Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Φέρνουν απ'έξω αβέρτα.
D2 Εννοείς;
Το ρημάδι έχει και τόσο καλή ποιότητα κατασκευής που βλέπω δερμάτινα καθίσματα σε αυτοκίνητο που έχει 270κ χλμ και σε αυτοκίνητο που έχει 80κ και είναι και τα δύο σαν καινούρια...
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Φέρνουν απ'έξω αβέρτα.
D2 Εννοείς;
Το ρημάδι έχει και τόσο καλή ποιότητα κατασκευής που βλέπω δερμάτινα καθίσματα σε αυτοκίνητο που έχει 270κ χλμ και σε αυτοκίνητο που έχει 80κ και είναι και τα δύο σαν καινούρια...
To θέμα είναι ότι σε όλο το Car υπάρχουν 2 Τ3 και 3 Τ4 όλα προ facelift. Μάλλον δεν θέλει κανείς να τα αποχωριστεί... D2 Υπάρχουν αρκετά.
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για αγορά ενός V60 D2 χρονολογίας 2013-2015 (facelift).
D2 Summum βρίσκω από 16-17000 με κάτω από 100.000 km. Τα αντίστοιχα Τ3 κυκλοφορούν στις 12-13000. Κατά τη γνώμη σας αξίζει τη διαφορά το D2? Δεν είμαι σίγουρος για την ικανότητα του μοτέρ να κινήσει το V60 ικανοποιητικά, αν και η ροπή του είναι αρκετά καλή. Επίσης η πραγματική κατανάλωση του Τ3 πόση μπορεί να είναι; Ένα νούμερο πχ 8lt σε μικτές συνθήκες είναι λογικό;
Σήμερα έχω ένα Opel Corsa D 1.4 του 2007 kai ena renault Clio 1.2 του 2010. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν θα πωληθούν.
Έχω σοβαρές ενστάσεις για τον επιλογέα στις γρήγορες αλλαγές. Ειδικά από 2α σε 3η. Πολύ λαστιχένια αίσθηση...
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
Λοιπον το έχω στα χέρια μου από την Πέμπτη. 15300+238 πινακιδες + 190 ασφάλεια = 15728 μου βγήκε
Το έφερα από Αθήνα Λάρισα κ έχω να πω ότι το cruise control είναι μια από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις του ανθρώπου. Βέβαια βαρέθηκα τη ζωή μου γιατί πήγαινα βαριά 120...
Τελικά η ζάντα είναι 16άρα κ όχι 17άρα. Goodyear Excelence φοράει και ακόμα δεν έχω σχηματίσει γνώμη για το ελαστικό...
Δεν έχει βρεθεί άνθρωπος να πει άσχημα λογια για το σχεδιασμό του αυτοκινήτου μέσα έξω και προσωπικά πιστεύω ότι είναι το ομορφότερο στην κατηγορία του.
Οδηγικά τώρα στα πρώτα 'ήσυχα' χιλιόμετρα, φαίνεται άνετο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης αν και λίγο ξερό στις ανωμαλίες. Το τιμόνι είναι έτη φωτός μπροστά αλλά δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε όπως εκείνο του focus.Eμενα με σταματανε στα φαναρια και μου λενε τι ομορφο που ειναι
Ελεος...Δεν μου εχει ξανατυχει με καινουργιο μου αμαξι.Και επισης δεν εχει υπαρξει ανθρωπος που να μην εχει ενθουσιαστει με την σχεδιαση του και την ποιοτητα του.Εκτος απο εντος του φορουμ αλλα εκει παιζουν αλλαΚαι εγω το νιωθω λιγο ξερο στις ανωμαλιες και απορω πως θα νοιωθεις με την εκδοση sport.
Ναι γενικά είναι σκληρό αλλά ένας φίλος μου που το οδήγησε και το σύγκρινε με το Megane του, είπε ότι είναι οκ. Για μένα το Megane είναι σημείο αναφοράς όσων αφορά την άνεση στην κατηγορία. Μη φοβάσαι με τον καιρό θα μαλακώσει..
Πάντως σε μια πιο γρήγορη βόλτα που έκανα πρόσφατα το άτιμο στρίβει κ μάλιστα με ακρίβεια που δεν την περίμενα από corsa. Οσο για τις κλίσεις στις στροφές... ποιες κλίσεις??
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Καθρεπτάκι στο σκιάδιο του συνοδηγού έχει το δικό σου?
Γιατί αυτό που οδήγησα δεν είχε τίποτα!!
Οχι γμτ δεν έχει... Μόνο στου οδηγού! Και μάλιστα μη φωτιζόμενο. Τεράστια παράλειψη αυτό το πράγμα!
Λοιπον το έχω στα χέρια μου από την Πέμπτη. 15300+238 πινακιδες + 190 ασφάλεια = 15728 μου βγήκε
Το έφερα από Αθήνα Λάρισα κ έχω να πω ότι το cruise control είναι μια από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις του ανθρώπου. Βέβαια βαρέθηκα τη ζωή μου γιατί πήγαινα βαριά 120...
Τελικά η ζάντα είναι 16άρα κ όχι 17άρα. Goodyear Excelence φοράει και ακόμα δεν έχω σχηματίσει γνώμη για το ελαστικό...
Δεν έχει βρεθεί άνθρωπος να πει άσχημα λογια για το σχεδιασμό του αυτοκινήτου μέσα έξω και προσωπικά πιστεύω ότι είναι το ομορφότερο στην κατηγορία του.
Οδηγικά τώρα στα πρώτα 'ήσυχα' χιλιόμετρα, φαίνεται άνετο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης αν και λίγο ξερό στις ανωμαλίες. Το τιμόνι είναι έτη φωτός μπροστά αλλά δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε όπως εκείνο του focus.
Αγόρασα κι εγώ το 1,4 sport. Το βρήκα ετοιμοπαράδοτο στον Καλτσούνη αλλά επειδή είμαι από επαρχία και γίνονται όλα με courier και τηλέφωνα, έχουν περάσει ήδη 15 μέρες και ακόμα δεν το πήρα στα χέρια μου.Anyway αυτό δε με πειράζει τόσο πολύ. Το θέμα είναι ότι μου το δίνει με λάστιχο 215 45 17' το οποίο προσωπικά θεωρώ υπερβολικό για τον κινητήρα του... Επίσης έχει κλιμα θερμοανακλαστικό παρμπρίζ και οθόνη γραφικών. Την Τετάρτη πιστεύω ότι θα το έχω. Περισσότερα τότε.
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Βεβαια καταλαβαινουμε τον 'πονο' σας και συναμα την 'χαρα' σας γιατι μετα απο TΟΣΑ χρονια ξαναήρθε το χαμογελο στα χειλη σας ....
Αυτό τουλάχιστον οι φίλοι τις Φερράρι δεν θα έπρεπε να το λενε...