Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 102
    • 103
    • 75 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    7053
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Έξι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό!
      Έξι σταθμοί διοδίων θα λειτουργήσουν τους επόμενους τρεις μήνες στην Εγνατία οδό, όπως προανήγγειλε ο κ. Γιάννης Τσακλίδης, αντιπρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ».
      Αναφερόμενος σε “πιεστικά οικονομικά προβλήματα” και τις “τεράστιες δανειακές υποχρεώσεις” της εταιρείας “Εγνατία Οδός ΑΕ”, αλλά και τις “ασφυκτικές πιέσεις της Ε.Ε.”, ο κ. Τσακλίδης, δήλωσε ότι “σύντομα θα εγκαταστήσουμε άλλους έξι πρόχειρους σταθμούς διοδίων στην Εγνατία Οδό”, καθώς, όπως είπε “η εγκατάσταση του ηλεκτρονικού συστήματος θα πάρει χρόνο. Σύμφωνα με τον κ. Τσακλίδη, σε λίγους μήνες θα λειτουργήσουν διόδια στην Ηγουμενίτσα, στα Ιωάννινα, στα Γρεβενά (Βενέτικος ποταμός), Πολύμυλος (λειτουργούν από τις 14 Σεπτεμβρίου), Νυμφόπετρα, Παγγαίο και Κομοτηνή. Το κόστος των νέων διοδίων, είπε ότι “θα είναι περίπου ίδιο με αυτό του Πολυμύλου”. Ταυτόχρονα η 'Εγνατία Οδός Α.Ε.' θα αναλάβει την επιθεώρηση και επισκευή των τεχνικών έργων στο εθνικό οδικό δίκτυο Λάρισας - Κοζάνης και Τρικάλων – Ιωαννίνων, όπως αποφασίστηκε σε συνάντηση εργασίας που έγινε την Παρασκευή στην Περιφέρεια Θεσσαλίας μεταξύ της περιφερειάρχη Κ. Γερακούδη και του αντιπροέδρου και συμβούλου της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», κ. Γιάννη Τσακλίδη.
      epirusgate.blogspot.com

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        efthymis last edited by

        Τα διοδια αυτα θα ειναι στις εισοδους, οπως γινεται στην ΑΟ, ή κατα μηκος του δρομου και στις 2 κατευθυνσεις οπως στις εθνικες οδους???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pipinos1976 last edited by

          Αν και offtopic, εγώ μπορεί να έκανα πλάκα, αλλά δυστυχώς, αυτά που γράφω 1-1 συμβαίνουν:

          http://www.alfavita.gr/artro.php?id=15020

          Θα καταλάβετε πού το πάνε και τι έχει να γίνει σύντομα, αν και δε νομίζω να έχει κανείς αμφιβολίες.

          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pipinos1976 last edited by

            Και ένα ενδιαφέρον:

            Νέα διόδια θα λειτουργήσουν από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.Ειδικότερα από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας ξεκινούν τη λειτουργία τους τα διόδια της Αγίας Τριάδας στη Φθιώτιδα που βρίσκονται κοντά στις Θερμοπύλες. Πρόκειται για το πρώτο από τα δύο διόδια που θα λειτουργήσουν πριν και μετά τη Λαμία με την ολοκλήρωση των έργων στον εθνικό δρόμο.

            Τα ΙΧ θα πληρώνουν 1,55 ευρώ, τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1,10 ευρώ, τα φορτηγά και λεωφορεία με λιγότερους από τέσσερις άξονες θα καταβάλουν 4 ευρώ για τη διέλευσή τους, ενώ τα βαριά οχήματα θα καταβάλουν 5,6 ευρώ.

            Τα συγκεκριμένα διόδια έχουν προβλεφθεί με τη σύμβαση παραχώρησης της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου της Κεντρικής Ελλάδος του γνωστού Ε65. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα συγκεκριμένα διόδια θα εισπράττεται το τίμημα για τη χρήση της εθνικής οδού Αθηνών- Λαμίας από το ύψος της Σκάρφειας- λίγο μετά τα Καμένα Βούρλα και μέχρι την είσοδο της Λαμίας.

            Παράλληλα, προετοιμάζονται για να λειτουργήσουν το επόμενο διάστημα και πλευρικά διόδια τόσο στην περιοχή του Μώλου, αλλά και στην περιοχή των Θερμοπυλών στον κόμβο μεταξύ της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας και της εθνικής οδού Θερμοπυλών - Άμφισσας Ιτέας.

            Τα συγκεκριμένα διόδια υπήρχε πρόβλεψη να λειτουργήσουν από τον περασμένο Απρίλιο. Η ολοκλήρωση των έργων κατασκευής τους έχει γίνει από τον Αύγουστο και μπαίνουν σε λειτουργία από την Τρίτη.

            Πάντως μέσα στα όρια της Φθιώτιδας θα είναι ο τρίτος σταθμός μετωπικών διοδίων που θα λειτουργεί μετά τα διόδια της Τραγάνας και τα διόδια της Πελασγίας, ενώ με την ολοκλήρωση των έργων της παράκαμψης της Στυλίδας, που καθυστερεί, θα λειτουργήσει ένας ακόμη σταθμός διοδίων 6 χιλιόμετρα ανατολικά της Λαμίας προς τη Στυλίδα.

            Από εδώ και μερικές δεκάδες ακόμα:
            http://www.exedrasports.gr/generalnews/ ... ?aid=85108

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bebes last edited by

              Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
              Αν και offtopic, εγώ μπορεί να έκανα πλάκα, αλλά δυστυχώς, αυτά που γράφω 1-1 συμβαίνουν:

              http://www.alfavita.gr/artro.php?id=15020

              Θα καταλάβετε πού το πάνε και τι έχει να γίνει σύντομα, αν και δε νομίζω να έχει κανείς αμφιβολίες.

              Ευχαριστώ.

              συνεχίζοντας το (σορυ κιολας ) πιστευω οτι αυτο επρεπε να γινει απο καιρό.

              καταντησαμε να εχει καθε πολη και πανεπιστημιο, καθε χωριο και ΤΕΙ.

              Οι ιδιοι οι καθηγητες με τους φοιτητες επρεπε να το ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ εδω και καιρό

              Δημοσίευση από efthymis » 22/11/10 3:39
              Τα διοδια αυτα θα ειναι στις εισοδους, οπως γινεται στην ΑΟ, ή κατα μηκος του δρομου και στις 2 κατευθυνσεις οπως στις εθνικες οδους???

              θα ειναι σαν τις ΕΟ εχω την εντυπωση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Ο χρήστης bebes έγραψε:
                Έξι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό!
                Έξι σταθμοί διοδίων θα λειτουργήσουν τους επόμενους τρεις μήνες στην Εγνατία οδό, όπως προανήγγειλε ο κ. Γιάννης Τσακλίδης, αντιπρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ».
                Αναφερόμενος σε “πιεστικά οικονομικά προβλήματα” και τις “τεράστιες δανειακές υποχρεώσεις” της εταιρείας “Εγνατία Οδός ΑΕ”, αλλά και τις “ασφυκτικές πιέσεις της Ε.Ε.”, ο κ. Τσακλίδης, δήλωσε ότι “σύντομα θα εγκαταστήσουμε άλλους έξι πρόχειρους σταθμούς διοδίων στην Εγνατία Οδό”, καθώς, όπως είπε “η εγκατάσταση του ηλεκτρονικού συστήματος θα πάρει χρόνο. Σύμφωνα με τον κ. Τσακλίδη, σε λίγους μήνες θα λειτουργήσουν διόδια στην Ηγουμενίτσα, στα Ιωάννινα, στα Γρεβενά (Βενέτικος ποταμός), Πολύμυλος (λειτουργούν από τις 14 Σεπτεμβρίου), Νυμφόπετρα, Παγγαίο και Κομοτηνή. Το κόστος των νέων διοδίων, είπε ότι “θα είναι περίπου ίδιο με αυτό του Πολυμύλου”. Ταυτόχρονα η 'Εγνατία Οδός Α.Ε.' θα αναλάβει την επιθεώρηση και επισκευή των τεχνικών έργων στο εθνικό οδικό δίκτυο Λάρισας - Κοζάνης και Τρικάλων – Ιωαννίνων, όπως αποφασίστηκε σε συνάντηση εργασίας που έγινε την Παρασκευή στην Περιφέρεια Θεσσαλίας μεταξύ της περιφερειάρχη Κ. Γερακούδη και του αντιπροέδρου και συμβούλου της «Εγνατία Οδός Α.Ε.», κ. Γιάννη Τσακλίδη.
                epirusgate.blogspot.com

                Να πως βολευονται τεως βουλευτες..... δεν γνωριζω αν ηταν υποψηφιος περυση... και δεν βγηκε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tassaras last edited by

                  Επειδή το θράσος τους είναι απύθμενο, αλλά και για το λόγο ότι αρκετές φορές κόντεψα να σκοτωθώ στους παράδρομους ως κλασσικός αρνητής να συμμετάσχω σ' αυτή τη ληστεία που υφίσταται ο Έλληνας οδηγός, σήμερα, πηγαίνοντας για Λεπτοκαρυά, πέρασα χωρίς να τους δώσω μία. Βέβαια, για την ενέργεια αυτή, με βοήθησε πολύ και το γεγονός ότι ήμουν με το δίκυκλο και όποτε έφτανα σε σταθμό διοδίων περνούσε ο μπροστινός και ακριβώς από πίσω του περνούσα κι εγώ προτού κατέβει η μπάρα.Και όλα ΟΚ. Επομένως, δεν με αφορά καθόλου τι επικαλούνται αυτοί και τι έξοδα έχουν οι ανύπαρκτοι αυτοκινητόδρομοί τους. Άμα δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν, να μην τους έφτιαχναν, ας τα παρατούσαν. Πάντως, αν ψάχνουν για κορόιδα να τους ξελασπώσουν, ΛΑΘΟΣ ΠΟΡΤΑ ΧΤΎΠΗΣΑΝ. ΑΣ ΤΑ ΒΓΆΛΟΥΝ ΠΈΡΑ ΜΌΝΟΙ ΤΟΥΣ...

                  Όσοι αγαπάτε τη μηχανή και κινείσθε αρκετά μ' αυτή, κάντε το. Μη φοβάστε τίποτα. Από την πλευρά μου τουλάχιστον και για όσο ακόμα ο καιρός κρατάει, θα το εφαρμόσω πλήρως αυτό το σχέδιο. Γιατί, αν βρεθείς σε επικίνδυνη κατάσταση οδηγώντας μοτοσυκλέτα σε παράδρομο της Ε.Ο. , κλάφτα Χαράλαμπε. Κατά το 90% είσαι χαμένος. Δεν αξίζει να πάθουμε τίποτα επειδή αυτοί κάνουν ότι θέλουν χωρίς να υπολογίζουν κανέναν. Επομένως και αυτοί δεν παίρνουν μία και εμείς φτάνουμε σώοι στον προορισμό μας.

                  ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tassaras last edited by

                    Αν πάλι το παραπάνω post μου πρέπει να μετακινηθεί στις ''παρακάμψεις διοδίων'', ας το κάνει κάποιος moderator.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-lappas last edited by

                      Την περίπτωση να προκαλέσεις ατύχημα κινούμενος τόσο κοντά στο αυτοκίνητο που περνάει νόμιμα την έχεις σκεφτεί καθόλου;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        efthymis last edited by

                        Καλα και ο μπροστα μπορει να εχει ανοιξει με το 'ανοιχτηρι' που ποσταριστηκε παλαιοτερα

                        Να προκαλεσει ατυχημα αποκλειεται, εδω περνουν με αυτοκινητο ετσι.

                        Ο χρήστης bebes έγραψε:
                        θα ειναι σαν τις ΕΟ εχω την εντυπωση

                        Ευχαριστω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Τώρα μιλάς σοβαρά;

                          Επειδή κάποιοι το κάνουν το θεωρείς αποδεκτή πρακτική; Η φράση 'κρατάω αποστάσεις ασφαλείας' σου λέει τίποτα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Bρε Λάππα, την ώρα που περνάει ο άλλος τα διόδια έχει 20-30 χαω, στην κίνηση του Κηφησού με πιο πολλά πας και είσαι το ίδιο κοντά με τον άλλον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              efthymis last edited by

                              Ειναι πολυ μειωμενες οι πιθανοτητες να χτυπησουν απο οτι εντος πολης αφενος λογω της μικρης ταχυτητας και αφετερου λογω επιταχυνσης. Στο 99% των περιπτωσεων δεν υπαρχει κατι που να σε κανει να φρεναρεις στα 1-2 μετρα μετα τη μπαρα. Η μηχανη που ειναι κ πιο ευελικτη ακομα κ στην περιπτωση φρεναρισματος μπορει να ελιχθει κ να μην ακουμπησει καν.

                              Εγω δε θα το εκανα, θα την ανοιγα επιδεικτικα, ειναι ομως πολυ πιο δυσκολο να προκαλεσεις ατυχημα απ'οτι κινουμενος στις απαραδεκτες 'παλαιες' εθνικες. Καπου ειχα γραψει το καλοκαιρι οτι επεστρεψα απο λουτρακι μεσω του παλαιου δρομου λογω κινησης και σε μηκος 2-3 χιλιομετρων συναντουσα ανα 20-30 μετρα 15 μετρα ξυσμενης ασφαλτου!! Επεφτα δηλαδη στην ταφρο των 3 εκατοστων εκανα off road και για να βγω επρεπε να ξαναχτυπησω το κρασπεδο με ταχυτητα ~50χλμ. Δε θα ηθελα να μου τυχει αυτο με μηχανη, ποσο μαλλον βραδυ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-lappas last edited by

                                Ευθύμη, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι τόσο απλό.
                                Το να περνάς κολλητά πίσω από κάποιον (ή δίπλα του ) για να αποφύγεις να πληρώσεις, ειδικά όταν ο άλλος δεν έχει ιδέα για τις προθέσεις σου είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνο.

                                Το ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να το θεωρούμε αποδεκτό γιατί 'στους δρόμους γίνονται πολύ χειρότερα', είναι απλά ένα ακόμα δείγμα του καθημερινού χάους που βιώνουμε και σε καμία περίπτωση δεν αποδεικνύει την ασφάλεια τέτοιων πρακτικών. Αν μη τι άλλο, είναι θλιβερό το να διαφημίζονται με υπερηφάνεια (όχι από εσένα) σε fora αυτοκινήτων όπου υποτίθεται ότι οι χρήστες έχουν στοιχειώδη επίγνωση κανόνων ασφαλείας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  efthymis last edited by

                                  Δε διαφωνουμε, απλα το βλεπουμε απο διαφορετικη σκοπια

                                  Οταν διαβασα το ποστ σκεφτηκα μια μηχανη να κυκλοφορει σε τετοιο επαρχιακο δρομο νυχτα και μετα να περναει πισω απο αυτοκινητο στα διοδια οποτε μετα την τρομακτικη πρωτη σκηνη η δευτερη μου φαινεται απο καρτουν

                                  Παρολα αυτα ουτε κι εγω θα το τολμουσα οχι μονο για το λογο που εγραψα πριν (να το κανω επιδεικτικα) αλλα και επειδη δε θα ρισκαρα ουτε στο ελαχιστο να διακινδυνευσω.

                                  Δεν ειμαι τοσο ριψοκινδυνος λοιπον απλα το θεωησα λιγοτερο επικυνδυνο απο αλλες καταστασεις που αντιμετωπιζουμε καθημερινα και ναι, ειναι καταντια που σκεφτομαστε ετσι αλλα εκει εχουμε φτασει πλεον με την ασυδοσια που μας περιβαλλει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Aν είχες κάνει την Πατρων Κορίνθου με μηχανή ΝΥΧΤΑ Χρήστο, το να περάσεις τα διόδια με 20 χαω πίσω από το προπορευομενο αυτοκινητο και σε αποσταση 2 μέτρων (1 μηκος μηχανής δλδ) θα σου φαινόταν οδοντόκρεμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-lappas last edited by

                                      Είναι το ίδιο στρεβλό επιχείρημα με όσους, στην προσπάθεια να δικαιολογήσουν τις υψηλές ταχύτητες, επισημαίνουν ότι είναι πιο ασφαλές να οδηγείς με 230 ένα EVO, παρά με 130 ένα Lada (ενώ θα έπρεπε να συνειδητοποιήσουν ότι -αναμφισβήτητα- ένα EVO που κινείται με 130 είναι πολύ πιο ασφαλές από ένα ίδιο EVO που κινείται με 230, all other things being equal).

                                      Το σωστό ερώτημα λοιπόν δεν είναι αν περνώντας με αυτό τον τρόπο τις μπάρες είσαι πιο ασφαλής από αν πήγαινες βράδυ στην Πατρών Κορίνθου, (ή από το να ήσουν Αμερικάνος φαντάρος στο Αφγανιστάν for that matter). Το σωστό ερώτημα είναι αν βάζεις σε αναίτιο κίνδυνο αυτόν που περνάει νόμιμα και έχει πληρώσει το μερίδιο που του αναλογεί για την χρήση του αυτοκινητόδρομου επειδή εσύ τσιγκουνεύεσαι τα χρήματα για τα διόδια -αλλά όχι για την βενζίνη, (διαφορετικά δεν θα ήσουν εκεί). Επίσης, το σωστό ερώτημα είναι αν θα ήσουν και εσύ πιο ασφαλής αν αντί να αγνοείς τον θεμελιώδη κανόνα για αποστάσεις ασφαλείας, απλά πλήρωνες τα διόδια και περνούσες τις μπάρες όπως είναι σχεδιασμένες να ανοίγουν.

                                      Για την ιστορία, στην χώρα της λακκούβας δεν θα έκανα καμία απολύτως διαδρομή με μηχανή, τις θεωρώ πολύ επικίνδυνες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wannabe last edited by

                                        έλα ρε Λάππα μην άγχεσαι, δεν θα σου γρατζουνίσουν το καρ.
                                        είπαμε απο πίσω είναι, το πολύ πολύ να φάει τη μπάρα στο κεφάλι.
                                        εκτός και αν θελήσεις να το παίξεις ντιρτυ χάρυ και τιμωρός και τσαρουχώσεις τα φρένα.

                                        πιο ασφαλές θα ήταν να μην έχουν καθόλου μπάρες και πιο δίκαιο να μην έχουν διόδια αλλά life is a bitch.

                                        σχετικά με το παράδρομο θα διαφωνήσω και θα πω οτι εγώ τον βρίσκω σαφώς ασφαλέστερο, τουλάχιστον με μηχανή.
                                        αν βάλεις στο κεφάλι σου οτι είσαι σε παράδρομο και όχι σε εθνική και δεν πηγαίνεις με 180, νομίζω οτι οι περισσότερες καταστάσεις είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμες.
                                        δεν το λέω απλώς το πράττω κιόλας και έτσι δεν έχω ηθικά και πρακτικά θεματάκια με μπαριέρες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Έχεις προσπαθήσει ποτέ να στρίψεις στοιχειωδώς με μηχανή στον παραδρομο των Αφιδνων, εκεί κοντά στο καρτόδρομο?

                                          Χρήστο, δεν είναι τσιγκουνιά, είναι ηθικό το ζήτημα. Δεν έχω σκοπό να πληρώσω, όταν μπαίνει η ζωή μου σε τέτοιο ρίσκο, για μαλακίες άλλων, ιδιαίτερα όταν είμαι με τη μηχανή. Btw, το ξέρεις οτι παλιότερα τις μηχανές τις άφηναν πολλές φορές από μόνοι τους τζάμπα οι υπάλληλοι των διοδίων στην Κόρινθο για να μπουν στον Πατρών-Κορίνθου? Μου έχει τύχει και δε μου έκανε εντύπωση, ήξεραν οι άνθρωποι πού μας αφήνουν να μπούμε, καλό θα ήταν το ευρώ να μείνει να έχουμε να πληρώσουμε στον Αχέροντα.

                                          Και κάτι άλλο. Όταν ποστάρεις τελειωμένα κοντέρ και κουφές μέσες ωριαίες και καταναλώσεις (σαφές δείγμα 'πάω τάπα' δηλαδή), ε... όταν λες οτι προκαλώ κινδύνους περνωντας τα διόδια με τη μηχανή πίσω από ΙΧ με 20 είναι λίγο άκυρο βρε συ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wannabe last edited by

                                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                            Έχεις προσπαθήσει ποτέ να στρίψεις στοιχειωδώς με μηχανή στον παραδρομο των Αφιδνων, εκεί κοντά στο καρτόδρομο?

                                            πολλάκις
                                            πιάνω τον παράδρομο απο έξοδο Αγ.Στεφάνου ή Ν.Ερυθραίας/Βαρυμπόπης και πάω μέχρι έξοδο για Σχηματάρι/Χαλκίδα.
                                            μέχρι 100-120 είσαι μια χαρά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 75 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr