-
Shmera to proi perasa na do kati filarakia pou douleuoun sthn Honda. Htan noris kai den eixan douleia. 'Re Xrhsto' leo sto ena paidi. 'Den pame to Pilot gia ena Test Drive' Amesos mou eipe to paidi.
http://www.honda.ca/HondaEng/Models/Pil ... erview.htm
Einai sigoura to Big Boy ths Honda. Eksoplismeno me derma, V6 240 hp. Mou aresh giati exei ikanotita na trabai sxedon 2000kgr. Prelude kai karotsa trabai aneta. Oti preph gia weekends sthn pista kai camping.
Sthn polh kai sthn 8esh odigou den enio8a pos hmoun se diaforetiko oxhma apo to CR-V. Alla apo mia stash ta EXOSA. Graposane kai oi 4 troxoi. Milame h roph htan ekei. Thn pige thn maouna sferata.
Sthn e8nikh. Skliri anartish. perimena pio malakia. Perimena ena tetio oxham na einai ligo pros to PIMP style. Alla ekei pou pasxh to CR-V sta +100 km/hr to Pilot den distakse na kanh ena 100-170 gia thn plaka tou. Ontos auto den to perimena.
Sthn strofh kamia sxesh me to CR-V. Anoteros o mikros adelfos. Alla h alh8eia einai ta mama lastixa pano sto Pilot einai axrisata. Eno sto CR-V exo balh polh kalo lastixo.
Apo xorous kai anesh ti na leme tora. To oxhma pernh 8 atoma, DVD players kai pai legontas.
Auta. Thn allh eudomada pao na dokimaso to Honda Element.
-
Shmera to proi perasa na do kati filarakia pou douleuoun sthn Honda. Htan noris kai den eixan douleia. 'Re Xrhsto' leo sto ena paidi. 'Den pame to Pilot gia ena Test Drive' Amesos mou eipe to paidi.
http://www.honda.ca/HondaEng/Models/Pil ... erview.htm
Einai sigoura to Big Boy ths Honda. Eksoplismeno me derma, V6 240 hp. Mou aresh giati exei ikanotita na trabai sxedon 2000kgr. Prelude kai karotsa trabai aneta. Oti preph gia weekends sthn pista kai camping.
Sthn polh kai sthn 8esh odigou den enio8a pos hmoun se diaforetiko oxhma apo to CR-V. Alla apo mia stash ta EXOSA. Graposane kai oi 4 troxoi. Milame h roph htan ekei. Thn pige thn maouna sferata.
Sthn e8nikh. Skliri anartish. perimena pio malakia. Perimena ena tetio oxham na einai ligo pros to PIMP style. Alla ekei pou pasxh to CR-V sta +100 km/hr to Pilot den distakse na kanh ena 100-170 gia thn plaka tou. Ontos auto den to perimena.
Sthn strofh kamia sxesh me to CR-V. Anoteros o mikros adelfos. Alla h alh8eia einai ta mama lastixa pano sto Pilot einai axrisata. Eno sto CR-V exo balh polh kalo lastixo.
Apo xorous kai anesh ti na leme tora. To oxhma pernh 8 atoma, DVD players kai pai legontas.
Auta. Thn allh eudomada pao na dokimaso to Honda Element.
-
Shmera to proi perasa na do kati filarakia pou douleuoun sthn Honda. Htan noris kai den eixan douleia. 'Re Xrhsto' leo sto ena paidi. 'Den pame to Pilot gia ena Test Drive' Amesos mou eipe to paidi.
http://www.honda.ca/HondaEng/Models/Pil ... erview.htm
Einai sigoura to Big Boy ths Honda. Eksoplismeno me derma, V6 240 hp. Mou aresh giati exei ikanotita na trabai sxedon 2000kgr. Prelude kai karotsa trabai aneta. Oti preph gia weekends sthn pista kai camping.
Sthn polh kai sthn 8esh odigou den enio8a pos hmoun se diaforetiko oxhma apo to CR-V. Alla apo mia stash ta EXOSA. Graposane kai oi 4 troxoi. Milame h roph htan ekei. Thn pige thn maouna sferata.
Sthn e8nikh. Skliri anartish. perimena pio malakia. Perimena ena tetio oxham na einai ligo pros to PIMP style. Alla ekei pou pasxh to CR-V sta +100 km/hr to Pilot den distakse na kanh ena 100-170 gia thn plaka tou. Ontos auto den to perimena.
Sthn strofh kamia sxesh me to CR-V. Anoteros o mikros adelfos. Alla h alh8eia einai ta mama lastixa pano sto Pilot einai axrisata. Eno sto CR-V exo balh polh kalo lastixo.
Apo xorous kai anesh ti na leme tora. To oxhma pernh 8 atoma, DVD players kai pai legontas.
Auta. Thn allh eudomada pao na dokimaso to Honda Element.
-
Ενδιαφέρον το οτι έχει 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο με ένα μόνο εκκεντροφόρο.
Όσο για την δυνατότητα έλξης, θα έλεγα οτι είναι χαμηλή για μοτέρ 3.5 λίτρων. Για σύγκριση, το Hyundai Santa Fe με 2.7L μπορεί να τραβήξει 2300 κιλά.
-
Kapou kanhs la8os.
Santa Fe 2.7L Maximum Towing 1,225 kg
Santa Fe 3.5L Maximum Towing 1,270 kg (Kai bgazh mono 200 hp)Kapou mperdeutikes nomizo.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Kapou kanhs la8os.Santa Fe 2.7L Maximum Towing 1,225 kg
Santa Fe 3.5L Maximum Towing 1,270 kg (Kai bgazh mono 200 hp)Kapou mperdeutikes nomizo.
Το νούμερο αυτό είναι μάλλον για το FWD που δεν κυκλοφορεί στην Ευρώπη.
Δές εδώ: http://www.hyundai.co.uk/framesets/pg000115.htmlMax towing weight kg (lbs), Braked...........2,300 (5,072)
Max towing weight kg (lbs), Unbraked..........700 (1,544)Τα ίδια γράφει τόσο η έγκριση τύπου όσο και το manual.
Ο 3.5L κινητήρας είναι της Mitsubishi και είναι αρκετά παλιός. Έμπαινε στο Pajero αν δεν κάνω λάθος και στο Hyundai Galloper.
-
Απ ότι κατάλαβα, το βάρος έλξης περιορίζεται απο το σύστημα μετάδωσης και όχι απο την δύναμη του κινητήρα. Στο αγγλικό site δίνει μόλις 1600 κιλά για το Tuscon, παρόλο που έχει τον ίδιο κινητήρα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ενδιαφέρον το οτι έχει 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο με ένα μόνο εκκεντροφόρο.Δεν είναι η πρώτη φορά για Honda κινητήρα. Ο παλιός 1600άρης του Civic έβγαζε 125 με μονό και 160 με διπλό
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Kapou kanhs la8os.
Santa Fe 2.7L Maximum Towing 1,225 kg
Santa Fe 3.5L Maximum Towing 1,270 kg (Kai bgazh mono 200 hp)Kapou mperdeutikes nomizo.
Το νούμερο αυτό είναι μάλλον για το FWD που δεν κυκλοφορεί στην Ευρώπη.
Δές εδώ: http://www.hyundai.co.uk/framesets/pg000115.htmlMax towing weight kg (lbs), Braked...........2,300 (5,072)
Max towing weight kg (lbs), Unbraked..........700 (1,544)Τα ίδια γράφει τόσο η έγκριση τύπου όσο και το manual.
Ο 3.5L κινητήρας είναι της Mitsubishi και είναι αρκετά παλιός. Έμπαινε στο Pajero αν δεν κάνω λάθος και στο Hyundai Galloper.
http://www.hyundaicanada.com/eng/showro ... e&name=6_4
-
Το τι τραβαει δεν εχει να κανει μονο με το μεγεθος του κινητηρα εχει να κανει και με το σασι και το την τελικη σχεση.
Το εχουμε οδηγησει πολλες φορες. Η γυναικα μου το παει παρα πολυ αλλα δεν ειναι λογικο να ξεφορτωθουμε το 02 και να παρουμε 04. Τους ρωταγαμε και εμεις για το τι κανει tow. Ναι μεν 4,500 λιμπρες αλλα αμα ειναι βαρκα. Και τι γινεται αμα ειναι τροχοσπιτο; Τοτε ειναι 3,500 λιμπρες. Ειναι βασικα πανω στο σασι του Honda Odyssey. Αν θελεις να τραβας πρεπει να παρεις κατι με σασι φορτηγου. Και ενα V8 προτιμαται αλλα οχι αναγκαιο.
Κατα τα αλλα το Pilot ειναι απο τα πιο καλοφτιαγμενα SUV. Ειναι φτειαγμενο για οικογενειακο.
Ναι μεν λενε οτι τραβαει 3,500 λιμπρες αλλα αυτο ειναι το ανωτατο οριο.
για τραβηγμα και για εκτος δρομου ικανοτητες θα προτεινα ενα Nissan X-Terra. Οποτε και στην κακοκαιρια και στα εκτος δρομου ειναι ανετο.http://www.edmunds.com/future/2005/niss ... .2.Nissan*
Νικος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ενδιαφέρον το οτι έχει 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο με ένα μόνο εκκεντροφόρο.
Δεν είναι η πρώτη φορά για Honda κινητήρα. Ο παλιός 1600άρης του Civic έβγαζε 125 με μονό και 160 με διπλό
Μα και οι τωρινοί 1.4 και 1.6 των Civic 1 εκκεντροφόρο έχουν...
TEST DRIVE: Honda Pilot