-
Πολύ ωραίο θέμα (ώς συνήθως ). Μία μικρή απορία, μπορείς να δώσεις μερικές πληροφορίες για τις ζάντες που φαίνονται στην πρώτη φωτογραφία? (είναι αγωνιστικές μόνο? μάρκα και μοντέλο είναι ? Πωλούνται ακόμα? )
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πολύ ωραίο θέμα (ώς συνήθως ). Μία μικρή απορία, μπορείς να δώσεις μερικές πληροφορίες για τις ζάντες που φαίνονται στην πρώτη φωτογραφία? (είναι αγωνιστικές μόνο? μάρκα και μοντέλο είναι ? Πωλούνται ακόμα? )Για ποιές ζάντες λες ?
-
-
http://www.speedlinecorse.co.uk/motorsport/ret676.htm
μοιάζουν με αυτές
-
-
-
Κυρ Παναγιωτη θα το κανετε και αμμοβολη απο κατω για να καθαρισει εντελως απο πισσες ή θα το αφησετε ετσι;
Υ.Γ. Με τον ουρανο εννοειται οτι θα βαλετε λαμαρινα,ετσι;
-
Ο χρήστης sthom έγραψε:
Κυρ Παναγιωτη θα το κανετε και αμμοβολη απο κατω για να καθαρισει εντελως απο πισσες ή θα το αφησετε ετσι;Υ.Γ. Με τον ουρανο εννοειται οτι θα βαλετε λαμαρινα,ετσι;
Δε θα το κάνουμε αμμοβολή, το καθαρίζει τοπικά από τις πίσες εκεί που θα βάλει πόντες, για να φύγουν οι πίσες μόνο με αμμοβολή θέλει πολύ χτύπημα και ο μικρός το λυπάται επειδή είναι ψιλή η λαμαρίνα, άσε που γερανός πήγαινε - έλα + την αμμοβολή θέλει πάνω από 600€ και ο μικρός δεν τα δίνει αφού το Νοέμβριο πάει φαντάρος, περισσότερο είναι ότι θέλει να τα κάνει όλα μόνος του παρά η οικονομία, μου έμοιασε σε αυτό το σακατιλίκι, απλά έτσι το λέει για να το ακούει αυτός, στον ουρανό θέλει να βάλει Lexan δεδομένου ότι από κάτω υπάρχουν οι χιαστές του cage, θα δούμε πάντως όταν μπούμε μέσα στο αυτοκίνητο μετά το ποντάρισμα για να βάλουμε το cage.
-
Οντως σε αυτο που πιστευει για την λαμαρινα δεν εχει και αδικο,δεν ειναι και πολυ μεγαλου παχους.
Απλα για το τελειο της υποθεσης...Περι οροφης,γνωμη μου ειναι να το κλεισετε εντελως απο τωρα με λαμαρινα.
Αν μπουν οι χιαστες,δεν θα μπορειτε να τροχισετε τις ποντες και θα φαινεται ασχημο... -
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Για ποιό λόγο ράψιμο εφ΄όσον είναι για αμιγώς ασφάλτινη χρήση ? Ελάχιστα ασφάλτινα αγωνιστικά είναι ραμένα, θεωρητικά προσθέτει και λίγο βάρος...
Αφού βέβαια δε βαριέσαι εμένα μου περισσεύει , απλά κουβέντα να γίνεται
Στο χώμα η καρότσα ταλαιπωρείται μόνο στους θόλους ( που τους κρατάει το κλουβί ) και στα πηδήματα, όσα υπάρχουν, στο στρίψιμο στο χώμα υπάρχει γλύστριμα και δεν υπάρχει στρεπτικές τάσεις που της ταλαιπωρούν, στην πίστα με τα slick ή τα με semi υποφέρει από το στρίψιμο όλη η καρότσα, αν δείς απλή καρότσα μετά από καμμιά 50αριά γύρους στην πίστα θα έχουν ανοίξει όλοι οι αρμοί, τουλάχιστον στο δικό μας έχουν ανοίξει, γιατί άλλο οι καρότσες του 2010 ( και το βάρος ) και άλλο οι καρότσες του 1990, άλλα τα δεσίματα του τότε. άλλωστε πόσο θα βαρύνει από το κόλλημα των αρμών ? 2-3 kg ?
Μαστρο-Quadra μου,τα βλέπεις λιγο απαισιόδοξα τα πραματα.
Εγω ενω ενα καντετ -Ε- του 1985 (το 'αυγο' που λεμε) που εχει κανει 1000+ γυρους στις Σερρες,και δεν υπάρχει τιποτα το διαφορετικο στην καροτσα του.Οτι (ψιλο) ετριζε,το ιδιο (ψιλο)τριζει.
Το σκαφος του πάντα ηταν σαν μαστιχα (οι κολωνες της πόρτας πάντα ειχαν ελαστικοτητα ορατη στο ματι) και όμως ούτε επιδεινωθηκε κατι,ούτε καταστραφηκε.
Φυσικα η ακαμψια που θα προσφερει το ραψιμο μονο καλο θα μπορει να κανει στο αυτοκινητο (και στους χρονους του) αλλα οχι και οτι χωρις αυτο θα πεταξεις ετσι ευκολα την καροτσα -
ΟΚ, το αυγό το έχεις για να παίζεις αν κατάλαβα καλά και όχι για πρώτο αυτοκίνητο, αν βάλεις ένα καλό αυτοκίνητο στην πίστα οδηγώντας στο όριο, μετά δε θα σου αρέσουν τα τριξίματα του.
Γιαυτό και φτιάχνουμε ένα, μόνο για παιγνίδι, για οριακή οδήγηση που δε θα μας νοιάζει ούτε θα φοβηθούμε να το βγάλουμε στα χωράφια αν έρθει η στιγμή μας, γιατί αν πηγαίνεις με την ταυτότητα δαγκωμένη, σίγουρα κάποια στιγμή θα σβουρίξεις, θα βγείς κλπ άλλες βαρβαρότητες, με το καλό πολιτικό σου δεν το κάνεις αυτό, θα πηγαίνεις φυλαγμένα, άρα αν είναι να μπαίνεις με το καλό αυτοκίνητο στην πίστα βολτάροντας και χαζεύοντας τα πουλιά και τα χορταράκια, γιατί να μπείς ?
-
To 'αυγο' μου ηταν μεχρι προ-εξαμηνου το ενα και μοναδικο μου αυτοκινητο.Εξοδους στην πίστα,εχω...αφθονες* .Τα κερμπ τα καβαλαω σχεδον ολα.Οι αναρτησεις του ειναι προς τη 'σκληρη' πλευρα (370 και 420 λιβρες) με οτι αυτο συνεπάγεται σε ταλαιπωρια.Οτι δεν το λυπήθηκα ούτε στιγμη,ειναι γεγονος.Εχει φαει αφθονη 'λιμα' στην πίστα,και αυτο μπορούνε να στο επιβεβαιωσουνε αρκετα παιδια.
Δεν πιστευω (με την καμμια) οτι ειχε ανωτερο πλαισιο το καντετακι μου απο οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο εκεινης της εποχης,και,ειλικρινα,ΔΕΝ παρουσιασε ποτε προβλημα.
Ισως σε πιο μακροχρονια χρηση να παρουσιασει διαφορα,και το ξαναλεω οτι το ραψιμο σιγουρα θα του κανει καλο,αλλα το βρισκω απίθανο (εκτος κι'αν εξω απο τα κερμπς υπάρχουν...γκρεμοι ) μετα απο 50 γυρους να βρει καποιος το μπελα του.*μια μερα (απο τις πρωτες μου φορες στην πίστα) ειχα πάνω απο 20 εξοδους,λογω κατεστραμενου μπροστινου ελαστικου,του οποίου τη φθορα ΔΕΝ την εντοπισα εγκαιρως,και συνεχιζα ακαθεκτος την προσπάθεια να....τα ζεστανω.
Αλλη μια μερα,ειχα,δωδεκα εξοδους σε....εφτα γυρους.Ο λογος η λαθος επιλογη ελαστικων (δεκαετιας και καμμενα RS5) του πίσω αξονα,που μετετρεψε το αυτοκινητο σε 'μικρη αραχνη'
Αυτη ηταν και η δυσκολότερη μερα της πιστοβιας ζωης μου. -
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Φυσικά και είμαι υπέρ της χρήσης cage για χρήση σε πίστα. Για κάποιον που δεν οδηγάει όμως τόσο στρωτά και γλυστράει το αυτοκίνητο δεν είναι προτιμότερο ένα πιο μαλακό πλαίσιο ? Με τη λογική ότι το πλαίσιο θα απορροφήσει ένα μέρος των δυνάμεων και αυτές δεν θα εκτονωθούν προκαλώντας βίαιες αντιδράσεις.
Αν αυτά που λέω είναι λάθος συγχωρέστε με αλλά ρωτάω για να μάθω.Στην πίστα δεν μπαίνεις για περίπατο, μπαίνεις για να ανεβάσεις τα όρια σου και τα όρια του αυτοκινήτου σου, ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητο που το προετοιμάζεις αποκλειστικά για χρήση σε πίστα και όχι για καθημερινή χρήση, στην καθημερινή χρήση το κλουβί είναι άκρως επικίνδυνο χωρίς ζώνη 3 σημείων και κράνος. Για χρήση πίστας οι ελαστικότητες δεν επιτρέπονται γιατί δε λειτουργεί στο 100% η ανάρτηση.
Επισης δεν εχουμε σωστη γεωμετρια την στιγμη που την εχουμε περισσοτερο αναγκη, στις στροφες.
-
-
Συνεχισε την καλη δουλεια!
Home-made Προετοιμασία αυτοκινήτου Track-Day

























