-
Διαφορικο;
-
Ναι, αλλά μόνο σε συγκεκριμένες ταχύτητες? Να πιάνει συγκεκριμένες συχνότητες κλπ? Είναι ποτέ δυνατόν να 'αρπάξει' το διαφορικό, μιας και είναι κάτι εντελώς κλειστό και δεν εκτίθεται σε εξωτερικούς παράγοντες? Τί να πω ρε γμτ..
Παίζει να φταίει σαζμάν?
-
Ο συντονισμος ειναι πολυ χλωμο να φανει με το ματι στατικα. Ειναι πολυ πιο απιθανο να εχει αρπαξει διαφορικο και σαζμαν, απ' το να εχουν ξεκεντραριστει πχ. τα ημιαξονια , πιστεψε με αν φαινοταν με το ματι το ξεκεντραρισμα τοτε δε θα μπορουσες να πας ουτε με 20. Το καλυτερο που μπορεις να κανεις για να δεις τι φταιει, ειναι να σηκωσεις τους 2 τροχους και να πατησεις μεχρι εκεινη την ταχυτητα που το κανει, τωρα το πως θα γινει αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο. Αν δε θελεις να αλλαξεις ολο το συστημα μεταδοσης στα τυφλα, περιμενεις να χειροτερεψει.
-
Ένα από τα περίεργα του πράγματος είναι οτι δεν το κάνει πάντα, αλλά μετά από έναν αριθμό χιλιομέτρων και μετά. Δηλαδή μπορεί να βγω περιφερειακό από Τούμπα και να πάω αεροδρόμιο και να μην εμφανιστεί. Αν πάω Κοζάνη, μπορεί να το βγάλει προς τα μισά του δρόμου. Αυτό έχω συμπεράνει μέχρι τώρα. Περίεργο δεν είναι?
-
Όπως είπε και ο Drosxo περιμένεις να χειροτερέψει.Αν είναι αυτό που είπαμε τότε ανάλογα το οδόστρωμα ,τη κλίση του δηλ τα πάνω κάτω και την ταχύτητα θα μεταβάλλεται και η γωνία περιστροφής του μπιλιοφόρου και όταν φτάνει να δουλεύει στη παράκεντρη γωνία περιστροφής σου κάνει το τρέμουλο .Αυτό θα μπορούσε να συμβεί και με μια φθαρμένη βάση κινητήρα ή σαζμάν αλλά όταν έχει ''πάρει'' σασί που λέμε ,είναι πάρα πολύ πιθανό να έχει όλο το μπροστινό σύστημα αποκεντραριστεί.
Για μένα φίλε μου αν μπορείς δώστο και πάρε κατι άλλο της αρεσκείας σου. -
Αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα το έκανα..
-
Σκεφτόμενος όλα τα παραπάνω πολύ χρήσιμα που αναφέρετε, έχω μια απορία: Αν υπάρχει γενικώς πρόβλημα με το κεντράρισμα του μπροστινού μέρους (που σίγουρα υπάρχει - η γωνία κάστερ είναι αρπαγμένη) δε θα έπρεπε να μου κάνει μονίμως πρόβλημα? Τα τελευταία 2,5 χρόνια ήταν απροβλημάτιστα και ξαφνικά μου το εμφάνισε. Όπως και να'χει θα το πάω και σε άλλο 'γιατρό' να πάρω μια δεύτερη γνώμη, μιας και ο πρώτος δε βρήκε τίποτα.
-
Μια ερώτηση... ο μηχανικός το οδήγησε καθόλου ή μόνο σηκώνοντάς το έβγαλε ετυμηγορία?
-
Όχι δεν το οδήγησε.
BTW, το ενδεχόμενο να έχει πάρει το σασί από την τράκα και να δημιουργεί αυτό το πρόβλημα σημαίνει οτι η λύση είναι καλίμπρα? Και αν, ναι το κόστος πόσο περίπου πάει?
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Όχι δεν το οδήγησε.ΣΤΕΙΛΤΟΝ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!
-
Η αλήθεια είναι οτι του είπα οτι ακόμη και να το οδηγήσει υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην διαπιστώσει τίποτα, αφού, όπως ανέφερα και στο πρώτο ποστ, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά συνήθως αφού διασχίσω μια απόσταση. Ένας γνωστός μου μού είπε οτι το αμάξι για να ανέβει μόνο καλίμπρα θέλει 3 κατοστάρικα. Αληθεύει. Αν, ναι το να κεντραριστεί το μπροστινό μέρος πόσο μπορεί να στοιχίσει? Μπορεί να ξεφύγει από τον 500άρι?
-
Έχω μια παρόμοια απορία.
Όταν κινούμαι με 140-150 Km/h και στρίβω δεξιά, ακούγεται ένα βουητό. Το βουητό δεν ακούγεται σε μικρότερες (155) ταχύτητες, ούτε όταν στρίβω αριστερά, με όσα και να πηγαίνω. Ακούγεται όταν στρίβω το τιμόνι ελαφρά, δηλαδή 10-20 deg, και όχι λιγότερο ή περισσότερο. Μπορεί να φανταστεί κανείς τι στο καλό είναι; Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Ούτε τρέμουλο τιμόνι, ευθυγράμμιση άψογη (σε Α.Ο. με 180+ αφήνω χέρια και δεν κόβει καθόλου), αμορτισέρ καινούργια, ελατήρια το ίδιο, λάστιχα καινούργια, φρένα καινούργια, στρίβει και κρατάει στο δρόμο καλύτερα από όταν το αγόρασα, γενικά πλην του θορύβου δεν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα.
Μιας και ετοιμάζομαι να αλλάξω ορισμένα στο μπροστινό σύστημα (δεν τα κατάφερα την προηγούμενη φόρα λόγω έλλειψης €€ και έβαλα καινούργια μπαλάκια στα ψαλίδια και νέα ακρόμπαρα) θέλω να πάρω καμιά ιδέα. Σίγουρα μουαγιέ, μπιλιοφόρους που με 198.000 Km θα θέλουν αλλαγή. Τι άλλο μπορεί να είναι και πρέπει να αλλάξω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια.
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Η αλήθεια είναι οτι του είπα οτι ακόμη και να το οδηγήσει υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην διαπιστώσει τίποτα, αφού, όπως ανέφερα και στο πρώτο ποστ, το πρόβλημα δεν εμφανίζεται πάντα, αλλά συνήθως αφού διασχίσω μια απόσταση. Ένας γνωστός μου μού είπε οτι το αμάξι για να ανέβει μόνο καλίμπρα θέλει 3 κατοστάρικα. Αληθεύει. Αν, ναι το να κεντραριστεί το μπροστινό μέρος πόσο μπορεί να στοιχίσει? Μπορεί να ξεφύγει από τον 500άρι?Φίλε μου guyfawkes καλό θα ήταν να το πας σε άλλο γιατρό. Αν θες μπορώ με πμ να σου προτείνω κάποιον που πηγαίνω την ιταλίδα μου, και πάντα βρισκει το πρόβλημα πριν καν να την εξετάσει(ασχολείται μόνο με ιταλίδες) .
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Αν θες μπορώ με πμ να σου προτείνω κάποιον που πηγαίνω την ιταλίδα μου, και πάντα βρισκει το πρόβλημα πριν καν να την εξετάσει(ασχολείται μόνο με ιταλίδες) .
Of course
-
ειχα το ιδιο προβλημα σε civic 04 και σταματισε οταν αλλαξα τις ζαντες κατα τυχη βεβαια γιατι για αλλο λογο αλλαξα τισ ζαντες anyway δοκιμασε παρειw απο καποιον αλλες ζαντες για δοκιμη...
-
ειχα κανει 6 φορες ζυγοσταθμιση και οχι μονο σε ενα μαγαζι αλλα σε 3 διαφορετικα αλλα τπτ μεχρι που αλλαξα ζαντες τι να πω ... δεν ξερω αμα μπορει να κανει απλα δοκιμη μηπως το γλυτωσει
-
Τί ζάντες ήταν αυτές? Αν δέν ήταν στραβές τότε για κάποιο λόγο δέν βιδώνονταν καλά με αποτέλεσμα να μην κεντράρουν στο μουαγιέ. Είχαν τίποτα δαχτυλίδια για κεντράρισμα?
Επίσης άλλαξες μόνο ζάντες ή και τα λάστιχα? Μπορεί τα λάστιχα να ήταν στραβά.
-
Είχα το ίδιο πρόβλημα παλιά και αυτό που έφταιγε ήταν το offset της ζάντας. Μόλις την άλλαξα έφυγε το τράνταγμα και το κόψιμο δεξιά που δημιουργούσε η λάθος ζάντα.
Ευχαριστώ.
-
Sorry για την απουσία και την καθυστέρηση και χρόνια πολλά σε όλους.
Η αλήθεια είναι οτι πέρισυ άλλαξα τους εμπρός δίσκους και επί τη ευκαιρία είπα στον μηχανικό να μου βάλει τις πίσω ρόδες εμπρός, μιας και ήταν ο καιρός τους. Ένα στοιχείο, που είχα ξεχάσει και είναι ίσως σημαντικό είναι οτι όταν παρέλαβα το αμάξι από τον μηχανικό, μετά την αλλαγή των δίσκων, το ένα από τα 4 μπουλόνια της εμπρός αριστερά ζάντας είχε κάτσει στραβά. Πως το κατάφερε αυτό απορώ... Μετά από αυτό η αλήθεια είναι οτι ξεκίνησε το τράνταγμα, στην επιστροφή από χωριό, αφού το είχα όμως φορτωμένο με 250 κιλά κρασί, αλλά ίσως να ήταν και συμπτωματικό :S
Από τότε δεν μου το ξαναέκανε για μήνες μέχρι το ταξίδι μου στην Κέρκυρα τον περασμένο Σεπτέμβρη.
Όταν το πήγα πριν κάνα μήνα να το δει μου είπε οτι όλα φαίνοταν εντάξει, απλά τίνγκαρε στο γράσο το σύμπαν, γιατί οι μπιλιαφόροι είχαν αρχίσει να αρπάζουν λίγο. Έκτοτε δεν τρέμει στο βαθμό που το έκανε, αλλά υπάρχουν στιγμές με πολύ ελαφρό τράνταγμα.
Αυτό που με προβληματίζει με το φαινόμενο αυτό είναι οτι ΔΕΝ το έκανε/κάνει πάντα, αλλά σε τυχαίες στιγμές. Την άνοιξη θα αλλάξω ζάντες, μαζί με τα λάστιχα, οπότε θα δείξει αν είναι από αυτό.
Υ.Γ. Οι ζάντες είναι σιδερένιες απλές.
Ισχυρό "τράνταγμα" στα 100-120 χλμ