Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 62
    • 63
    • 42 / 63
    Περί αυτοκίνησης
    214
    1248
    1321
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Κάτι ξαναλέγαμε για δάνεια

      Ξεπερνούν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ τα συνολικά δάνεια των Ελλήνων για αγορά Ι.Χ. με το 70% αυτών να βρίσκεται ήδη στο... «κόκκινο».

      Δεν είναι όμως μόνο οι καταναλωτές που δεν μπορούν να πληρώσουν τις μηνιαίες δόσεις τους στις τράπεζες, και χάνουν τα Ι.Χ τους. Η ίδια κατάσταση επικρατεί και με τους εμπόρους, καθώς πληθαίνουν οι εταιρείες που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις υποχρεώσεις τους.

      Ενώ η έλλειψη ρευστότητας, καθώς παρατηρείται κάθετη πτώση στις πωλήσεις Ι.Χ., φαίνεται ότι αγγίζει πλέον και μεγάλες εταιρείες του κλάδου.

      Ως αποτέλεσμα, οι τράπεζες να πρέπει να διαχειριστούν και ένα σημαντικό στόλο Ι.Χ. -από μικρού κυβισμού αυτοκίνητα μέχρι πανάκριβα SUV- για τα οποία πληρώνουν καθημερινά ένα σημαντικό αντίτιμο για τη φύλαξη τους.

      Τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, περισσότερα από 7.000 κατασχεθέντα Ι.Χ. βγήκαν σε δημοπρασίες από τις τράπεζες, στις οποίες συμμετείχαν μόνο έμποροι μεταχειρισμένων Ι.Χ., οι οποίοι δείχνουν αδυναμία στα μικρά αυτοκίνητα τα οποία αποκτούν σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

      Ας σημειωθεί ότι προς το παρόν στις δημοπρασίες δεν συμμετέχουν ιδιώτες καταναλωτές, αν και οι τράπεζες επιθυμούν οι δημοπρασίες να είναι ανοικτές για το κοινό. Εξετάζουν μάλιστα το ενδεχόμενο στη περίπτωση που ένα Ι.Χ. δεν πωληθεί για τρεις συνεχόμενες δημοπρασίες, στη συνέχεια να δημοπρατείται σε ιδιώτες.

      Τα δάνεια για αγορά Ι.Χ., ενώ «έτρεχαν» με ταχύτατο ρυθμό -και αντιπροσώπευαν το 40% του συνολικού χαρτοφυλακίου καταναλωτικών δανείων- μετά το 2009 πάτησαν «φρένο» και πλέον οι τράπεζες εγκρίνουν μετά βίας 1 στις 10 αιτήσεις για αγορά αυτοκινήτου.

      «Κομμένες» όμως είναι οι χρηματοδοτήσεις και προς τις εταιρείες εμπορίας Ι.Χ., καθώς θεωρούνται από τους πλέον ευάλωτους κλάδους της οικονομίας.

      «Κτύπημα» και μάλιστα γερό ήταν και το τεκμήριο που επιβαρύνει εφεξής τους χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων, των οποίων η εργοστασιακή αξία ξεπερνά τις 15.000 ευρώ. Το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται μαζικές επιστροφές εταιρικών αυτοκινήτων στις εταιρείες leasing (οι περισσότερες είναι θυγατρικές τραπεζών).

      Μάλιστα, όπως αναφέρουν τραπεζικά στελέχη, ειδικά το «πάγωμα» της αγοράς των εταιρικών αυτοκινήτων, αναμένεται να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερες πιέσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου.

      Πηγή:www.capital.gr

      http://www.capital.gr/News.asp?id=1091873

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aris07 last edited by

        http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=78893166
        Νέο «χτύπημα» στην αγορά αυτοκινήτου
        Το κόστος εκτελωνισμού στα καινούρια αλλά και στα μεταχειρισμένα Ι.Χ. Euro4 από την 1/1/2011 αυξάνεται από 9% έως και 92%!
        Ακόμη ένα «χτύπημα» δέχεται η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2011 αλλάζουν οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης στα επιβατηγά Ι.Χ. με την καθιέρωση νέων ορίων εκπομπών καυσαερίων ως Euro5 και Euro6 που θέτει η Ε. Ε. Πρακτικά σημαίνει για τους εισαγωγείς αλλά και τους εμπόρους πως όσα αυτοκίνητα καινούρια αλλά και μεταχειρισμένα εισαγωγής είναι στα τελωνεία της χώρας θα πρέπει να εκτελωνιστούν το αργότερο έως τις 31/12/2010 καθώς, με την έλευση του νέου έτους, τα μεν καινούρια δεν θα μπορούν να εκδώσουν πινακίδες κυκλοφορίας ενώ στα μεταχειρισμένα εισαγωγής το κόστος εκτελωνισμού θα είναι τόσο υψηλό που αυτομάτως θα κάνει απαγορευτική την εισαγωγή τους.

        Το έγγραφο
        Με έγγραφο που απέστειλε η γενική γραμματεία φορολογικών και τελωνειακών θεμάτων του υπουργείου Οικονομικών χθες σε όλα τα τελωνεία της χώρας με αριθμό ΔΕΦΚ/5048297/ΕΞ2010/19-11-2010 Δ.Υ.Ο. Ενημερώνει όλους τους αρμόδιους φορείς πως διαμορφώνονται οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης, αλλά και πως καθιερώνονται νέα όρια εκπομπών καυσαερίων ως Euro5 και Euro6 που πρέπει να πληρούν τα οχήματα.

        Μάλιστα από την 1η Ιανουαρίου του 2011 απαγορεύεται ρητά η ταξινόμηση καινούριων αυτοκινήτων εάν αυτά δεν πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 ή 6. Οσον αφορά στους νέους συντελεστές των Τελών Ταξινόμησης, αυτοί διαμορφώνονται από 5% έως και 50% στα οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές των Κανονισμών 715/2007 και 692/2008 (Euro5 & Euro6) ενώ στα Euro4 οι συντελεστές διαμορφώνονται από 14% έως και 142% (ενώ είναι 5% - 50% έως στις 31/12/2010).

        Στα οχήματα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro3, Euro2 και Euro1 οι συντελεστές των Τελών διαμορφώνονται από 24% έως και 334% ενώ στα συμβατικά Ι.Χ. οι συντελεστές διαμορφώνονται από 37% έως και 346%.

        Χιλιάδες πινακίδες...
        Η αλλαγή των συντελεστών Τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να επισπεύσει τον εκτελωνισμό χιλιάδων καινούριων αυτοκινήτων τα οποία πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro4 καθώς μετά την πάροδο του 2010 κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα μπορεί να εκδώσει πινακίδες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στα υπόλοιπα κράτη μέλη. Αποτέλεσμα των νέων μέτρων θα είναι να δοθούν πινακίδες σε χιλιάδες καινούρια Ι.Χ. τα οποία θα διατεθούν στην αγορά σε άκρως δελεαστικές τιμές.

        Μεταχειρισμένα
        Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, επίσης, έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν χαμηλό τελωνείο μέχρι τέλος του έτους στα οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2011 το κόστος εκτελωνισμού θα κάνει απαγορευτικές τις εισαγωγές μεταχειρισμένων Ι.Χ. που πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro4.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          infinity last edited by

          Αυτά είναι νέα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cabala10 last edited by

            απορω ποιος περνει τετοιες αποφασεις..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wannabe last edited by

              τι νέα? αυτά είναι παλιά και δεν έχουν σχέση με τo μνημόνιο κλπ.
              είναι κανονισμός της Ε.Ε. http://europa.eu/legislation_summaries/ ... 186_el.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                Π. Πετρόπουλος: Αποκλειστικός εισαγωγέας των Land Rover & Range Rover
                Η πρώτη αλλαγή σκυτάλης έγινε και επίσημα σήμερα καθώς η ΚΕΔΟ από την 1η Δεκεμβρίου δεν θα είναι πλέον αποκλειστικός εισαγωγέας των αυτοκινήτων Land Rover και Range Rover και την εισαγωγή των κορυφαίων μοντέλων αναλαμβάνει ο όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος.
                http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=79325160

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinos last edited by

                  Καζάνι που βράζει η αγορά
                  http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=218564
                  Ας επιχειρήσουμε μια καταγραφή της κατάστασης της αγοράς.

                  • Η Toyota έχει τα μικρότερα οικονομικά προβλήματα, λόγω του προγράμματος σταδιακής προσαρμογής που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια.

                  Είναι πρώτη σε πωλήσεις και δεν κινδυνεύει από κανένα ανταγωνιστή της.

                  • Η VW ετοιμάζεται να γιορτάσει τη δεύτερη θέση. Μειώνονται οι πιθανότητες να την περάσει η τρίτη, Opel. Βαρίδι στον ισολογισμό της, η σωτηρία του Παζαρόπουλου.

                  • Η Opel, χάρη στην επιτυχία των μοντέλων της (Corsa, Astra, Insignia), κέρδισε την τρίτη θέση.

                  • Η Ford τέταρτη, γιατί έχασε τη στήριξη των μοντέλων Focus, Mondeo. Το μικρομεσαίο βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της καριέρας του.

                  Η νέα γενιά με ισχυρούς κινητήρες τούρμπο έρχεται πριν από το Πάσχα του 2011. Ο εκπρόσωπός της στη μεσαία κατηγορία δεν βρήκε τη θέση που θα ήθελε η μάρκα, και ευτυχώς που ανανεώθηκε.

                  • Η Hyundai, αν και διαθέτει δύο αξιόλογα μικρά μοντέλα (i10 και i20), τα οποία ανταποκρίνονται στις νέες οικονομικές συνθήκες, δεν κατάφερε να βρει τον ρυθμό της.

                  Βρίσκεται στην πέμπτη θέση. Κρίμα, γιατί η Π.Ρ Δάβαρη είναι μια ελληνική εταιρεία με υψηλές προδιαγραφές. Της αξίζει μια θέση στην πρώτη τριάδα.

                  • Η Fiat συνεχίζει την πορεία της και με σημαία το πανέμορφο 500αράκι κατέκτησε την έκτη θέση. Οι προβλέψεις είναι θετικές για την ιταλική μάρκα.

                  Ελευθεροτυπία, Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    papatzas last edited by

                    Ο χρήστης aris07 έγραψε:
                    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=78893166
                    Νέο «χτύπημα» στην αγορά αυτοκινήτου
                    Το κόστος εκτελωνισμού στα καινούρια αλλά και στα μεταχειρισμένα Ι.Χ. Euro4 από την 1/1/2011 αυξάνεται από 9% έως και 92%!
                    Ακόμη ένα «χτύπημα» δέχεται η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2011 αλλάζουν οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης στα επιβατηγά Ι.Χ. με την καθιέρωση νέων ορίων εκπομπών καυσαερίων ως Euro5 και Euro6 που θέτει η Ε. Ε. Πρακτικά σημαίνει για τους εισαγωγείς αλλά και τους εμπόρους πως όσα αυτοκίνητα καινούρια αλλά και μεταχειρισμένα εισαγωγής είναι στα τελωνεία της χώρας θα πρέπει να εκτελωνιστούν το αργότερο έως τις 31/12/2010 καθώς, με την έλευση του νέου έτους, τα μεν καινούρια δεν θα μπορούν να εκδώσουν πινακίδες κυκλοφορίας ενώ στα μεταχειρισμένα εισαγωγής το κόστος εκτελωνισμού θα είναι τόσο υψηλό που αυτομάτως θα κάνει απαγορευτική την εισαγωγή τους.

                    Το έγγραφο
                    Με έγγραφο που απέστειλε η γενική γραμματεία φορολογικών και τελωνειακών θεμάτων του υπουργείου Οικονομικών χθες σε όλα τα τελωνεία της χώρας με αριθμό ΔΕΦΚ/5048297/ΕΞ2010/19-11-2010 Δ.Υ.Ο. Ενημερώνει όλους τους αρμόδιους φορείς πως διαμορφώνονται οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης, αλλά και πως καθιερώνονται νέα όρια εκπομπών καυσαερίων ως Euro5 και Euro6 που πρέπει να πληρούν τα οχήματα.

                    Μάλιστα από την 1η Ιανουαρίου του 2011 απαγορεύεται ρητά η ταξινόμηση καινούριων αυτοκινήτων εάν αυτά δεν πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 ή 6. Οσον αφορά στους νέους συντελεστές των Τελών Ταξινόμησης, αυτοί διαμορφώνονται από 5% έως και 50% στα οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές των Κανονισμών 715/2007 και 692/2008 (Euro5 & Euro6) ενώ στα Euro4 οι συντελεστές διαμορφώνονται από 14% έως και 142% (ενώ είναι 5% - 50% έως στις 31/12/2010).

                    Στα οχήματα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro3, Euro2 και Euro1 οι συντελεστές των Τελών διαμορφώνονται από 24% έως και 334% ενώ στα συμβατικά Ι.Χ. οι συντελεστές διαμορφώνονται από 37% έως και 346%.

                    Χιλιάδες πινακίδες...
                    Η αλλαγή των συντελεστών Τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να επισπεύσει τον εκτελωνισμό χιλιάδων καινούριων αυτοκινήτων τα οποία πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro4 καθώς μετά την πάροδο του 2010 κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα μπορεί να εκδώσει πινακίδες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στα υπόλοιπα κράτη μέλη. Αποτέλεσμα των νέων μέτρων θα είναι να δοθούν πινακίδες σε χιλιάδες καινούρια Ι.Χ. τα οποία θα διατεθούν στην αγορά σε άκρως δελεαστικές τιμές.

                    Μεταχειρισμένα
                    Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, επίσης, έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν χαμηλό τελωνείο μέχρι τέλος του έτους στα οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2011 το κόστος εκτελωνισμού θα κάνει απαγορευτικές τις εισαγωγές μεταχειρισμένων Ι.Χ. που πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro4.

                    το χα γραψει στις ταξνομησεις. αν δεν ταξινομηθουν euro iv μεχρι 31/12 θα πανε νεονακη η θα γινουν ανταλλακτικα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos last edited by

                      Θα φύγουν για τρίτα κράτη... πολύ απλό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        noname1900 last edited by

                        Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                        Θα φύγουν για τρίτα κράτη... πολύ απλό.

                        Θα τα πασάρουν στη Σουηδικη μαφία... ακόμα πιο απλό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Αν έχω καταλάβει καλά απο το 2011 θα πάψουν να έρχονται όποια παραγονται, κυκλοφορούν ή εισάγονται με προδιαγραφές έως Euro4?
                          Θα 'εξαφανιστούν' εταιρίες, γκαμες ή μοντέλα που ακόμα δεν έχουν αντικατασταθεί ή έχουν παρουσιαστεί πρόσφατα ή και λίγο παλιότερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by

                            πχ ΤypeR, Volvo 1.6 ..... άλλο που είναι Euro4 ???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Κάποια Dacia σε 1,4 και 1,6, το Nissan Note (που έχει τους κινητήρες του Micra), κάποια Seat ακόμα και 1,4Tsi (προσφατα είδα στο νεο 2κίνητο Freetrack 1,4) κλπ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drunkard last edited by

                                Μολις ειπε στον ΣΚΑΙ οτι κατα πασα πιθανοτητα τον Δεκεμβριο θα ανακοινωθουν μετρα στηριξης της αγορας αυτοκινητου , τα οποία θα περιλαμβανουν μειωση του τελους ταξινόμησης .
                                Για να δουμε γιατι απο περυσι ολο ακουμε και δεν γινεται τιποτα , βεβαια με τετοια οικ.κατασταση οπου πολλοι ανα πασα στιγμη μπορει να χασουν την δουλεια τους και 7 στα 10 δανεια απορρίπτονται ποσο να κινηθει η αγορα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                                  Μολις ειπε στον ΣΚΑΙ οτι κατα πασα πιθανοτητα τον Δεκεμβριο θα ανακοινωθουν μετρα στηριξης της αγορας αυτοκινητου , τα οποία θα περιλαμβανουν μειωση του τελους ταξινόμησης .
                                  Για να δουμε γιατι απο περυσι ολο ακουμε και δεν γινεται τιποτα , βεβαια με τετοια οικ.κατασταση οπου πολλοι ανα πασα στιγμη μπορει να χασουν την δουλεια τους και 7 στα 10 δανεια απορρίπτονται ποσο να κινηθει η αγορα

                                  το τελευταιο πραγμα που σκεφεται καποιος τωρα ειναι να αλλαξει αυτοκινητο.

                                  οι ΙΥ ειναι με το μισο ποδι εκτος δουλειας (οσοι δεν ειναι ηδη ανεργοι)
                                  οι ΔΥ ειναι με μειωμενες αποδοχες, ισως μειωθουν και αλλο, ενω δεν αποκλειεται να ψαχνουν καποιοι απο αυτους για δουλεια μεσα στο 2011
                                  οι ΕΕ στη καλυτερη περιπτωση ειναι συγκρατημενοι με τα εξοδα τους
                                  οι συνταξιουχοι ουτε που το σκεφτονται

                                  το 2011 θεωρω οτι η αγορα θα κινηθει 20-40% κατω απο το 2010

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kon5 last edited by

                                    Καιρός να μαζευτούμε. Ας κρατάμε το αμάξι 10 χρόνια και βάλε δεν θα πάθουμε τπτ.
                                    Στόχος να πιάσω 15ετία και βάλε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                                      Καιρός να μαζευτούμε. Ας κρατάμε το αμάξι 10 χρόνια και βάλε δεν θα πάθουμε τπτ.
                                      Στόχος να πιάσω 15ετία και βάλε

                                      βλεπω πολυ ...αισιοδοξια

                                      το κακο ειναι οτι μαλλον δε συμφερει να το κρατησεις τοσο, απο ενα σημειο και μετα θα ειναι ακριβη η συντηρηση του ή το κρατος θα φροντισει να το φορτωσει με ΤΚ που θα το καθιστουν ασυμφορο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        224-v last edited by

                                        Ο χρήστης kon5 έγραψε:
                                        Καιρός να μαζευτούμε. Ας κρατάμε το αμάξι 10 χρόνια και βάλε δεν θα πάθουμε τπτ.
                                        Στόχος να πιάσω 15ετία και βάλε

                                        Εγω δλδ που η ευρητερη οικογενεια εχει μεσο ορο ηλικας τα 11.6 χρονια να μην 'κουνησω' τιποτα ε??

                                        Στην στενη ομως οικογενεια 'ζευγαρι' εχουμε μεση ηλικια τα 16, 6!!! και προχωραμε.... να δουμε που θα φτασουμε.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zero_iq last edited by

                                          Στο κεντρικό δελτίο του mega χθες είπαν ότι στο νεό φορολογικό νομοσχέδιο θα υπάρχει μείωση 50% στα τέλη ταξινόμησης και ο φόρος πολυτελείας θα επιβαρύνει αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 20.000 ευρώ και πάνω αντί για 15.000 που ισχύει σήμερα. Φαίνεται να επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που κυκλοφορούν τον τελευταίο μήνα.
                                          Αϊ να δούμε πότε θα εφαρμοστεί γιατί θέλω να παραγγείλω το NISSAN Juke 1.6 4wd που το πιάνει ο φόρος πολυτελείας και χτυπάει 30.000 ευρώ. Νομίζω με τις νέες ρυθμίσεις γλυτώνω γύρω στα 4.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drunkard last edited by

                                            Απο το σημερινο βημα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 42 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr