το desktop σας εδω:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=259Έχω παρατηρήσει ότι η φωτογραφίες είναι συνεχώς ένα μονοθέσιο σε κάποιο σημείο της πίστας. Είναι δύσκολό να μπουν άλλου είδους φωτογραφίες, όπως πχ αυτές στο θέμα 'σε έκσταση οι κόκκινοι'; Η φωτογραφία με την φωτια του Bruni για παράδειγμα είναι καταπληκτική για wallpaper.
-
Δυσκολο δεν ειναι. Το προβλημα ειναι οτι ο προμηθευτης των φωτογραφιων ανεβαζει τις πολυ καλες φωτο του αγωνα μεσημερι Δευτερας (συνηθως). Γιαυτο συνηθως διαλεγω τις καλυτερες απο δοκιμες και προκριματικα και αν υπαρχει κατι καλο απο τον αγωνα εχει καλως. Αν βεβαια προτιματε φωτο με αγωνιστικη δραση, πειτε το και τοτε μπορω να ανεβαζω ας πουμε την Τριτη με αγωνα μεσα.
Παντως αυτη του Bruni ειναι (αν δε κανω λαθος) απο το επισημο site της F1 γιαυτο και την ειχε στη διαθεση του ο Τακης τοσο γρηγορα.
-
virus.exe όταν βγήκε ο Alonso ο Schumi ήδη τον είχε περάσει δες και την φωτογραφία στο f1live.com στο εσάκι μετά την ευθεία! Να μην προκαλούμε συνέχεια και δεν νομίζω πως ακόμα και να μην είχε τον περάσει θα είχε κάποια τύχη! Οι ρυθμοί περιστροφής των δύο Ferrari και η αντιπαραβολή με τους χρόνους των υπολοίπων τα λένε όλα! Καλημέρα σε όλους!
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
**Προς JT ** : Οπως δηλωνεις εισαι οπαδος του Jarno Trulli και απο οτι εχω καταλαβει γνωριζεις αρκετα για τη Renault. Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως στους τελευταιους αγωνες το μονοθεσιο του εχει τετοιες μεταπτωσεις στις επιδοσεις του μεσα στον αγωνα? Δηλαδη στην Ιταλια ειπε οτι δεν μπορουσε να κατανοησει το κρατημα του μονοθεσιου αλλα στους τελευταιους γυρους ...πεταγε( καλυτερος χρονος του αγωνα στο 3ο intermediate ).
Άντε ντε!
Τι εξήγηση να δοθεί... Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι μετά το GP Γαλλίας (10ος γύρος) ο Trulli ήταν 4ος στο πρωτάθλημα 2 βαθμούς πίσω από τον Button και στους επόμενους 5 αγώνες δεν έχει πάρει βαθμό! Λεπτομέρεια: κάπου μετά τη Γαλλία του ανακοινώθηκε η απόλυσή του. Και όχι μόνο δεν έχει πάρει βαθμό, αλλά ξαφνικά δεν μπορεί να βρει ικανοποιητικό στήσιμο για το μονοθέσιό του και σε όποια πίστα κι αν βρέθηκαν από την Παρασκευή παραπονιέται για έλλειψη πρόσφυσης, κλπ, που ουδέποτε διορθώνεται.2 τινά μπορεί να συμβαίνουν: Είτε ο Trulli το κάνει επίτηδες, σαν εκδίκηση στην ομάδα που τον πρόδωσε, ή η ομάδα του κάνει καψόνια, προκειμένου να αποδείξει ότι τελικά κράτησε τον καλύτερο ΚΑΙ βάσει αποτελεσμάτων, δηλ τον Alonso (ενώ ουσιαστικά ούτε βάσει αποτελεσμάτων ούτε βάσει εμφανίσεων είναι καλύτερος). Τώρα το να εκδικείται τη Renault o Trulli, με άμεσο όφελος για την BAR, που είναι αντίπαλη εντός και εκτός πιστών της Toyota, δεν το βλέπω και πολύ λογικό από Ιταλο-Ιαπωνικής πλευράς. Καταλαβαίνεται πού το πάω.
Όποιος είναι τολμηρός ας δώσει μια εξήγηση. Εγώ έπαψα να ασχολούμαι και περιμένω το επόμενο κατασκευαστικό αριστούργημα του Mike Gascoyne, μετά τη Jordan του '98 και τη Renault R23 του 2003.
-
Από την στιγμή που υπάρχει κάποιος ονίματι Φλάβιο Μπριατόρε στην ομάδα γιατί να ψάξουμε παραπέρα;
Άλλαξε μάνατζερ ο Τρούλι και ξαφνικά απολύθηκε και έχασε την ταχύτητά του.... Ε, δε νομίζω να φταίει και το φτερούγισμα της πεταλούδας στο... Πεκίνο!!
-
O JT αποτελεί παρελθόν για την Renault. Τη θέση του
μάλλον θα καταλάβει ο πολύς JV.Η τραγωδιά με τον JT είναι ότι ο Ιταλός δεν ξέχασε να
οδηγεί από την Γαλλία και μετά αλλά όπως φαίνεται
το εγώ του Flavio είναι υπεράνω ομάδας.... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η τραγωδιά με τον JT είναι ότι ο Ιταλός δεν ξέχασε να οδηγεί από την Γαλλία και μετά αλλά όπως φαίνεται
το εγώ του Flavio είναι υπεράνω ομάδας....Σωστος δυστυχως. Επισης προεκυψε οτι το μονο που εμποδιζει τον Jarno να ανακοινωσει τη μεταγραφη του στη Toyota ειναι οτι περιμενει να τελειωσει το συμβολαιο managment που εχει με τον Flav για να μην παρει ο Ιταλος δεκαρα.
Πως καταληγουν οι μεγαλες αγαπες τελικα...
-
Απαράδεκτη η απόδοση του Trulli στα 4-5 τελευταία Grand Prix, όπως απαράδεκτη είναι και η κίνηση του Briatore να τον απομακρύνεια από την ομάδα λίγο πριν το τέλος του Πρωταθλήματος.
Ο Trulli τώρα θα πάρει κάποιοα αποζημίωση για την πρόωρη απομάκρυνσή του από την ομάδα?
Αναρωτιέμαι, αν όλοι ενεργούσαν με τον τρόπο αυτό πως θα κατέληγε να ήταν η Formula 1? -
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Ο Trulli τώρα θα πάρει κάποια αποζημίωση για την πρόωρη απομάκρυνσή του από την ομάδα?Αφου δεν εχει τελειωσει ακομα το συμβολαιο του με την ομαδα και το αντιστοιχο του management, ειναι υποχρεωμενοι να διαπραγματευτουν ο Briatore με τον.... Briatore για το υψος της αποζημιωσης.
Ωραιο ε;
Επισημο thread:GP Ιταλιας 2004