-
Για τα σκυλιά:
Αν κατέβεις από το ποδήλατο, κατέβα από την άλλη μεριά που βρίσκεται ο σκύλος, ώστε να βάλεις το ποδήλατο ανάμεσα σας.Δεν είμαι δικηγόρος, αλλά έχω διαβάσει οτι σε περίπτωση που σε δαγκώσει, δηλαδή αποτελεί απειλή για το κόσμο, μπορείς να πάρεις την αστυνομία για να καταγραφεί και ο σκύλος να πάει για ευθανασία. Αν μπορέσεις να αποδείξεις οτι τον ταΐζει και τον φροντίζει κάποιος στη γειτονιά υποθέτω οτι μπορείς κ να του κάνεις μήνυση για τις σωματικές βλάβες που σου προκάλεσε. Άντε μπλέξε βέβαια με τα ελληνικά δικαστήρια.
Ο αερόσακος - φουλάρι νομίζω οτι θα'πρεπε να πιάνει και πιο κάτω στον αυχένα, μέχρι το μέσο της σπονδυλικής στήλης πχ. Βέβαια και τόσο που προστατεύει μια χαρά είναι, αρκεί να καταφέρουν να το συνδυάσουν με ποδηλατικό κράνος (άμα πέσει ο ποδηλάτης προς τα μπροστά δεν προστατεύεται από το φουλάρι).
Σήμερα και χθες χρησιμοποίησα το ποδήλατο για να μετακινηθώ στην Αθήνα.
Πήγα σχολή σε 12 λεπτά (24 με τα ποδια, 20 με το αμάξι 40 με το λεωφορείο-μαζί με την αναμονή), πήγα στο κέντρο σε 18 λεπτά και γύρισα σε 20 (40 λεπτά με τα πόδια, 14 λεπτά με το αμάξι, 25 με το λεωφορείο).
Βέβαια πέθανα, η πλάτη μου έγινε λούτσα κλπ, αλλά είναι πολύ διασκεδαστικό να κάνεις διήθηση μέσα στη κίνηση, η Πανεπιστημίου είναι η αγαπημένη μου. -
Ωραια η διηθηση αρκει να μην μπουκωσει το φιλτρο απο κανενα αφηρημενο οδηγο που δεν εβγαλε φλας. Προσωπικα πιστευω οτι με σβελτες κινησεις εισαι πιο ασφαλης απ' οτι να περιμενεις και να κινεισαι αμυντικα. Οι περισσοτεροι οδηγοι οταν αντιληφθουν ποδηλατο που τρεχει κανουν στην ακρη. Αν πας μπροστα τους με 12χλμ/ω τοτε ειναι που σπαζονται και προσπαθουν να σε κλεισουν με την πρωτη ευκαιρια. Χωραει αρκετη συζητηση το θεμα, παντως στα 20 περιπου χρονια που ποδηλατω μεσα στην πολη, δεν ειχα ποτε ατυχημα με αυτοκινητο αν και πηγαινω γρηγορα. 2 φορες μου ετυχε να χτυπησω αφηρημενο πεζο που δε με αντιληφθηκε .
-
Χρησιμοποιούσα το ποδήλατο καθημερινά για 10 χρόνια για να πάω στην δουλειά όταν δούλευα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και έμενα στην Μπότσαρη. Όταν άλλαξα δουλειά με έδρα το Καλοχώρι, άλλαξε και σπίτι, μένω πλέον στον Εύοσμο, συνειδητοποίησα πόσο επικίνδυνο είναι να κυκλοφορείς εδώ με ποδήλατο. Όχι λόγω της έλλειψης ποδηλατόδρομων (εδώ γελάμε) αλλά λόγω της κατάστασης της κυκλοφορίας με άναρχα παρκαρισμένα παντού που δεν σου αφήνουν περιθώριο να κινηθείς κάνοντας πηδάλι, και φυσικά την συμπεριφορά των οδηγών που σε βλέπουν σαν εμπόδιο και προσπαθούν να σε εξουδετερώσουν φραστικά ή και φυσικά. Εδώ που τα λέμε οι ποδηλάτες σε τέτοιους δρόμους είναι όντως εμπόδιο. Δύο φορές δοκίμασα να πάω και στην δουλειά μου, μια φορά από την περιφερειακή και μια φορά από την λαχαναγορά, και τις δύο φορές τρόμαξα πάρα πολύ από τους 'γρήγορους' και τα φορτηγά. Τέρμα με τα πειράματα, προτιμώ να μολύνω κάθε μέρα με το αμάξι μου. Απορώ γιατί δεν υπάρχει συγκοινωνία από τον Εύοσμο και τους γύρω δήμους απ'εύθείας για Καλοχώρι, η κυκλοφορία ανάμεσα σ'αυτές τις περιοχές είναι πολύ μεγάλη, η απόσταση πολύ μικρή αλλά για μια διαδρομή που χρειάζομαι 10 λεπτά με το ΙΧ, με την συγκοινωνία (αναγκαστικά με ανταπόκριση στο Βαρδάρη) χρειάζομαι περίπου 1:30 με 2:00 ώρες! Προτιμώ να μολύνω κάθε μέρα με το αμάξι μου.
Όσο για τα αγαπημένα μου ποδήλατα είναι πλέον κλειδωμένα στο υπόγειο, δεν υπάρχει δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσω ούτε για μετακίνηση ούτε για άσκηση. Είναι ηλιθιότητα να μην υπάρχουν υποδομές στις περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης που αναπτύχθηκαν την τελευταία δεκαετία κυριολεκτικά από το μηδέν, πριν 15 χρόνια εδώ ήταν χωράφια και τώρα έχει γεμίσει τσιμέντο άναρχα απλωμένο, χάλια θεόστενους δρόμους με μια φλούδα άσφαλτο και άπειρα σαμαράκια και λακκούβες, παρκαρισμένα παντού μέσα στην μέση και την πλειοψηφία των οδηγών να μην γνωρίζει τον ΚΟΚ και να λειτουργεί κατά το δοκούν. Στην περιοχή βέβαια δεν κυκλοφορούν ποδήλατα αλλά κυκλοφορούν οι περισσότερες BMW και Mercedes ανά τετραγωνικό. Με μια λέξη ΚΑΤΑΝΤΙΑ. -
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
2) Αυτά τα σκυλιά θα έχουν χτυπηθεί από αμάξι ή μηχανή/ποδήλατο (ή τους αναβάτες τους) και τα κυνηγούν. Οπότε σταματάς, κατεβαίνεις και το πας λίγο ποδαράτος. Έτσι ηρεμείς το σκυλί και γλυτώνεις το πόδι.Δεν πιστεύω πως είναι απαραίτητο να έχουν χτυπηθεί. Τα σκυλιά τα ερεθίζει η κίνηση, ειδικά οι ρόδες (παρατήρησε που κατευθύνονται όταν την 'πέφτουν' σε αυτοκίνητα).
Δεν συμφωνώ και με το ποδαράτος, και συνεχίζω παρακάτω....
Προσπάθησε να το παίξεις τελείως ατάραχος, εννοείται χωρίς να τα κοιτάς και προσπαθήσεις να συνεχίσεις την πορεία σου. Εάν συνεχίσουν και αρχίσουν να ακουμπούν στο ποδήλατο ή στα ρούχα σου, κατεβαίνεις και περπατάς πάντα ατάραχος και χωρίς να γυρίσεις καν το κεφάλι σου. Εάν τα πράγματα σκουρύνουν, κάνεις πως πας να πιάσεις μία πέτρα, εάν σκουρύνουν και άλλο, την πετάς και εάν σκουρύνουν εντελώς, παίρνεις το 166 και τους λες να σου φέρουν μερικά μέτρα ράμματα και ένα κουτί βελόνες . Με αυτή την κλιμάκωση ενεργειών πάντως δύσκολα θα πάθεις κάτι ποτέ από σκυλιά.Λένε ότι τα σκυλιά μυρίζουν τον φόβο και μάλιστα δεν έχουν την δυνατότητα να τον διακρίνουν από την επιθετικότητα. Έτσι το ατάραχος στέκει (αν το αισθάνεσαι ταυτόχρονα), όμως κάπως δύσκολο...
Εγώ ακολουθώ άλλη τακτική, ελεγχόμενη επίθεση ή δείχνω τέτοια τάση.
Αν τα πράγματα δεν δείχνουν ιδιαίτερα επικίνδυνα τότε κόβω ταχύτητα, σταματάω να κινώ τα πόδια μου, και το καρφώνω με το βλέμμα. Όσο ποιό αργά τόσο ποιό καλά.Αν δείχνουν ποιό άσχημα τότε σταματώ, κατεβαίνω από ποδήλατο, ακινητοποιούμαι και καρφώνω το βλέμμα πάνω του σκεφτόμενος 'τι θέλεις βρε ηλίθιο, να τις φας; ' Τότε συνήθως και ο σκύλος κοντοστέκεται και - σαν να το ξανασκέφτεται - χάνει το ενδιαφέρον του (βοηθάει και η παντελής έλλειψη κίνησης).
Μια φορά που δεν φάνηκε να πιάνει ούτε αυτό, χρησιμοποίησα το ποδήλατο σαν όπλο / άμυνα. Ήταν ελαφρύ και το πήρα και το σήκωσα προς την πλευρά του. Πριν από αυτό λογικό είναι να κάνεις πως σκύβεις να πιάσεις πέτρα (ακόμα και αν δεν υπάρχει πέτρα )
Για τα σκυλιά:
Αν κατέβεις από το ποδήλατο, κατέβα από την άλλη μεριά που βρίσκεται ο σκύλος, ώστε να βάλεις το ποδήλατο ανάμεσα σας.Και εγώ αυτό κάνω, ειδικά όταν το βλέπω αρκετά αγριεμένο. Έτσι μπορείς να συνεχίσεις και το αργό περπάτημα.
Το πρόβλημα είναι αν είναι παραπάνω από ένα, τότε διαλέγω να 'επιτεθώ' στο ποιό επιθετικό (συνήθως ξεχωρίζει).
Δεν με έχουν δαγκώσει όταν ακολουθώ τέτοια τακτική, αλλά δύο φορές με έχουν δαγκώσει λίγο όταν δεν έδινα σημασία (μία στα 12 μου με ποδήλατο - και μία στα 38μου, που πάλι δεν έδινα σημασία και απλά περπατούσα αδιάφορος).btw, και τις δύο φορές αντιτετανικός και την 1η παρακολούθηση του σκύλου μήπως λυσσάξει.
-
παιδια εγω παιρνω το ποδηλατακι μου τα πρωινα -οταν ειμαι απογευματινος στην δουλεια- και πηγαινω σε ενα μεγαλο παρκο κοντα στο σπιτι μου (Αντωνης Τριτσης λεγεται στους Αγιους Αναργυρους). Το κανω ειδικοτερα για βολτα και ασκηση, εχει λιμνες, και 2 λοφακια και ειναι οτι πρεπει το σκηνικο.
Σε κεντρικους δρομους με κινηση, διπλα σε γρηγορα κινουμενα αυτοκινητα δεν υπαρχει περιπτωση να κανω ποδηλατο, δεν νιωθω ανετα να με προσπερνανε ξυστα τα αυτοκινητα η' τα λεωφορεια, ουτε εμπιστευομαι τον καθε μαλακα που μπορει να μην με δει και να πεσει πανω μου.
Αρα σαν μεσο μεταφορας για να παω στην δουλεια μου π.χ. δεν υπαρχει περιπτωση να το χρησιμοποιησω, παρα μονο για βολτες και για ασκηση σε ασφαλη μερη χωρις αυτοκινητα. -
Άρα, η απάντηση σου στο ερώτημα του θέματος είναι 'όχι', ενώ εμένα, που βρίσκομαι σε μία αγγλική πόλη, είναι 'ναι'. Υπάρχουν διαφορές τελικά...
ΥΓ: και γω οδηγώ σε δρόμους με αμάξια και λεοφωρεία δίπλα μου, μόνο που οι οδηγοί με σέβονται και δε με αγνοούν.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Άρα, η απάντηση σου στο ερώτημα του θέματος είναι 'όχι', ενώ εμένα, που βρίσκομαι σε μία αγγλική πόλη, είναι 'ναι'. Υπάρχουν διαφορές τελικά...
ΥΓ: και γω οδηγώ σε δρόμους με αμάξια και λεοφωρεία δίπλα μου, μόνο που οι οδηγοί με σέβονται και δε με αγνοούν.Ακριβώς αυτή είναι και η εμπειρία μου από Λονδίνο. Χρησιμοποιούσα το ποδήλατο και σαν μέσο μεταφοράς όταν έκανε πολλή ζέστη που το μετρό ήταν κόλαση.
Στην Ελλάδα όμως δεν το βλέπω να τολμήσω τέτοια χρήση σε πόλη... μόνο ψυχαγωγικά. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Άρα, η απάντηση σου στο ερώτημα του θέματος είναι 'όχι', ενώ εμένα, που βρίσκομαι σε μία αγγλική πόλη, είναι 'ναι'. Υπάρχουν διαφορές τελικά...
ΥΓ: και γω οδηγώ σε δρόμους με αμάξια και λεοφωρεία δίπλα μου, μόνο που οι οδηγοί με σέβονται και δε με αγνοούν.Ακριβώς αυτή είναι και η εμπειρία μου από Λονδίνο. Χρησιμοποιούσα το ποδήλατο και σαν μέσο μεταφοράς όταν έκανε πολλή ζέστη που το μετρό ήταν κόλαση.
Στην Ελλάδα όμως δεν το βλέπω να τολμήσω τέτοια χρήση σε πόλη... μόνο ψυχαγωγικά.σκεφτείτε και την περίπτωση άλλης διαδρομής, ίσως όχι τόσο γρήγορης, αλλά φιλικότερης προς το ποδήλατο.
ίσως βέβαια να μην υπάρχει κάτι τέτοιο, εξαρτάται από την διαδρομή. εγώ π.χ. διαλέγω τα στενάκια αντί τους κεντρικούς δρόμους. φυσικά έχω ποιό πολλά σταμάτα-ξεκίνα αλλά και λιγότερα καυσαέρια. (Μεταμόρφωση Αττικής) -
Τώρα με το κρύο (το ποιο?) τι κάνουμε; Φόραγα το καλοκαίρι σορτς και μπλουζάκι. Αλλά πήγα πριν καμιά βδομάδα και τον δάγκωσα κυρίως στις κατηφόρες και φοβόμουν να μην αρπάξω κρύωμα έτσι ιδρωμένος που ήμουν...
Το κάτω μέρος δεν με απασχολεί. (μόνο σορτς δεν μπορώ τις φόρμες) Από την μέση κ πάνω τι να φορέσω ώστε να είναι άνετο; (κανα λινκ θα βοήθαγε)
-
Φουτερ + αντιανεμικο ισως??
-
Στανταράκι και είσαι μια χαρά.
Μάλιστα μετά από λίγο καιρό θα συνηθίσεις το κρύο, όσο έχει η Αθήνα, και δεν θα πολυαρπάζεις κρυώματα γενικά. Να δεις σε κεντροευραπαϊκές χώρες τα κοριτσούδια πόσο άνετα κυκλοφορούν και αντιστέκονται στα στοιχεία της φύσης -
ήθελα να δοκιμάσω αν με μόνο δύο δίσκους που έχει η κούρσα μου, θα μπορούσα να ανέβω Χολομώντα. Αμ' έπος αμ' έργον.
Το ποδήλατο στην σχάρα και παρκάρισμα στον Αγιο Πρόδρομο στα σουβλάκια.
Μέχρι να φτάσω στο Παλαιόκαστρο μου 'χε βγει το λάδι. Σκέφτομαι ότι δεν βγαίνει, βλέπω όμως ότι έχω κάνει μόνο μισή ώρα, τι διάβολο, τόσος κόπος φόρτωμα ξεφόρτωμα βενζίνες, για μισή ώρα. Άντε λέω λιγο ακόμα, και ω θαύμα, η κλίση του δρόμου είναι μικρότερη και φτάνω μετά απο μια ώρα και κάτι στις ταβέρνες με τα αγριογούρουνα. Το πήρα στα χέρια για περίπου μισή ώρα πρός το τέλος. Απο κει υπήρχαν τρείς λύσεις: επιστροφή απο τον ίδιο, συνέχεια μέχρι την Αρναία και κατέβασμα απο τον ενδιάμεσο πρός Ριζά και Παλαιόχωρα. Διαλέγω την τρίτη και αρχίζουν τα κατηφόρια στην αρχή απότομα, αργότερα πιο ήπια, αλλά και μερικές ενδιάμεσες ανηφόρες. Τελευταία ζόρικη ανηφόρα απο Παλαιόχωρα για Αγιο Πρόδρομο και μετά σφαίρα για σουβλάκια.
Συνολικά τρείς ώρες και είκοσι. Μετά τόσες ώρες νερό και μια μπανάνα, η πρώτη μπουκιά απο σουβλάκι ήταν σαν έκρηξη στο κεφαλι μου.
Συμπέρασμα:Τα τρία τέταρτα της διαδρομής βγαίνουν με δύο δισκους, χωρίς σκαράκια. -
Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...
Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)
-
Για την πόλη τώρα έχω ενα scott voltage yz25 (http://www.bike-center.gr/images/voltage_yz_25_2010.jpg) με σλικ λαστιχα.
Και για τα μακρυνά αυτό;)
-
πολυ ωραιο ποδηλατο! εχω και εγω 3 κουρσες ενα PEUGEOT,MOTOBECANE, και ενα συγχρονο CROSS
-
Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:
Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)
C:\Documents and Settings\user\Τα έγγραφά μου\Οι εικόνες μου\diskovrahionas
Καταλαβαίνεις αν είναι κανονικός? -
Δεν μπορουμε να δουμε μια φωτο που ειναι στον δισκο σου.Ανεβασε την καπου.
-
Ο χρήστης kostakis έγραψε:
Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...
Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)
C:\Documents and Settings\user\Τα έγγραφά μου\Οι εικόνες μου\diskovrahionas
Καταλαβαίνεις αν είναι κανονικός?μπα, δεν μπορώ να κάνω αντιγραφή.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν μπορουμε να δουμε μια φωτο που ειναι στον δισκο σου.Ανεβασε την καπου.Πως?
-
viewtopic.php?f=11&t=22303
Mπορείς αντί για το postimage, να χρησιμοποιήσεις το www.imageshack.us
Χρησιμοποιήτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς;