-
Παιδια καλησπερα.Χρειαζομαι την βοηθεια σας σε μια πολυ δυσκολη επιλογη.Εχω καταληξει στην αγορα του Ι30 1.4 με ESP klima ζαντες και γενικα πολυ πλουσιο εξοπλισμο η του Kia Ceed του 1.6 με το βασικο εξοπλισμο και χωρις ESP.Και τα 2 εχουν υπερ και κατα.Θα παρακαλουσα κατοχους η μη να μου δωσουν τα φωτα τους για αυτα τα 2 και μονο μοντελα.Δεν επιθυμω ουτε μεταχειρισμενο ουτε leon citroen κτλπ
-
Παιδια καλησπερα.Χρειαζομαι την βοηθεια σας σε μια πολυ δυσκολη επιλογη.Εχω καταληξει στην αγορα του Ι30 1.4 με ESP klima ζαντες και γενικα πολυ πλουσιο εξοπλισμο η του Kia Ceed του 1.6 με το βασικο εξοπλισμο και χωρις ESP.Και τα 2 εχουν υπερ και κατα.Θα παρακαλουσα κατοχους η μη να μου δωσουν τα φωτα τους για αυτα τα 2 και μονο μοντελα.Δεν επιθυμω ουτε μεταχειρισμενο ουτε leon citroen κτλπ
-
Παιδια καλησπερα.Χρειαζομαι την βοηθεια σας σε μια πολυ δυσκολη επιλογη.Εχω καταληξει στην αγορα του Ι30 1.4 με ESP klima ζαντες και γενικα πολυ πλουσιο εξοπλισμο η του Kia Ceed του 1.6 με το βασικο εξοπλισμο και χωρις ESP.Και τα 2 εχουν υπερ και κατα.Θα παρακαλουσα κατοχους η μη να μου δωσουν τα φωτα τους για αυτα τα 2 και μονο μοντελα.Δεν επιθυμω ουτε μεταχειρισμενο ουτε leon citroen κτλπ
-
Να σας αναφερω οτι εχουν την ιδια τιμη για αυτο και μπαινω στη συγκριση
-
Αν το κινεις περισσοτερο σε αυτοκινητοδρομο μαλλον το 1,6 ειναι καλυτερη επιλογη. Αν δεν υπαρχει η αναγκη για κινηση υψηλες ταχυτητες σταθερα νομιζω πως το ι30 λογω εξοπλισμου κυριως υπερτερει
-
Η απάντηση στο δίλλημα είναι το ESP. Θα προτιμούσα Ceed 1,6 με ESP αλλά αν δεν υπάρχει ή δεν συμφέρει/ξεφευγει οικονομικά τότε το Ι30 1,4 είναι η -αναγκαστικά- καλύτερη επιλογή.
Ποιες εκδόσεις των 2 βλέπεις διότι στους τιμοκαταλόγους έχει και στο Ceed 1,6 εκδοση με ESP σε κοντινή τιμή με το πλούσιο Ι30.
Εναλλακτικά (αν είναι η δαπάνη γύρω στα 15.000€) μήπως να έβλεπες και το Venga. Πανέμορφο αισθητικά με πολύ καλούς χώρους και καλό εξοπλισμό. -
Το ταβανι ειναι 14.500.Εκει αγοραζεις το Ι30 με το κλιμα οχι τις πιο ακριβες που εχουν δερμα ηλιοροφες κτλπ.Νομιχω λεγεται luxury.Στο Κια την heart χωρις esp.Για να παρεις esp θελεις αλλα 1500 γιατι προσθετουν ζαντες και κκατι αλλα ψηλα.Το θεμα ειναι οτι προτιμω το Ι30 σαν πιο εμπορικο( γι αυτο απορριπτω και το Venga) αλλα και πιο αξιοπιστο απο οτι εχω ακουσει.Απο την αλλη σκεφτομαι αυτη τη δυναμη 109-126 μην μου λειψει στο δρομο.Τα οδηγησα και τα 2 και διαφορα δεν ειναι.Σε απολυτους αριθμους που εψαξα οι επιδοσεις τους διαφερουν για μισο δεκατο.Ο 1400 θεωρειται παρα πολυ ισχυρος για ατμοσφαιρικος ενω ο 1600 ενας μετριος κινητηρας
-
i30 εφόσον παίρνεις περισσότερα στα λεφτά σου.
τι μαλακία είναι αυτή στο γκρουπ, δεν φέρνουν τον 1600 στην Hyundai ενώ ο 1400 στην ΚΙΑ αποδίδει 90 άλογα έναντι των 109 στα i30.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τι μαλακία είναι αυτή στο γκρουπ, δεν φέρνουν τον 1600 στην Hyundai ενώ ο 1400 στην ΚΙΑ αποδίδει 90 άλογα έναντι των 109 στα i30.Από την άνοιξη φέτος βγήκε το i30 facelift που έχει τον 1,4 του Ceed (με τα 90 ΗΡ). Δεν ήρθε ακόμα όμως στην Ελλάδα.
Το i30 1,4 με τα 109ΗΡ πρέπει να είναι στοκ ή περισσεύματα απο το εργοστάσιο. -
Λογικά το Hyundai.
Εκτός των άλλων σημείωσε και τα:- Το δίκτυο εξυπηρέτησης της Hyundai έχει μερικά πολύ καλά συνεργεία που δεν τα έχει η ΚΙΑ
- Ο 1400αρης είναι ποιο οικονομικός σε ασφάλειες κλπ...
Ωστόσο! Εγώ δεν εμπιστεύομαι καθόλου τις εργοστασιακές ανακοινώσεις επιδόσεων της Hyundai/ΚΙΑ. Θεωρώ ότι οι ιπποδυνάμεις που αναφέρει και οι επιδόσεις είναι 'πειραγμένες'.
Για αυτό το λόγο αν και θα προτιμούσα το i30 σε 1600, αφού δεν το φέρνει αυτός ο Δάβαρης μάλλον θα κοίταζα το Ceed 1.6. Και επειδή κάτι δεν μου πάει καλά με το δίκτυο της KIA μάλλον θα αποχαιρετούσα την Κορέα...
-
Ως κάτοχος proceed 1.4 με τα 109 άλογα μπορώ να σου πώ ότι για 1.4 ceed είναι ικανοποιητικό, ιδιαίτερα αν το δουλεύεις σε ψηλές στροφές είναι γρήγορο.
Αν υπάρχει ι30 με ESP και τα 109 άλογα πάρτο και ας είναι απο το στοκ πριν το facelift. Απο αξιοπιστία και τα δύο είναι πολύ καλα οπότε δε νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα, αν και η kia δίνει 7 χρονια εγγυηση και η hyundai αν θυμαμαι καλα 5(??)... -
3 νομίζω η H.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
3 νομίζω η H.Hyundai i30: Με 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης (στα μηχανικά μέρη)
επισης για το σιντ
Κινητήρες - Επιδόσεις
Εδώ το Golf έχει σχεδόν εξ ορισμού την πρωτοκαθεδρία λόγω κινητήρα. Το σύγχρονο σύνολο του 1,4 λίτρου με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 141 δυναμομετρημένους ίππους και 222 Nm ροπής, από τις 2.180 σ.α.λ. παρεκκλίνοντας 19 ίππους από την εργοστασιακή τιμή.** Από την άλλη το 1.600άρι μοτέρ του Kia έχει 16 βαλβίδες και 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, όντας αρκετά μοντέρνο σε κατασκευή, αλλά απέναντι στο Golf δείχνει να αρκείται στους 120 δυναμομετρημένους ίππους και τα 152 Nm ροπής. ** -
• Εγγυήσεις
Για όλα τα μοντέλα της Hyundai εκτός του i30 ισχύει εργοστασιακή εγγύηση 3 ετών για τα μηχανικά και ηλεκτρικά τους μέρη με απεριόριστα χιλιόμετρα. Ειδικά τώρα για το i30, το διάστημα της εγγύησης αυξάνεται στα 5 έτη. Στην περίπτωση της εγγύησης του χρώματος, σε όλα τα μοντέλα ισχύουν 3 έτη με απεριόριστα χιλιόμετρα, ενώ για την εγγύηση της προστασίας έναντι διάτρησης ή σκουριάς, αυτή έχει διάρκεια 10 ετών με απεριόριστα χιλιόμετρα. Επιπλέον αυτού, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές προσφέρονται προγράμματα επέκτασης εγγύησης έως και τα 10 έτη από την ημερομηνία κυκλοφορίας του οχήματος.οπότε για το i30 ισχύει το 5.
-
7 χρονια μηχανικα και ηλεκτρικα το Κια 5 χρονια μηχανικα και 3 χρονια ηλεκτρικα το Χιουνται.Το θεμα ειναι εχουν διαφορα στη δυναμη γιατι στο test drive δεν καταλαβα τιποτα.Απο την αλλη διαβαζω οτι το Κια ειναι χειροτερο απο αξιοπιστια σε σχεση με Χιουνται
-
Συμφωνα με ξενα sites το i30 facelift εχει αρχισει να παραγεται στην Τσεχια απο Ιουνιο 2010. Σε σχετικη μου ερωτηση σε εκθεση της Hyundai μου είπαν οτι i30 στην εκδοση style υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα και εχουν εισαχθει Αυγουστο του 2010 χωρις ομως ναι ειναι facelift... Μηπως ο Δαβαρης φροντιζει να ξεφορτωθει κανενα μεγαλο στοκ και μας πουλαει ψεματακια; Για να θυμηθουμε και αυτη τη περιπτωση: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=36897
Συμπερασμα: Υποψηφιοι αγοραστες i30. To νου σας τι θα σας πουλησουν. Ελέγχουμε το ετος κατασκευης του αυτοκινητου που παμε να κλεισουμε απαιτωντας απ' τον πωλητη να μας δωσει το VIN του οχηματος (στο VIN αναφερεται και το ετος κατασκευης). Αλλιως μπορει να φορτωθουμε ενα 'ωραιο' ηλιοκαμμενο αυτοκινητο απ΄τα χωραφια-parking της Μανδρας Αττικης...
Μετα απο διημερη συμβιωση με ενα i30 1.4 (βασικη εκδοση) που μου το αφησε ενας φιλος (με 12.000 χλμ). Καποιες παρατηρησεις:- Ποιοτητα κύλισης. Πολυς θορυβος στο εσωτερικο του και δε μιλαω για θορυβο απο τη μηχανη αλλα απο το δρομο, στην εθνικη οδο δε ταξιδευει ησυχα θα ελεγα. Μηπως φταινε τα λαστιχα Hankook που φοραει; Οσοι εχετε αλλαξει λαστιχα εχετε δει διαφορά ή κατι αλλο φερνει ενα διαρκες 'βουητο' στο εσωτερικο του ακομη και μικρες ταχυτητες; Τον ιδιο θορυβο ειχα παρατηρησει και στο αμαξι που ειχα κανει testdrive, ακομη και σε πολυ μικρες ταχυτητες.
- Νυχτερινος μπλε φωτισμος. Πιστευω πως κουραζει στα νυχτερινα ταξιδια. Ακομη και με την επιλογη dark για την κεντρικη κονσολα τα οργανα φωτιζουν πολυ εντονα. Βελτιωνεται αυτο με το ροοστατη που εχουν οι ακριβοτερες εκδοσεις;
- Τα ηχεια του 'μπουκωνουν' μολις αυξηθει λιγο το μπασο... Μηπως ειναι λιγο αδυναμα ή ιδεα μου;
Κατα τ'αλλα το αμαξι ειναι σταθεροοοοοτατο στις ευθειες ακομη και στα 150-160 Km/h και με αρκετο αερα μαλιστα, βεντουζα στο δρομο στις στροφες και ανετο για ταξιδια αλλα ο θορυβος κυλισης κουραζει... Απο οδικη συμπεριφορα οτι καλυτερο εχει βγαλει η Hyundai με απιστευτο value for money.
Αυτα κυριως με προβληματιζουν γιατι ημουν στο τσακ να το κλεισω στην εκδοση style. Αλλα...
-
Τα Ηankook εκτός από θόρυβο κύλισης πολύ σύντομα γίνονται 'σαπούνι'. Μέτρια ελαστικά, πολύ μέτρια.
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Συμφωνα με ξενα sites το i30 facelift εχει αρχισει να παραγεται στην Τσεχια απο Ιουνιο 2010. Σε σχετικη μου ερωτηση σε εκθεση της Hyundai μου είπαν οτι i30 στην εκδοση style υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα και εχουν εισαχθει Αυγουστο του 2010 χωρις ομως ναι ειναι facelift... Μηπως ο Δαβαρης φροντιζει να ξεφορτωθει κανενα μεγαλο στοκ και μας πουλαει ψεματακια; Για να θυμηθουμε και αυτη τη περιπτωση: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=36897
Συμπερασμα: Υποψηφιοι αγοραστες i30. To νου σας τι θα σας πουλησουν. Ελέγχουμε το ετος κατασκευης του αυτοκινητου που παμε να κλεισουμε απαιτωντας απ' τον πωλητη να μας δωσει το VIN του οχηματος (στο VIN αναφερεται και το ετος κατασκευης). Αλλιως μπορει να φορτωθουμε ενα 'ωραιο' ηλιοκαμμενο αυτοκινητο απ΄τα χωραφια-parking της Μανδρας Αττικης...
Μετα απο διημερη συμβιωση με ενα i30 1.4 (βασικη εκδοση) που μου το αφησε ενας φιλος (με 12.000 χλμ). Καποιες παρατηρησεις:- Ποιοτητα κύλισης. Πολυς θορυβος στο εσωτερικο του και δε μιλαω για θορυβο απο τη μηχανη αλλα απο το δρομο, στην εθνικη οδο δε ταξιδευει ησυχα θα ελεγα. Μηπως φταινε τα λαστιχα Hankook που φοραει; Οσοι εχετε αλλαξει λαστιχα εχετε δει διαφορά ή κατι αλλο φερνει ενα διαρκες 'βουητο' στο εσωτερικο του ακομη και μικρες ταχυτητες; Τον ιδιο θορυβο ειχα παρατηρησει και στο αμαξι που ειχα κανει testdrive, ακομη και σε πολυ μικρες ταχυτητες.
- Νυχτερινος μπλε φωτισμος. Πιστευω πως κουραζει στα νυχτερινα ταξιδια. Ακομη και με την επιλογη dark για την κεντρικη κονσολα τα οργανα φωτιζουν πολυ εντονα. Βελτιωνεται αυτο με το ροοστατη που εχουν οι ακριβοτερες εκδοσεις;
- Τα ηχεια του 'μπουκωνουν' μολις αυξηθει λιγο το μπασο... Μηπως ειναι λιγο αδυναμα ή ιδεα μου;
Κατα τ'αλλα το αμαξι ειναι σταθεροοοοοτατο στις ευθειες ακομη και στα 150-160 Km/h και με αρκετο αερα μαλιστα, βεντουζα στο δρομο στις στροφες και ανετο για ταξιδια αλλα ο θορυβος κυλισης κουραζει... Απο οδικη συμπεριφορα οτι καλυτερο εχει βγαλει η Hyundai με απιστευτο value for money.
Αυτα κυριως με προβληματιζουν γιατι ημουν στο τσακ να το κλεισω στην εκδοση style. Αλλα...
τα λάστιχα είναι αισχρα... στην πρώτη αλλαγή θα δεις διαφορά σε πολλούς τομείς...
τα ηχεία αλλάζουν εύκολα με αφτερ -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τα Ηankook εκτός από θόρυβο κύλισης πολύ σύντομα γίνονται 'σαπούνι'. Μέτρια ελαστικά, πολύ μέτρια.Τα οδήγησα μια βδομάδα σε ένα Fiesta (προηγούμενης γενιάς) που είχα ως όχημα αντικατάστασης όταν το Focus μου ήταν στο συνεργείο. Με διαφορά τα χειρότερα λάστιχα που έχω οδηγήσει!!! Προσφυση μηδενική, θόρυβος για γέλια, αίσθηση σαπουνιού!
-
Κάποτε η Hyundai έβαζε μόνο Michelin... Το 1ο Lantra που είχα και το 1ο Coupe μου είχαν Michelin.
Τώρα που έφτιαξε ακόμα περισσότερο τα αυτοκίνητά της βάζει τα 'σαπούνια'...
'Σαπούνι' είχα και στο 2ο Coupe μου (μοντ 2006). 'Σαπούνια' είχα και σε Matrix (2006) και ATOS (2005).
Μάλλον τιμάει την Κορεάτικη καταγωγή των Hankook.Στο κουπέ τα έβγαλα αμέσως. Τεράστια διαφορά παρόλο που δεν έβαλα και κάτι το φοβερό... BF Goodrich Profiler 2. Μεσαία κατηγορία, αλλά πολύ καλύτερα από το 'σαπούνι'...
HYUNDAI I30 VS KIA CEED