-
Εμένα που το πλένει ο θεός τι κερδίζω;
Αξίζει ο μεγαλοδύναμος μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω δεν συμφωνείτε; -
Πιστεύω πως το οικονομικό επιρεάζει καταλυτικά την απόφαση κάποιου μεταξύ καινούριου ή μεταχειρισμένου!Όμως κατά την άποψη μου αξίζει να περιμένεις μερικά χρόνια παραπάνω μέχρι να συγκεντρώσεις τα απαραίτητα χρήματα για να αγοράσεις ένα καινούριο που εσύ καθορίζεις και το στρώσιμο και τα σέρβις και πως το έχεις οδηγήσει!Με λίγα λόγια έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!
-
Ο χρήστης jimpap έγραψε:
Πήγα μια μέρα, πριν 2 περίπου χρόνια, σε μια αντιπροσωπεία και είδα από την πίσω μεριά της ένα τρακαρισμένο αυτοκίνητο. Η μούρη του είχε μπει όλη μέσα και είχε στραβώσει σχεδόν όλο το πλαίσιο (μετωπική σύγκρουση), το ταμπλό ήταν σπασμένο και πάει λέγοντας.
Έπιασα τον ηλεκτρολόγο (τον ξέρω λίγο) και κάναμε την παρακάτω συζήτηση:
Εγώ: αυτό το αυτοκίνητο τι έγινε έτσι; Βγήκε κανείς ζωντανός από εκει μέσα;
Ηλεκτρολόγος: ναι ήταν τυχερή (γυναίκα) και έπαθε μόνο μικροτραυματισμούς
Εγώ: τι μοντέλο είναι;
Ηλεκτρολόγος: 6 μήνες το είχε.
Εγώ: και το έδωσε σε εσάς για ανταλακτικά;
Ηλεκτρολόγος: ναι... θα τό θελες; Θα το φτιάξουν και θα το πουλήσουν.
Εγώ: μα καλά, και πως θα γίνει αυτό το 'πράγμα'; Ποιός θα το πάρει;
Ηλεκτρολόγος: θα το βάλουν στην καλίμπρα και θα γίνει αστέρι. Δεν θα φαίνεται τίποτα!
Εγώ: φαντάζομαι ότι θα το δώσετε κάτω τιμή σαν τρακαρισμένο που είναι.
Ηλεκτρολόγος: τι λές; Θα το δώσουν λίγο παρακάτω από την τιμή του καινούριου.
Εγώ: ναι καλά... ποιος θα το πάρει;
Ηλεκτρολόγος: ξέρεις πόσα τέτοια έχουμε δώσει; Ο κόσμος είναι χαζός...Κι έρχονται μετά κάποιοι και θέλουν το 406 μου (4 χρόνων με 29900 χλμ. που είναι αστέρι) 9 - 10000�. Ε όχι ρε γαμώτω καλύτερα να του βάλω φωτιά
Τραγικο!!! παντως για το πεζώ σου, λογικα λεφτα τα βρισκω τα 10.000 ευρα...
-
[quote='jimpap']
Κι έρχονται μετά κάποιοι και θέλουν το 406 μου (4 χρόνων με 29900 χλμ. που είναι αστέρι) 9 - 10000 -
Ο χρήστης polo_gti έγραψε:
Πιστεύω πως το οικονομικό επιρεάζει καταλυτικά την απόφαση κάποιου μεταξύ καινούριου ή μεταχειρισμένου!Όμως κατά την άποψη μου αξίζει να περιμένεις μερικά χρόνια παραπάνω μέχρι να συγκεντρώσεις τα απαραίτητα χρήματα για να αγοράσεις ένα καινούριο που εσύ καθορίζεις και το στρώσιμο και τα σέρβις και πως το έχεις οδηγήσει!Με λίγα λόγια έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!Βεβαιως και το οικονομικο παιζει τον κυριο λογο.
Το αν αξιζει να περιμενεις μερικα χρονια (!!!) για να συγκεντρωσεις τα λεφτα για καινουργιο ειναι κατι που πρεπει να εξεταστει ατομικα,
πχ αν εχεις ενα αυτοκινητο 15ετων και περιμενεις αλλα 5 χρονια για να αγορασεις καινουργιο, δε νομιζω οτι ειναι και οτι καλυτερο!Πιο λογικο θα ηταν να αγορασεις ενα πιο συγχρονο μετα/μενο 3-6 ετων και να κανεις τη δουλεια σου με μεγαλυτερη ανεση και ασφαλεια.
Αλλωστε ενα παλιο αυτοκινητο, συνηθως, κοστιζει σε συντηρηση περισσοτερο απο ενα πιο καινουργιο.
-
[quote='manosk'][quote='jimpap']
Κι έρχονται μετά κάποιοι και θέλουν το 406 μου (4 χρόνων με 29900 χλμ. που είναι αστέρι) 9 - 10000 -
[quote='jimpap'][quote='manosk'][quote='jimpap']
Κι έρχονται μετά κάποιοι και θέλουν το 406 μου (4 χρόνων με 29900 χλμ. που είναι αστέρι) 9 - 10000 -
[quote='spiros'][quote='jimpap'][quote='manosk'][quote='jimpap']
Κι έρχονται μετά κάποιοι και θέλουν το 406 μου (4 χρόνων με 29900 χλμ. που είναι αστέρι) 9 - 10000 -
Όπως διαπιστώνεις και μόνος σου τα γερμανικά κρατάνε περισσότερο την τιμή τους από τα γαλλικά και ταυτόχρονα πωλούνται ευκολότερα. Ένα μικρό ψάξιμο στις αγγελίες επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.
Και ναι, για την αρχική τιμή μίλησα. Σε 4 χρόνια θα μπορείς να πάρεις κατά πάσα πιθανότητα 12-14 χιλιάρικα. Στην τιμή που θα μπορείς να πιάσεις θα παίξει βέβαια ρόλο και η τιμολογιακή πολιτική της opel. Όσο θα ρίχνει την τιμή, τόσο θα χάνεις. Αλλά τα γερμανικά δεν το πολυσυνηθίζουν αυτό, ακόμα κι αν βρίσκονται κοντά στην αλλαγή μοντέλου. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όπως διαπιστώνεις και μόνος σου τα γερμανικά κρατάνε περισσότερο την τιμή τους από τα γαλλικά και ταυτόχρονα πωλούνται ευκολότερα. Ένα μικρό ψάξιμο στις αγγελίες επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές.
Και ναι, για την αρχική τιμή μίλησα. Σε 4 χρόνια θα μπορείς να πάρεις κατά πάσα πιθανότητα 12-14 χιλιάρικα. Στην τιμή που θα μπορείς να πιάσεις θα παίξει βέβαια ρόλο και η τιμολογιακή πολιτική της opel. Όσο θα ρίχνει την τιμή, τόσο θα χάνεις. Αλλά τα γερμανικά δεν το πολυσυνηθίζουν αυτό, ακόμα κι αν βρίσκονται κοντά στην αλλαγή μοντέλου.Αν βρω και το δώσω, έχει καλώς, θα πάρω το Astra. Αν δεν το δώσω και πάλι δεν πειράζει, θα καθήσω με αυτό. Δεν με πήρε και η βιασύνη. Εξάλλου είναι ένα αυτοκίνητο με το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος. Καμιά σχέση με τα 307 και τα προβλήματά τους.
-
Σε εμάς έδωσαν προσφορές για το C5 2.0 exclusive του 2001 με ηλιοροφή (αξία αγοράς 30.000) από 13.000 έως 14.000 ευρώ. Κι εμείς αποφασίσαμε να το κρατήσουμε κι εν ανάγκη να το κάνουμε κοτέτσι.
-
Ο χρήστης jimpap έγραψε:
Όταν κάποιος δίνει ένα μεταχειρισμένο σε τιμή ευκαιρίας τότε τις περισσότερες φορές κάτι 'κακό' συμβαίνει. Όταν όμως το δίνει σε ικανοποιητική τιμή (δηλ. να μην αισθάνεται κορόιδο ούτε αυτός αλλά ούτε και ο ενδιαφερόμενος) και δεν βιάζεται να το δώσει, τότε το αυτοκίνητο είναι τις περισσότερες περιπτώσεις καλό.Αυτό που θα πω όμως είναι ΜΑΚΡΙΑ από μάντρες. Αν σκέφτεται κάποιος να πάρει μεταχειρισμένο τότε να το πάρει από κάποιον ιδιώτη.
Κάποιοι λένε ότι τα αυτοκίνητα του εξωτερικού είναι φθινότερα. Ναι είναι φθινότερα γιατί είναι σάπια από κάτω (ρίχνουν πολύ αλάτι στους δρόμους). Και να μην είναι την ώρα της αγοράς τους θα σαπίσουν μετά. Το αλάτι την έχει κάνει την ζημιά του. Και μιλάμε για αυτοκίνητα δύο και τριών χρόνων!
Νομίζω ότι εισαι απόλυτος,κάθετος,και εκτος πραγματικότητος.
Αν εγώ δηλαδή δίνω καλή τιμή,αυτο σημαίνει ότι πουλάω χρέπι,και ο άλλος που πουλάει επισκευασμένο τρακαρισμένο στην τιμή της αγοράς ειναι ο σωστός;Εσυ αμα δεις δηλαδη κάτι με καλή τιμή το απορρίπτεις;Ήμαρτον!
Όσον αφορά τις μάντρες,εγγυώνται την παρουσία ενος επαγγελματία στο όλο νταλαβέρι,και φυσικά δόσεις,ανταλλαγές κτλ.Και παντα υπαρχει η δυνατότητα να το πας καπου να το δούνε,ενώ ο ιδιώτης μπορεί να φοβηθεί/τσινήσει.Και φυσικά αμα δεν σου αρεσει η τιμή,σηκώνεσαι και φεύγεις.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Όταν κάποιος δίνει ένα μεταχειρισμένο σε τιμή ευκαιρίας τότε τις περισσότερες φορές κάτι 'κακό' συμβαίνει. Όταν όμως το δίνει σε ικανοποιητική τιμή (δηλ. να μην αισθάνεται κορόιδο ούτε αυτός αλλά ούτε και ο ενδιαφερόμενος) και δεν βιάζεται να το δώσει, τότε το αυτοκίνητο είναι τις περισσότερες περιπτώσεις καλό.
Αυτό που θα πω όμως είναι ΜΑΚΡΙΑ από μάντρες. Αν σκέφτεται κάποιος να πάρει μεταχειρισμένο τότε να το πάρει από κάποιον ιδιώτη.
Κάποιοι λένε ότι τα αυτοκίνητα του εξωτερικού είναι φθινότερα. Ναι είναι φθινότερα γιατί είναι σάπια από κάτω (ρίχνουν πολύ αλάτι στους δρόμους). Και να μην είναι την ώρα της αγοράς τους θα σαπίσουν μετά. Το αλάτι την έχει κάνει την ζημιά του. Και μιλάμε για αυτοκίνητα δύο και τριών χρόνων!
Νομίζω ότι εισαι απόλυτος,κάθετος,και εκτος πραγματικότητος.
Αν εγώ δηλαδή δίνω καλή τιμή,αυτο σημαίνει ότι πουλάω χρέπι,και ο άλλος που πουλάει επισκευασμένο τρακαρισμένο στην τιμή της αγοράς ειναι ο σωστός;Εσυ αμα δεις δηλαδη κάτι με καλή τιμή το απορρίπτεις;Ήμαρτον!
Όσον αφορά τις μάντρες,εγγυώνται την παρουσία ενος επαγγελματία στο όλο νταλαβέρι,και φυσικά δόσεις,ανταλλαγές κτλ.Και παντα υπαρχει η δυνατότητα να το πας καπου να το δούνε,ενώ ο ιδιώτης μπορεί να φοβηθεί/τσινήσει.Και φυσικά αμα δεν σου αρεσει η τιμή,σηκώνεσαι και φεύγεις.
Αυτή είναι η άποψή μου. Βέβαια, τόνισα και στην αρχή ότι αυτό γίνεται τις περισσότερες φορές και όχι όλες. Εσύ μπορεί να αποτελείς εξαίρεση
-
Εγω παντος θα συμφωνισω με τον jimpad ΜΑΚΡΙΑ απο μαντραδες. οταν εψαχνα για αυτοκινητο περσι ειχα κοιταξει την περιπτωση του μεταχηρησμενου ολες οι μαντρες μου ελεγαν οποτε θελω να το παρω να το δει καποιος δικος μου αλλα οτι ακομα εχει περαση το το αυτοκινητο απο ελεγχους και οτι ειναι οκ. οταν αποφασησα να παρω ενα αμαξι να το δει ενας φιλος μηχανικος μου ξεκινισαν τα και ειναι μακρια και δεν μπορει να ερθει ο υπαληλος μεχρι εκει και τι θες να τοελενξεις το αμαξι ειναι μια χαρα και διαφορα τετοια. αφου τους εξηγησα οτι γουρουνι στο σακι δεν περνω με τα χιλια ζορια μου το εδωσαν. οταν το πειγα στον μηχανικο και το σηκωσαμε να το δουμε απο κατω βρικαμε οτι το σασμανειταν τριπιο και για να μην χανει της βαλβολινες του ειχαν βαλει κολα για να κλεισουν την τρυπα. ζημια που θα κοστιζε περιπου στα 400 ευρω. και σιγουρα θα εμφανιζωταν αφου μετα απο καποιο κερο η κολα θα εφεγε. οταν το επεστρεψα και τους ειπα την ζημια μου ξεκινησαν οτι δεν το ξεραν και οτι αυτος που τους το πουλισε τους κοροιδεψε και διαφορα τετοια. Αν ειναι δυνατον δηλαδη.
οποτε παιδια μακρια απο μαντραδες καλυτερα καινουριο και δοσεις και το κεφαλι ησυχο. -
Περιστατικό με μαντρά.
Ένας γνωστός μου είχε ένα Audi 80 του '87 και περίπου το '93 βρήκε και έβαλε το 5κύλινδρο 2.2 της Audi, ένα πολύ καλό μοτέρ. Το '97 αποφάσισε να το πουλήσει. Έχει έναν μαντρά γνωστό και πήγε σ'αυτόν. Ο μαντράς του λεει: 'Αμα πούμε οτι είναι δυο διακόσα, δεν θα το πάρει κανέις. Άσε, θα πω οτι είναι δίλιτρο.' Έχει καλώς και μετά από καμμιά βδομάδα παίρνει τηλέφωνο ο μαντράς οτι το πούλησε στον άσχετο τον κουμπάρο του! Ο κουμπάρος του ήταν όντως άσχετος και επειδή ήταν και ομογενής εμπιστεύτηκε ένα αμάξι με όνομα. Ήθελε όμως έναι 1.6 για να κάνει τη δουλειά του, αλλά ύστερα και από τις εγγυήσεις του κουμπάρου του υποχώρησε για το δίλιτρο!
Τυχαίνει λοιπόν ο κουμπάρος και μένει από μπαταρία, προσπαθεί να το βάλει μπρός από άλλο αμάξι, βάζει τους πόλους ανάποδα και μετά από αρκετό παίδεμα κατάφερε να κάψει τον εγκέφαλο!!!!
Αφου πήγε το αμάξι σε συνεργείο, παίρνει ανα χείρας τον παλιό εγκέφαλο και βγαίνει να ψάξει για μεταχειρισμένο.- Αυτός είναι ο παλιός εγκέφαλος.
- Πόσα κυβικά είναι το μοτέρ?
- Δυο χιλιάδες.
- Αποκλείεται. Αυτό που έχεις είναι από το 2.2.
- Ορίστε?!?!?!
.............................. - Κουμπάρε, εδώ μου λένε οτι ο εγκέφαλος είναι από το 2.2!
- Τι λες τώρα ρε συ! Αφού δίλιτρο είναι το αμάξι! Έτσι μου το'δωσε ο άνθρωπος!
- Ε αφού δεν ταιριάζει του δίλιτρου σου λέω!
- Ρε συ κουμπάρε? Λες να με ξεγέλασε και μένα?
- Ξέρω 'γω ρε συ? Τώρα τι κάνω?
- Ε πάρ'το!
- Και το αμάξι? Τι να το κάνω το 2.2?! Εγώ για 1.6 πήγαινα και πήρα δίλιτρο!
- Δε λες ρε σύ κουμπάρε που δε μας ζήτησε περισσότερα? Μη μιλάς καθόλου!
-
Γνωστοί μαντράδες ΔΕΝ υπάρχουν!!
Πριν χρόνια είχα δει Α4 1,8 να του βγάζουν την λάσπη πίσω από το ταμπλώ (είχε πέσει σε ποτάμι) σε γνωστό μου ηλεκτρολόγο και 5 μέρες μετά ο μαντράς (γνωστός και φίλος) πήγε να μου το πουλήσει για ατρακάριστο αγρατζούνιστο!!!Το θέμα είναι αν έχεις μηχανικό εμπιστοσύνης!Και βέβαια τι σκοπέυεις να κάνεις αφου το πάρεις!
Προσωπικά επειδή θα αλλάξω αναρτήσεις,φρένα,ζάντες,λάστιχα,εξάτμιση και φίλτρα οπωσδήποτε και μερικές φορές θα φτάσω και στο εσωτερικό, θα προτιμούσα να πάρω μεταχειρισμένο!!! Δύο ή τριών ετών!
Ομως το καινούργιο έχει άλλη χάρη!
Ποιά η άποψή σας...?