-
Ε, αν το πατησεις το γκαζι φιλε μου λογικο ειναι να ανεβει η καταναλωση! Αν ομως πηγαινεις συντηρητικα μπορει να δεις μικρα νουμερα. Σε σχεση με το σαξο ο,τι κ να παρεις θα ειναι κλασεις ανωτερο -ναι, ακομα κ το κια- οι εποχες που ηταν 'αθλιες μαρκες' εχουν περασει προ πολλου. Το σιντ ειναι μια χαρα επιλογη κατ'εμε
Αν θελεις τουρμπο δες και το ιμπιζα που στην εκδοση special edition εχει τα παντα απο εξοπλισμο κ ειναι ακριβως στα λεφτα σου.
ΥΓ υπαρχει κ το leon 1.2 tsi σε αυτα τα χρηματα
-
καλά νταξει σίγουρα ότι αμάξι και αν πάρω θα ναι καλλύτερο απτο σαξο αυτο δν το συζητώ..το ιμπιζάκι μαρέσει και 1000 κάτω απτο πόλο το λεον πάλι ποτέ δν μάρεσε..εκτός κιαν είναι καραφτιαγμένο..το θέμα όμως είναι ότι το πολο δεν πρόκειτε να πηγαίνεις πάντα συντηριτικά όσο και να προσπαθείς..τι να το κάνεις το τουρμπο αν είναι να το πηγαίνεις συντηριτικά...αν συντηρούσα εγώ το αυτοκίνητο τοτε ναι να το παιρνα..αλλά αυτό θα γίνει σε 2-3 χρόνια που θα χω τελειώσει σχολή φανταριλίκη...επίσης σκέφτομαι ότι το κία έχει και μεγαλύτερους χώρους είναι πολύ πιο όμορφο κατα τα γόυστα μου...οπότε θέλω να μου πείτε πιο θα είναι πιο οικονομικο σε κατανάλωση σε όλα τα στάδια (συντηριτική οδήγηση, σκήσιμο κλπ) και επίσης μπορεί να σταθεί το κια αντάξια απέναντι στο πολο ή σε ένα σιτροεν, πεζο, και άλλες τέτοιες μάρκες στην ίδια κατηγορία?? μπορεί να σταθει αντάξια απο άποψη αξιοποστίας, ασφάλειας(ενεργητική,παθητική)??
-
Ο χρήστης pelekis έγραψε:
οπότε θέλω να μου πείτε πιο θα είναι πιο οικονομικο σε κατανάλωση σε όλα τα στάδια (συντηριτική οδήγηση, σκήσιμο κλπ)το tsi κατα την γνώμη μου
και επίσης μπορεί να σταθεί το κια αντάξια απέναντι στο πολο ή σε ένα σιτροεν, πεζο, και άλλες τέτοιες μάρκες στην ίδια κατηγορία?? μπορεί γιατί είναι μια κατηγορία πάνω (απ το πόλο)
μπορεί να σταθει αντάξια απο άποψη αξιοποστίας, ασφάλειας(ενεργητική,παθητική)?? αξιοπιστίας τουλάχιστον ναιτο αμάξι btw θα το έχετε ως κύριο?
-
Για την παθητικη ασφαλεια του σιντ, οριστε
http://www.euroncap.com/tests/kia_cee'd_2007/297.aspx -
καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας..saligari_magiko κοίτα υπάρχει μικρή περίπτωση να αγοράσουμε αυτοκίνητο..αλλα ναι αν πάρουμε θα είναι ως κύριο..αν και συνήθως το αμάξι το έχω εγώ..αλλά το παίρνει και ο πατέρας μου να κάνει τα ψώνια να πάμε πουθενά οικογενιακώς...το pro ceed βέβεαια είναι 2πορτο όπως και το πολάκι..αλλά ασόψεται η ομορφιά..πιο όμορφο το προ σιντ απουμε απτο απλο σιντ..ευθύμη απότι μου φένεται μια χαρά είναι η ασφάλεια του ceed..Να τονίσω ότι με το αυτοκίνητο κάνω αρκετά χιλιόμετρα εκ των οποίον το 80% είναι εκτός πολης...Αν το έχει κανείς το σιντ να μου πει πως είναι πάνω-κάτω απο τριξίματα σε λακούβες..τι ταξίδι κάνει?? πάντως το κια ριο του κολλητού μου μια χαρά μου φέντεται το χω οδηγήσει κιόλας αλλά δεν μπορώ να έχω άποψη διότι ότι και να οδηγήσω καλύτερο απτο σάξο μου φένεται..δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα..
-
Ο χρήστης pelekis έγραψε:
καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας..saligari_magiko κοίτα υπάρχει μικρή περίπτωση να αγοράσουμε αυτοκίνητο..αλλα ναι αν πάρουμε θα είναι ως κύριο..αν και συνήθως το αμάξι το έχω εγώ..αλλά το παίρνει και ο πατέρας μου να κάνει τα ψώνια να πάμε πουθενά οικογενιακώς...το pro ceed βέβεαια είναι 2πορτο όπως και το πολάκι..αλλά ασόψεται η ομορφιά..πιο όμορφο το προ σιντ απουμε απτο απλο σιντ..ευθύμη απότι μου φένεται μια χαρά είναι η ασφάλεια του ceed..Να τονίσω ότι με το αυτοκίνητο κάνω αρκετά χιλιόμετρα εκ των οποίον το 80% είναι εκτός πολης...Αν το έχει κανείς το σιντ να μου πει πως είναι πάνω-κάτω απο τριξίματα σε λακούβες..τι ταξίδι κάνει?? πάντως το κια ριο του κολλητού μου μια χαρά μου φέντεται το χω οδηγήσει κιόλας αλλά δεν μπορώ να έχω άποψη διότι ότι και να οδηγήσω καλύτερο απτο σάξο μου φένεται..δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα..βουρ για το σιντ..!
εχουμε 2 κια καρενς μοντελα 2004 το ενα με 160.000 και το αλλο με 215.000 χιλιομετρα... σκυλια και τα 2... αλλαγες λαδιων στην ωρα τους και τιποτα αλλο... ο πατερας μου ξανα για Κια ειναι...! -
Ο χρήστης pelekis έγραψε:
καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας..saligari_magiko κοίτα υπάρχει μικρή περίπτωση να αγοράσουμε αυτοκίνητο..αλλα ναι αν πάρουμε θα είναι ως κύριο..αν και συνήθως το αμάξι το έχω εγώ..αλλά το παίρνει και ο πατέρας μου να κάνει τα ψώνια να πάμε πουθενά οικογενιακώς...το pro ceed βέβεαια είναι 2πορτο όπως και το πολάκι..αλλά ασόψεται η ομορφιά..πιο όμορφο το προ σιντ απουμε απτο απλο σιντ..ευθύμη απότι μου φένεται μια χαρά είναι η ασφάλεια του ceed..Να τονίσω ότι με το αυτοκίνητο κάνω αρκετά χιλιόμετρα εκ των οποίον το 80% είναι εκτός πολης...Αν το έχει κανείς το σιντ να μου πει πως είναι πάνω-κάτω απο τριξίματα σε λακούβες..τι ταξίδι κάνει?? πάντως το κια ριο του κολλητού μου μια χαρά μου φέντεται το χω οδηγήσει κιόλας αλλά δεν μπορώ να έχω άποψη διότι ότι και να οδηγήσω καλύτερο απτο σάξο μου φένεται..δεν έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα..Φιλαρακο με τα 1000 για το ceed....Πηγα με το ξαδερφο μου να το παρει και μας την εσπασαν απ την εταιρια και ο λογος ηταν πως δε συνεργαζοταν με πολλες τραπεζες και φαγαμε ακυρο...Παραλογο γιατι εχει σταθερη δουλεια εποχιακη βεβαια εδω και 10 χρονια...Και τελικα η 2η επιλογη ηταν το polaki...1.2tsi...Καλη επιλογη....Αλλα το ceed κατε με ειναι τρομερο...Ειδικα το pro ceed τα σπαει...Στα υποψην σου βαλε τα 7 χρονια εγγυηση....
Υ.Γ:Δεν εχει καμια σχεση με τα αλλα αυτοκινητα της εταιριας....Κανε test drive και θα καταλαβεις...Επισης και στη ποιοτητα των υλικων....
-
Ο χρήστης pelekis έγραψε:
τι να το κάνεις το τουρμπο αν είναι να το πηγαίνεις συντηριτικά...καλα δε μιλαμε για evo..
μην κανεις κι εσυ το λαθος να θεωρεις το τουρμπο αποκλειστικα 'σπορ' επιλογη..
ειναι κατι παραπανω απο αυτο, εγω προσωπικα τη θεωρω την πιο ολοκληρωμενη επιλογημπορει να εχει πιο πολλη δυναμη απο ενα ατμοσφαιρικο, ομως ειναι η χαρα της 'ταξιτζηδικης' οδηγησης
αυτο ισχυει ακομα και σε αρκετα μεγαλυτερα μοντελα απο αυτα που συζηταμε , το τουρμπο αν θες να ειναι οικονομικο (και να το οδηγεις το πολυ μεχρι 3000 σαλ χωρις να το ζοριζεις, εχοντας παραλληλα αξιοπρεπεις επιταχυνσεις), μπορει να ειναι παρα πολυ
και για την ελλαδα δεν υπαρχει καλυτερη λυση , εκτος αν θες το 'πιο πολυ αυτοκινητο' (δηλαδη τη μεγαλυτερη κατηγορια) που συζητουσαμε πριν
οι εταιρειες που δεν εχουν υπερτροφοδοτηση απο αυτο και μονο τρωνε γκολ απο τα αποδυτηρια
βεβαια υπαρχουν ακομα πολλοι που φοβουνται για την αξιοπιστια, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα
-
με πείσατε...τεσπα αν τελικά πάρουμε αμάξι πιστεύω να είναι αυτο..εντομεταξύ για τα 12250 euro που ξεκινάει σαν βασική έκδοση έχει πολλά πράματα..η τιμή του είναι φοβερή..το μονο κακό είναι οτι το esp υπάρχει μόνο στην φουλ έξτρα έκδοση..και θέλω να ρωτήσω μπορώ ας πούμε να πάρω το αυτοκίνητο στην βασικη του έκδοση ή στήν μεσαία και να πληρώσω εχτρα το esp όπως το κάνει η citroen ασπούμε?? η πρέπει αναγκαστικά να πάρεις την φουλ έξτρα έκδοση γτ σαν κάτι τέτοιο να κατάλαβα σε μιά αντιπροσωπία της κια από τι μου είπε ο τύπος εκεί...
qsisvts εντάξει δεν είναι έβο αλλά όπως και να το κάνεις θα το ζορίσεις και λίγο..εξάλλου σε σχέσει με το σαξο 1.1 που έχω θα μου φένεται φεράρι..
-
Προχτές είδα ένα soul στο δρόμο, πολύ ωραίο είναι, σε σχέση με το νέο urban cruiser της toyota δεν παίζεται
-
*Εκτός όμως από αυτή την αισθητικής φύσεως διαφοροποίηση, πηγές αναφέρουν ότι το ανανεωμένο μοντέλο θα δεχθεί και μια μικρή βελτίωση στον κινητήρα των 1,6 λίτρων, με αυτόν να αποδίδει πλέον 130 ίππους και 255 Nm ροπής. *
Δηλαδη turbo? Λιγο μουφα μου ακουγεται η ειδηση.
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /98364.asp -
Turbo; Μπα όχι. Ατμοσφαιρική βελτίωση. Ίσως αλλαγή στην εισαγωγή, ίσως νέα χαρτογράφηση στο εγκέφαλο.
Άλλωστε το 1.6 ήδη βγάζει 126 άλογα. Το να βελτιωθεί 4 άλογα μπορεί να γίνει εύκολα.
Μπορεί όμως και να είναι και μούφα βελτίωση, μόνο στα χαρτιά. Άλλο να λες 126 άλογα και άλλο 130 ...
-
H ροπη ειναι τυπογραφικο παντως
-
255 Nm ροπής...
Το'χουν ξεφτιλίσει πλέον... Ότι να'ναι...
-
πηγα σημερα ρωτησα στην ΚΙΑ για ανταλλακτικο > το μοτερ με τον 'ανορθωτη' που κραταει το παραθυρο για πορτα οδηγου... με την εκπτωση -40% μου ειπε οτι βγαινει στα 89 ευρω και μπορει να με κατεβασει αλλο ενα -10% δηλαδη γυρω στα ~80 ευρω. Σαν τιμη τι λετε? νομιζω ειναι καλα ε?
-
Ο χρήστης futureshock έγραψε:
πηγα σημερα ρωτησα στην ΚΙΑ για ανταλλακτικο > το μοτερ με τον 'ανορθωτη' που κραταει το παραθυρο για πορτα οδηγου... με την εκπτωση -40% μου ειπε οτι βγαινει στα 89 ευρω και μπορει να με κατεβασει αλλο ενα -10% δηλαδη γυρω στα ~80 ευρω. Σαν τιμη τι λετε? νομιζω ειναι καλα ε?'Θεική' θα την έλεγα! Υπάρχουν μοτέρ με τέτοια τιμή?
Στη Renault πριν μια 5ετία ήθελαν 250€ ή 150€ το 'μαιμού ... και χωρίς εγγύηση' και ... εξακριβωμένης κακής ποιότητας!!! -
και κατι καλο που εκανε ο ΔΑΒΑΡΗΣ... πραγματικη εκπτωση ...
-
Updated version of the Kia Soul 2012 - 2013 Spy Photos
http://garagecar.blogspot.com/2011/02/updated-version-of-kia-soul-2012-2013.htmlKia showed the interior of the new Kia Picanto 2012 Official
http://garagecar.blogspot.com/2011/01/kia-showed-interior-of-new-kia-picanto.html -
Θα βάλουν και τουρμπάκι στο Picanto? Γιατί δείχνει πολύύύ γρήγορο...
-
Θα ήθελα πληροφορίες για το Picanto.Αξιοπιστία-τιμές σέρβις-κατανάλωση-ποιότητα κύλισης κλπ.Πρόκειται να αντικαταστήσει ένα Matiz οκτώ ετών.Για να προλάβω τους petrolheads,γνωρίζω ότι έρχεται καινούργιο,αλλά το υπάρχον είναι το πιό φθηνό στην αυτόματη έκδοση και έχει νορμάλ τέλη κυκλοφορίας.Κύριος λόγος για την επιλογή του η αξιοπιστία (;)και οι μαζεμένες του διαστάσεις,καθώς θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην πόλη..Περιμένω τις εμπειρίες σας κύριοι.
Υ.Γ.Η πρώτη μου επιλογή το i 10 δεν υπάρχει πλέον διαθέσιμο σε αυτόματη έκδοση.Από τέλος Μαίου και μετά χωρίς να ξέρουν να μου πουν πότε.
KIA Forum