Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread:GP Ιταλιας 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread:GP Ιταλιας 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Formula 1
    24
    88
    170
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός και οφειλόταν στην αρχική βροχή και στο κύνηγι της 1ης θέσης από non-Ferrari. Τελικά ήρθαν τα πάνω κάτω και οι κόκκινοι έδειξαν ότι είναι ανώτεροι των ανωτέρων αφού μέσα σε 4 γύρους επανήλθαν στο 1-2 με εκπληκτικούς χρόνους γύρων!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Σιγά μην άφηναν να τους ξεφύγει ο αγώνας μέσα στην έδρα τους !!!
        Οταν ζορίστηκαν έβαλαν το κεφάλι κάτω , άλλαξαν ταχύτητα και ...... έκαναν οι υπόλοιποι
        Μήπως στους προηγούμενους αγώνες μας δούλευαν , μήπως άφηναν γκάζι
        για να έχει κάποιο ενδοιαφέρον ;;
        Σήμερα πάντως δεν έδειξαν κανένα incar πλάνο από Φεράρι να βλέπαμε με τι στροφές δούλευαν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Φωτο απο Μοντσα για το desktop σας εδω:
          http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=259

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gregory last edited by

            Μπραβο στο Ρουμπενς εκανε πολυ καλη δουλεια οπως και ο Schumi.
            Εξεραιτικος ο αγωνας .
            Μακαρι και οι προηγουμενες νικες της Scuderia να ερχοταν με τον ιδιο τροπο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theofaman last edited by

              Forza Schumi. Aπo 15ος καταφερε να αναρριχηθει στην 2η θεση και θα μπορουσε να κερδισει αλλα εχε χαρη που ο Rubens θελει να εξασφαλισει την 2η θεση... Ο Ραικονεν εγκατελειψε απο διαροη στην πιεση νερου του κινητηρα και απο το να γινει σαν πυγολαμπιδα αποφασισαν να το φωναξουν στα pit ωστε να μην δυσφημιστουν. Παντως στο διαστημα απο το Βελγιο μεχρι την Ιταλια ο Jean Todt και ο Ross Brawn δεν σταματησαν να σταζουν μελι για τον Kimi λεγοντας ποσο καλος οδηγος ειναι, ποσο καλα ανταπεξερχεται στην πιεση και τα σπανια οδηγικα λαθη που κανει. Καποιες φημες λενε πως απο το τελος του 2006 θα πρεπει να συνηθεισουμε τον Raikkonen με κοκκινα .

              **Προς JT ** : Οπως δηλωνεις εισαι οπαδος του Jarno Trulli και απο οτι εχω καταλαβει γνωριζεις αρκετα για τη Renault. Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως στους τελευταιους αγωνες το μονοθεσιο του εχει τετοιες μεταπτωσεις στις επιδοσεις του μεσα στον αγωνα? Δηλαδη στην Ιταλια ειπε οτι δεν μπορουσε να κατανοησει το κρατημα του μονοθεσιου αλλα στους τελευταιους γυρους ...πεταγε( καλυτερος χρονος του αγωνα στο 3ο intermediate ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                raikkonen last edited by

                Τι αγώνας! Είχε ενδιαφέρον σενάριο αλλά η πλοκή του λίγο με μπέρδεψε! 1η φορά πάντως φέτος 'χάρηκα' ένα 1-2 της φερράρι κ αυτό γιατί πάλεψαν!
                Σε μια τέτοια χρονιά είχαμε 2ο συνεχόμενο ωραίο αγώνα κ αυτό είναι θετικό. Μήπως για να βλέπουμε ωραίους αγώνες κάθε χρονιά θα πρέπει να έχει εξασφαλίσει ο Σουμάχερ κ η Φερράρι όσο το δυνατόν πιο πριν γίνεται το πρωτάθλημα???

                Αυτός ο αγώνας έφερε κ κάτι άλλο... τη 2η θέση στη BAR!!! Με μόνο 3 βαθμούς διαφορά από την Ρενώ θα γίνει πραγματική σφαγή στους τελευταίους 3 αγώνες!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • V
                  virus-exe last edited by

                  Πάντως κάποιοι Ιταλοί απέδειξαν σήμερα πόσο γελοίοι κ ελλεινοί μπορει είναι. Να μην βάλουν τον Fernando μεστην πίστα όπως κάναν πέρσι με τον Schumacher....... Αλλά βέβαια μόλις κάποιος πάει να απειλήσει την ομάδα τους φυσικό είναι να τσούζονται.... Α! κ επίσης ο Schumi τους έκανε δώρο κ κινητό εκείνους τους κριτές...(αν θυμάμαι καλά). Τι να πώ.... Εύχομαι στο γαλλικό κ ισπανικό GP του χρόνου να το εκτιμήσουν αυτό ισπανοί κ γάλλοι.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kfran last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                    Tελικα το νεο πιο πλατυ ρυγχος που δοκιμαζε ο Wurz την προηγουμενη εβδομαδα στις δοκιμες εξελιξης,εκανε την εμφανιση του και στο GP,με τον Coulthard να το ελεγχει διεξοδικα...
                    http://f1.racing-live.com/photos/2004/monza/diapo_154.jpg

                    Γιατί όσο περνά ο χρόνος η MP4-19B θυμίζει όλο και
                    περισσότερο F2004????

                    Καμία σχέση όμως... Ίσως η McLaren να είναι το μονοθέσιο που θυμίζει λιγότερο Ferrari από οποιοδήποτε άλλο!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Τελικα ουτε και σε αυτον τον αγωνα ειχαμε βροχη,αν και πιστευω πως ο αγωνας ηταν αρκετα καλος χωρις και την παρουσια της.

                      Η Ferrari,για αλλον ενα αγωνα εδειξε τη δυναμη της με τους Barrichello-Schumacher μεχρι τα πρωτα μισα του αγωνα να πηγαινουν στο ''ρελαντι'',και στο υπολοιπο μισο να καταφερνουν να ''γυρισουν'' τον αγωνα στα μετρα τους και να κανουν ενα ανετο 1-2.

                      Στη McLaren,τα προβληματα αναξιοπιστιας ξαναχτυπησαν τον Raikkonen,αφου μολις στον 13ο γυρο εγκατελειψε απο διαρροη νερου στον κινητηρα,οντας 4ος μεχρι εκεινη τη στιγμη.Ο Coulthard απο την αλλη πλευρα δεν εκκινησε κανονικα,αφου μπηκε στο τελος του γυρου σχηματισμου για να αλλαξει ελαστικα και να βαλει στεγνα απο τα intermediates που ειχε εκεινη τη στιγμη,ενω φουλαρε και τα ρεζερβουαρ του και τελικα ακολουθησε τακτικη ενος ανεφοδιασμου.Στο τελος μας χαρισε λιγο θεαμα με τον Pizzonia για την μαχη της 6ης θεσης.

                      Ο Montoya,σταθηκε τυχερος που καταφερε και τερματισε εστω και 5ος,αφου στους τελευταιους 10 γυρους αντιμετωπιζε σοβαρο προβλημα με το κιβωτιο του.

                      Οι Renault συνεχιζουν για δευτερο αγωνα χωρις βαθμο,κατι το οποιο ισως να τους στοιχησει τη 2η θεση στο κατασκευαστων,στην οποια βρισκεται πια η BAR,οπου οι πιλοτοι τους τερματισαν στην 3η και 4η θεση.

                      Τελος,το GP της πατριδας του Bruni δεν του επιφυλλασε και οτι το καλυτερο,αφου στον 1ο του ανεφοδιασμο χυθηκε αρκετο καυσιμο εξω απο το στομιο,θυμιζοντας μας τη φαση στο Γερμανικο GP του 1994 με την Benetton του Verstappen.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pininfarina last edited by

                        Τι να πω, μαλλον το καλυτερο GP που εχω δει, και αν κανεις εχει διαφορετικη γνωμη -μιλαμε για τελευταια 10ετια- ας με διορθωσει. Μεχρι μερικους γυρους πριν το τελος 5 οδηγοι με καλη πιθανοτητα για νικη να πηγαινουν flat-out καθ'ολη τη διαρκεια, απιστευτη στρατηγικη απο τον Rubens, ο Schumacher να κανει τρελα πραγματα... Για μενα ο αγωνας αυτος θα μεινει -η πρεπει να μεινει- στην ιστορια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fanis-f1 last edited by

                          Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                          Τι να πω, μαλλον το καλυτερο GP που εχω δει, και αν κανεις εχει διαφορετικη γνωμη -μιλαμε για τελευταια 10ετια- ας με διορθωσει. Μεχρι μερικους γυρους πριν το τελος 5 οδηγοι με καλη πιθανοτητα για νικη να πηγαινουν flat-out καθ'ολη τη διαρκεια, απιστευτη στρατηγικη απο τον Rubens, ο Schumacher να κανει τρελα πραγματα... Για μενα ο αγωνας αυτος θα μεινει -η πρεπει να μεινει- στην ιστορια.

                          Ε,οχι και το καλυτερο GP,σε βρισκω λιγο υπερβολικο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ripper last edited by

                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                            Φωτο απο Μοντσα για το desktop σας εδω:
                            http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=259

                            Έχω παρατηρήσει ότι η φωτογραφίες είναι συνεχώς ένα μονοθέσιο σε κάποιο σημείο της πίστας. Είναι δύσκολό να μπουν άλλου είδους φωτογραφίες, όπως πχ αυτές στο θέμα 'σε έκσταση οι κόκκινοι'; Η φωτογραφία με την φωτια του Bruni για παράδειγμα είναι καταπληκτική για wallpaper.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Δυσκολο δεν ειναι. Το προβλημα ειναι οτι ο προμηθευτης των φωτογραφιων ανεβαζει τις πολυ καλες φωτο του αγωνα μεσημερι Δευτερας (συνηθως). Γιαυτο συνηθως διαλεγω τις καλυτερες απο δοκιμες και προκριματικα και αν υπαρχει κατι καλο απο τον αγωνα εχει καλως. Αν βεβαια προτιματε φωτο με αγωνιστικη δραση, πειτε το και τοτε μπορω να ανεβαζω ας πουμε την Τριτη με αγωνα μεσα.

                              Παντως αυτη του Bruni ειναι (αν δε κανω λαθος) απο το επισημο site της F1 γιαυτο και την ειχε στη διαθεση του ο Τακης τοσο γρηγορα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tifosi last edited by

                                virus.exe όταν βγήκε ο Alonso ο Schumi ήδη τον είχε περάσει δες και την φωτογραφία στο f1live.com στο εσάκι μετά την ευθεία! Να μην προκαλούμε συνέχεια και δεν νομίζω πως ακόμα και να μην είχε τον περάσει θα είχε κάποια τύχη! Οι ρυθμοί περιστροφής των δύο Ferrari και η αντιπαραβολή με τους χρόνους των υπολοίπων τα λένε όλα! Καλημέρα σε όλους!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jarnot last edited by

                                  Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                                  **Προς JT ** : Οπως δηλωνεις εισαι οπαδος του Jarno Trulli και απο οτι εχω καταλαβει γνωριζεις αρκετα για τη Renault. Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως στους τελευταιους αγωνες το μονοθεσιο του εχει τετοιες μεταπτωσεις στις επιδοσεις του μεσα στον αγωνα? Δηλαδη στην Ιταλια ειπε οτι δεν μπορουσε να κατανοησει το κρατημα του μονοθεσιου αλλα στους τελευταιους γυρους ...πεταγε( καλυτερος χρονος του αγωνα στο 3ο intermediate ).

                                  Άντε ντε!
                                  Τι εξήγηση να δοθεί... Αυτό που εγώ βλέπω είναι ότι μετά το GP Γαλλίας (10ος γύρος) ο Trulli ήταν 4ος στο πρωτάθλημα 2 βαθμούς πίσω από τον Button και στους επόμενους 5 αγώνες δεν έχει πάρει βαθμό! Λεπτομέρεια: κάπου μετά τη Γαλλία του ανακοινώθηκε η απόλυσή του. Και όχι μόνο δεν έχει πάρει βαθμό, αλλά ξαφνικά δεν μπορεί να βρει ικανοποιητικό στήσιμο για το μονοθέσιό του και σε όποια πίστα κι αν βρέθηκαν από την Παρασκευή παραπονιέται για έλλειψη πρόσφυσης, κλπ, που ουδέποτε διορθώνεται.

                                  2 τινά μπορεί να συμβαίνουν: Είτε ο Trulli το κάνει επίτηδες, σαν εκδίκηση στην ομάδα που τον πρόδωσε, ή η ομάδα του κάνει καψόνια, προκειμένου να αποδείξει ότι τελικά κράτησε τον καλύτερο ΚΑΙ βάσει αποτελεσμάτων, δηλ τον Alonso (ενώ ουσιαστικά ούτε βάσει αποτελεσμάτων ούτε βάσει εμφανίσεων είναι καλύτερος). Τώρα το να εκδικείται τη Renault o Trulli, με άμεσο όφελος για την BAR, που είναι αντίπαλη εντός και εκτός πιστών της Toyota, δεν το βλέπω και πολύ λογικό από Ιταλο-Ιαπωνικής πλευράς. Καταλαβαίνεται πού το πάω.

                                  Όποιος είναι τολμηρός ας δώσει μια εξήγηση. Εγώ έπαψα να ασχολούμαι και περιμένω το επόμενο κατασκευαστικό αριστούργημα του Mike Gascoyne, μετά τη Jordan του '98 και τη Renault R23 του 2003.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Από την στιγμή που υπάρχει κάποιος ονίματι Φλάβιο Μπριατόρε στην ομάδα γιατί να ψάξουμε παραπέρα;

                                    Άλλαξε μάνατζερ ο Τρούλι και ξαφνικά απολύθηκε και έχασε την ταχύτητά του.... Ε, δε νομίζω να φταίει και το φτερούγισμα της πεταλούδας στο... Πεκίνο!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      O JT αποτελεί παρελθόν για την Renault. Τη θέση του
                                      μάλλον θα καταλάβει ο πολύς JV.

                                      Η τραγωδιά με τον JT είναι ότι ο Ιταλός δεν ξέχασε να
                                      οδηγεί από την Γαλλία και μετά αλλά όπως φαίνεται
                                      το εγώ του Flavio είναι υπεράνω ομάδας....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        Η τραγωδιά με τον JT είναι ότι ο Ιταλός δεν ξέχασε να οδηγεί από την Γαλλία και μετά αλλά όπως φαίνεται
                                        το εγώ του Flavio είναι υπεράνω ομάδας....

                                        Σωστος δυστυχως. Επισης προεκυψε οτι το μονο που εμποδιζει τον Jarno να ανακοινωσει τη μεταγραφη του στη Toyota ειναι οτι περιμενει να τελειωσει το συμβολαιο managment που εχει με τον Flav για να μην παρει ο Ιταλος δεκαρα.

                                        Πως καταληγουν οι μεγαλες αγαπες τελικα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lybe last edited by

                                          Απαράδεκτη η απόδοση του Trulli στα 4-5 τελευταία Grand Prix, όπως απαράδεκτη είναι και η κίνηση του Briatore να τον απομακρύνεια από την ομάδα λίγο πριν το τέλος του Πρωταθλήματος.
                                          Ο Trulli τώρα θα πάρει κάποιοα αποζημίωση για την πρόωρη απομάκρυνσή του από την ομάδα?
                                          Αναρωτιέμαι, αν όλοι ενεργούσαν με τον τρόπο αυτό πως θα κατέληγε να ήταν η Formula 1?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                            Ο Trulli τώρα θα πάρει κάποια αποζημίωση για την πρόωρη απομάκρυνσή του από την ομάδα?

                                            Αφου δεν εχει τελειωσει ακομα το συμβολαιο του με την ομαδα και το αντιστοιχο του management, ειναι υποχρεωμενοι να διαπραγματευτουν ο Briatore με τον.... Briatore για το υψος της αποζημιωσης.

                                            Ωραιο ε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr